Vykon motoru
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 48
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
Vykon motoru
Jak, kde a zakolik se daji zmerit tlaky ve valcich? Mam 360tku se servisni knizkou, kde jsou obrazky kazdejch 10 000km s nejakejma krivkama (nejspis z brzdy?), postupne se zkracujou a zkracujou, mam ho asi 4 roky a prijde mi, ze za tu dobu ztratilo na vykonu, da se s tim neco delat??? Olej mi netece, menim ho pravidelne po 10t km a za celou dobu sem ho ani jednou nemusel dolejvat, presto, muzou tam byt nejake netesnosti? Jak mu vratit/pridat koniky? Da se tam implantovat treba turbo nebo jinak upravit? Diky za rady.
-
Offline
- Příspěvky: 206
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Nedvědice
- Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
- Bydliště: Nedvědice
nevymenili Ti treba snedí spoluobcané Volvo za trabanta, a Ty sis vsim, ze ti divne jede,ne ?
Kdybys treba napsal, co tam mas za motor
treba by Ti nekdo poradil
A jesi mas dyyyzl, tak tohle ani necti:
Tlaky zmeris specialnim manometrem, kterej zasroubujes do valce misto svicky. Kdyz mas ten manometr, zvladne to kazda lama

Kdybys treba napsal, co tam mas za motor

treba by Ti nekdo poradil

A jesi mas dyyyzl, tak tohle ani necti:
Tlaky zmeris specialnim manometrem, kterej zasroubujes do valce misto svicky. Kdyz mas ten manometr, zvladne to kazda lama

_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)
-
Offline
- Příspěvky: 48
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
-
Offline
- Příspěvky: 206
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Nedvědice
- Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
- Bydliště: Nedvědice
nojo, to ja nevím. A benzínovej dvoulitr je taky širokej pojem, vono to může mít karburátor, nebo vstřikování (jaký)...
Ale B200F je stříkačka, jesi se nepletu (už bych se nedivil ničemu...
)
:!:
Podívej se na naše podpisy, co se ukazujou na konci každýho příspěvku a zkus taky něco takovýho spáchat, co ?
Ale B200F je stříkačka, jesi se nepletu (už bych se nedivil ničemu...

:!:
Podívej se na naše podpisy, co se ukazujou na konci každýho příspěvku a zkus taky něco takovýho spáchat, co ?

_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)
-
Offline
- Příspěvky: 48
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
-
Offline
- Příspěvky: 955
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
Vykon motoru
Přes zvyšování výkonu je tady Karlos, ten ti poradí jak z toho udělat kulovýho bleska :idea:Stimpy píše:Jak, kde a zakolik se daji zmerit tlaky ve valcich? Mam 360tku se servisni knizkou, kde jsou obrazky kazdejch 10 000km s nejakejma krivkama (nejspis z brzdy?), postupne se zkracujou a zkracujou, mam ho asi 4 roky a prijde mi, ze za tu dobu ztratilo na vykonu, da se s tim neco delat??? Olej mi netece, menim ho pravidelne po 10t km a za celou dobu sem ho ani jednou nemusel dolejvat, presto, muzou tam byt nejake netesnosti? Jak mu vratit/pridat koniky? Da se tam implantovat treba turbo nebo jinak upravit? Diky za rady.
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 7054
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Č.Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
-
Offline
- Příspěvky: 48
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
Kdybych tam dal rovnou jinej motor, jak bych pak prosel technickou? Jestli se nepletu, motor muzu vymenit, ale pouze za motor ze stejny rady. Nevite, delali se volva 3.. rady s turbem? Obavam se, ze ne, ale mozna neco ze 4kovy rady, maji toho hodne podobneho. A s predelanim podvozku to asi taky nebude tak slavny, vzadu to nema klasicky pruziny s tlumicema, ale listovy pera se tomu tusim rika.... Asi by to bylo hoodne prace. Ale v zasade ten podvozek zas tak spatnej neni, chova se neutralne a s tim nahonem na zadek s tim jdou delat rizeny smyky (samo ze na snehu, na asfalte to clovek jen tak neurve..).
A co ten v-power, tim si taky nejsem moc jistej. Procisti motor od usazenin... jenze diky temhle usazeninam tyhle stary motory jeste jakz takz tesnej.... Jednou jsem nalil neco zazracnyho do prevodovky pri vymene oleje a paxe menilo gufero, protoze to z toho zaclo tect...
Svicky mam nove, takze mi zbyva filtr a lestit
To bude jizda...
A co ten v-power, tim si taky nejsem moc jistej. Procisti motor od usazenin... jenze diky temhle usazeninam tyhle stary motory jeste jakz takz tesnej.... Jednou jsem nalil neco zazracnyho do prevodovky pri vymene oleje a paxe menilo gufero, protoze to z toho zaclo tect...
Svicky mam nove, takze mi zbyva filtr a lestit

_________________
Drive Volvo 340
Nyni Volvo 360, B200F
Drive Volvo 340
Nyni Volvo 360, B200F
-
Offline
- Příspěvky: 1975
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Brno
Stimpy, v rubrice prodej nabízím turbomotor B21ET včetně celýho auta. Dalo by se vlastně říct, že motor může odjet po vlastní ose...
Tak se podívej.
Tak se podívej.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 48
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
Standa: Hm, sel by napasovat do 360tky? Myslim bez nejaky ukrutny prestavby. Preci jen je v 245tce...
Karlos: Brzdy to ma taky slusny, loni novy kotouce + desticky, ted v sobotu jsem koukal na pakny a maj pres 4mm. S vykonejsim motorem se to akorat rychleji rozjede, jinak to bude brzdit porad tu samou hmotu. Ja vim, ze by tomu slusely treba brembo brzdy, vetsi kotouce vpredu, kotouce i v zadu, ale to je vsechno o penezich a o case, kteryho je taky malo...
Nerikam, ze ten motor drzi pohromade jen diky usazeninam, ale myslim si, ze v leckterych starsich motorech hraji svoji roli
Ale zkusit to muzu...
Lestim lestis lestime...

Karlos: Brzdy to ma taky slusny, loni novy kotouce + desticky, ted v sobotu jsem koukal na pakny a maj pres 4mm. S vykonejsim motorem se to akorat rychleji rozjede, jinak to bude brzdit porad tu samou hmotu. Ja vim, ze by tomu slusely treba brembo brzdy, vetsi kotouce vpredu, kotouce i v zadu, ale to je vsechno o penezich a o case, kteryho je taky malo...
Nerikam, ze ten motor drzi pohromade jen diky usazeninam, ale myslim si, ze v leckterych starsich motorech hraji svoji roli

Lestim lestis lestime...



_________________
Drive Volvo 340
Nyni Volvo 360, B200F
Drive Volvo 340
Nyni Volvo 360, B200F
-
Offline
- Příspěvky: 206
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Nedvědice
- Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
- Bydliště: Nedvědice
-
Offline
- Příspěvky: 1975
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Brno
Mával i s kombikem se čtyřma lidma uvnitř a čtyřma kolama na střeše...
Jezdíme na Šumavu a cestou jsou krásný stoupáky s dvěma pruhy nahoru. Bylo velmi zábavný sledovat, jak se na nás kasali blbečci s vytuněnejma plechovkama, pod kopcem vyhodili blinkr, že nás jako budou předjíždět a moc jim to nešlo...
Jezdíme na Šumavu a cestou jsou krásný stoupáky s dvěma pruhy nahoru. Bylo velmi zábavný sledovat, jak se na nás kasali blbečci s vytuněnejma plechovkama, pod kopcem vyhodili blinkr, že nás jako budou předjíždět a moc jim to nešlo...

_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 1571
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
standa píše:Mával i s kombikem se čtyřma lidma uvnitř a čtyřma kolama na střeše...
Jezdíme na Šumavu a cestou jsou krásný stoupáky s dvěma pruhy nahoru. Bylo velmi zábavný sledovat, jak se na nás kasali blbečci s vytuněnejma plechovkama, pod kopcem vyhodili blinkr, že nás jako budou předjíždět a moc jim to nešlo...



4Stimpy... ten motor tam dáš ale nezapomen na řídící jednotku :!:
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvky: 1975
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Brno
marro, B21ET žádnou řídící jednotku nemá, je tam jen relé spínající palivová čerpadla. Je to K-Jetronic, používal se za války na Messersmitech.
Ad 245 Turbo:
Navíc jsme strouhali zástěrkama o zem a to auto vypadalo dost opadaně (rezatý pátý dveře, bílá barva). Ti blbečci museli bejt úplně na prášky(sakra, plně naložená rezatá šunka s kolama na střeše a já ji nepředjedu? vždyť mám poslední model křídla a zakytovaný kliky...)
Ad 245 Turbo:
Navíc jsme strouhali zástěrkama o zem a to auto vypadalo dost opadaně (rezatý pátý dveře, bílá barva). Ti blbečci museli bejt úplně na prášky(sakra, plně naložená rezatá šunka s kolama na střeše a já ji nepředjedu? vždyť mám poslední model křídla a zakytovaný kliky...)
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 1571
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 1571
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
Ad 245 Turbo:
Navíc jsme strouhali zástěrkama o zem a to auto vypadalo dost opadaně (rezatý pátý dveře, bílá barva). Ti blbečci museli bejt úplně na prášky(sakra, plně naložená rezatá šunka s kolama na střeše a já ji nepředjedu? vždyť mám poslední model křídla a zakytovaný kliky...)[/quote]

Navíc jsme strouhali zástěrkama o zem a to auto vypadalo dost opadaně (rezatý pátý dveře, bílá barva). Ti blbečci museli bejt úplně na prášky(sakra, plně naložená rezatá šunka s kolama na střeše a já ji nepředjedu? vždyť mám poslední model křídla a zakytovaný kliky...)[/quote]





_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvky: 206
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Nedvědice
- Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
- Bydliště: Nedvědice
-
Offline
- Příspěvky: 48
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
-
Offline
- Příspěvky: 206
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Nedvědice
- Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
- Bydliště: Nedvědice