D24 kolísání teploty a prasklý chladič
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4993
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
D24 kolísání teploty a prasklý chladič
Při stálé rychlosti mezi 110-140 km/h mi dost kolísal budíček teploty motoru ale nebyl v červeným poli, jen kousek od něj v tom mi praskl chladič. Co to může být? Fouká těsnění pod hlavou který bylo dělaný před dvěma lety? Nebo to může být termostat?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
D24 kolísání teploty a prasklý chladič
Taky to může bát prasklá hlava. :?Ondra. píše:Při stálé rychlosti mezi 110-140 km/h mi dost kolísal budíček teploty motoru ale nebyl v červeným poli, jen kousek od něj v tom mi praskl chladič. Co to může být? Fouká těsnění pod hlavou který bylo dělaný před dvěma lety? Nebo to může být termostat?
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Vůz: 740 sedan, B230F, 1991
- Bydliště: Chodsko
D24 kolísání teploty a prasklý chladič
Moje to obcas dela taky (hlavne pri jizdach do kopce na dalnici), bavi ji to tak dve jizdy a pak uz si zase tak tri mesice drzi stalou teplotu (v pulce)... Kdyz ji hapruje ta teplota, tak jsem vzdy nervozni a mam chut to resit, jenze pak to vzdy prestane a kdo by resil zavadu, ktera neni, ze? 
Podezrivam spis ten termostat...
Hlava to snad neni. Dela mi to takhle uz asi 3 roky, to by asi neproslo.
Kdysi mi jeden starej volvofanda z Plzne tvrdil, ze u D24 hlava zas tak moc nepraska, ze to je zalezitosti hlavne D24T. Ze prej se u tech turbomotoru zacalo davat tesneni co hodne vydrzi (z hliniku(asi)), tim se omezilo caste praskani tesneni, ktere je u D24 z nejakeho bazmeku, takze u turba tesneni prakticky nikdy nepraska, ale praskne rovnou cela hlava...
Je to pravda?

Podezrivam spis ten termostat...
Hlava to snad neni. Dela mi to takhle uz asi 3 roky, to by asi neproslo.
Kdysi mi jeden starej volvofanda z Plzne tvrdil, ze u D24 hlava zas tak moc nepraska, ze to je zalezitosti hlavne D24T. Ze prej se u tech turbomotoru zacalo davat tesneni co hodne vydrzi (z hliniku(asi)), tim se omezilo caste praskani tesneni, ktere je u D24 z nejakeho bazmeku, takze u turba tesneni prakticky nikdy nepraska, ale praskne rovnou cela hlava...
Je to pravda?
_________________
V70II, 2003, D5
740 sedan, 1991, B230F
245 kombi, 1991, D24 - Úředně schválený "Památník unikátního Švédského designu druhé poloviny 70.let s designovými prvky let 80."
Patrol, španěl, hardtop, 1992, RD28T
V70II, 2003, D5
740 sedan, 1991, B230F
245 kombi, 1991, D24 - Úředně schválený "Památník unikátního Švédského designu druhé poloviny 70.let s designovými prvky let 80."
Patrol, španěl, hardtop, 1992, RD28T
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Vůz: 740 sedan, B230F, 1991
- Bydliště: Chodsko
D24 kolísání teploty a prasklý chladič
Jo a taky sem si vzpomel, ze to min. naposled 2x (vic si s jistotou nevzpomenu) bylo po natankovani u Benziny, nozmalne vetsinou tankuju u sHELLu... Tak jsem tu zavadu uzavrel tak, ze mu tam proste nechutna (on i hur tahne, Benzina diesel bych prirovnal JZD, jokoonno, nebo jine noname redene nafte)... Auto proste ma dusi, kdo tvrdi ze ne, tak ma spatne auto!
No ale vazne. Na tohle poskakovani teploty asi kvalita nafty vliv nema a byla to jen nahoda?
No ale vazne. Na tohle poskakovani teploty asi kvalita nafty vliv nema a byla to jen nahoda?
_________________
V70II, 2003, D5
740 sedan, 1991, B230F
245 kombi, 1991, D24 - Úředně schválený "Památník unikátního Švédského designu druhé poloviny 70.let s designovými prvky let 80."
Patrol, španěl, hardtop, 1992, RD28T
V70II, 2003, D5
740 sedan, 1991, B230F
245 kombi, 1991, D24 - Úředně schválený "Památník unikátního Švédského designu druhé poloviny 70.let s designovými prvky let 80."
Patrol, španěl, hardtop, 1992, RD28T
-
Offline
- Příspěvky: 1429
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
D24 kolísání teploty a prasklý chladič
mno abych pravdu řek, nevím. U mojeho d24t ani u otcovo d24 se teploměr nikdá nepřehoupnul přes svislou polohu (a to muj starej chladič byl v zajímavym stavu)
termostat je navíc na vstupu motoru a zatim jsem ho viděl umřít spíš opačně (nešlo to ohřát) takže to k těsnění nebo hlavě docela směřuje
co další projevy, tvrdý hadice, bubliny v expansce atd?
když mi profouklo těsnění u š130 tak byl cítit výfuk z expansky dost silně....takže u D24 by z ní za podobné situce mělo jít vybírat saze lžičkou
termostat je navíc na vstupu motoru a zatim jsem ho viděl umřít spíš opačně (nešlo to ohřát) takže to k těsnění nebo hlavě docela směřuje

když mi profouklo těsnění u š130 tak byl cítit výfuk z expansky dost silně....takže u D24 by z ní za podobné situce mělo jít vybírat saze lžičkou

_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Příspěvky: 1997
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
D24 kolísání teploty a prasklý chladič
Viděl jsi málo, je to tak i tak.VanThomas píše: termostat je navíc na vstupu motoru a zatim jsem ho viděl umřít spíš opačně (nešlo to ohřát) :
-
Offline
- Příspěvky: 1429
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
D24 kolísání teploty a prasklý chladič
myslel jsem motory d24x, jinak jasně že je běžnější spíš seklý termostat=uvaření, kam všude jsem proto poslal okřídlený šíp, tam ani nemoh doletětJarda S40 píše:Viděl jsi málo, je to tak i tak.VanThomas píše: termostat je navíc na vstupu motoru a zatim jsem ho viděl umřít spíš opačně (nešlo to ohřát) :

_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4993
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
D24 kolísání teploty a prasklý chladič
ono se to spíš dlouho ohřávalo tak 10-15 km ale to je u D24 asi normální ne?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 2807
- Registrován: 16 roků
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
D24 kolísání teploty a prasklý chladič
Nie, mne sa po vymene termostatu ohreje tak za 3 - 5 km.Ondra. píše:ono se to spíš dlouho ohřávalo tak 10-15 km ale to je u D24 asi normální ne?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé