LED žárovky
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 5506
- Registrován: 6 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
-
Offline
- Příspěvky: 363
- Registrován: 2 roky 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006
LED žárovky
Hele a jen tak pro mou informaci - do hlavních jsi LED D1S z ledpodsviceni.cz zkoušel?
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
-
Offline
- Příspěvky: 5506
- Registrován: 6 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
-
Online
- Příspěvky: 1602
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
LED žárovky
A jaký je rozdíl mezi normálním xenonem D1S a LED D1S? Má to cenu?
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvky: 607
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW
LED žárovky
(hlavně cena
)

_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
-
Online
- Příspěvky: 1602
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
LED žárovky
Poslední, co řeším v noci u žárovek je cena 

_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvky: 1684
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
LED žárovky
Osram už uvolnil upgrade pro Volva P2, takže si můžete koupit "legální" LED. Já čekám, až to uvolní pro P3
https://look.ams-osram.com/m/279bdebe1f871386/original/LED-Night-Breaker-H7-Vehicle-List-EN.pdf
https://look.ams-osram.com/m/279bdebe1f871386/original/LED-Night-Breaker-H7-Vehicle-List-EN.pdf
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 98
- Registrován: 3 roky 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 D5244T4 St2 09’
LED žárovky
Stejně jak Tom kontroluji přibližně jednou za dva měsíce až se tam objeví p3, pak to tam lupnu
.

-
Offline
- Příspěvky: 5506
- Registrován: 6 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
LED žárovky
To neni špatný 
Přidáno za 2 minuty 20 sekund:

Přidáno za 2 minuty 20 sekund:
Koupil sem nový výbojky od osramu, a pak tam dal LEDky a rozdíl velikej... Prostě to svítí líp. A levný taky nejsou, jelikož sem do potkávacích kupoval v odkazu nahoře. Svítím pořád, nepřepínám na denní svícení...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 1684
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
LED žárovky
Jojo, oni to upgradují. Volvo dlouhou dobu nebylo, ale myslím, že i P3 přijde na řadu. Na české stránky se to dostává se zpožděním.
Nicméně POZOR na jednu věc: světelný tok těch LED žárovek H7, které jsou homologované, se také pohybuje kolem 1 500 lumen, což je v podstatě stejné jako slušný halogen. Tedy nečekal bych zásadní upgrade, spíše bude jiná teplota zdroje. Originální xenony a i originál LED světlomety jsou na tom podstatně lépe.
Tedy kdo chce vyšší svítivost, stále bude muset sáhnout po neschválených LED. Nicméně za sebe: ideální originál Volvo xenony. Žádný problém s homologací a svítí super. Jel s kamarádovou XC60, světla zežloutý, vypadaly nic moc, ale jelo se s nimi skvěle.
Nicméně POZOR na jednu věc: světelný tok těch LED žárovek H7, které jsou homologované, se také pohybuje kolem 1 500 lumen, což je v podstatě stejné jako slušný halogen. Tedy nečekal bych zásadní upgrade, spíše bude jiná teplota zdroje. Originální xenony a i originál LED světlomety jsou na tom podstatně lépe.
Tedy kdo chce vyšší svítivost, stále bude muset sáhnout po neschválených LED. Nicméně za sebe: ideální originál Volvo xenony. Žádný problém s homologací a svítí super. Jel s kamarádovou XC60, světla zežloutý, vypadaly nic moc, ale jelo se s nimi skvěle.
-
Online
- Příspěvky: 1602
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
LED žárovky
Ale zatím jsem tuším neviděl od Osramu LED náhradu za xenony.
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvky: 1684
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
LED žárovky
Jen si říkám: a mělo by to smysl? Xenon svítí super, cena není nijak závratná.
U halogenu tu touhu chápu, byť stejně se tam nic homologovaného super svítícího dát nedá (legálně). Nejlepší je koupit auto rovnou s tím světlometem, když to člověk chce. Já vím, to je "hraběcí rada"
U halogenu tu touhu chápu, byť stejně se tam nic homologovaného super svítícího dát nedá (legálně). Nejlepší je koupit auto rovnou s tím světlometem, když to člověk chce. Já vím, to je "hraběcí rada"

-
Online
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
LED žárovky
Přesně tak, zkoušel jsem a je sice hezké, že mají homologaci, ale vlastně svítí uplně stejně jako lepší halogen žárovky, jen bíle, takže v tom moc nevidím smyslTomas78 píše: 12 zář 2024 15:37
Nicméně POZOR na jednu věc: světelný tok těch LED žárovek H7, které jsou homologované, se také pohybuje kolem 1 500 lumen, což je v podstatě stejné jako slušný halogen. Tedy nečekal bych zásadní upgrade, spíše bude jiná teplota zdroje. Originální xenony a i originál LED světlomety jsou na tom podstatně lépe.
Tedy kdo chce vyšší svítivost, stále bude muset sáhnout po neschválených LED. Nicméně za sebe: ideální originál Volvo xenony. Žádný problém s homologací a svítí super. Jel s kamarádovou XC60, světla zežloutý, vypadaly nic moc, ale jelo se s nimi skvěle.

-
Offline
- Příspěvky: 363
- Registrován: 2 roky 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006
LED žárovky
Rozdíl mezi xenonem a LED může být samozřejmě celkem citelný, mám to vyzkoušené na Superbu II FL, dával jsem sem i video. I náš firemní mechanik, když s tím poprvé jel v noci, hned říkal, že to svítí znatelně líp a chtěl vědět, co jsem tam dal. Pochopitelně ale není D3S LED jako D3S LED, ale ty z ledpodsviceni.cz svítí parádně a ze všech LED, co jsem místo xenonu zkoušel, je rozdíl nejpatrnější. Samozřejmě místní rozumbradové si budou jako kolovrátek mlet svou, ale já jsem prostě chtěl vědět, jak to je, takže jsem udělal video stejných úseků za tmy s xenonem a s LEDkami a rozdíl je zjevný.
Takže nevidím důvod, proč bych si měl kupovat drahou výbojku, která svítí hůř a jejíž výkon každým rokem nezanedbatelně degraduje, obzvlášť u také velmi erudovaných odpůrců denního svícení, které by jim jinak mohlo xenony šetřit, když mám odzkoušenou LED variantu, která svítí líp a stojí míň.
Řešit homologaci, když je to v projektoru, je klasický příklad papežskosti papežštější než papež.
Mimochodem ještě pro vás papeže - teďka mi prošlo Volvo STK, a mám tam:
LED DRL (sice s homologací, ale světla jsou z technických důvodů sobě o kus blíže, než minimálně udává předpis)
BiLED od SviťLíp
LED H9 žárovky v dálkách
LED žárovky v předních i zadních blinkrech
A ještě bych chtěl reagovat na komentář výše, že "xenon svítí super". Tohle je takové lidové moudro na úrovni jedna paní povídala. Každý specialista vám řekne, že naopak vysvícený xenon ve vypáleném světle je kolikrát to nejhorší, cp může u ojetiny být, horší než halogenová lampa, a v podstatě jediné řešení je retrofit projektoru, i kdyby zase xenonový. Když strčíte do světla s vypálenými odrazovými plochami a zažloutlým poškrábáným sklem ať už novou drahou výbojku, nebo sebevýkonnější LEDku, pořád to bude svítit blbě, jen o malinko míň blbě než předtím v závislosti na tom, jak mrtvou jste tam měli výbojku. A jelikož výbojka degraduje postupně, každodenní řidič daného vozu to nemusí vůbec postřehnout.
Takže nevidím důvod, proč bych si měl kupovat drahou výbojku, která svítí hůř a jejíž výkon každým rokem nezanedbatelně degraduje, obzvlášť u také velmi erudovaných odpůrců denního svícení, které by jim jinak mohlo xenony šetřit, když mám odzkoušenou LED variantu, která svítí líp a stojí míň.
Řešit homologaci, když je to v projektoru, je klasický příklad papežskosti papežštější než papež.
Mimochodem ještě pro vás papeže - teďka mi prošlo Volvo STK, a mám tam:
LED DRL (sice s homologací, ale světla jsou z technických důvodů sobě o kus blíže, než minimálně udává předpis)
BiLED od SviťLíp
LED H9 žárovky v dálkách
LED žárovky v předních i zadních blinkrech
A ještě bych chtěl reagovat na komentář výše, že "xenon svítí super". Tohle je takové lidové moudro na úrovni jedna paní povídala. Každý specialista vám řekne, že naopak vysvícený xenon ve vypáleném světle je kolikrát to nejhorší, cp může u ojetiny být, horší než halogenová lampa, a v podstatě jediné řešení je retrofit projektoru, i kdyby zase xenonový. Když strčíte do světla s vypálenými odrazovými plochami a zažloutlým poškrábáným sklem ať už novou drahou výbojku, nebo sebevýkonnější LEDku, pořád to bude svítit blbě, jen o malinko míň blbě než předtím v závislosti na tom, jak mrtvou jste tam měli výbojku. A jelikož výbojka degraduje postupně, každodenní řidič daného vozu to nemusí vůbec postřehnout.
Naposledy upravil(a) JiFi dne 12 zář 2024 17:58, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
-
Offline
- Příspěvky: 1684
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
LED žárovky
Rapid tehdy dostal také "Xenony". Ale protože neměl povinnou výbavu pro xenony, dostal omezenou svítivost. Vypadalo to dobře, svítilo jakž takž, ale s plnohodnotnými xenony nešlo srovnat. Ono to má i logiku. Předpis stanovuje různé intenzity světla v různé vzdálenosti pro tlumená světla a když tam dáš něco silnějšího, překročit limity. Proto to nejde.
Paradoxem je, že třeba prošly LED světla u OIII, které neměly aut. nivelaci a ve zlomech oslňovaly protijedoucí.
PS: i obyčejné halogeny se dají vylepšit. Na STK to seřizují na limitu (velká tolerance), takže vidíš pár m před auto. Když si to seridis na 1% dle světlometů, tak u XC69 by měl být přechod světlo/tma někde kolem 70-80m. Což už je slušný. A stále neoslňuješ
A to je úplně něco jiného, než vidět 30m před auto. Tak svítily LED na O III. 30m před autem byl vidět každý vlas, za tím černo černá tma.
Přidáno za 4 minuty 43 sekund:
@JiFi: již jsem to psal jinde: od 04/2024 se změnil zákon o pojištění a vypadla příčinná souvislost mezi nehodou a stavem vozidla. Čistě teoreticky pojišťovna může chtít po Tobě vyplacené plnění, neboť vozidlo s nehomologovaným osvětlením zcela jistě není technicky v pořádku. Nemyslím, že je náhoda, že příčinná souvislost vypadla. Každopádně je to na každém z Vás, nechci tím říct nic špatného.
Paradoxem je, že třeba prošly LED světla u OIII, které neměly aut. nivelaci a ve zlomech oslňovaly protijedoucí.
PS: i obyčejné halogeny se dají vylepšit. Na STK to seřizují na limitu (velká tolerance), takže vidíš pár m před auto. Když si to seridis na 1% dle světlometů, tak u XC69 by měl být přechod světlo/tma někde kolem 70-80m. Což už je slušný. A stále neoslňuješ

A to je úplně něco jiného, než vidět 30m před auto. Tak svítily LED na O III. 30m před autem byl vidět každý vlas, za tím černo černá tma.
Přidáno za 4 minuty 43 sekund:
@JiFi: již jsem to psal jinde: od 04/2024 se změnil zákon o pojištění a vypadla příčinná souvislost mezi nehodou a stavem vozidla. Čistě teoreticky pojišťovna může chtít po Tobě vyplacené plnění, neboť vozidlo s nehomologovaným osvětlením zcela jistě není technicky v pořádku. Nemyslím, že je náhoda, že příčinná souvislost vypadla. Každopádně je to na každém z Vás, nechci tím říct nic špatného.
-
Offline
- Příspěvky: 5506
- Registrován: 6 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
LED žárovky
Mě přes technickou taky LEDky v potkávačkách prošly, souhlasim, že nehoda bude něco jinýho...
Koupil sem tyhle: https://www.ledpodsviceni.cz/h7-v2/
Koupil sem tyhle: https://www.ledpodsviceni.cz/h7-v2/
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 1345
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
LED žárovky
Nějakej odkaz na tu příčinnou souvislost? Nebo lepší vysvětlení pro mě jako debila? To znamená, že pojišťovna již nemusí zkoumat, která technická nezpůsobilost zapříčinila nehodu?Tomas78 píše: 12 zář 2024 17:58 Rapid tehdy dostal také "Xenony". Ale protože neměl povinnou výbavu pro xenony, dostal omezenou svítivost. Vypadalo to dobře, svítilo jakž takž, ale s plnohodnotnými xenony nešlo srovnat. Ono to má i logiku. Předpis stanovuje různé intenzity světla v různé vzdálenosti pro tlumená světla a když tam dáš něco silnějšího, překročit limity. Proto to nejde.
Paradoxem je, že třeba prošly LED světla u OIII, které neměly aut. nivelaci a ve zlomech oslňovaly protijedoucí.
PS: i obyčejné halogeny se dají vylepšit. Na STK to seřizují na limitu (velká tolerance), takže vidíš pár m před auto. Když si to seridis na 1% dle světlometů, tak u XC69 by měl být přechod světlo/tma někde kolem 70-80m. Což už je slušný. A stále neoslňuješ![]()
A to je úplně něco jiného, než vidět 30m před auto. Tak svítily LED na O III. 30m před autem byl vidět každý vlas, za tím černo černá tma.
Přidáno za 4 minuty 43 sekund:
@JiFi: již jsem to psal jinde: od 04/2024 se změnil zákon o pojištění a vypadla příčinná souvislost mezi nehodou a stavem vozidla. Čistě teoreticky pojišťovna může chtít po Tobě vyplacené plnění, neboť vozidlo s nehomologovaným osvětlením zcela jistě není technicky v pořádku. Nemyslím, že je náhoda, že příčinná souvislost vypadla. Každopádně je to na každém z Vás, nechci tím říct nic špatného.
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Příspěvky: 1684
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
LED žárovky
Mrkni zde, v podstatě je to tak, jak píšeš:
https://zpravy.kurzy.cz/745138-novy-zakon-o-povinnem-ruceni-vas-muze-financne-zruinovat-od-23-prosince-2023-by-mel-zacit-platit/
Otázka je, jak to bude v praxi. V jiném tématu jsem řešil POV. Prolétl jsem pojistné podmínky pojišťoven a příčinnou souvislost aktivně (přímo v obchodních podmínkách) či pasivně (odkazem na nový zákon) odstranily Generali, Allianz, ČSOB (s těmi jsem přímo komunikoval), Direct a asi i další. Naopak příčinnou souvislost zachovaly ČPP, Pillow *). U Generali mám současné pojištění, takže jsem byl schopen porovnat konkrétní změny v podmínkách a skutečně od 04/2024 to změnily. Možná jsem zbytečný pesimista, ale nepřijde mi to náhodné.
*) každopádně bez záruky, raději prostudujte sami, dělal jsem průlet
Šuskanda říká, že poslanci podlehli lobby pojišťoven.
https://zpravy.kurzy.cz/745138-novy-zakon-o-povinnem-ruceni-vas-muze-financne-zruinovat-od-23-prosince-2023-by-mel-zacit-platit/
Otázka je, jak to bude v praxi. V jiném tématu jsem řešil POV. Prolétl jsem pojistné podmínky pojišťoven a příčinnou souvislost aktivně (přímo v obchodních podmínkách) či pasivně (odkazem na nový zákon) odstranily Generali, Allianz, ČSOB (s těmi jsem přímo komunikoval), Direct a asi i další. Naopak příčinnou souvislost zachovaly ČPP, Pillow *). U Generali mám současné pojištění, takže jsem byl schopen porovnat konkrétní změny v podmínkách a skutečně od 04/2024 to změnily. Možná jsem zbytečný pesimista, ale nepřijde mi to náhodné.
*) každopádně bez záruky, raději prostudujte sami, dělal jsem průlet
Šuskanda říká, že poslanci podlehli lobby pojišťoven.
-
Offline
- Příspěvky: 736
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Orlické hory
- Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp
LED žárovky
Tak to prubnu japak to svítí
Led DS1/D1R - náhrada za xenony. Parametry 6000k,světelný tok 9.000lm. + vnitřní osvětlení
https://www.ledpodsviceni.cz/d1s-d1r-g2/
Zatím nejsou schváleny

Led DS1/D1R - náhrada za xenony. Parametry 6000k,světelný tok 9.000lm. + vnitřní osvětlení
https://www.ledpodsviceni.cz/d1s-d1r-g2/
Zatím nejsou schváleny

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 1116
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
x 1
LED žárovky
Já teda s xenony o teplotě světla 6000K vůbec nebyl spokojen, páč za tmy a zároveň deště nebylo vidět vůbec nic (na S80 II). 4500K výbojky byly v tomto mnohem lepší. Liší se to nějak u LED, nebo je to u nich stejné jako u výbojek?
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
-
Offline
- Příspěvky: 3465
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
LED žárovky
6000K už je prostě do modra, ani já nechci nic přes 5000K
-
Offline
- Příspěvky: 736
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Orlické hory
- Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp
LED žárovky
Ledky jsou při 6000K čistě bílé a světelný tok mají 3xvětší než xenony.
Do modra se ledky začínají zabarvovat u 8000k .
Teplotu Led mají 150c a xenony 450c.
Do modra se ledky začínají zabarvovat u 8000k .
Teplotu Led mají 150c a xenony 450c.
_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
-
Offline
- Příspěvky: 363
- Registrován: 2 roky 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006
LED žárovky
LEDky z ledpodsviceni.cz nebudou schváleny nikdy. Je to Čína a ta se homologací nezatěžuje. Kdo chce homologaci, má jednou šanci s LEDkami od Osramu (popř. Philips?), kde průběžně přibývají další vozidla.
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
-
Offline
- Příspěvky: 5506
- Registrován: 6 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
LED žárovky
Já těch 6000 koupil do dálkvejch, tak sem zvědavej, v potkávacích nevim co teď mám...
Tak v potkávacích mám tyhle - https://www.ledpodsviceni.cz/d1s-d1r-g2/
Do modra to nesvítí, naopak, já mám pocit, že jak sou ty moje světla starší, zbarvuje se to do zelena
Tak v potkávacích mám tyhle - https://www.ledpodsviceni.cz/d1s-d1r-g2/
Do modra to nesvítí, naopak, já mám pocit, že jak sou ty moje světla starší, zbarvuje se to do zelena

_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 216
- Registrován: 8 měsíců
- Bydliště: Praha Dejvice
- Vůz: Volvo V70 II 2.4D 2007
LED žárovky
Přesně popisuješ mojí situaci. Vysvícené výbojky a degradovaný přední plast. Ten se chystám vyměnit.JiFi píše: 12 zář 2024 17:46 Každý specialista vám řekne, že naopak vysvícený xenon ve vypáleném světle je kolikrát to nejhorší, cp může u ojetiny být, horší než halogenová lampa, a v podstatě jediné řešení je retrofit projektoru, i kdyby zase xenonový. Když strčíte do světla s vypálenými odrazovými plochami a zažloutlým poškrábáným sklem ať už novou drahou výbojku, nebo sebevýkonnější LEDku, pořád to bude svítit blbě, jen o malinko míň blbě než předtím v závislosti na tom, jak mrtvou jste tam měli výbojku. A jelikož výbojka degraduje postupně, každodenní řidič daného vozu to nemusí vůbec postřehnout.
Až budu mít rozlepené světlo, jdou ty chromované reflektory nějak vyměnit nebo opravit?
Jak moc je easy udělat retrofix projektoru? Nějaký tip na produkt?
Ještě mě napadá vyměnit světla komplet ale za H7 + LED. Zkušenosti?
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Mirek Kabát