
pro vyznavače xenonů:
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 269
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: SK, St. Lubovna
pro vyznavače xenonů:
Andyho kara vyzera fakt perfektne...nazivo je to este trikrat lepsie ako na fotkach...nekecam! ukazkovy kus ..a ten zvuk vyfuku..siedme nebo 

_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvky: 113
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Velké Přílepy
pro vyznavače xenonů:
JJ je to krasavac, doufám že že se někde potkáme jsem mooc zvědavej 

_________________
XC 90 momentem aut. D5 2005 ST 1 D5T5 | S80 Fl summum D5 aut. 2004 ST 2 D5T5
Bylo: V 0 2,4 D 2006 Slimák | V70 2.0T | S80 D5 automat 120 kW modrá | V70 2,5 TDI (D5252T)1997 103 kW white nomade - přítel k nezaplacení
XC 90 momentem aut. D5 2005 ST 1 D5T5 | S80 Fl summum D5 aut. 2004 ST 2 D5T5
Bylo: V 0 2,4 D 2006 Slimák | V70 2.0T | S80 D5 automat 120 kW modrá | V70 2,5 TDI (D5252T)1997 103 kW white nomade - přítel k nezaplacení
-
Offline
- Příspěvky: 928
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
pro vyznavače xenonů:
Auto hezký, ale doufám že my se nikdy nepotkáme. Ve tmě, v protisměru na úzký okresce.....Exot píše:JJ je to krasavac, doufám že že se někde potkáme jsem mooc zvědavej
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Příspěvky: 1901
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
pro vyznavače xenonů:
Ne ne, neboj, ja chodim do PRG s vypnutymi svetlami, v noci za tmy a autovlakomZeb píše: Auto hezký, ale doufám že my se nikdy nepotkáme. Ve tmě, v protisměru na úzký okresce.....

Ale Volvisty vseho druhu potkavam milerad 24/7


-
Offline
- Příspěvky: 46
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: Volvo S80 V8
- Bydliště: Brandýs nad Labem
pro vyznavače xenonů:
Nedá mi to a musím se přidat k odpůrcům dobastlenejch xenonů. Dřívě patřily do luxusních aut, pozdějí do střední třídy a nyní všude??? Nejhorší co může bejt, je potkat Felicii s xenonama...(Pravda potkat II. S80 bez xenonů je také odporné)...ale stejně působí třeba 850 i jiné modely podobného stáří. Je fajn že to vypadá krásně, možná je i víc vidět, ale protijedoucí je kolikrát oslněn tak, že nevidí nic. Pokud xenony, tak jen s kompletní optikou.
_________________
BMW X5 40d
ex. S80 4.4 V8 Summum 2006, XC70 D5 Summum 2011, S60 D5 Premium 2003
BMW X5 40d
ex. S80 4.4 V8 Summum 2006, XC70 D5 Summum 2011, S60 D5 Premium 2003
-
Offline
- Příspěvky: 1066
- Registrován: 21 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
pro vyznavače xenonů:
Njn...Tomiga píše:Nedá mi to a musím se přidat k odpůrcům dobastlenejch xenonů. Dřívě patřily do luxusních aut, pozdějí do střední třídy a nyní všude??? Nejhorší co může bejt, je potkat Felicii s xenonama...(Pravda potkat II. S80 bez xenonů je také odporné)...ale stejně působí třeba 850 i jiné modely podobného stáří. Je fajn že to vypadá krásně, možná je i víc vidět, ale protijedoucí je kolikrát oslněn tak, že nevidí nic. Pokud xenony, tak jen s kompletní optikou.
1) nedělám to proto, abych vypadal cool, ale abych mohl normálně jezdit v noci
2) když se přeneseš přes předsudky, zjistíš, že ty chinaxenony dělají ultrasvítivý dva body, ale nevytvářejí závoj světla, jako třeba blbě seřízený halogeny. Tj. to oslnění je zdánlivé... když se nebudeš dívat přímo do nich, tak tě neoslní

Ale samozřejmě nikdo ti nebere Tvůj názor, je Tvé právo je nesnášet. Pro mě je stále větší přidaná hodnota bezpečnosti, osvětlení chodců, zvířat, apod. než to, že to někomu může vadit. Sorry, jsem sobec

_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvky: 240
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dobříš / Brno
- Vůz: V70 2,5TDi I.generace 2000, manuál
- Bydliště: Dobříš / Brno
pro vyznavače xenonů:
potkal jsi už "novou" škodovku? (tuším oktávia) (vím že to nejsou bastly ale origo, ale ať dělám co dělám, pokud nemám brýle tak mne to oslní pokaždé, ale ani s brýlemi to není nic moc)
pokud jsou světla udržovaná a dobře seřízená, je vše ok, pokud ne, je téměř fuk čím svítíš.
kvalitní žárovky také udělají hodně, a nemusí to být zrovna "Night Braker" za 300 jedna.
k té bezpečnosti, ono je to "sobecké" ještě v další rovině, pokud se někdo o ty xenony oslní, a náhodou také řídí, snižuješ tu bezpečnost někde jinde, na okrsce tak můžeš riskovat že dotebe protijedoucí vozidlo vletí.
nechci tím někoho kritizovat, jen mi to příjde vhodné zmínit jako další možnost pohledu
pokud jsou světla udržovaná a dobře seřízená, je vše ok, pokud ne, je téměř fuk čím svítíš.
kvalitní žárovky také udělají hodně, a nemusí to být zrovna "Night Braker" za 300 jedna.
k té bezpečnosti, ono je to "sobecké" ještě v další rovině, pokud se někdo o ty xenony oslní, a náhodou také řídí, snižuješ tu bezpečnost někde jinde, na okrsce tak můžeš riskovat že dotebe protijedoucí vozidlo vletí.
nechci tím někoho kritizovat, jen mi to příjde vhodné zmínit jako další možnost pohledu
_________________
V70 5.2000 I.generace 2.5TDi
několik w353 v různém stavu pojízdnosti, Opel agila 1.2
V70 5.2000 I.generace 2.5TDi
několik w353 v různém stavu pojízdnosti, Opel agila 1.2
-
Offline
- Příspěvky: 1066
- Registrován: 21 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
pro vyznavače xenonů:
Plancáš kraviny. Jak ti říkám, neoslňuje to, jen jsou to dva silné zdroje světla, což není totéž. Nebezpečné to prostě způsobem, který popisuješ, není. Na to takových aut potkávám příliš mnoho... a musím říct, že mě to nijak nevadí.Bobes píše:potkal jsi už "novou" škodovku? (tuším oktávia) (vím že to nejsou bastly ale origo, ale ať dělám co dělám, pokud nemám brýle tak mne to oslní pokaždé, ale ani s brýlemi to není nic moc)
pokud jsou světla udržovaná a dobře seřízená, je vše ok, pokud ne, je téměř fuk čím svítíš.
kvalitní žárovky také udělají hodně, a nemusí to být zrovna "Night Braker" za 300 jedna.
k té bezpečnosti, ono je to "sobecké" ještě v další rovině, pokud se někdo o ty xenony oslní, a náhodou také řídí, snižuješ tu bezpečnost někde jinde, na okrsce tak můžeš riskovat že dotebe protijedoucí vozidlo vletí.
nechci tím někoho kritizovat, jen mi to příjde vhodné zmínit jako další možnost pohledu
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvky: 240
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dobříš / Brno
- Vůz: V70 2,5TDi I.generace 2000, manuál
- Bydliště: Dobříš / Brno
pro vyznavače xenonů:
a potkal jsi někdy oktávku (tuším 2. generace) s origo xenonama?
_________________
V70 5.2000 I.generace 2.5TDi
několik w353 v různém stavu pojízdnosti, Opel agila 1.2
V70 5.2000 I.generace 2.5TDi
několik w353 v různém stavu pojízdnosti, Opel agila 1.2
-
Offline
- Příspěvky: 768
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
pro vyznavače xenonů:
Dobře seřízené xenony (v originálních i neoriginálních světlometech) fungují přesně, jak píše tnemec - dva intenzivní body, které neoslňují, pokud se do nich člověk nedívá přímo. Navíc tím, že jsou to výrazně "dopředně" směřované zdroje světla, minimálně oslňují ve chvíli, kdy je protijedoucí auto již blízko nich, tudíž v tu nejdůležitější chvíli. Naproti tomu halogeny (a zvlášť H4, které vlastně nesvítí dopředu žárovkou ale jen parabolou) osvětlují prostor daleko více do šířky, takže efekt oslnění protijedoucího řidiče pomine až ve chvíli, kdy dotyčný projede kolem předku auta. Ve výsledku u xenonů stačí nekoukat do nich a je klid, u halogenů je člověk nejvíc oslněn ve chvíli, kdy kolem nich projíždí, což je k pos*ání
Pravdou je, že špatně seřízené xenony (ať už dobastlením nebo z výroby), jsou horší než halogeny, bo prostě svítí víc.
Když jsem to zkoušel sledovat na silnici, tak z xenonů mě oslnilo jen minimum aut - zpravidla buď evidentně neoriginální, nebo nasazené na autech typu OII, Fabia apod. Z MB, Volv a BMW mě neoslnilo žádné auto s výjimkou jednoho či dvou debi*ů, kteří měli světla evidentně blbě seřízená. Z halogenů mě oslnilo každé cca 5 auto.

Když jsem to zkoušel sledovat na silnici, tak z xenonů mě oslnilo jen minimum aut - zpravidla buď evidentně neoriginální, nebo nasazené na autech typu OII, Fabia apod. Z MB, Volv a BMW mě neoslnilo žádné auto s výjimkou jednoho či dvou debi*ů, kteří měli světla evidentně blbě seřízená. Z halogenů mě oslnilo každé cca 5 auto.
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
-
Offline
- Příspěvky: 768
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
pro vyznavače xenonů:
Jenže to je právě příklad xenonů, které jsou už z výroby nastavené tak, že by člověk s chutí vzal kardan od dvoukila a šel ho omlátit o hlavu tomu mam*dovi, co schválil jejich homologaciBobes píše:a potkal jsi někdy oktávku (tuším 2. generace) s origo xenonama?

_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
-
Offline
- Příspěvky: 768
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
pro vyznavače xenonů:
tnemec: mohli bychom se někdy potkat v Praze (nebo u Adama), abych se podíval, jak svítí xenony v klasických světlometech 850? Přemýšlel jsem sice o Angel Eyes, ale musím říct, že se mi moc nelíbí. Zvlášť ke kombíku mi moc nejdou... (kromě toho na ně stejně teď nemám peníze).
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
-
Offline
- Příspěvky: 240
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dobříš / Brno
- Vůz: V70 2,5TDi I.generace 2000, manuál
- Bydliště: Dobříš / Brno
pro vyznavače xenonů:
však já nechci tvrdit že všechny xenony oslňují. ale legislativa je jaká je, a pokud je špatná, co brání nějakému návrhu na změnu?
mě se třeba nelíbili zavedení celoročního svícení, pominu-li ekologické dopady, štvalo mne právě to oslňování od neseřízených světel. vyřešil jsem to brýlemi: s vyjímkou O2 a slunka v určitém úhlu mne nic moc nevytrhne.
mě auto taky svítilo málo, o xenonech jsem uvažoval, ale nakonec jsem jen vyměnil žárovky, zatím jsem sice v noci ještě nejel, ale z testu viz jiný topic mám celkem dobrý dojem že mi budou vyhovovat. jestli někdo má HID nebo ne je mi fuk, pokud neoslňuje. neseřízená světla ať už jakákoliv by měla být tvrdě potírána (neříkám pokutovat, ale na místě zastavit a seřídit, nebo nechat seřídit přivolaným servisákem)
mě se třeba nelíbili zavedení celoročního svícení, pominu-li ekologické dopady, štvalo mne právě to oslňování od neseřízených světel. vyřešil jsem to brýlemi: s vyjímkou O2 a slunka v určitém úhlu mne nic moc nevytrhne.
mě auto taky svítilo málo, o xenonech jsem uvažoval, ale nakonec jsem jen vyměnil žárovky, zatím jsem sice v noci ještě nejel, ale z testu viz jiný topic mám celkem dobrý dojem že mi budou vyhovovat. jestli někdo má HID nebo ne je mi fuk, pokud neoslňuje. neseřízená světla ať už jakákoliv by měla být tvrdě potírána (neříkám pokutovat, ale na místě zastavit a seřídit, nebo nechat seřídit přivolaným servisákem)
_________________
V70 5.2000 I.generace 2.5TDi
několik w353 v různém stavu pojízdnosti, Opel agila 1.2
V70 5.2000 I.generace 2.5TDi
několik w353 v různém stavu pojízdnosti, Opel agila 1.2
-
Offline
- Příspěvky: 1066
- Registrován: 21 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
pro vyznavače xenonů:
Osobně Angel Eyes na 850 nesnáším... likvidujou její design a dělají z ní indiferentního vytuněnýho baworáka, což si IMHO nezaslouží...hroch32 píše:tnemec: mohli bychom se někdy potkat v Praze (nebo u Adama), abych se podíval, jak svítí xenony v klasických světlometech 850? Přemýšlel jsem sice o Angel Eyes, ale musím říct, že se mi moc nelíbí. Zvlášť ke kombíku mi moc nejdou... (kromě toho na ně stejně teď nemám peníze).
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvky: 768
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
pro vyznavače xenonů:
Jj, to by si pak každý rozmyslel, kdyby měl zaplatit servisákaBobes píše:... (neříkám pokutovat, ale na místě zastavit a seřídit, nebo nechat seřídit přivolaným servisákem)

_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
-
Offline
- Příspěvky: 768
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
pro vyznavače xenonů:
Nj, taky mi moc neladí. Na marrovu 854 vcelku sednou, neb je upravená i jinak. Ale na ten můj věčně zaprasený stěhovák.... fakt nic moc. A žádná jiná než klasická nebo AE světla jsem na netu nenašel. Takže asi vyměknu a nasadím HID do originálů. A když mě s tím zastaví policajti, tak se je budu snažit přesvědčit, že 850 má tak špatný světlomety, že a] je v zájmu bezpečnosti provozu, abych tam měl HID; b] nemohou nikoho oslňovat, protože to bych tam musel mít žárovky se světelným tokem, na který by sotva stačil plný výkon motorutnemec píše:Osobně Angel Eyes na 850 nesnáším... likvidujou její design a dělají z ní indiferentního vytuněnýho baworáka, což si IMHO nezaslouží...

_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
-
Offline
- Příspěvky: 1066
- Registrován: 21 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
pro vyznavače xenonů:
Jj. na Marrovu jo, přesně, jak říkáš.hroch32 píše: Nj, taky mi moc neladí. Na marrovu 854 vcelku sednou, neb je upravená i jinak. Ale na ten můj věčně zaprasený stěhovák.... fakt nic moc. A žádná jiná než klasická nebo AE světla jsem na netu nenašel. Takže asi vyměknu a nasadím HID do originálů. A když mě s tím zastaví policajti, tak se je budu snažit přesvědčit, že 850 má tak špatný světlomety, že a] je v zájmu bezpečnosti provozu, abych tam měl HID; b] nemohou nikoho oslňovat, protože to bych tam musel mít žárovky se světelným tokem, na který by sotva stačil plný výkon motoru
Když se o ně budou policajti zajímat, tak to nechce argumentovat tak, jak říkáš, ale tvrdit, že jsi koupil homologovanou sadu a že jsi s tím prošel technickou. Málokterý bude schopen účinně argumentovat proti tomu a přinejhorším tě pošle na kontrolu, kam samo dorazíš s origo světly. Já jsem s nima ale přes STK normálně bez úplatku prošel a nevyndaval jsem je ani do Rakouska, Švýcarska, Německa, Francie ani Polska.
A nebo ho prostě hned zamotivovat, jako normálně...

_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvky: 768
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
pro vyznavače xenonů:
Nj, je fakt, že když budu tvrdit, že je tam mám už od předchozího majitele a že jsem prošel STK, jak bude policajt vědět, že tam nejsou z výroby. Přecijen je to Volvo..... Jedině, že mu bude divný, že nejsou s čirou optikou. Pomohla by kdyžtak argumentace, že je to jedno z prvních aut, kam se xenony dávaly, a to ještě čirá optika nebyla :?:tnemec píše:Jj. na Marrovu jo, přesně, jak říkáš.
Když se o ně budou policajti zajímat, tak to nechce argumentovat tak, jak říkáš, ale tvrdit, že jsi koupil homologovanou sadu a že jsi s tím prošel technickou. Málokterý bude schopen účinně argumentovat proti tomu a přinejhorším tě pošle na kontrolu, kam samo dorazíš s origo světly. Já jsem s nima ale přes STK normálně bez úplatku prošel a nevyndaval jsem je ani do Rakouska, Švýcarska, Německa, Francie ani Polska.
A nebo ho prostě hned zamotivovat, jako normálně...
Jinak já jsem se o tom bavil s Marrou, protože on mi na podzim nabízel, že mi je namontuje, a teď (tuším v únoru) mě už od montování HID do originálních světlometů zrazoval. Prý si je už několik lidí nechalo zasejc vymontovat, protože právě dostali pokutu. Prý se na tento nešvar od nového roku víc zaměřili policajti. Nutno přiznat, že do značné míry oprávněně. Kdyby ale chtěli stejně poctivě chytat všechny, kteří oslňujou, ať už halogena ma nebo xenonama.... Jenže na xenony se jednodušeji uplatňuje zákon, tož šup na ně, že

Motivovat, motivovat.... a můžu ho motivovat tím, že když zaplatím pokutu, nebudu kde umýt děti, protože si nebudu moct koupit umyvadlo? To je totiž jediné, čím ho můžu motivovat

_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 869
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
pro vyznavače xenonů:
angel eyes maj velkou vyhodu...
přestože mam 6000 xenon nemůžu nikoho oslnovat leda by jel v protisměru, ale to bych v tu chvíli přepínal na dalkovy abych jej stihnul před smrtí zrentgenovat...
přestože mam 6000 xenon nemůžu nikoho oslnovat leda by jel v protisměru, ale to bych v tu chvíli přepínal na dalkovy abych jej stihnul před smrtí zrentgenovat...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5082
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
pro vyznavače xenonů:
Tý volve - to je to Jirkovo ???marra píše:angel eyes maj velkou vyhodu...
přestože mam 6000 xenon nemůžu nikoho oslnovat leda by jel v protisměru, ale to bych v tu chvíli přepínal na dalkovy abych jej stihnul před smrtí zrentgenovat...



_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 869
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
pro vyznavače xenonů:
jjj
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvky: 928
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
pro vyznavače xenonů:
Tak s timhle fakt žádnou prasárnu na silnici nezpůsobíšmarra píše:angel eyes maj velkou vyhodu...
přestože mam 6000 xenon nemůžu nikoho oslnovat leda by jel v protisměru, ale to bych v tu chvíli přepínal na dalkovy abych jej stihnul před smrtí zrentgenovat...


_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Příspěvky: 1334
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
pro vyznavače xenonů:
Stačí se podívat jak tnemce xenony pěkně oslňují na té fotce v garáži, svítí i strop, sice je to vedlejší efekt, ale copak to asi udělá v mlze?Zeb píše: Tak s timhle fakt žádnou prasárnu na silnici nezpůsobíš. Docela by mě zajímala stejná fotka těch, co maj normální světla a HID sadu a vůbec jim to neoslňuje, maximálně to jenom zdánlivě
vypaluje sítnice...
+ srovnej tuto co dal Marra na vrata a co fotil opět tnemec na vrata na str.1 ...to je nebe a dudy, myslím že srovnání více než jasné.
A teď ze sebe udělám trochu analfabeta, protože s xenonem jsem jezdil akorát origo v OII a ten si řídil zvednutí/sklopení světel progresivně během jízdy, nicméně Lukaso mi na srázku povídal, že většina aut, když se začínalo s xenonama tuto vyfikundaci nemá. Změřili si pouze zatížení zadní nápravy v době nastartování a pak už se nic nehýbalo. Je to tak? Potom jsem pro xenony co sem dal Marra a uvědomělého řidiče který si to doseřizuje poctivě dle nákladu.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 869
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
pro vyznavače xenonů:
idealni je když maš k tomu vzadu nivomaty
myslím funkční 


_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvky: 1066
- Registrován: 21 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
pro vyznavače xenonů:
co zas?marra píše:idealni je když maš k tomu vzadu nivomatymyslím funkční

_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé