
.
Pravidla fóra
Upozornění
V této sekci se ponejvíce objevují odkazy na nelegální soft.
Postihy
Při prvním prohřešku napomenutí.
Při druhém zablokování účtu na jeden měsíc.
Při třetím trvalá blokace.
Tak nás k tomu nenuťte. Admini
Upozornění
V této sekci se ponejvíce objevují odkazy na nelegální soft.
Postihy
Při prvním prohřešku napomenutí.
Při druhém zablokování účtu na jeden měsíc.
Při třetím trvalá blokace.
Tak nás k tomu nenuťte. Admini
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
Blikání rádia
No ja bych rekl, ze tohle tloustka kabelu nevyresi...ale pockame na fundovanejsi odpoved od opravdovych elektrikaru..ja jseme jen takovej polo 

Blikání rádia
Problikává podsvícení.Kdysi mi totéž dělalo při vyhuleném sw a po instalaci kapacitoru se to odstranilo.inte píše:Este mala otazocka. Preblikava podsvietenie alebo display. S reprodukciou zvuku nie je problem?
-
Offline
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
Blikání rádia
Do radia mas nejaky maximalni prikon, ktery zalezi na vykonu alternatoru a spotrebe ostatnich spotrebicu. Kdyz to nebudou "stihat" kabely, tak shori ale nemyslim, ze by se v nich stracel vykon - max. tim, jak se zahrivaji. Takze pokud jsou studene..
Instalaci kapacitoru jsi v podstate omezil vliv vykonovych spicek reprosoustavy na prikon radia...cili jsis odpovedel sam ne?
Instalaci kapacitoru jsi v podstate omezil vliv vykonovych spicek reprosoustavy na prikon radia...cili jsis odpovedel sam ne?
Blikání rádia
No to jsem zvědav kam jej ale nacpu.Drtic píše:Do radia mas nejaky maximalni prikon, ktery zalezi na vykonu alternatoru a spotrebe ostatnich spotrebicu. Kdyz to nebudou "stihat" kabely, tak shori ale nemyslim, ze by se v nich stracel vykon - max. tim, jak se zahrivaji. Takze pokud jsou studene..
Instalaci kapacitoru jsi v podstate omezil vliv vykonovych spicek reprosoustavy na prikon radia...cili jsis odpovedel sam ne?
-
Offline
- Příspěvky: 432
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Blikání rádia
Zkusil bych nejdřív levnější variantu, natáhnout silnější (+).
Potom zkus ten kondík.
Potom zkus ten kondík.
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvky: 2000
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Blikání rádia
Martine, na radio respektive jeho napájení bych napojil osciloskop a sledoval jak se mění napájecí napětí. Pokud bude opravdu znatelně houpat pod cca 11v, tak potom bych dal silnější kabel. Možná ještě nejdřív proměřil proud jdoucí do radia a podle něj a povoleného úbytku napětí spočítal průřez kabelu.
Blikání rádia
Takže jsem uvažoval správně. :tlesk: :tlesk: :tlesk:Conan píše:Zkusil bych nejdřív levnější variantu, natáhnout silnější (+).
Potom zkus ten kondík.
-
Offline
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
Blikání rádia
Ale jak se muze v kabelu stracet proud? Vzdyt energie se musi vzdy na neco premenit ne? Takze pokud se kabel nezahriva, neni v co jineho by se cestou premenila...nebo je to jinak?
Blikání rádia
Proud se neztrácí,ale prostě určitým průřezem může téct určitý proud.Je to jako s potrubím.Drtic píše:Ale jak se muze v kabelu stracet proud? Vzdyt energie se musi vzdy na neco premenit ne? Takze pokud se kabel nezahriva, neni v co jineho by se cestou premenila...nebo je to jinak?
-
Offline
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
Blikání rádia
To ano, ale pokud je prurez nedostacujici, zacne se kabel zahrivat ne?
-
Offline
- Příspěvky: 190
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha-západ
Blikání rádia
To samozřejmě jo, ale pokud to napájení nestíhá jen ve špičkách, je možný, že se to zahřívání ani nepozná - prostě ten proud, kterej už danej průřez rozumně nepobere tam teče jen strašně krátkou dobu, takže se kabel ohřeje jen neznatelně, ale přitom to stačí na to, aby na tu chviličku napájení nezvládalo...Drtic píše:To ano, ale pokud je prurez nedostacujici, zacne se kabel zahrivat ne?
To mi přijde jako možný.
_________________
V70 I D5252T manuál , rok 2000 stříbrná - Volbluda
Už ne bezVolvák
V70 I D5252T manuál , rok 2000 stříbrná - Volbluda
Už ne bezVolvák
-
Offline
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
Blikání rádia
Kuba: Taky pravda, to me netrklo 

-
Offline
- Příspěvky: 432
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Blikání rádia
Zahříval by se pouze, pokud by tam delší dobu tekl větší proud, než na který je kabel "stavěnej".Drtic píše:To ano, ale pokud je prurez nedostacujici, zacne se kabel zahrivat ne?
U autorádia "poblikávání" nastává v okamžiku, kdy je velký odběr, tzn. většinou nějaké basy a ty trvají vždy jen chvilku.
Tady je to o tom, že pro tu krátkou chvilku je zapotřebí více proudu a konstatní napětí.
Takže první varianta je zlepšit napájení kabelem o větším průřezu, pak případně umístění kondíku o věší kapacitě co nejblíže k autorádiu.
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvky: 34
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Blansko
Blikání rádia
S timto sem se taky setkal, nebylo to teda u Volva, ale u sony radia CD... Radio fungovalo normalne a po zesileni se cele rozblikalo, napajeni vse o.k. Problem byl v tom ze jeden z koncovych stupnu (nejaky TDacko - uz si to nepamatuju) byl "poskozen" a po zesileni se to cele rozkmitalo - slo to vysledovat osciloskopem na vstupu poskozeneho koncaku.. Vymenil sem ho a vse O.K.
_________________
bylo V70 AWD 2.5 20V ,142kW, r.v.97
je BMW 530i V8 touring
bylo V70 AWD 2.5 20V ,142kW, r.v.97
je BMW 530i V8 touring
-
Offline
- Příspěvky: 170
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Vůz: Škoda SuperB 1.8T Elegance
- Bydliště: Praha
Blikání rádia
Tez radio poblikalo,tak jsem nainstaloval 0,1F kapacitorek a vyresil jsem to...
Houby - ta mrcha poblikava porad...
Houby - ta mrcha poblikava porad...
_________________
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)
-
Offline
- Příspěvky: 382
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
- Bydliště: Znojmo
Blikání rádia
U tohoto problému je několik variant. :
Buď nestačí napájení, což by se dalo řešit silnějším kabelem popřípadě instalací kapacitoru.
A nebo nestačí rádio. Každé rádio má určitý výkon. Já mám například 4x40W. Ze svých zkušeností ale vím že pokud bych dal 4ři 40w reproduktory, tak by to bylo prostě málo, a repráky by trpěli a po určité době by se vymlátily, neboli rozchrchlali. Proto jsem vzadu, protože tam mám dost místa použil reproduktory 2 na každý kanál. 100W+60W. Každý má velký středobass + výškáč. Nejen že to dává velmi dobrý zvuk a je to téměř jako ve studiu ,ale je tím repro předymenzováno a chrání se i proti tzv. špičkám kdy rádio prostě v určitý moment vydá nejvýce síly do repráku. V předu mám to stejné, i když se staršíma reproduktorama. Pokud tedy přidám volume na téměř maximum začne mi také podblikávat podsvětlení. Jenže je třeba si uvědomit že sice používáte kabel na přívod o větší síle ale na tišťáku je zase menší průchod. To znamemá že pokud by jste použily přívodní kabely tlusté jak palec, tak vám to stejně nepomůže, protože přes tištěný spoj v rádiu proteče zase jen dané množství energie do rádia k zesilovači. Rádio ovšem stejně dává určitý výkon který má určité zkreslení. Každý zesilovač totiž zkresluje. V nižších hodnotách je to méně a když to osolíte tak hodně, až skoro po úplné třepání reproduktorů.
To znamená že v Maximu buď nestíhají reproduktory, nebo rádio, potažmo tedy zesilovač.Pokud si ale uvědomím že pouštím 4x40W do reproduktorů tak je to 160W. To je tak na hranici že už se to nedá poslouchat. Basy vám vyráží dech a výšky vám míní rozstřelit hlavu. V tak hlučném autě se to opravdu nedá vydržet.
Takže rada: Pokud ti to problikává i při tišším poslechu bude to asi přívodním kabelem. Pokud to dělá ale jen když to dáš skoro na doraz tak to holt rádio nestíhá.
Buď nestačí napájení, což by se dalo řešit silnějším kabelem popřípadě instalací kapacitoru.
A nebo nestačí rádio. Každé rádio má určitý výkon. Já mám například 4x40W. Ze svých zkušeností ale vím že pokud bych dal 4ři 40w reproduktory, tak by to bylo prostě málo, a repráky by trpěli a po určité době by se vymlátily, neboli rozchrchlali. Proto jsem vzadu, protože tam mám dost místa použil reproduktory 2 na každý kanál. 100W+60W. Každý má velký středobass + výškáč. Nejen že to dává velmi dobrý zvuk a je to téměř jako ve studiu ,ale je tím repro předymenzováno a chrání se i proti tzv. špičkám kdy rádio prostě v určitý moment vydá nejvýce síly do repráku. V předu mám to stejné, i když se staršíma reproduktorama. Pokud tedy přidám volume na téměř maximum začne mi také podblikávat podsvětlení. Jenže je třeba si uvědomit že sice používáte kabel na přívod o větší síle ale na tišťáku je zase menší průchod. To znamemá že pokud by jste použily přívodní kabely tlusté jak palec, tak vám to stejně nepomůže, protože přes tištěný spoj v rádiu proteče zase jen dané množství energie do rádia k zesilovači. Rádio ovšem stejně dává určitý výkon který má určité zkreslení. Každý zesilovač totiž zkresluje. V nižších hodnotách je to méně a když to osolíte tak hodně, až skoro po úplné třepání reproduktorů.
To znamená že v Maximu buď nestíhají reproduktory, nebo rádio, potažmo tedy zesilovač.Pokud si ale uvědomím že pouštím 4x40W do reproduktorů tak je to 160W. To je tak na hranici že už se to nedá poslouchat. Basy vám vyráží dech a výšky vám míní rozstřelit hlavu. V tak hlučném autě se to opravdu nedá vydržet.
Takže rada: Pokud ti to problikává i při tišším poslechu bude to asi přívodním kabelem. Pokud to dělá ale jen když to dáš skoro na doraz tak to holt rádio nestíhá.
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
-
Offline
- Příspěvky: 432
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Blikání rádia
Jen bych obecne upřesnil (nechci poučovatmaxwell píše:U tohoto problému je několik variant. :
Buď nestačí napájení, což by se dalo řešit silnějším kabelem popřípadě instalací kapacitoru.
A nebo nestačí rádio. Každé rádio má určitý výkon. Já mám například 4x40W. Ze svých zkušeností ale vím že pokud bych dal 4ři 40w reproduktory, tak by to bylo prostě málo, a repráky by trpěli a po určité době by se vymlátily, neboli rozchrchlali. Proto jsem vzadu, protože tam mám dost místa použil reproduktory 2 na každý kanál. 100W+60W. Každý má velký středobass + výškáč. Nejen že to dává velmi dobrý zvuk a je to téměř jako ve studiu ,ale je tím repro předymenzováno a chrání se i proti tzv. špičkám kdy rádio prostě v určitý moment vydá nejvýce síly do repráku. V předu mám to stejné, i když se staršíma reproduktorama. Pokud tedy přidám volume na téměř maximum začne mi také podblikávat podsvětlení. Jenže je třeba si uvědomit že sice používáte kabel na přívod o větší síle ale na tišťáku je zase menší průchod. To znamemá že pokud by jste použily přívodní kabely tlusté jak palec, tak vám to stejně nepomůže, protože přes tištěný spoj v rádiu proteče zase jen dané množství energie do rádia k zesilovači. Rádio ovšem stejně dává určitý výkon který má určité zkreslení. Každý zesilovač totiž zkresluje. V nižších hodnotách je to méně a když to osolíte tak hodně, až skoro po úplné třepání reproduktorů.
To znamená že v Maximu buď nestíhají reproduktory, nebo rádio, potažmo tedy zesilovač.Pokud si ale uvědomím že pouštím 4x40W do reproduktorů tak je to 160W. To je tak na hranici že už se to nedá poslouchat. Basy vám vyráží dech a výšky vám míní rozstřelit hlavu. V tak hlučném autě se to opravdu nedá vydržet.
Takže rada: Pokud ti to problikává i při tišším poslechu bude to asi přívodním kabelem. Pokud to dělá ale jen když to dáš skoro na doraz tak to holt rádio nestíhá.

Výkony jsou většinou udávány:
- jako sinusový, tzn. pouští se do zesilovače sinusovka, tuším 1khz, tento výkon je "v papírech" vždy nejmenší
- RMS jako sinusový, jen se do zesilovače nepouští sinusovka, ale proměnnej signál. Tento výkon je podobný sinusovému a měl by to bejt ten hlavní, kterým se řídit v audiu.
- "hudební výkon" :arrow: "výkon na krabici" -> to co přitáhne kupce

- P.M.P.O :arrow: tomu říkám, že je výkon když sečtete všechno co můžete

Příklad, třeba autorádio:
Na krabici i rádiu je napsáno 4x40W :arrow: jedná se o hudební výkon. RMS výkon bude kolem těch 15-17W, sinusovej kolem 12 - 14W. Pokud se bude jednat o autorádio z tržnice, bude na krabici výkon P.M.P.O 4x 100W

160W v autě neni žádný výkon. Pokud vytočíte autorádio v autě naplno, tak Vás hlava bude bolet, ale bude to z toho zkreslení

_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvky: 382
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
- Bydliště: Znojmo
Blikání rádia
Tak, ne že by jsi neměl pravdu ale u mně tě bude bolet hlava i baz zkreslení. Na krabici RMS 4x40W. Tedy bez takovýho zkreslení který nějak výrazně poznáš.Mám teď spíš problémi s reproduktorama v auťe. Už to není co to bylo, přeci jen je používám asi čtyry roky a fakt maj něco za sebou.
Mám doma věž - 2x100W od SONY ale pokud bych ji pustil naplno tak jsi asi hluchej, a zasklívám tabulky v oknech. Měla by mít opravdu při plném výkonu, těch 200W. Je to absolutně nemožný vytočit víc jak na polovinu, Zkreslení tam je ale až fakt skoro na dorazu, a to už se nedá v místnosti poslouchat. Taky za 14klacků už jde očekávat kvalitu, i když je to už starší model. :mrgreen:
S tím RMS je to ale taky zavádějící protože to udává asi při maximálním zesílení.
Jenže tam je právě ten problém se zkreslením. Čím větší je výkon tím menší zkreslení by mělo být v menším zesílení.Nebo líp řečeno nastupovat později, to znamená že při 4x25W to hraje téměř bez zkreslení ale u 4x40W už je dost znatelné. Já bych zavedl tzv. čistý výkon, nebo to možná je, který udává výkon do zkreslení, dejme tomu 7,5% a bylo by to jasný.
Mám doma věž - 2x100W od SONY ale pokud bych ji pustil naplno tak jsi asi hluchej, a zasklívám tabulky v oknech. Měla by mít opravdu při plném výkonu, těch 200W. Je to absolutně nemožný vytočit víc jak na polovinu, Zkreslení tam je ale až fakt skoro na dorazu, a to už se nedá v místnosti poslouchat. Taky za 14klacků už jde očekávat kvalitu, i když je to už starší model. :mrgreen:
S tím RMS je to ale taky zavádějící protože to udává asi při maximálním zesílení.
Jenže tam je právě ten problém se zkreslením. Čím větší je výkon tím menší zkreslení by mělo být v menším zesílení.Nebo líp řečeno nastupovat později, to znamená že při 4x25W to hraje téměř bez zkreslení ale u 4x40W už je dost znatelné. Já bych zavedl tzv. čistý výkon, nebo to možná je, který udává výkon do zkreslení, dejme tomu 7,5% a bylo by to jasný.

_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
-
Offline
- Příspěvky: 170
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Vůz: Škoda SuperB 1.8T Elegance
- Bydliště: Praha
Blikání rádia
A to si vem,jakej mazec musi bejt kdyz nakrmim "ja" svuj skromnej aparat...
Mam 2x4kW RMS (Cerwin Vega+Beyma krmeno Phonic),ale to sem asi nepatri,páč jsem mimo jiné i zvukař...
Jinak můj nazor je stejnej,jako ma maxwell - nestiha to prenaset plosnak.
Mam 2x4kW RMS (Cerwin Vega+Beyma krmeno Phonic),ale to sem asi nepatri,páč jsem mimo jiné i zvukař...

Jinak můj nazor je stejnej,jako ma maxwell - nestiha to prenaset plosnak.
_________________
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)
-
Offline
- Příspěvky: 382
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
- Bydliště: Znojmo
Blikání rádia
To tam máš i reaktor na napájení, nebo třífázovou přípojku a elektroměr?Marek píše: Mam 2x4kW RMS...

By mne zajímalo čím ty zesáky chladíš, 8kW musí dávat řádný teploučko, to vidím jako velkou výhodu v zimě. :mrgreen:
Jinak tak daleko nejsem abych se pouštěl do značek různých rádií a zesilovačů. Každopádně teď nevím jestli je to osobák na ježdění a nebo speciál vůz na zesilování pro ozvučování prostranství nebo tak něco když říkáš že jsi zvukař. :neutral: A nebo to používáš jako zbraň?

Občas člověk vidí takový ty lidi co předělávají auta na hrající reprobednu. W-ýkony až hrůza, jen nevím zda je to k poslechu a nebo k ohluchu.

_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
-
Offline
- Příspěvky: 170
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Vůz: Škoda SuperB 1.8T Elegance
- Bydliště: Praha
Blikání rádia
Abych upresnil - tech 8kW je normalni PA system pro ozvuceni diskotek,koncertu,kapel atd...
Ne instalace v aute
...
I kdyz - na fotce je polovina aparatu vyskladana v Ducatu (foto je z ozvuceni motokros. zavodu).
Napajeno 8kW centralou (220V).
Ne instalace v aute



I kdyz - na fotce je polovina aparatu vyskladana v Ducatu (foto je z ozvuceni motokros. zavodu).
Napajeno 8kW centralou (220V).
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)
-
Offline
- Příspěvky: 432
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Blikání rádia
Jak sin. výkon tak RMS mají dané % zkreslení, při kterém se měří. Takže je to stejné "pro všechny".maxwell píše:Já bych zavedl tzv. čistý výkon, nebo to možná je, který udává výkon do zkreslení, dejme tomu 7,5% a bylo by to jasný.
Kolik to ale je, ti z hlavy neřeknu. Hudební výkon snad má 10%.
Jinak 2x100W v místnosti (přiměřené velikosti) vydržím


_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvky: 382
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
- Bydliště: Znojmo
Blikání rádia
Hmm...
já taky ale se špuntama v uších. Sluch mám velmi dobrý a ničit si ho nechci. Hudba je na to aby hrála a ne řvala, poslouchat ji v dobře ozvučeným autě, je super. Druhá věc je auto který dělá randál, a vevnitř je slyšet jen bumbumbum. Samý Superbass a Megabass a v podstatě tím ku.ví muziku. Vyvážení výšek středů a basů. To je poslech, nejen v autě ale i doma.
já taky ale se špuntama v uších. Sluch mám velmi dobrý a ničit si ho nechci. Hudba je na to aby hrála a ne řvala, poslouchat ji v dobře ozvučeným autě, je super. Druhá věc je auto který dělá randál, a vevnitř je slyšet jen bumbumbum. Samý Superbass a Megabass a v podstatě tím ku.ví muziku. Vyvážení výšek středů a basů. To je poslech, nejen v autě ale i doma.

_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé