uvazuji o koupi a tak bych rád slysel vase názory na spolehlivost dynamiku apod .....
nasel jsem nekde na WWW parametry zrychleni obe maji 10.8 na 100 maximalka me moc nezjima....
diky
srovnání v70II - tdi / D5
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 144
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: praha
srovnání v70II - tdi / D5
_________________
je: volvo c30 2.0D 120kW, white, 7/2007
bylo: saab 9-3 Tid SC, hirsch / 01/2006 / S70 2.5D 103kW, BLUE, 09/2000 pinocchio/ V70II 2.5D 103kW, BLUE, 12/2000 - "ké"[/color] / V850 2.5 TDi 103kW, BLACK, 02/1996 - "cyril" / V40 1.9D, 85kW, black 08/2000 / 480 ES 1,7 75kW, white 05/1992 / A4 1.8T chip, 95 / 80 avant 2.0, 93 / 80GT 1.8, 88
je: volvo c30 2.0D 120kW, white, 7/2007
bylo: saab 9-3 Tid SC, hirsch / 01/2006 / S70 2.5D 103kW, BLUE, 09/2000 pinocchio/ V70II 2.5D 103kW, BLUE, 12/2000 - "ké"[/color] / V850 2.5 TDi 103kW, BLACK, 02/1996 - "cyril" / V40 1.9D, 85kW, black 08/2000 / 480 ES 1,7 75kW, white 05/1992 / A4 1.8T chip, 95 / 80 avant 2.0, 93 / 80GT 1.8, 88
-
Offline
- Příspěvky: 4755
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: J. Hradec
srovnání v70II - tdi / D5
To je podle mě blbost. 103kW/290Nm vs 120kW/340Nm ve stejným autě nemůže mít stejný zrychlení (ta D5 musela asi bejt v automatu vs TDI v manuálu) D5 má mít z 0-100 9,8s což je srovnatelný s V70 I TDI, která má 0-100 za 10,1. Měl jsem možnost přímýho srovnání V70I TDI a V70 II TDI, a těch 150-200kg o který je novější 70 těžší ten motor sakra cítí. V70 II TDI mi připadá jen průměrně dynamická, což je docela nebezpečný když někam chvátáš a nepřející (...zpruzený a nadejchaný emisema z nekvalitních plastů) majitelé koncerňáků žabožroutů a podobný havěti ti v půlce předjíždění došlápnou plyn na podlahu :mrgreen:.herman píše:zrychleni obe maji 10.8 na 100
A nevýhoda TDI se na zrychlení 0-100 díky šikovnýmu poskládání převodovky (1,2,3 raketa a pak dlouhá 4 a 5 -můj subjektivní pocit, převodový poměry jsem nečet) projevuje zdaleka nejmíň. Nejvíc to poznáš při pružným zrychlení na pětku. U V70II TDI se nic takovýho pod 120km/h nekoná.
Jinak D5 o litr+ menší spotřeba (podle compu až o 3l, ale von kecá), rozvody po 160 tisících, ale zase drahý vstřikovače, který se můžou odporoučet po 200 tkm - údajně nebrat první modely D5 který nejsou po výměně vstřikovačů.
Já jsem zatím dospěl k tomu, že jestli budu měnit mojí milovanou V70, tak jedině za 2,4D 120kW nebo D5 136kW v šestikvaltu (ne fšehrab), což znamená 2005+, respektive modelovej rok 2006 u tý 2,4D 120kW.
-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Karlovy Vary
srovnání v70II - tdi / D5
Ja měl V 70 I TDI 103kw a byl jsem s ní moc spokojený.Dala se točit až do 4000ot a šla pořád "za plynem"narozdíl od VW TDI kdy vadne už při 2800 ot. Při předjíždění to taky nebylo špatný, akorát jsi jí holt musel podržet do těch 4000 ot. Spotřeba byla v průměru 7 l/100km a to jezdím dost rychle .Při dodržení předpisů jsem se dostal i na 5,4 l/100km.Zato teď mám V 70II 136kw a to je opravdu jiný kafe.Zrychlení je úchvatný,který se nedá vůbec srovnat . Na dálnici jsem s tím jel dokonce 245km a to už jsem měl trochu strach protože to bylo na zimních gumách.S Pasatem nebo Oktávkou si vytřu ........ kdy chci.Akorát na ten 6 ti kvalt jsem si musel zvykat asi měsíc, zdálo se mi že pořád řadím ale teď bych ho už neměnil.Dokonce jsem měl půjčenou na 2dny S 80 136 kw a musím říct že ta pružnost a zrychlení je o trochu horší než ta moje.Spotřebu mám okolo 7,5 l při stejným stylu jako se 103kw.Kámoš má 120kw a je to taky o dost znát hlavně když se dostaneš přes 3000ot. tak ta 136 kw jde pořád do zátahu a ta 120kw malinko vadne.Takže jestli je to ve tvých možnostech sahni po 136kw protože ten motor opravdu nemá chybu!!!
_________________
V70 D5 r.v.2006 136kw
V70 D5 r.v.2006 136kw
-
Offline
- Příspěvky: 4755
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: J. Hradec
srovnání v70II - tdi / D5
2 V70: moh byses prosím o té V70 II 136 kW eště trochu rozepsat? Chci to auto časem kupovat (abych měnil mojí současnou V70I, což vím už teď dopředu jak to pro mě bude těžký
tak ta V70 II musí bejt přesně ve výbavě a barvě kterou chci a zatím se jako ojetý moc nehrnou, největší překážka je manuální převodovka ve spojení s maximální výbavou
) , a obávám se, že někde ho v klidu projet (dokud nebude moje) asi taky nebudu mít možnost, takže ocením jakýkoli postřehy (tady na fóru nevím o nikom jiným s tímhle autem). Zajímalo by mě například kolik to točí na 6ku ve 100/150/200 km/h, kolik najedeš na longlife mezi výměnama, jestli nevíš jestli ta 136kW žere víc jak 120kW 5tikvalt do roku 2005 (2006 už byly 120kW šestikvalty s motorem shodným s 136 kW uškrcený jen softwarem na 120kW. 120kW do roku 2005 (D5244T) měla vyšší kompresní poměr - 18,0:1 oproti 17.3:1 u D5244T4 a D5244T5. Právě kvůli tomu nižšímu kompresnímu poměru se obávám že to bude mít logicky vyšší spotřebu? Předem díky za odpověď.


-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Karlovy Vary
srovnání v70II - tdi / D5
Já mám výbavu Momentum a řekl bych , že ani nic víc už není potřeba.Snad xenony to má Summum automaticky. El.posuv sedaček jsem měl v předchozím volvu a teď mi kupodivu nechybí.Vyhřívání sedaček to má a líbí se mi i řadička SPACEBALL ta je v interieru dost efektní.Sedačky mám kůže /textil ale to jsem rád,protože když je jenom kůže tak při sportovní jízdě v zatáčkách to klouže.Na léto už mám připravený i 17" Orestes.Koupil jsem je nový za nákup ks 4.900 a ještě si odečetl DPH.A s tím loučením V 70 I jsem měl taky strach ale ujišťuji tě , že hodně rychle zapomeneš ,protože když jsem sedl po týdnu do mý starý V 70 tak to byl docela pěknej rozdíl.Já to Volvo kupoval u AUTO HASE a když viděli ,že mám zájem tak mi to na den půjčily.Co se týče těch otáček , tak to zítra zkusím přesně změřit , ale na 6 tku při 100km jsem někde na 1850 ot, při 140km kolem 2300ot a to je super , protože právě příjemná cestovní rychlost na na silnici 1.tř. je kolem 130 a v autě je krásný ticho. Teď jsem byl v Itálii a na dálnici v SRN jsem to valil pořád 180km/h a měl jsem tam okolo 3 200 ot .To ve 120 kw si připočti alespoň 450ot.víc a ten hluk motoru je samozřejmě znát.Ta 136kw má hlavně větší turbo (větší jsem ještě snad neviděl) a hlavně je vodou chlazený ,takže můžeš při delší a rychlý jízdě na dálnici ihned vypnout motor.A má taky filtr pevných částic (i když to není zrovna věc kterou vítám,protože to budou do budoucna asi trochu problémy)a splňuje už EURO 4.Prostě ve srovnání se 120kw je ten motor opravdu tišší.Servisní interval to má už 30.000km (je tam olej 0W-30 longlife)ale já ho měním stejně po 15.000km,protože s tím autem najedu min.300.000km a nechci mít do budoucna problém.Ty dnešní prodloužení servisních intervalů je akorát marketingový trik ,aby při kalkulaci nákladů když kupuješ nový auto ti vyšla nízká suma.Superb má interval neskutečných 50.000km a stejně se ti potom rozsvítí kontrolka při 20.000km že máš jet vyměnit olej, protože je tam čidlo kvality oleje.Já jsem vždycky měnil oleje daleko dřív než určuje výrobce a vždy se mi to vyplatilo.Spotřeba je podle mne stejná protože já jezdím opradu sportovně a ještě jsem snad s ním nešel nad 8l.Průměr je kolem 7-7,5l, protože při jízdě 130 km/hod je odpor vzduchu danej fyzik.zákonem a v tom autě opravdu 90 jezdit nebudeš to mi věř.Do tý Itálie jsem jel plnej (3 dospělí a 2 děti +velká rakev průměr jsem měl na počítači 119km/h a spotřebu 7,9l a to tankuju vždy do plný a kontroluju jestli to opravdu sedí.Když budeš chtít ještě nějaký info , tak napiš ale ta 136 je fakt dost dobrá!!!Dokonce na tip cars .cz tam mají už slušný ceny a půjde to pořád dolů , neboj..dali píše:2 V70: moh byses prosím o té V70 II 136 kW eště trochu rozepsat? Chci to auto časem kupovat (abych měnil mojí současnou V70I, což vím už teď dopředu jak to pro mě bude těžkýtak ta V70 II musí bejt přesně ve výbavě a barvě kterou chci a zatím se jako ojetý moc nehrnou, největší překážka je manuální převodovka ve spojení s maximální výbavou
) , a obávám se, že někde ho v klidu projet (dokud nebude moje) asi taky nebudu mít možnost, takže ocením jakýkoli postřehy (tady na fóru nevím o nikom jiným s tímhle autem). Zajímalo by mě například kolik to točí na 6ku ve 100/150/200 km/h, kolik najedeš na longlife mezi výměnama, jestli nevíš jestli ta 136kW žere víc jak 120kW 5tikvalt do roku 2005 (2006 už byly 120kW šestikvalty s motorem shodným s 136 kW uškrcený jen softwarem na 120kW. 120kW do roku 2005 (D5244T) měla vyšší kompresní poměr - 18,0:1 oproti 17.3:1 u D5244T4 a D5244T5. Právě kvůli tomu nižšímu kompresnímu poměru se obávám že to bude mít logicky vyšší spotřebu? Předem díky za odpověď.

_________________
V70 D5 r.v.2006 136kw
V70 D5 r.v.2006 136kw
-
Offline
- Příspěvky: 4755
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: J. Hradec
srovnání v70II - tdi / D5
Díky moc za postřehy...
Trochu problém je, že moje současná naftová sedmdesátka neni úplně obyč. Je načipovaná na cca 170k 360 Nm, má sportovní podvozek (tlumiče Koni FSD + tužší snížený pružiny), takže se s ní oproti standartní jezdí kdež jinak. Takže abych jí měnil chtěl bych V70 6kvalt 136 kW summum, z čeho nehodlám slevit z výbavy je audio HU850, nejlíp Premium Sound, automatická klimatizace, sportovní sedačky (bez elektriky bych se taky obešel) vyhřívané, adaptivní xenony, nezávislý topení, černá barva. Nepotřebuju originál navigaci (podle mě už v roce 2005 byla originál navigace zastaralá, a když to srovnáš s aktuálníma modelama TomToma, Garminu atd, za pár tisíc...). Určitě o ceně to taky trochu je, mám jednu psychologickou hranici přes kterou u tříletého auta nechci jít, už třeba vzhledem k tomu, že fungl novou V70 Classic Sport seženeš jako reimport i pod 30000 e. U nás to spíš kupovat nechci, rád bych si pro ní dojel buď do Německa nebo Itálie (kecy co jsou Italové za prasata na auta jdou mimo mě, prase si koupí Alfu, Golfa, nebo trojkový báwo). Další důvod pro koupi venku je klesající kurz Eura.
Ty otáčky by mě zajímaly, eště třeba kolik to jede na 6 při 3000ot. Pak by mě zajímalo když chceš akcelerovat ze 100vky, jestli musíš podřadit, nebo jestli to pobere 6ka, popřípadě od kolika se dá na 6ku předjíždět.. Potom třeba jak často to regeneruje filtr pevných částic, a jak to funguje: to ti auto napíše na kompu že teď musíš ujet 50km bez vypnutí motoru, jinak příště nikam nejedeš? Nebo tam potvrdíš zahájit regeneraci až když máš čas?
Jinak příjemná cestovní rychlost na okreskách mi s mojí V70 připadá tak 120, takže si nedělám iluze, že bych s šestikvaltem jezdil 100.
Trochu problém je, že moje současná naftová sedmdesátka neni úplně obyč. Je načipovaná na cca 170k 360 Nm, má sportovní podvozek (tlumiče Koni FSD + tužší snížený pružiny), takže se s ní oproti standartní jezdí kdež jinak. Takže abych jí měnil chtěl bych V70 6kvalt 136 kW summum, z čeho nehodlám slevit z výbavy je audio HU850, nejlíp Premium Sound, automatická klimatizace, sportovní sedačky (bez elektriky bych se taky obešel) vyhřívané, adaptivní xenony, nezávislý topení, černá barva. Nepotřebuju originál navigaci (podle mě už v roce 2005 byla originál navigace zastaralá, a když to srovnáš s aktuálníma modelama TomToma, Garminu atd, za pár tisíc...). Určitě o ceně to taky trochu je, mám jednu psychologickou hranici přes kterou u tříletého auta nechci jít, už třeba vzhledem k tomu, že fungl novou V70 Classic Sport seženeš jako reimport i pod 30000 e. U nás to spíš kupovat nechci, rád bych si pro ní dojel buď do Německa nebo Itálie (kecy co jsou Italové za prasata na auta jdou mimo mě, prase si koupí Alfu, Golfa, nebo trojkový báwo). Další důvod pro koupi venku je klesající kurz Eura.
Ty otáčky by mě zajímaly, eště třeba kolik to jede na 6 při 3000ot. Pak by mě zajímalo když chceš akcelerovat ze 100vky, jestli musíš podřadit, nebo jestli to pobere 6ka, popřípadě od kolika se dá na 6ku předjíždět.. Potom třeba jak často to regeneruje filtr pevných částic, a jak to funguje: to ti auto napíše na kompu že teď musíš ujet 50km bez vypnutí motoru, jinak příště nikam nejedeš? Nebo tam potvrdíš zahájit regeneraci až když máš čas?
Jinak příjemná cestovní rychlost na okreskách mi s mojí V70 připadá tak 120, takže si nedělám iluze, že bych s šestikvaltem jezdil 100.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé