Autobaterie do S60 2,4 (co s nejvetsi kapacitou)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 1549
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
#26 Autobaterie do S60 2,4 (co s nejvetsi kapacitou)
takze kdyz se napeti v baterii, resp. v celem obvodu dostane na 14,neco voltu, baterie je plne nabita?
Naposledy upravil(a) koch dne 16 úno 2008 22:45, celkem upraveno 2 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#27 Autobaterie do S60 2,4 (co s nejvetsi kapacitou)
ano, plně nabitej článek má 2,4 -2,6V. 6 článků pak asi 14,4V či o málo více. Pokud teda stuupne napětí na aku přes 14V až na těch 14,4V, je považován za nabitej a víc proudu od zdroje o stejném napětí nepřijme. Obrazně řečeno 14V do 14V nic nenatlačí. Ale 14V alternátoru do 12V akumulátoru toho protlačí moc. Je to sympatická vlastnost PB akumulátoru. Na stejném principu fungují různé nabíječky se samočinným vypnutím po plném nabití.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 1549
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
#28 Autobaterie do S60 2,4 (co s nejvetsi kapacitou)
dobra ale co kapacita baterie? pravdepodobne pri dobijeni bude podstatny cas za ktery se baterie nabije... a to za jakou dobu se temer vystavena baterka znovu dobije pocas jizdy na plnou kapacitu... jestli se jedna o hodiny tak pri popojizdeni 10 min do prace a pak z prace se nenanbije baterka s vysokou kapacitou snad nikdy...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#29 Autobaterie do S60 2,4 (co s nejvetsi kapacitou)
No baterka má kapacitu. Ale ty jí nevybiješ úplně. Odebereš z ní něco na nastartování a to tam vrátíš. Je jedno jestli těch třeba 5Ah (ampérhodin) spotřebuješ z malé baterky a pak ji zase totéž množství kapacity (ve skutečnosti energie) dobiješ nebo z velké. Množství odebrané a vrácené energie je furt stejné. Pokud to stíhá altík vrátit za těch 10 min jízdy, je jedno kam to vrací. Tedy jestli třeba do 50Ah nebo do 150Ah. V podstatě zákon zachování energie (pro zjednodušení zde vyjadřuji energii jako kapacitu, odborníkům se omlouvám , ale princip je stejný).
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 1549
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
#30 Autobaterie do S60 2,4 (co s nejvetsi kapacitou)
rozumim, nenutim, chápu...
stejne bych rad vedel jak je to s tim casem potrebnym na "vyrovnani napeti"... urcite na to bude nejaky vzorec kam nahazu veliciny jako ze nam 140a altik, baterku 520a 60ah baterku ktera je boraska vybita a chci vypocitat jaky cas potrebuje alternator na nabiti teto baterky...
stejne bych rad vedel jak je to s tim casem potrebnym na "vyrovnani napeti"... urcite na to bude nejaky vzorec kam nahazu veliciny jako ze nam 140a altik, baterku 520a 60ah baterku ktera je boraska vybita a chci vypocitat jaky cas potrebuje alternator na nabiti teto baterky...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#31 Autobaterie do S60 2,4 (co s nejvetsi kapacitou)
4 Koch - pokud budeš mít obě baterky vybité úplně, musíš do té větší dodat více energie, což trvá samozřejmě déle. Ale abys je obě vybil do mrtě, musíš tu větší trápit o hodně déle. A nemyslí si že 2x větší baterku budeš nabíjet 2x déle. Pokud bude poměr napětí 14V - 12V bude do baterky protékat velkej proud, ale nebude to 140A. Bude to třeba jen 40 do malé a do velké 60 nebo 80A. Takže pokud je dostatečně dimenzovanej alternátor (což je u Volv snad dycinky, doby nějakých 30A u starých aut jsou pryč), nebude ten rozdíl tak vážnej. Ale furt na to musíš koukat tak, že velká baterka se nevybije tak snadno a úplné vybití je u ní nepravděpodobné. pro srovnání jsem jezdil v Trabantu s dobíjecím proudem asi těch 30A a baterkou 165 Ah. Vše bylo v pohodě.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 1549
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
#32 Autobaterie do S60 2,4 (co s nejvetsi kapacitou)
ok je mi jedno jakou kapacitu
co druha velicina udavana na bateriich? a sice proud (CCA) 520A nebo 600A
co pokazim kdyz tam mam od vyroby napr. 520 a dam tam 600?
co druha velicina udavana na bateriich? a sice proud (CCA) 520A nebo 600A
co pokazim kdyz tam mam od vyroby napr. 520 a dam tam 600?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#33 Autobaterie do S60 2,4 (co s nejvetsi kapacitou)
Souhlas, nepokazíš, ale máš rezervu pro chvíle kdy bude ouvej (velkej mráz, tuhej olej, horší startér a podobně)inte píše:Vlastne som ti neodpovedal, nepokazis nic
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 266
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
#34 Autobaterie do S60 2,4 (co s nejvetsi kapacitou)
stavimat se muzes ale prave ze nemamkoch píše:jinak jak dlouho ti tam ta baterka vydrzela? se stavim ze tam mas jeste puvodni baterku z vyroby
ja osobne kaslu na vsechny rady vsemoznych odborniku a spoleham na vypocty a doporučeni inzenyru ze svedska, udelali moje auto dobre tak jak je, verim jim...
mam tam obyc 55Ah
docela me prekvapilo kdyz jsem si tak pul hodky vyhraval na radiu a uplne jsem ji vycuc
kdyz jsem ji dobijel tak jsem koukal ze uchyty autobaterie maji pani inzenyri z Volva udelane univerzalne takze by se tam vlezla i vetsi autobaterie
proto bych tam rad koupil nejaku s co nejvetsi kapacitou
min tu 77Ah
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 119
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
#35 Autobaterie do S60 2,4 (co s nejvetsi kapacitou)
Můžu mít 77 Ah Bosch Silver S5 obj č 0092S50080 2.703,- bez DPH, jinak pro zajímavost MOC je 4.289,- vč DPH
_________________
Nyní V70 II D5 163ps 05"
Bylo V70 II 2,4D 04", Bylo V70 II TDI 00", Bylo V70 TDI 98", Bylo 740 GLE TD USA, Bylo 850 GLE 2,5i 10V mot. B5252 manual, Bylo Černá 440 TD - D19T EGR 94"
Nyní V70 II D5 163ps 05"
Bylo V70 II 2,4D 04", Bylo V70 II TDI 00", Bylo V70 TDI 98", Bylo 740 GLE TD USA, Bylo 850 GLE 2,5i 10V mot. B5252 manual, Bylo Černá 440 TD - D19T EGR 94"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#36 Autobaterie do S60 2,4 (co s nejvetsi kapacitou)
Zajímavou nabídku na aku Bosch jsem dostal od kamaráda tady http://ostatni-dily-prislusenstvi.sbaza ... 38713.html
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 119
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
#37 Autobaterie do S60 2,4 (co s nejvetsi kapacitou)
To je pěkná nabídka, jen jestli na to dá záruku protože MOC je 3747,-Kč a prodávat to za 1990,- je dost velká sleva, kterou si málokdo může dovolit, takže musí to mít přímo z fabriky a nebo je to nějaký čóro móro. Pokud je nová, tak proč ne ?
_________________
Nyní V70 II D5 163ps 05"
Bylo V70 II 2,4D 04", Bylo V70 II TDI 00", Bylo V70 TDI 98", Bylo 740 GLE TD USA, Bylo 850 GLE 2,5i 10V mot. B5252 manual, Bylo Černá 440 TD - D19T EGR 94"
Nyní V70 II D5 163ps 05"
Bylo V70 II 2,4D 04", Bylo V70 II TDI 00", Bylo V70 TDI 98", Bylo 740 GLE TD USA, Bylo 850 GLE 2,5i 10V mot. B5252 manual, Bylo Černá 440 TD - D19T EGR 94"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 266
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
#38 Autobaterie do S60 2,4 (co s nejvetsi kapacitou)
jj diky za tipy
no jestli tu svoji jeste jednou vycucnu tak ji hazu do popelnice
no jestli tu svoji jeste jednou vycucnu tak ji hazu do popelnice
a Ghirgi odkud to muzes mit ? pokud to neni nijak tajneGhirgi píše:Můžu mít 77 Ah Bosch Silver S5 obj č 0092S50080 2.703,- bez DPH, jinak pro zajímavost MOC je 4.289,- vč DPH
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
#39 Autobaterie do S60 2,4 (co s nejvetsi kapacitou)
nehaz flintu do zita, nebo baterku do popelnice (je to neekologicke, obsahuje olovo )killer píše:jj diky za tipy
no jestli tu svoji jeste jednou vycucnu tak ji hazu do popelnice
1) pokud mas cim merit, zmer klidovy odber. Nemel by o moc prekracovat radove desitku miliamper
2) pokud tuto moznost nemas, vezmi baterku doma ji nabij a nech par dni odstat. Pokud i potom nebude tocit jako o zivot, je zrala do kon... sbernych surovin
_________________
V70 T5, 1999, B5234T3 kredenc
V70 T5, 1999, B5234T3 kredenc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 119
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
#40 Autobaterie do S60 2,4 (co s nejvetsi kapacitou)
Tajné to není, díly prodávám takže sám od sebe ? Pracuji ve velkoobchodě s autodíly....... Discartec s.r.okiller píše:jj diky za tipy
no jestli tu svoji jeste jednou vycucnu tak ji hazu do popelnice
a Ghirgi odkud to muzes mit ? pokud to neni nijak tajneGhirgi píše:Můžu mít 77 Ah Bosch Silver S5 obj č 0092S50080 2.703,- bez DPH, jinak pro zajímavost MOC je 4.289,- vč DPH
_________________
Nyní V70 II D5 163ps 05"
Bylo V70 II 2,4D 04", Bylo V70 II TDI 00", Bylo V70 TDI 98", Bylo 740 GLE TD USA, Bylo 850 GLE 2,5i 10V mot. B5252 manual, Bylo Černá 440 TD - D19T EGR 94"
Nyní V70 II D5 163ps 05"
Bylo V70 II 2,4D 04", Bylo V70 II TDI 00", Bylo V70 TDI 98", Bylo 740 GLE TD USA, Bylo 850 GLE 2,5i 10V mot. B5252 manual, Bylo Černá 440 TD - D19T EGR 94"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#41 Autobaterie do S60 2,4 (co s nejvetsi kapacitou)
Tak aby nevznikly nějaké pochyby jsem tam zavolal a je to normální prodej z pneuservisu a záruka je dva roky. Dál jsem nepátral co a jak, předpokládám nějaká akce. Výrobci všeho zboží občas udělají nějakou nabídku, kdy prodávají vybrané výrobky hodně levně. Prodejci se pak snaží buď na nich vydělat hodně či méně, ale prodat jich víc. Naposledy jsem toto zžil třeba loni v létě s kotly Junkers, kdy je výrobce zlevnil na cca 16 kKč velkoobchodní cena. Objevily se v nabídce maloobchodu kolem 20kKč (původní doporučená cena byla 26 kKč), v internetovejch obchodech kolem 18 kKč. Koupil jsem ve velkoobchodě za 16 kKč a ještě dostal dárkem sadu brusnejch kotoučů. Zákazníkovi jsem prodal za 17 kKč a montáž. Byli jsme spokojeni všichni. A vo to podle mě v obchodě jde. Taky si mohl zákazník myslet, že jsem kotel někde ukradl.....Ghirgi píše:To je pěkná nabídka, jen jestli na to dá záruku protože MOC je 3747,-Kč a prodávat to za 1990,- je dost velká sleva, kterou si málokdo může dovolit, takže musí to mít přímo z fabriky a nebo je to nějaký čóro móro. Pokud je nová, tak proč ne ?
P.S. Ghirgi - není snad nutné nahazovat na někoho kdo prodává levněji než ty podezření že je zloděj a podobně, ne??? Měl jsem tě za rozumnějšího.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 266
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
#42 Autobaterie do S60 2,4 (co s nejvetsi kapacitou)
jj presne dal tam smajlika
ja tu se srandy napsal ze vyhodim do popelnice autobaterie (taky se smajlikem )
a uz mam na krku ekology
ja tu se srandy napsal ze vyhodim do popelnice autobaterie (taky se smajlikem )
a uz mam na krku ekology
Naposledy upravil(a) killer dne 20 úno 2008 14:16, celkem upraveno 1 x.
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#43 Autobaterie do S60 2,4 (co s nejvetsi kapacitou)
Killer a Inte jsou vemena z kachny Jak se vám to takhle líbí? Ne beru zpět nejsou vemena, neznám je a nemohu to o nich tvrdit. Proč bych teda psal blbosti o neznámejch lidech a přikládal k tomu smajla??? Pokud tam dám smajla, tak to podle vás nemyslím vážně? Tak proč plácáme blbosti, které mohou poškodit pověst a urazit člověka, když je nemyslíme vážně? Pochopil bych, kdyby to byli kamarádi a jen se tak dobírali. Ale pokud jsem pochopil, tak se neznaj.
P.S. 4 Kileer - ten ekolog tam dal taky smajla, tak proč to zmiňuješ??? On to přece nemyslel vážně.
P.S. 4 Kileer - ten ekolog tam dal taky smajla, tak proč to zmiňuješ??? On to přece nemyslel vážně.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 266
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
#44 Autobaterie do S60 2,4 (co s nejvetsi kapacitou)
no ja to taky bral jako srandu proto jsem tam dal taky smajlika
a primo jsem se tu o nikom nezminoval takze neni co resit
a primo jsem se tu o nikom nezminoval takze neni co resit
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
#45 Autobaterie do S60 2,4 (co s nejvetsi kapacitou)
Kdyz tady upozornim ze stare akumulatory do popelnic nepatri, tak to jeste neznamena ze mam neco spolecnyho s nejakejma zelenejma brrrr propana jenom to ne!
_________________
V70 T5, 1999, B5234T3 kredenc
V70 T5, 1999, B5234T3 kredenc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 119
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
#46 Autobaterie do S60 2,4 (co s nejvetsi kapacitou)
Jarda S40 píše:Tak aby nevznikly nějaké pochyby jsem tam zavolal a je to normální prodej z pneuservisu a záruka je dva roky. Dál jsem nepátral co a jak, předpokládám nějaká akce. Výrobci všeho zboží občas udělají nějakou nabídku, kdy prodávají vybrané výrobky hodně levně. Prodejci se pak snaží buď na nich vydělat hodně či méně, ale prodat jich víc. Naposledy jsem toto zžil třeba loni v létě s kotly Junkers, kdy je výrobce zlevnil na cca 16 kKč velkoobchodní cena. Objevily se v nabídce maloobchodu kolem 20kKč (původní doporučená cena byla 26 kKč), v internetovejch obchodech kolem 18 kKč. Koupil jsem ve velkoobchodě za 16 kKč a ještě dostal dárkem sadu brusnejch kotoučů. Zákazníkovi jsem prodal za 17 kKč a montáž. Byli jsme spokojeni všichni. A vo to podle mě v obchodě jde. Taky si mohl zákazník myslet, že jsem kotel někde ukradl.....Ghirgi píše:To je pěkná nabídka, jen jestli na to dá záruku protože MOC je 3747,-Kč a prodávat to za 1990,- je dost velká sleva, kterou si málokdo může dovolit, takže musí to mít přímo z fabriky a nebo je to nějaký čóro móro. Pokud je nová, tak proč ne ?
P.S. Ghirgi - není snad nutné nahazovat na někoho kdo prodává levněji než ty podezření že je zloděj a podobně, ne??? Měl jsem tě za rozumnějšího.
4Jarda: Nikdo nikoho nepodezírá, ani neobviňuje, jen jsem to okomentoval svou myšlenkou a nemyslím si že nějak ostře, právě ten smajlík značí že to nemyslím až tak vážně. To stejný bych mohl říct já o tobě že komentuješ mou osobu, jestli jsem rozumný a nebo ne. A máš to bez smajlíka, takže tohle můžu brát jako urážku. Už to hlavně neřeš, protože z tohoto topicu opět vzniká "Věta rozvitá" a spousta keců okolo a původní killerovo myšlenka opět zaniká.............
_________________
Nyní V70 II D5 163ps 05"
Bylo V70 II 2,4D 04", Bylo V70 II TDI 00", Bylo V70 TDI 98", Bylo 740 GLE TD USA, Bylo 850 GLE 2,5i 10V mot. B5252 manual, Bylo Černá 440 TD - D19T EGR 94"
Nyní V70 II D5 163ps 05"
Bylo V70 II 2,4D 04", Bylo V70 II TDI 00", Bylo V70 TDI 98", Bylo 740 GLE TD USA, Bylo 850 GLE 2,5i 10V mot. B5252 manual, Bylo Černá 440 TD - D19T EGR 94"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#47 Autobaterie do S60 2,4 (co s nejvetsi kapacitou)
Souhlas, akorát žes s tou "větou rozvitou..." začal zrovna ty a to tím, že píšeš věci které nesouvisej s topikem a nemyslíš je vlastně ani vážně. Tak proč raději příště nemlčet rovnou, že?Ghirgi píše: Už to hlavně neřeš, protože z tohoto topicu opět vzniká "Věta rozvitá" a spousta keců okolo a původní killerovo myšlenka opět zaniká.............
#48 Autobaterie do S60 2,4 (co s nejvetsi kapacitou)
Stalo se mi něco podobného. Baterku mam pul roku starou. Myslím že u mě za to muže hodně startu, 3-4 krat denně, a krátké popojížděni, cca 5 km. Byl jsem na horách a dojížděl ke vlekům. K tomu jsem ještě pokaždé používal odmrazováni zadního skla a zrcátek. Jaký proud by mohlo spotřebovávat odmrazováni? Muže být tak velký že ovlivni nabíjeni autobaterie?killer píše: docela me prekvapilo kdyz jsem si tak pul hodky vyhraval na radiu a uplne jsem ji vycuc
P.S.
Nevíte jestli Volvo nemá náhodou vymyšleno nějakou “pojistku“ která se řídi napětím akumulátoru? Myslím to tak že jestli napětí klesne pod určitou hodnotu, třeba 12.5V, tak se startér ani nespustí. Tahle otázka mně napadá protože když u klasického auta se vybije baterka tak startér motorem pootočí aspoň málo. U S60 startér udělá jenom takové ťuk-ťuk a nic se neotočí.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 266
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
#49 Autobaterie do S60 2,4 (co s nejvetsi kapacitou)
no jak jsem ji vycuc tak kdyz jsem chtel nastartovat tak to vsemozne cvakalo
chvili jsem se i bal ze me to zamkne uz me to nepusti ven
az po zamknuti dveri klicem cvakani prestalo
obcas se i na display zobrazilo Low battery a blikalo to jak na diskotece
jinak pojistku na starter to ma (coz maji skoro vsechna nova auta) ale nechapu proc kdyz to nema stavu ze to tak blazni
chvili jsem se i bal ze me to zamkne uz me to nepusti ven
az po zamknuti dveri klicem cvakani prestalo
obcas se i na display zobrazilo Low battery a blikalo to jak na diskotece
jinak pojistku na starter to ma (coz maji skoro vsechna nova auta) ale nechapu proc kdyz to nema stavu ze to tak blazni
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
#50 Autobaterie do S60 2,4 (co s nejvetsi kapacitou)
Nebude to tuk-tuk nahodou vysunuti kotvy a uz nezbyva dost stavy na otoceni starteru s motorem!!!
Pul hodiny provozu autoradia na vybiti baterie je podezrele malo!Uz se mi stalo,ze jsem zapomnel pusteny autoradio i pres noc a rano jsem nastartoval.
Na kamionu vzdy pri vymene davame misto originalnich baterii baterie s vetsi kapacitou.A palubni pocitac,ktery umi merit i hodnoty odberu proudu,podle kterych signalizuje praskle zarovky a podobne zavady nijak neprotestuje!!!Kdo vi jake mela kdysi Avia baterie--tak jsme je vymenili za jednu 180A,kterou jsme dali za sedadlo spolujezdce a tim autem jsme pak v zime startovali vsechny ostatni auta na parkovisti pres kabely!!!A vse bez potizi!
Pul hodiny provozu autoradia na vybiti baterie je podezrele malo!Uz se mi stalo,ze jsem zapomnel pusteny autoradio i pres noc a rano jsem nastartoval.
Na kamionu vzdy pri vymene davame misto originalnich baterii baterie s vetsi kapacitou.A palubni pocitac,ktery umi merit i hodnoty odberu proudu,podle kterych signalizuje praskle zarovky a podobne zavady nijak neprotestuje!!!Kdo vi jake mela kdysi Avia baterie--tak jsme je vymenili za jednu 180A,kterou jsme dali za sedadlo spolujezdce a tim autem jsme pak v zime startovali vsechny ostatni auta na parkovisti pres kabely!!!A vse bez potizi!
_________________
zatim nevolvista!
donedavna Saab 9-5 2,3T kombi r.2000
zatim nevolvista!
donedavna Saab 9-5 2,3T kombi r.2000
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek