MOTOR: V40 pomaly ide do otáčok a nemá ťah - VYRIEŠENÉ (EGR)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1947
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
MOTOR: V40 pomaly ide do otáčok a nemá ťah - VYRIEŠENÉ (
koupit se asi nechá, ale bude stát celkem dost. myslím, že jsem je někde na netu viděl.
-
Offline
- Příspěvky: 10
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Slovesko Stara Lubovna
MOTOR: V40 pomaly ide do otáčok a nemá ťah - VYRIEŠENÉ (
Kedze som to blickami nemohol ani hnut spravil som si takuto pomocku
![Obrázek]()
![Obrázek]()
No ale ani ta mi nepomohla. Dokonca ani z metrovou trubkou na racni som vela nepochodil. Otocil som to o pol otacky a vznikla tam medzera do 2mm. ( na viackrat a asi po hodine :? )
![Obrázek]()
uz to mam take rozbabrane a neviem co dalej.
Bud je tam nalisovany ale mozno aj naskrutkovany, kedze je tam teras ta medzera.
idu sviatky a ja budem musiet jazdit na kadete co pouzivam na stavbe
Prosim radte


No ale ani ta mi nepomohla. Dokonca ani z metrovou trubkou na racni som vela nepochodil. Otocil som to o pol otacky a vznikla tam medzera do 2mm. ( na viackrat a asi po hodine :? )

uz to mam take rozbabrane a neviem co dalej.
Bud je tam nalisovany ale mozno aj naskrutkovany, kedze je tam teras ta medzera.
idu sviatky a ja budem musiet jazdit na kadete co pouzivam na stavbe

Prosim radte

_________________
Mitsubishi Space Star 1.9 DID 2002
Mitsubishi Space Star 1.9 DID 2002
-
Offline
- Příspěvky: 1947
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
MOTOR: V40 pomaly ide do otáčok a nemá ťah - VYRIEŠENÉ (
těžko radit, já bych prostě zkoušel otáčet ze strany na stranu, ze přírubu bych se snažil vmístit šroubovák a prostě trpělivě kroutit.
je celkem zajímavý, že se neozval nikdo jiný se zkušeností s egrem :neutral:
je celkem zajímavý, že se neozval nikdo jiný se zkušeností s egrem :neutral:
-
Offline
- Příspěvky: 10
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Slovesko Stara Lubovna
MOTOR: V40 pomaly ide do otáčok a nemá ťah - VYRIEŠENÉ (

_________________
Mitsubishi Space Star 1.9 DID 2002
Mitsubishi Space Star 1.9 DID 2002
-
Offline
- Příspěvky: 10
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Slovesko Stara Lubovna
MOTOR: V40 pomaly ide do otáčok a nemá ťah - VYRIEŠENÉ (
Kedze sa s tym nedalo az ani hnut, prisiel priatelkin brat a rozhodli sme sa to vybrat v celku. No ako je vidiet zo schemi hore, muselo ist dole cele sacie potrubie a uvolnit sa muselo aj vyfukove a ciastocne aj turbo
Ja som na to uz nemal nervy ale on sa s tym este nejaku tu hodiku piplat, skusal nahrievat plamenom, lial tam kadeco, dokonca zlomil aj zverak ale nakoniec sa mu to podarilo dostat von.
Prilkadam fotky.
Vybrate cele sacie
![Obrázek]()
Takato diera tam zostala
![Obrázek]()
Vo vnutri vidiet akusi ryhu (mozno po tej mojej podotocke)
![Obrázek]()
Tu je uz EGR voku
![Obrázek]()
![Obrázek]()
![Obrázek]()

Ja som na to uz nemal nervy ale on sa s tym este nejaku tu hodiku piplat, skusal nahrievat plamenom, lial tam kadeco, dokonca zlomil aj zverak ale nakoniec sa mu to podarilo dostat von.
Prilkadam fotky.
Vybrate cele sacie

Takato diera tam zostala

Vo vnutri vidiet akusi ryhu (mozno po tej mojej podotocke)

Tu je uz EGR voku



_________________
Mitsubishi Space Star 1.9 DID 2002
Mitsubishi Space Star 1.9 DID 2002
-
Offline
- Příspěvky: 10
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Slovesko Stara Lubovna
MOTOR: V40 pomaly ide do otáčok a nemá ťah - VYRIEŠENÉ (
Otazka znie, nahadzovat to spat alebo to zaslepit a ak zaslepit tak ako? :?
_________________
Mitsubishi Space Star 1.9 DID 2002
Mitsubishi Space Star 1.9 DID 2002
-
Offline
- Příspěvky: 59
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V40 CC 1.6D
MOTOR: V40 pomaly ide do otáčok a nemá ťah - VYRIEŠENÉ (
ahoj,
rad bych sem pripsal moje zkusenosti se ztratou vykonu u v40 1.9D, 102k:
symptomy: obcasne problemy s vykonem, nejvice pri rozjezdu, posleze caste problemy s vykonem v nizkych rychlostech, a navic auto "netahlo tak odspodu" jak jsem to byl zvykly z drivejska.
pokusy o reseni:
1) diagnostika (ta rekla ze je problem s egr ventilem, vahou vzduchu a ja nevim cim jeste).
- nasledovala vymena palivoveho filtru
- pak nasledovalo vycisteni egr ventilu (byl cely zaneseny)
> problem se zdal byt vyresen, ale po nekolika dnech se ozval znovu
2) vymena vahy vzduchu za novy
> problem se zdal byt vyresen, ale po nekolika dnech se ozval znovu (problem byl ten, ze se ten problem vyskytoval jen obcas, takze nebylo bohuzel hned poznat jestli je problem uz vyreseny nebo ne)
3) ignorovani problemu
> reseni neprineslo, vykon uz byl pri rozjezdech spatny pravidelne, a ne jen obcas
4) vymeneni pojistky "engine control". svagr si pri prohlidce auta nahodou vsimnul ze je pojistka rozbita, hned jsem ji nahradil stejnou pojistkou od pozicnich svetel, a pozdeji jsem pojistku koupil za par korun
> problem vyresen, auto uz nema problemy s vykonem, a navic tahne poradne uz i od nizkych otacek, ze jsem byl prekvapenej jak rychle jsem na to zapomenul jaky vykon to auto driv melo.
takze, panove, nekdy je i diagnostika pekne na backoru... zkontrolujte si pojistky, kdyby nahodou, jako v mem pripade... jsem rad ze jsem neinvestoval do noveho egr ventilu. mimochodem, kdyby nekdo potreboval starou ale funkcni vahu vzduchu na toto auto, tak mi dejte vedet, v aute mam ted novou, ale jak bylo videt, stara vaha fungovala taky dobre, a ted se mi doma jen tak povaluje.
rad bych sem pripsal moje zkusenosti se ztratou vykonu u v40 1.9D, 102k:
symptomy: obcasne problemy s vykonem, nejvice pri rozjezdu, posleze caste problemy s vykonem v nizkych rychlostech, a navic auto "netahlo tak odspodu" jak jsem to byl zvykly z drivejska.
pokusy o reseni:
1) diagnostika (ta rekla ze je problem s egr ventilem, vahou vzduchu a ja nevim cim jeste).
- nasledovala vymena palivoveho filtru
- pak nasledovalo vycisteni egr ventilu (byl cely zaneseny)
> problem se zdal byt vyresen, ale po nekolika dnech se ozval znovu
2) vymena vahy vzduchu za novy
> problem se zdal byt vyresen, ale po nekolika dnech se ozval znovu (problem byl ten, ze se ten problem vyskytoval jen obcas, takze nebylo bohuzel hned poznat jestli je problem uz vyreseny nebo ne)
3) ignorovani problemu
> reseni neprineslo, vykon uz byl pri rozjezdech spatny pravidelne, a ne jen obcas
4) vymeneni pojistky "engine control". svagr si pri prohlidce auta nahodou vsimnul ze je pojistka rozbita, hned jsem ji nahradil stejnou pojistkou od pozicnich svetel, a pozdeji jsem pojistku koupil za par korun
> problem vyresen, auto uz nema problemy s vykonem, a navic tahne poradne uz i od nizkych otacek, ze jsem byl prekvapenej jak rychle jsem na to zapomenul jaky vykon to auto driv melo.
takze, panove, nekdy je i diagnostika pekne na backoru... zkontrolujte si pojistky, kdyby nahodou, jako v mem pripade... jsem rad ze jsem neinvestoval do noveho egr ventilu. mimochodem, kdyby nekdo potreboval starou ale funkcni vahu vzduchu na toto auto, tak mi dejte vedet, v aute mam ted novou, ale jak bylo videt, stara vaha fungovala taky dobre, a ted se mi doma jen tak povaluje.
_________________
Volvo V40 Cross Country, 2013, 1.6D, 84kw
Volvo V40 Cross Country, 2013, 1.6D, 84kw
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Banska Bystrica
MOTOR: V40 pomaly ide do otáčok a nemá ťah - VYRIEŠENÉ (
Ahoj, som tu novy a preto neviem ci pisem spravne, ale chcem doplnit posledny prispevok.
Moja V50 zacala mat podobne problemy s trhanim pri malych otackach v rozsahu 1600-1800 postupne, najskor sem tam drobne trhanie pri rovnej jazde mestom ( podvedome som podradil, alebo pri rozbiehani "dopomohol" spojkou - toto som si uvedomil az neskor )
Neskor bolo potrebne sem tam podrzat kluc pri startovani dlhsie, ako tu standardnu cca stvrt-pol sekundu.
Ale kedze sa to stalo pri jednom z cca 15 startov, nevenoval som tomu velku pozornost.
Kym bol motor v otackach napriklad. na dialnici, alebo zabere, akceleroval v pohode bez dalsich priznakov.
Postupne sa to zacalo prejavovat viac a viac, ale kedze som mal menit olej, nechal som to na neskor a podvedome som "obchadzal" kriticke stavy - nizke otacky otacky, ked motor takmer nebol v zabere.
Medzitym sa totiz objavili ine problemy s protismykovym systemom, ked specialne pri rozbiehani v zakrutach vpravo, ktore sa len mierne zvazuju z kopca, dochadza k aktivacii protismyku. Rozsvieti sa kontrolka a auto mierne trhane znizuje vykon, predpokladam, ze chce zabranit smyku, ktory vsak neexistuje.
Toto osobne prikaladam za problem snimaca pri lavom prednom kolese, ktory uz bol dva krat cisteny, ale asi nepomaha. Skratka myslel som, ze samotne trhanie je vyvolane snimacom a chcel som to riesit pri bliziacej sa vymene oleja.
Po vymene oleja pred asi mesiacom, sa trhanie prejavilo naplno, je mozne, ze aj koli tomu, ze dosli mrazy a za studena bolo trhanie vyraznejsie.
Skusil som vypnut protismykovy system, ale trhanie neustalo, predpokladam teda, ze nepochadzalo z protismykove logiky.
Auto uz v oblasti otacok 1600-1800 trhalo vyrazne. Nasledovali postupne podobne zasahy, ako v predchadzajucom pripade.
1. Vymena filtra v palivovom systeme a sucasne vymeneny jeden zhavic, ktory hlasil chybu.
2. Prehratie SW, plus vymena dalsieho zhavica, ktoreho porucha sa objavila.
Zaklincovalo to rozsvietenie zltej kontrolky motora a auto zacalo ist v nudzovom rezime, nepomohlo vypnut a nastartovat. 3.Vycisteny EGR a vaha vzduchu v autorizovanom servise, problemy s trhanim ustali, ale kedze som mal ist na dlhsiu cestu, trosku som trpol.
Po tom ako som tu na fore zistil, ze vsetky cerpacky davaju naftu od Slovnaftu, zacal som tankovat Diesel V power a podobne drahsie druhy nafty. Presiel som cca 1200 km a nic, vsetko OK.
Nasledne som "otocil" Francuzsko, cca 3500 km a po navrate to zda sa, zacina znova.
Motor sem tam v nizkych otackach trhne, akoby nedostal palivo, takze som asi tam kde som bol.
Poistka, ktorou to uspesne koncilo v predchadzajucom prispevku je udajne OK, sam to odskusat celkom neviem, po precitani niektorych prispevkov totiz netusim, co si mozem dovolit odpojit od napajania, aby sa to neprejavilo poruchou na diagnostike.
Dakujem za pripadne namety, neraz by som totiz platil zbytocnu vymenu EGR.
Nie som isty, ci servis bude vediet identifikovat zdroj zanasania bez metody pokus omyl, ktoru ale zaplatim ja ...
Niekto tu pisal, ze bola zvolavacka, len neviem ci platila aj na moj model/rok vyroby a ak ano ci bola uplatnena.
Auto som kupil zvonku, ked malo 2 a pol roka a v servisnej knizke nie popri servisnych zasahoch nic o zvolavacke/vymene EGR.
Peter
Moja V50 zacala mat podobne problemy s trhanim pri malych otackach v rozsahu 1600-1800 postupne, najskor sem tam drobne trhanie pri rovnej jazde mestom ( podvedome som podradil, alebo pri rozbiehani "dopomohol" spojkou - toto som si uvedomil az neskor )
Neskor bolo potrebne sem tam podrzat kluc pri startovani dlhsie, ako tu standardnu cca stvrt-pol sekundu.
Ale kedze sa to stalo pri jednom z cca 15 startov, nevenoval som tomu velku pozornost.
Kym bol motor v otackach napriklad. na dialnici, alebo zabere, akceleroval v pohode bez dalsich priznakov.
Postupne sa to zacalo prejavovat viac a viac, ale kedze som mal menit olej, nechal som to na neskor a podvedome som "obchadzal" kriticke stavy - nizke otacky otacky, ked motor takmer nebol v zabere.
Medzitym sa totiz objavili ine problemy s protismykovym systemom, ked specialne pri rozbiehani v zakrutach vpravo, ktore sa len mierne zvazuju z kopca, dochadza k aktivacii protismyku. Rozsvieti sa kontrolka a auto mierne trhane znizuje vykon, predpokladam, ze chce zabranit smyku, ktory vsak neexistuje.
Toto osobne prikaladam za problem snimaca pri lavom prednom kolese, ktory uz bol dva krat cisteny, ale asi nepomaha. Skratka myslel som, ze samotne trhanie je vyvolane snimacom a chcel som to riesit pri bliziacej sa vymene oleja.
Po vymene oleja pred asi mesiacom, sa trhanie prejavilo naplno, je mozne, ze aj koli tomu, ze dosli mrazy a za studena bolo trhanie vyraznejsie.
Skusil som vypnut protismykovy system, ale trhanie neustalo, predpokladam teda, ze nepochadzalo z protismykove logiky.
Auto uz v oblasti otacok 1600-1800 trhalo vyrazne. Nasledovali postupne podobne zasahy, ako v predchadzajucom pripade.
1. Vymena filtra v palivovom systeme a sucasne vymeneny jeden zhavic, ktory hlasil chybu.
2. Prehratie SW, plus vymena dalsieho zhavica, ktoreho porucha sa objavila.
Zaklincovalo to rozsvietenie zltej kontrolky motora a auto zacalo ist v nudzovom rezime, nepomohlo vypnut a nastartovat. 3.Vycisteny EGR a vaha vzduchu v autorizovanom servise, problemy s trhanim ustali, ale kedze som mal ist na dlhsiu cestu, trosku som trpol.
Po tom ako som tu na fore zistil, ze vsetky cerpacky davaju naftu od Slovnaftu, zacal som tankovat Diesel V power a podobne drahsie druhy nafty. Presiel som cca 1200 km a nic, vsetko OK.
Nasledne som "otocil" Francuzsko, cca 3500 km a po navrate to zda sa, zacina znova.
Motor sem tam v nizkych otackach trhne, akoby nedostal palivo, takze som asi tam kde som bol.
Poistka, ktorou to uspesne koncilo v predchadzajucom prispevku je udajne OK, sam to odskusat celkom neviem, po precitani niektorych prispevkov totiz netusim, co si mozem dovolit odpojit od napajania, aby sa to neprejavilo poruchou na diagnostike.
Dakujem za pripadne namety, neraz by som totiz platil zbytocnu vymenu EGR.
Nie som isty, ci servis bude vediet identifikovat zdroj zanasania bez metody pokus omyl, ktoru ale zaplatim ja ...
Niekto tu pisal, ze bola zvolavacka, len neviem ci platila aj na moj model/rok vyroby a ak ano ci bola uplatnena.
Auto som kupil zvonku, ked malo 2 a pol roka a v servisnej knizke nie popri servisnych zasahoch nic o zvolavacke/vymene EGR.
Peter
_________________
Volvo V50, 11/2006, Diesel 1.6 , 80 kW ( D4164T ), cierna metaliza
Volvo V50, 11/2006, Diesel 1.6 , 80 kW ( D4164T ), cierna metaliza
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé