Přestavba 240

Kategorie věnovaná našim krásným dvojkám!
  • Autor
  • Zpráva
jojo
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 2661
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Nižbor

Přestavba 240

Příspěvek od jojo »

Nazdar panove, mam zasadni dotaz. Nemate nahodou nekdo spolehlivy informace, nebo dokonce zkusenosti jestli je vubec legalne mozny prestavet dvoumistnej pickup na regulerni kombik? Narazil jsem na dvojku, ktera ma v papirech napsano: dvoumistne - nakladni a rad bych ho dal doporadku. Diky za jakoukoliv informaci.

Honza
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 8015
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Č.Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

Re: Přestavba 240

Příspěvek od Honza »

jojo píše:Nazdar panove, mam zasadni dotaz. Nemate nahodou nekdo spolehlivy informace, nebo dokonce zkusenosti jestli je vubec legalne mozny prestavet dvoumistnej pickup na regulerni kombik? Narazil jsem na dvojku, ktera ma v papirech napsano: dvoumistne - nakladni a rad bych ho dal doporadku. Diky za jakoukoliv informaci.
Kdysi se o to zajímal Karlos.Pokud je to originál pickap tak proč přestavovat?
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány

jojo
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 2661
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Nižbor

Re: Přestavba 240

Příspěvek od jojo »

Bo si myslim, ze z dvojek se nikdy pickupy nedelaly a legalne to vypada podle ceskejch papiru jenom proto, ze to nekdo prebastlil (i kdyz velmi dobre) jeste predtim, nez to prihlasil u nas a vsichni vime, ze zacatkem devadesatejch slo u nas zlegalisovat prakticky cokoliv. A za ty love? No nekup to!
Karlosi! Halo halo!
_________________
V/240 Classic, r.v.92, B230F, 5q Scharnhorst
V/244GL, r.v.80, B21A, 4q+OD Gneisenau - na prodej
V/264TE, r.v.79, B27E, aut.3q Tirpitz
V/264GLE, r.v.80, B27E, aut.3q Bismarck

tomáš
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 135
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha

Re: Přestavba 240

Příspěvek od tomáš »

jojo píše:Bo si myslim, ze z dvojek se nikdy pickupy nedelaly a legalne to vypada podle ceskejch papiru jenom proto, ze to nekdo prebastlil (i kdyz velmi dobre) jeste predtim, nez to prihlasil u nas a vsichni vime, ze zacatkem devadesatejch slo u nas zlegalisovat prakticky cokoliv. A za ty love? No nekup to!
Karlosi! Halo halo!
Dělaly se užitkový verze, něco na způsob naší N1 ale pak to bylo opravdu jen s 2 sedačkama. Občas měly tyhle auta nad zadkem takovou jakoby 10 cm nástavbu. Ve Švédsku jsou docela často k vidění dodnes jako servisauta pro cokoliv.
_________________
S80 D5, XC70 III D5, C70 2,0T
262 C - Bertone, 780 - taky Bertone
bylo: 345 GLS, 764, 960, 765 2x, 850 2,0, 850 T5, 945 2,3T, V70 T5R, V70XC II 2,5T, S80 TDI, XC70 III D5 (utopeno)

standa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2090
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno

Příspěvek od standa »

Taky se upravovaly jako pohřební - větší rozvor, jenom dvě dveře a v dlooouhých zadních oknech decentní nařasené záclonky.

Honza
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 8015
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Č.Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

Příspěvek od Honza »

Asi něco takového?
[img]http://rstyling.webz.cz/album_pic.php?pic_id=91[/img][img]http://rstyling.webz.cz/album_pic.php?pic_id=90[/img]
Mám je až do řady 80,teda na fotkách
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány

kleki79
Offline
Příspěvky: 4
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha

a odpověď ...

Příspěvek od kleki79 »

Můžu říct, že při vyndávání plechu co byl místo sedaček jsem byl přesvedčenej, že to bylo originál volvo z výroby (2 lidi, 6 hodin práce). Teď jsou tam již sedačky, tak ještě možná kdyby k nim byl i nějakej legální papírek tak bych povozil rodinku. Víte někdo jak to zlegalizovat?
_________________
Peter

Volvo 850 TDI, 1996 Sněhurka
Volvo 850 TDI, 1996 Čertík
Volvo 740, 1987

Zpět na „200“