.

Vše kolem audia a car Hifi, videa DVD, navigace, telefonů, ipodů a ostatní komunikace
Pravidla fóra
Upozornění
V této sekci se ponejvíce objevují odkazy na nelegální soft.
Postihy
Při prvním prohřešku napomenutí.
Při druhém zablokování účtu na jeden měsíc.
Při třetím trvalá blokace.
Tak nás k tomu nenuťte. Admini
  • Autor
  • Zpráva
Drtic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1204
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: XC70 B5244T3 '02

Blikání rádia

Příspěvek od Drtic »

No ja bych rekl, ze tohle tloustka kabelu nevyresi...ale pockame na fundovanejsi odpoved od opravdovych elektrikaru..ja jseme jen takovej polo 8)
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

GDPR_user

Blikání rádia

Příspěvek od GDPR_user »

inte píše:Este mala otazocka. Preblikava podsvietenie alebo display. S reprodukciou zvuku nie je problem?
Problikává podsvícení.Kdysi mi totéž dělalo při vyhuleném sw a po instalaci kapacitoru se to odstranilo.

Drtic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1204
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: XC70 B5244T3 '02

Blikání rádia

Příspěvek od Drtic »

Do radia mas nejaky maximalni prikon, ktery zalezi na vykonu alternatoru a spotrebe ostatnich spotrebicu. Kdyz to nebudou "stihat" kabely, tak shori ale nemyslim, ze by se v nich stracel vykon - max. tim, jak se zahrivaji. Takze pokud jsou studene..
Instalaci kapacitoru jsi v podstate omezil vliv vykonovych spicek reprosoustavy na prikon radia...cili jsis odpovedel sam ne?
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

GDPR_user

Blikání rádia

Příspěvek od GDPR_user »

Drtic píše:Do radia mas nejaky maximalni prikon, ktery zalezi na vykonu alternatoru a spotrebe ostatnich spotrebicu. Kdyz to nebudou "stihat" kabely, tak shori ale nemyslim, ze by se v nich stracel vykon - max. tim, jak se zahrivaji. Takze pokud jsou studene..
Instalaci kapacitoru jsi v podstate omezil vliv vykonovych spicek reprosoustavy na prikon radia...cili jsis odpovedel sam ne?
No to jsem zvědav kam jej ale nacpu.

Conan
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 432
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6

Blikání rádia

Příspěvek od Conan »

Zkusil bych nejdřív levnější variantu, natáhnout silnější (+).

Potom zkus ten kondík.
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2000
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Blikání rádia

Příspěvek od Jarda S40 »

Martine, na radio respektive jeho napájení bych napojil osciloskop a sledoval jak se mění napájecí napětí. Pokud bude opravdu znatelně houpat pod cca 11v, tak potom bych dal silnější kabel. Možná ještě nejdřív proměřil proud jdoucí do radia a podle něj a povoleného úbytku napětí spočítal průřez kabelu.

GDPR_user

Blikání rádia

Příspěvek od GDPR_user »

Conan píše:Zkusil bych nejdřív levnější variantu, natáhnout silnější (+).

Potom zkus ten kondík.
Takže jsem uvažoval správně. :tlesk: :tlesk: :tlesk:

Drtic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1204
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: XC70 B5244T3 '02

Blikání rádia

Příspěvek od Drtic »

Ale jak se muze v kabelu stracet proud? Vzdyt energie se musi vzdy na neco premenit ne? Takze pokud se kabel nezahriva, neni v co jineho by se cestou premenila...nebo je to jinak?
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

GDPR_user

Blikání rádia

Příspěvek od GDPR_user »

Drtic píše:Ale jak se muze v kabelu stracet proud? Vzdyt energie se musi vzdy na neco premenit ne? Takze pokud se kabel nezahriva, neni v co jineho by se cestou premenila...nebo je to jinak?
Proud se neztrácí,ale prostě určitým průřezem může téct určitý proud.Je to jako s potrubím.

Drtic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1204
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: XC70 B5244T3 '02

Blikání rádia

Příspěvek od Drtic »

To ano, ale pokud je prurez nedostacujici, zacne se kabel zahrivat ne?
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Kuba
Offline
Příspěvky: 190
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha-západ

Blikání rádia

Příspěvek od Kuba »

Drtic píše:To ano, ale pokud je prurez nedostacujici, zacne se kabel zahrivat ne?
To samozřejmě jo, ale pokud to napájení nestíhá jen ve špičkách, je možný, že se to zahřívání ani nepozná - prostě ten proud, kterej už danej průřez rozumně nepobere tam teče jen strašně krátkou dobu, takže se kabel ohřeje jen neznatelně, ale přitom to stačí na to, aby na tu chviličku napájení nezvládalo...
To mi přijde jako možný.
_________________
V70 I D5252T manuál , rok 2000 stříbrná - Volbluda
Už ne bezVolvák

Drtic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1204
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: XC70 B5244T3 '02

Blikání rádia

Příspěvek od Drtic »

Kuba: Taky pravda, to me netrklo :roll:
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Conan
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 432
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6

Blikání rádia

Příspěvek od Conan »

Drtic píše:To ano, ale pokud je prurez nedostacujici, zacne se kabel zahrivat ne?
Zahříval by se pouze, pokud by tam delší dobu tekl větší proud, než na který je kabel "stavěnej".

U autorádia "poblikávání" nastává v okamžiku, kdy je velký odběr, tzn. většinou nějaké basy a ty trvají vždy jen chvilku.

Tady je to o tom, že pro tu krátkou chvilku je zapotřebí více proudu a konstatní napětí.

Takže první varianta je zlepšit napájení kabelem o větším průřezu, pak případně umístění kondíku o věší kapacitě co nejblíže k autorádiu.
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)

losik.m
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 34
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Blansko

Blikání rádia

Příspěvek od losik.m »

S timto sem se taky setkal, nebylo to teda u Volva, ale u sony radia CD... Radio fungovalo normalne a po zesileni se cele rozblikalo, napajeni vse o.k. Problem byl v tom ze jeden z koncovych stupnu (nejaky TDacko - uz si to nepamatuju) byl "poskozen" a po zesileni se to cele rozkmitalo - slo to vysledovat osciloskopem na vstupu poskozeneho koncaku.. Vymenil sem ho a vse O.K.
_________________
bylo V70 AWD 2.5 20V ,142kW, r.v.97
je BMW 530i V8 touring

Marek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 170
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Vůz: Škoda SuperB 1.8T Elegance
Bydliště: Praha

Blikání rádia

Příspěvek od Marek »

Tez radio poblikalo,tak jsem nainstaloval 0,1F kapacitorek a vyresil jsem to...

Houby - ta mrcha poblikava porad...
_________________
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)

maxwell
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 382
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

Blikání rádia

Příspěvek od maxwell »

U tohoto problému je několik variant. :

Buď nestačí napájení, což by se dalo řešit silnějším kabelem popřípadě instalací kapacitoru.

A nebo nestačí rádio. Každé rádio má určitý výkon. Já mám například 4x40W. Ze svých zkušeností ale vím že pokud bych dal 4ři 40w reproduktory, tak by to bylo prostě málo, a repráky by trpěli a po určité době by se vymlátily, neboli rozchrchlali. Proto jsem vzadu, protože tam mám dost místa použil reproduktory 2 na každý kanál. 100W+60W. Každý má velký středobass + výškáč. Nejen že to dává velmi dobrý zvuk a je to téměř jako ve studiu ,ale je tím repro předymenzováno a chrání se i proti tzv. špičkám kdy rádio prostě v určitý moment vydá nejvýce síly do repráku. V předu mám to stejné, i když se staršíma reproduktorama. Pokud tedy přidám volume na téměř maximum začne mi také podblikávat podsvětlení. Jenže je třeba si uvědomit že sice používáte kabel na přívod o větší síle ale na tišťáku je zase menší průchod. To znamemá že pokud by jste použily přívodní kabely tlusté jak palec, tak vám to stejně nepomůže, protože přes tištěný spoj v rádiu proteče zase jen dané množství energie do rádia k zesilovači. Rádio ovšem stejně dává určitý výkon který má určité zkreslení. Každý zesilovač totiž zkresluje. V nižších hodnotách je to méně a když to osolíte tak hodně, až skoro po úplné třepání reproduktorů.
To znamená že v Maximu buď nestíhají reproduktory, nebo rádio, potažmo tedy zesilovač.Pokud si ale uvědomím že pouštím 4x40W do reproduktorů tak je to 160W. To je tak na hranici že už se to nedá poslouchat. Basy vám vyráží dech a výšky vám míní rozstřelit hlavu. V tak hlučném autě se to opravdu nedá vydržet.

Takže rada: Pokud ti to problikává i při tišším poslechu bude to asi přívodním kabelem. Pokud to dělá ale jen když to dáš skoro na doraz tak to holt rádio nestíhá.
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

Conan
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 432
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6

Blikání rádia

Příspěvek od Conan »

maxwell píše:U tohoto problému je několik variant. :

Buď nestačí napájení, což by se dalo řešit silnějším kabelem popřípadě instalací kapacitoru.

A nebo nestačí rádio. Každé rádio má určitý výkon. Já mám například 4x40W. Ze svých zkušeností ale vím že pokud bych dal 4ři 40w reproduktory, tak by to bylo prostě málo, a repráky by trpěli a po určité době by se vymlátily, neboli rozchrchlali. Proto jsem vzadu, protože tam mám dost místa použil reproduktory 2 na každý kanál. 100W+60W. Každý má velký středobass + výškáč. Nejen že to dává velmi dobrý zvuk a je to téměř jako ve studiu ,ale je tím repro předymenzováno a chrání se i proti tzv. špičkám kdy rádio prostě v určitý moment vydá nejvýce síly do repráku. V předu mám to stejné, i když se staršíma reproduktorama. Pokud tedy přidám volume na téměř maximum začne mi také podblikávat podsvětlení. Jenže je třeba si uvědomit že sice používáte kabel na přívod o větší síle ale na tišťáku je zase menší průchod. To znamemá že pokud by jste použily přívodní kabely tlusté jak palec, tak vám to stejně nepomůže, protože přes tištěný spoj v rádiu proteče zase jen dané množství energie do rádia k zesilovači. Rádio ovšem stejně dává určitý výkon který má určité zkreslení. Každý zesilovač totiž zkresluje. V nižších hodnotách je to méně a když to osolíte tak hodně, až skoro po úplné třepání reproduktorů.
To znamená že v Maximu buď nestíhají reproduktory, nebo rádio, potažmo tedy zesilovač.Pokud si ale uvědomím že pouštím 4x40W do reproduktorů tak je to 160W. To je tak na hranici že už se to nedá poslouchat. Basy vám vyráží dech a výšky vám míní rozstřelit hlavu. V tak hlučném autě se to opravdu nedá vydržet.

Takže rada: Pokud ti to problikává i při tišším poslechu bude to asi přívodním kabelem. Pokud to dělá ale jen když to dáš skoro na doraz tak to holt rádio nestíhá.
Jen bych obecne upřesnil (nechci poučovat ;-) ), rádio má sice napsáno výkon 4x40W, skutčený výkon je ale kolem 4x15-17W, u top rádií s ext. meničem nebo dig. zesilovačem je to kolem 4x22W.
Výkony jsou většinou udávány:
- jako sinusový, tzn. pouští se do zesilovače sinusovka, tuším 1khz, tento výkon je "v papírech" vždy nejmenší
- RMS jako sinusový, jen se do zesilovače nepouští sinusovka, ale proměnnej signál. Tento výkon je podobný sinusovému a měl by to bejt ten hlavní, kterým se řídit v audiu.
- "hudební výkon" :arrow: "výkon na krabici" -> to co přitáhne kupce ;-) Je to výkon při už dost velkém zkreslení, nedoporučuju se jím řídit
- P.M.P.O :arrow: tomu říkám, že je výkon když sečtete všechno co můžete :D Je to absolutně zavádějící hodnota

Příklad, třeba autorádio:
Na krabici i rádiu je napsáno 4x40W :arrow: jedná se o hudební výkon. RMS výkon bude kolem těch 15-17W, sinusovej kolem 12 - 14W. Pokud se bude jednat o autorádio z tržnice, bude na krabici výkon P.M.P.O 4x 100W :D

160W v autě neni žádný výkon. Pokud vytočíte autorádio v autě naplno, tak Vás hlava bude bolet, ale bude to z toho zkreslení ;-)
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)

maxwell
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 382
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

Blikání rádia

Příspěvek od maxwell »

Tak, ne že by jsi neměl pravdu ale u mně tě bude bolet hlava i baz zkreslení. Na krabici RMS 4x40W. Tedy bez takovýho zkreslení který nějak výrazně poznáš.Mám teď spíš problémi s reproduktorama v auťe. Už to není co to bylo, přeci jen je používám asi čtyry roky a fakt maj něco za sebou.
Mám doma věž - 2x100W od SONY ale pokud bych ji pustil naplno tak jsi asi hluchej, a zasklívám tabulky v oknech. Měla by mít opravdu při plném výkonu, těch 200W. Je to absolutně nemožný vytočit víc jak na polovinu, Zkreslení tam je ale až fakt skoro na dorazu, a to už se nedá v místnosti poslouchat. Taky za 14klacků už jde očekávat kvalitu, i když je to už starší model. :mrgreen:

S tím RMS je to ale taky zavádějící protože to udává asi při maximálním zesílení.
Jenže tam je právě ten problém se zkreslením. Čím větší je výkon tím menší zkreslení by mělo být v menším zesílení.Nebo líp řečeno nastupovat později, to znamená že při 4x25W to hraje téměř bez zkreslení ale u 4x40W už je dost znatelné. Já bych zavedl tzv. čistý výkon, nebo to možná je, který udává výkon do zkreslení, dejme tomu 7,5% a bylo by to jasný. :palec:
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

Marek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 170
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Vůz: Škoda SuperB 1.8T Elegance
Bydliště: Praha

Blikání rádia

Příspěvek od Marek »

A to si vem,jakej mazec musi bejt kdyz nakrmim "ja" svuj skromnej aparat...
Mam 2x4kW RMS (Cerwin Vega+Beyma krmeno Phonic),ale to sem asi nepatri,páč jsem mimo jiné i zvukař... :palec:

Jinak můj nazor je stejnej,jako ma maxwell - nestiha to prenaset plosnak.
_________________
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)

maxwell
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 382
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

Blikání rádia

Příspěvek od maxwell »

Marek píše: Mam 2x4kW RMS...
To tam máš i reaktor na napájení, nebo třífázovou přípojku a elektroměr? :lol:
By mne zajímalo čím ty zesáky chladíš, 8kW musí dávat řádný teploučko, to vidím jako velkou výhodu v zimě. :mrgreen:

Jinak tak daleko nejsem abych se pouštěl do značek různých rádií a zesilovačů. Každopádně teď nevím jestli je to osobák na ježdění a nebo speciál vůz na zesilování pro ozvučování prostranství nebo tak něco když říkáš že jsi zvukař. :neutral: A nebo to používáš jako zbraň? :lol:
Občas člověk vidí takový ty lidi co předělávají auta na hrající reprobednu. W-ýkony až hrůza, jen nevím zda je to k poslechu a nebo k ohluchu. :D
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

Marek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 170
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Vůz: Škoda SuperB 1.8T Elegance
Bydliště: Praha

Blikání rádia

Příspěvek od Marek »

Abych upresnil - tech 8kW je normalni PA system pro ozvuceni diskotek,koncertu,kapel atd...
Ne instalace v aute :lol: :lol: :lol: ...
I kdyz - na fotce je polovina aparatu vyskladana v Ducatu (foto je z ozvuceni motokros. zavodu).
Napajeno 8kW centralou (220V).
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)

Conan
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 432
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6

Blikání rádia

Příspěvek od Conan »

maxwell píše:Já bych zavedl tzv. čistý výkon, nebo to možná je, který udává výkon do zkreslení, dejme tomu 7,5% a bylo by to jasný. :palec:
Jak sin. výkon tak RMS mají dané % zkreslení, při kterém se měří. Takže je to stejné "pro všechny".
Kolik to ale je, ti z hlavy neřeknu. Hudební výkon snad má 10%.

Jinak 2x100W v místnosti (přiměřené velikosti) vydržím ;-) i v autě ;-)
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)

maxwell
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 382
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

Blikání rádia

Příspěvek od maxwell »

Hmm...

já taky ale se špuntama v uších. Sluch mám velmi dobrý a ničit si ho nechci. Hudba je na to aby hrála a ne řvala, poslouchat ji v dobře ozvučeným autě, je super. Druhá věc je auto který dělá randál, a vevnitř je slyšet jen bumbumbum. Samý Superbass a Megabass a v podstatě tím ku.ví muziku. Vyvážení výšek středů a basů. To je poslech, nejen v autě ale i doma. ;-)
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

Zpět na „Audio, video, navigace, telefony a ostatní komunikace“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé