tak jsem boural ...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 768
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
tak jsem boural ...
Teď jste mě trochu rozhodili - ono je nutné mít seřizování světel na dálku? Sem myslel, že na STK můžou tak maximálně zkontrolovat, jestli jsou světla správně nastavena.
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
-
Offline
- Příspěvky: 280
- Registrován: 21 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC70 D5 AWD
- Bydliště: Brno
tak jsem boural ...
myslel tim ovladácím prvkem z mista řidiče :idea:
_________________
Volvo 960 _ B204FT _ M46 _´93 _ 140KW
Volvo 850 R
Volvo V70 I T5
Volvo 960 _ B204FT _ M46 _´93 _ 140KW
Volvo 850 R
Volvo V70 I T5
-
Offline
- Příspěvky: 768
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
tak jsem boural ...
Jj, to jsem pochopil, ale to přece není povinné, nebo jo? Vždyť to většina starších aut nemá.DejFe píše:myslel tim ovladácím prvkem z mista řidiče :idea:
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
-
Offline
- Příspěvky: 1176
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
tak jsem boural ...
Když je tím auto vybavené, musí to fungovat. U Fava to bude první věc na kterou na TK šáhnou 

_________________
V70 B5254T AW50 98'
VW Polo 2002 1.2 HTP Poloauto s půlkou motoru...
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
VW Polo 2002 1.2 HTP Poloauto s půlkou motoru...
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Příspěvky: 768
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
tak jsem boural ...
Aha, dík.VanThomas píše:Když je tím auto vybavené, musí to fungovat. U Fava to bude první věc na kterou na TK šáhnou
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
-
Offline
- Příspěvky: 1771
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
x 1
tak jsem boural ...
nechci se hádat, ale pokud je vozidlo něčím POVINNĚ vybaveno, tak to musí fungovat. favorit se začal vyrábět až v roce 1988, můj kombík (fyzicky r.v.1990) je na dokladech auta z roku 1977, regulaci sklonu světel nemá a na regulerní stk neprudili...
např. šestsetrojka je papírově rok 1960, takže kupříkladu nemusím používat pásy - přesně dle litery zákona 361/2000 (...být za jízdy připoután na sedadle bezpečnostním pásem, pokud jím je sedadlo povinně vybaveno podle zvláštního právního předpisu...)
např. šestsetrojka je papírově rok 1960, takže kupříkladu nemusím používat pásy - přesně dle litery zákona 361/2000 (...být za jízdy připoután na sedadle bezpečnostním pásem, pokud jím je sedadlo povinně vybaveno podle zvláštního právního předpisu...)
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 391
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Zaječov
- Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
- Bydliště: Zaječov (Beroun)
tak jsem boural ...
A je to fakt taková pohoda jezdit bez pásů :?: :idea:


_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
-
Offline
- Příspěvky: 2129
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: Nižbor
tak jsem boural ...
Věřím, že v Tatře jo.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 391
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Zaječov
- Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
- Bydliště: Zaječov (Beroun)
tak jsem boural ...
a jó tákjojo píše:Věřím, že v Tatře jo.
"... a do tatry písek!"



i když pravda že jsem v 603 ani za volantem neseděl. Ale kromě dvojky už bych tatru opravdu neobhajil když bych si s tím neuměl.
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
-
Offline
- Příspěvky: 1771
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
x 1
tak jsem boural ...
1. tatra má vepředu místo dvojice sedadel lavici původně dimenzovanou pro tři pasažéry (pásy se začaly montovat až po "papírovým" snížení počtu na dva pasažéry), takže bez pásů se může moje první žena přitulitlookens píše:A je to fakt taková pohoda jezdit bez pásů :?: :idea:

2. je hezké sledovat pčr, když jim dochází, že za pásy mě nedostanou...
3. no a jestli se ptáš na bezpečnost, tak to je úplně fuk - stejně bych se po případné havárce oběsil

_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 1438
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
tak jsem boural ...
Bezpečnostní pásy používaj jenom srabi, pořádnej chlap je nepotřebuje :!: Já je ve Spitfirovi taky nemám! 

-
Offline
- Příspěvky: 391
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Zaječov
- Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
- Bydliště: Zaječov (Beroun)
tak jsem boural ...
standa píše:1. tatra má vepředu místo dvojice sedadel lavici původně dimenzovanou pro tři pasažéry (pásy se začaly montovat až po "papírovým" snížení počtu na dva pasažéry), takže bez pásů se může moje první žena přitulitlookens píše:A je to fakt taková pohoda jezdit bez pásů :?: :idea:
![]()
2. je hezké sledovat pčr, když jim dochází, že za pásy mě nedostanou...
3. no a jestli se ptáš na bezpečnost, tak to je úplně fuk - stejně bych se po případné havárce oběsil

_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
-
Offline
- Příspěvky: 50
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: PRAHA
tak jsem boural ...
tak mi konecne prisly prachy..kooperativa dala 19 tisic, coz je o 2tis vic nez stala oprava..takze docela dobry 

_________________
245 / 1991 / B230F
245 / 1991 / B230F
-
Offline
- Příspěvky: 2129
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: Nižbor
tak jsem boural ...
Mě při posledním ťukecu dala pojišťovna jen 18 000,-
Oprava stála 2000,-

Oprava stála 2000,-

_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 1013
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
tak jsem boural ...
Jardo, tvůj Spitfire je modrej viď, mám pocit že jsem tě v Pátek minul na Zbraslavském mostě jel jsi směrem od Břežan a měl jsi spolujezdce že?Jarda S40 píše:Bezpečnostní pásy používaj jenom srabi, pořádnej chlap je nepotřebuje :!: Já je ve Spitfirovi taky nemám!
Jinak máš to krásný


No ale bourat bych v tom nechtěl, jak je to malí a nízký


_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvky: 1438
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
tak jsem boural ...
"OT"= Nee, můj je zelenej - Britská zeleń. Maličkej je, ale kupodivu tady dával snad Tomáš Němec odkaz na crash test a rám to v pohodě vychytal, až překvapivě dobře. Samo pod kamion a podobně by se to zapasovalo a Volvo to není (což mě zase baví
)

-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5084
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
tak jsem boural ...
Bourat ze Spitem bych ti nedoporučoval už jenom kvůli tomu jak je nízký - podjede i XCčko
A navíc by to byla ohromná škoda :?

A navíc by to byla ohromná škoda :?
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 1013
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
tak jsem boural ...
Takže jsi to nebyl ty??? Jako to že budu barvoslepej bych i překousJarda S40 píše:"OT"= Nee, můj je zelenej - Britská zeleń. Maličkej je,

Autí popojíždělo v koloně a když jsem ho míjel bylo cca v půlce mostu.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvky: 1438
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
tak jsem boural ...
4Sibr - nebyl, v dešti nejezdím. Tak jindy, ale i tak jsi viděl krásné auto



-
Offline
- Příspěvky: 153
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Loucká pošta VELVARY
tak jsem boural ...
Taky nemám v Gázu pásy....a policisté mě zastavhjí a chtějí fotku s autem nebo v autě.... 

_________________
Dáreček Volvo 940 POLAR 2,0GL r.v.1994 5+2
Youngtimer: VAZ 2102 Kombi r.v. 1974 Žíža, jménem tím jmenován jest
"Pán Bůh stvořil svět, lidé mu dali pravý úhel a Volvo z něj udělalo dokonalost."
Dáreček Volvo 940 POLAR 2,0GL r.v.1994 5+2
Youngtimer: VAZ 2102 Kombi r.v. 1974 Žíža, jménem tím jmenován jest
"Pán Bůh stvořil svět, lidé mu dali pravý úhel a Volvo z něj udělalo dokonalost."
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé