Policajti sú u nás všade a pokutujú velmi radi

"Ako nás informovala Ivana Gajdošová vedúca predajne Forstingeru v Martine, xenóny im na odbyt nejdú...Ortový píše:Pozor na dobastlené HID na slov.cestách:http://turiec.sme.sk/c/5109030/xenony-si-do-aut-nemontujte-dostanete-pokutu.html
Policajti sú u nás všade a pokutujú velmi radi
Ano, obchod děláme proto, abychom lidi od "tovaru odhovárali" a "nič nepredali"...st_Andy píše:"Ako nás informovala Ivana Gajdošová vedúca predajne Forstingeru v Martine, xenóny im na odbyt nejdú...Ortový píše:Pozor na dobastlené HID na slov.cestách:http://turiec.sme.sk/c/5109030/xenony-si-do-aut-nemontujte-dostanete-pokutu.html
Policajti sú u nás všade a pokutujú velmi radi
„Prestavbové sady predávame, stojí to okolo 149 €, no ľudí od kúpy odhovárame. Zatiaľ sme nepredali ani jednu sadu..."povedala."
No iste
Len necakaj, ze s tym v noci nieco uvidis... A zivotnost bude horsia ako u klasickej ziarovky.Pablo píše:Nemáte někdo zkušenost s touhle věcí?
http://www.svetzarovek.prodejce.cz/k-549/led-halogeny-h1-h3-h4-h7/
P.
V50 (S40, C30, C70) je možno nazývat Focusem proto, že to JE Focus... má naprosto shodné podvozkové skupiny a většinu motorů, atd. Akorát třeba nápravy jsou z lepších materiálů. Stejně tak je V70 III a S80 II možno nazývat MondeemPavluňa píše:Sarkasmic: s tema LED asi tak jak pises,ale v parkovackach vypadaj opravdu bozsky
![]()
S80: v prvni rade nechapu z jakyho duvodu nazyvas V50tku Focusem,idkyz motor PSA tam opravdu je,ale to uz ted i v S80kdyz to vezmes kolem a kolem,je kazde Volvo od doby co ho Vlastni Ford,vlastne taky Ford,ze jo
![]()
Nezalezi prece na tom,kde se auto dela,ale kdo automobilku vlastni,takze vlastne vsechny Volva jsou Ford
![]()
To ze jsem si dal na auto HID prece vubec neznamena vubec nica ja osobne se za fandu Volva rozhodne povazuju,ikdyz kus zivota jsem mu zatim dat nemohl,ptz prece jenom neco pres rok neni kus zivota
![]()
Jak uz je to nekolikrat uvedeno,HID v cocce je uplne v poho,takze ja se nijak spatne necejtim,ze bych nekoho na silnici mohl ohrozit.Dost aut s origo xenonama oslnuje daleko vic nez ja z HID v cocce a jestli tomu neveris,muzu ti to klido nekdy ukazata kdyz uz si mluvil o ty imagovce,tak tomu jsem se nidky nebranil,vzdyt jsem psal,ze zvoleny odstin je kompromis mezi vzhledem a ucinnosti
![]()
eLzyx: V50ka,ale sviti i vylestenejma lampama fakt mizerne![]()
tnemec: tvoje prispevky fakt zeru![]()
(bez nadsazky
)
v noci denne? snad denonocne, nocnodenne alebo nocnonocne?eLzyx píše:A to jezdím v noci denodenně.
Aha aha , no já právě nevim , xenony tam jsou po předchozim majitely , takže ani pořádně nevim co tam je , a hlavně už tam budou asi dýl takže na startérech xenonů už toho moc k přečtení neni noMarfi píše:1) 5000k sviti min nez 6000k ti sviti vic bile
2) pak zalezi na vyrobci nejlepsi je koupit dve nove od stejneho vyrobce
Ja vim, ze cim nizsi cislo, tim belejsi svit = vic "priblizeni k dennimu svetlu", tim padem lepsi osvit znaceni hlavne za deste..Marfi píše:1) 5000k sviti min nez 6000k ti sviti vic bile
2) pak zalezi na vyrobci nejlepsi je koupit dve nove od stejneho vyrobce
Mě svítěj 5000 zeleně obě těsně po nastartování, tak se třeba nenastartuje plně....X-Tuner píše:Zdravím , mám takový menší ale zajímavý problém , mám na autě xenony 5000K a má to svítí bíle , ale jedna výbojka mi svítí do zelena , nevíte čím by to mohlo být?
To je zajímavé, bohužel poměrně drahé řešení... přesněji o 750 Kč dražší než xenony samotné. Nicméně je to řešení, pokud by PČR nebo STK měli tendenci vyšilovat. Což se zatím efektivně neděje. Navíc mám nivomaty, takže pro delší jízdu s jakýmkoli nákladem není problém. A když odjíždím z makra, tak pro první 2 km automaticky sundavám světla na nejnižší polohuMiroslav píše:http://www.cybertronic-labs.cz/product/detail?id=18
automatické naklápění světel a je vyřešeno!! Nemá to už někdo na montované??
Jestli je to auto z tvýho podpisu, tak bych ty origo xenony chtěl vidět. V roce 2000 se žádný Volvo s xenonama nevyrábělo, origo xenony se montovaly až od modelovýho roku 2003. Leda že bys na tom měl nabastlenej faceliftovej čumák a to automatický naklápění by mě taky celkem zajímalo, jak tam někdo moh dodělat..peter_7575 píše:Ja mám v mojej S80 ke origo xenony z výroby a nemám čočky,sú len v parabole,,,,,mám automatické nastavenie výšky podla zaťaženia. Stierače a ostrekovače svetiel sú už v základnej výbave,,,
je to všetko original,,,,nemal to tam kto dorobiť,nakoľko som druhý majitel auta,,,prvý majitel bo úrad vlády SR,,,myslím že oni si to nedorábali niekde v garážidali píše:Jestli je to auto z tvýho podpisu, tak bych ty origo xenony chtěl vidět. V roce 2000 se žádný Volvo s xenonama nevyrábělo, origo xenony se montovaly až od modelovýho roku 2003. Leda že bys na tom měl nabastlenej faceliftovej čumák a to automatický naklápění by mě taky celkem zajímalo, jak tam někdo moh dodělat..peter_7575 píše:Ja mám v mojej S80 ke origo xenony z výroby a nemám čočky,sú len v parabole,,,,,mám automatické nastavenie výšky podla zaťaženia. Stierače a ostrekovače svetiel sú už v základnej výbave,,,
Tak to má asi r.v. 2001 a MY2003wickey píše:ha! dali se plete![]()
![]()
![]()
kamaradka ma S40 2001ku a origo xenony (a ne, ze me odbijes necim takovym, ze jsme se bavili o volvech)
Sorry, u 40 to bylo už od modelovýho roku 2002 na tu jsem si v souvislosti s Volvem fakt nevzpomněl. Ve spoustě fíčur výbavy byly 40 o něco napřed před celovolvama, dokonce i čirý světla na nich byly v případě T4 nejdřív z celý produkce Volva. Ale u dospělých Volv jsem origo xenony u aut vyrobených před létem 2002 neviděl.wickey píše:ha! dali se plete![]()
![]()
![]()
kamaradka ma S40 2001ku a origo xenony (a ne, ze me odbijes necim takovym, ze jsme se bavili o volvech)
Uživatelé procházející toto fórum: Mirek Kabát