Esis píše:K tomu pocitu bezpečnosti..Když jsem tuhle půjčil přítelkyni auto. Říkala, že se chce projet (to passatem nejde , ale zase jezdí za 5l ), vzala ho ke kamaradovi a s nim na dálnici a od nájezdu na D5 ke sjezdu k metropoli Zličín (kde pak sjela) z něj dostala 210km/h (bylo to v noci). Kamarád mi pak říkal že jel s bráchou ve starý Ochcávce RS a ve 200km/h se držel dveří a měl vytřeštěný oči a ve Volví neměl ani pocit že jedou tak rychle..
Mimochodem, když jsem se jí pak ptal jestli jí to ve 180 taky tak zatáhlo, tak mi řekla že tam teprve řadila za 5..ehm..chudák Volví..vím že je mu to nedůstojné..Jinak ona jezdí vážně dobře, ne jako většina ženskejch.. Rádi se tady obouváte do Oktávek, ale podle mě jsou poslední Škodovky hodně povedený auta na úrovni především právě Octavia II. Ať už jde o velmi povedený vzhled nebo i o kvalitu zpracování. Ve světě jsou hodně oblíbené. Měli by jste si tady vybrat jinou značku na pomlouvání než je ta NAŠE. Škodovka je jedna z mála věcí, která NÁS velmi dobře reprezentuje. A každý kdo autům trošku rozumí musí dobře vědět že nejde srovnávat Volvo s Octavií. Jasně jiná věc když nějakej oktávkář porovnává svojí oktávku s volvem.
Máš pravdu úplně nejlepší je fabie,akorát mým zádům jsem nedovedl vysvětlit že jsou svině moc rozežrané z auta 18 let starého.
Esis píše:
Rádi se tady obouváte do Oktávek, ale podle mě jsou poslední Škodovky hodně povedený auta na úrovni především právě Octavia II. Ať už jde o velmi povedený vzhled nebo i o kvalitu zpracování. Ve světě jsou hodně oblíbené. Měli by jste si tady vybrat jinou značku na pomlouvání než je ta NAŠE. Škodovka je jedna z mála věcí, která NÁS velmi dobře reprezentuje. A každý kdo autům trošku rozumí musí dobře vědět že nejde srovnávat Volvo s Octavií.
Toto je forum hlavně o autech, tak bych sem nějaké Škodovky netahal. Zopakuji, že pokud "auto" s poloviční pořízovací cenou stojí po šesti-sedmi letech provozu o 30-40 tisíc víc než Volvo V40 není něco v pořádku.
_________________ Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info - Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
libre píše:Toto je forum hlavně o autech, tak bych sem nějaké Škodovky netahal. Zopakuji, že pokud "auto" s poloviční pořízovací cenou stojí po šesti-sedmi letech provozu o 30-40 tisíc víc než Volvo V40 není něco v pořádku.
Tomu se říká deformace trhu
Jinak bych nebyl tak drsný, že Škodovky nejsou naše auta. Ve světě je tak vnímají, s tím, že ví, že je to vlastně VW, což jim spíš přidává na kreditu... holt tak to chodí. Mě spíš irituje design nových modelů. Starší škodovky se mi líbily víc, Fabia I kombi s nějakou 16V byl jeden z nejpovedenějších VolksWagenů poslední doby teda až na ten interiér. Zato nový Superb s infantilním fontem na nápis na zadku se mi těžce ekluje. Ale abych jen nehanil, interiér to má pěkný.
_________________ Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Esis píše:Ale trochu objektivity by neškodilo. Především jsem chtěl poukázat na to že češi si pomlouvají jednu věcí která je jim vlastní. A tolik jich nemáme. V hospodě taky neříkáte že je lepší Stella než Gambrinus (ani ten mimochodem už nevlastní češi).
Nedělá mi sebemenší problém prohlásit, že něco zahraničního je lepší nž český výrobek (pokud je to pravda, nebo pokud to tak cítím) Škoda možná něco znamenala v době kdy to byla česká značka, ale v současné době opravdu netuším proč bych měl být hrdý na Helmutovo nelíbivé zboží.
Upřímně - nějak mě nenapadá jediná česká věc na kterou by jsem mohl být v tomto zkurvystánu hrdý
Neříkám taky že Škodovky jsou nej, nejsem Škodovkář, jezdim ve Volvu..a taky jsem psal že se s Volvem nemůžou rovnat..
Říkám jen že jsme češi a pomluváme si vlastní značku. Která zdaleka není nejhorší na trhu..
Esis píše:Ale trochu objektivity by neškodilo. Především jsem chtěl poukázat na to že češi si pomlouvají jednu věcí která je jim vlastní. A tolik jich nemáme. V hospodě taky neříkáte že je lepší Stella než Gambrinus (ani ten mimochodem už nevlastní češi).
Nedělá mi sebemenší problém prohlásit, že něco zahraničního je lepší nž český výrobek (pokud je to pravda, nebo pokud to tak cítím) Škoda možná něco znamenala v době kdy to byla česká značka, ale v současné době opravdu netuším proč bych měl být hrdý na Helmutovo nelíbivé zboží.
Upřímně - nějak mě nenapadá jediná česká věc na kterou by jsem mohl být v tomto zkurvystánu hrdý
Co třeba na svou dceru?
_________________ Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Roger píše:Kdyby se tak podarilo zmatorit Tatru k vyrobe nejakych osobnich aut, asi by to chtelo ale velkou podporu nejakeho koncernu...
Tatra bude vyrábět nové osobáky, ale na podvozku jiné značky a malosériově.
V Americe je obrovský zájem o tyto vozy, jen nevím jak to bude s kvalitou ?
Snad se budou snažit a neposerou to - jméno české Tatry.
P.s. - Na staré osobáky jsem moc hrdý :!:
- - - Už ani ty nové nákladní Tatry nejsou to co bývaly, určitě ne ty co jsou pro Armádu, mám tu čest , tak vím o tom své.
Raději bych podporoval Tatru, pokud mě nepřesvědčí o opaku. Kdyby kvůli lobismu, korupci a úplatkářství nezaprodali Škodovku, tak věřím, že jsme mohli mít šikovné české auta.
Netvrdím, že se máme za ně stydět, jsou rozhodně lepší než nějací žabožrouti, ale ideální taky není. Proto asi máme Volva ne ? Jinak bysme sem nepsali a byli na nějakém trapném, ne moc superfunkčním škodafóru ne ?
_________________ V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou V S80 , B5244SV 850 B5204