
Žárovky Night Breaker zhodnocení
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2448
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW automat 5q MY06
Žárovky Night Breaker zhodnocení
Teda kvůli dvaceti jízdám se světly vyhodit tolik peněz... 

-
Offline
- Příspěvky: 1883
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
Žárovky Night Breaker zhodnocení
Měřič malých odporů netřeba, stačí prachobyčejnej multimetr s rozsahem ss 200mV. Bočník se zapojí do obvodu s napájecím zdrojem (autobaterie) a zátěží (původní halogenová žárovka hlavního světlometu) a na bočníku se změří napětí. Pak se místo žárovky zapojí LEDka a do bočníku se vrtá tak dlouho, až se docílí napětí stejného jako prve.zmozek píše: ↑07 úno 2021 20:03 Jeden nejmenovany clen fora uz to ma vyresene, nicmene z jeho vystupovani zde usuzuji, ze se o informace delit nebude, takze plan je nasledujici - na bocniku staci lehce navrtat vodivou drahu mezi piny 2 a 3 a zmensit tak prurez. Tim se mezi temito piny zvetsi odpor z puvodnich 10 miliohmu na X miliohmu a jednotka to prestane hlasit jako chybu. Jelikoz nemam doma miliohm metr, tak pravdepodobne pujdu cestou pokus omyl...
Fajnšmekři můžou měřit proudy tekoucí obvodem, počítat odpor bočníku před a po odvrtávání - prostě všelijak ověřovat platnost Ohmova zákona

Ideové schema zde: https://cs.wikipedia.org/wiki/Bo%C4%8Dn%C3%ADk
Výsledek bude nejméně tak dobrý jako od nejmenovaného IgoraS

_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 2 roky 1 měsíc
- Bydliště: Morava
- Vůz: S60 D5
Žárovky Night Breaker zhodnocení
Diky za radu, je to urcite moznost, nicmene doma nemam opravdu zadne vybaveni, takze pro me je to prast jako uhod. Navic jsem si rikal, ze ty miliohmy by mohly byt vhodne z toho duvodu, ze by se zjistila jedna pevna hodnota, ktera se da zmerit jednim testerem, bez vytvareni obvodu se zdrojem, multakem a zatezi. Otazka je, co je v konecnem dusledku jednodussi. Asi co se komu podari najit v dilne nebo vypujcit. Kazdopadne diky, cim vic napadu, tim lepe.
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 2 roky 1 měsíc
- Bydliště: Morava
- Vůz: S60 D5
Žárovky Night Breaker zhodnocení
Tak bocnik pro LED vyresen podomacku vzhledem k absenci zdroje atd. Jen pro ilustraci, jak moc je nutno zmensit prurez te vodive drahy prikladam foto. Samozrejme pokud clovek dela svuj naostro, tak je lepsi vrtnout jednu diru a tu pak natahovat vrtakem. Delal jsem to osvedcenou metodou pokus omyl, vrtnout - zkusit. Az vam pri vypnutem motoru zhasne chybova hlaska, tak jste skoro u konce. Jakmile totiz nastartujete a alternator vyzene napeti na 14V, tak se trojuhlenik zase objevi. Pak uz clovek musi postupovat po malych kouskach a zkouset s nastartovanym motorem.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) zmozek dne 18 bře 2021 19:05, celkem upraveno 3 x.
-
Offline
- Příspěvky: 2448
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW automat 5q MY06
Žárovky Night Breaker zhodnocení
Takže jeden horší železniční přejezd a je to v háji... 

-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5327
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Žárovky Night Breaker zhodnocení



_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 2 roky 1 měsíc
- Bydliště: Morava
- Vůz: S60 D5
Žárovky Night Breaker zhodnocení
Urcite ne, ten material je prekvapive tvrdy a hlavne jak jsem psal, toto je jen foto pro nazornost, aby kazdy videl, v jakych rozmerech se pohybujeme. Ostry bocnik jsem navrtal jednou dirou a tu natahoval, takze ten kov je stale opreny o plastove pozdro, kdyby teda nahodou. Ale i s tim ilustracnim jsem najel dost i pres koleje a bez problemu.
-
Offline
- Příspěvky: 3858
- Registrován: 4 roky
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 120kw 2006
- Bydliště: Praha východ
Žárovky Night Breaker zhodnocení
Nedalo mi to, a koupil sem dvoje ledky H7, jedny tyhle, druhý úplně obyčejný, tyhle maj 25W, a sou natáčecí, tak sem na to zvědavej...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
XC70 2005 MY2006 120kw/350NM >>> chip ST2 147kw/470NM
XC70 2005 MY2006 120kw/350NM >>> chip ST2 147kw/470NM
-
Online
- Administrátor
- Příspěvky: 2240
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Žárovky Night Breaker zhodnocení
Co je na nich nataceciho? Ani sem je u nich na webu nenasel.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13010
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Žárovky Night Breaker zhodnocení
Tipuju, že je můžeš otáčet ve světe tak, aby seděl lom světla jako u standardní žárovky.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Online
- Administrátor
- Příspěvky: 2240
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Žárovky Night Breaker zhodnocení
Aha, tak to u OSRAMek nemusim - vcera doserizena svetla na regloskopu a sviti to jak ma a kam ma... 
A maj normalni lumeny jako NightBreakery... A sviti to luxusne.

A maj normalni lumeny jako NightBreakery... A sviti to luxusne.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 3858
- Registrován: 4 roky
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 120kw 2006
- Bydliště: Praha východ
Žárovky Night Breaker zhodnocení
Hmm... osram asi lepší
Doufám, že se k výměně dostanu v neděli, vyfotim a v tejdnu někam kde maj ten regloskop...

_________________
XC70 2005 MY2006 120kw/350NM >>> chip ST2 147kw/470NM
XC70 2005 MY2006 120kw/350NM >>> chip ST2 147kw/470NM
-
Online
- Administrátor
- Příspěvky: 2240
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Žárovky Night Breaker zhodnocení
No nestezuju si, sice 1par LED stoji 2k, ale sviti to kam ma, nesviti to nesmysnym vykonem, 5let zaruka a libi se mi proti standartni cine i docela prezicni provedeni.
Prvni par sel do 2ky v H4kach, kde je i prijemne to, ze to ma mensi odber, takze to tolik nezatezuje motor(D24)
Prvni par sel do 2ky v H4kach, kde je i prijemne to, ze to ma mensi odber, takze to tolik nezatezuje motor(D24)

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Online
- Člen VK
- Příspěvky: 3849
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
Žárovky Night Breaker zhodnocení
OT: Zajsofte, nemohl bys dvojkou dorazit na Rusalku? Hrozně rád bych jí viděl.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od VolvoCesky Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od VolvoCesky Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Online
- Administrátor
- Příspěvky: 2240
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Žárovky Night Breaker zhodnocení
Pokud bude pocasi, abych vyndal cerpadlo, udelalo se, nandal ho zpet, seridilo se, etc...
Takze to nevidim moc ruzove, ale uvidime...
Takze to nevidim moc ruzove, ale uvidime...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 95
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brodek u Konice, okr. Prostějov
- Vůz: XC60 AWD 2,4 120 kW rok 2012 manuál
Žárovky Night Breaker zhodnocení
Čím to může být, že u S60I svítí potkávačky H7 tak rozdílně. U levého světla vidím dobře kužel světla, zvláště v mlze je to krásně vidět a pravé skoro nic. Světlo není zamlžené, vyrzelé, nechybí stínění žárovky a jsou seřízené. Naměřil jsem sice na patici o 4 desetiny méně Voltů, ale to asi nemá moc vliv. Po dodatečném ukostření žádná změna. To světlo asi zlobí déle, předchozí majitel nepamatuje, že by levé kdy svítilo, jak má.... Výměna žárovek samozřejmě nic nevyřešila a dálka svítí slušně, ale jak ztlumím, tak se nedá proti xenonům nebo ledkám vůbec jet... A jen to pravé.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13010
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Žárovky Night Breaker zhodnocení
Máš nasazenou dobře žárovku? Mě to tohle dělalo, když jsem ji měl blbě - neseděla.
-
Offline
- Příspěvky: 95
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brodek u Konice, okr. Prostějov
- Vůz: XC60 AWD 2,4 120 kW rok 2012 manuál
Žárovky Night Breaker zhodnocení
Původně byla otočená, ale ani po správném usazení se nekonal zázrak. O něco lepší, ale furt slabota. Nechápu, co může být na obyč halogenu vadné.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 3267
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
Žárovky Night Breaker zhodnocení
hoodne bajvoko a zanedbane teplotni koeficinety a napeti brano jako 12V, je snizeni napeti o 0,4V cca 10% vykonu dolu, takze ta svitivost ty zarovky se vyrazne snizi. Nebude problem tady?
-
Offline
- Příspěvky: 2448
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW automat 5q MY06
Žárovky Night Breaker zhodnocení
co znamená o 0,4V méně? kolik tedy?
ale stejně, pokud uvažujeme, že je napětí 14V+, tak 0,4V nemůže mít takový vliv, žárovky se na svítivost testují při nižším napětí (13,2V)
samozřejmě rozdíl mezi světly tam být může ale ne nějak zásadní
spíš bych taky hádal, že tam bude křivý nějaký plíšek pro upevnění žárovky nebo něco...
ale stejně, pokud uvažujeme, že je napětí 14V+, tak 0,4V nemůže mít takový vliv, žárovky se na svítivost testují při nižším napětí (13,2V)
samozřejmě rozdíl mezi světly tam být může ale ne nějak zásadní
spíš bych taky hádal, že tam bude křivý nějaký plíšek pro upevnění žárovky nebo něco...
-
Offline
- Příspěvky: 95
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brodek u Konice, okr. Prostějov
- Vůz: XC60 AWD 2,4 120 kW rok 2012 manuál
Žárovky Night Breaker zhodnocení
Co si vzpomínám, tak tam bylo na volnoběh 13,4V na jednom a na druhém míň o ty 4 desetiny. Ale ještě to změřím, ať nekecám o Volt a není unavený alternátor. Ale to by zase svítily obě blbě a ne jedna relativně dobře a druhá prd. Asi to cvičně rozeberu... Je fakt, že asi alternátor kňučí při zvýšených otáčkách. Původně jsem sázel na servo, ale výměna nepomohla, tak už zbývá jen altík nebo klima.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13010
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
-
Offline
- Příspěvky: 95
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brodek u Konice, okr. Prostějov
- Vůz: XC60 AWD 2,4 120 kW rok 2012 manuál
Žárovky Night Breaker zhodnocení
Je možné, že se v tom už někdo hrabal a žárovka není ve správné ohniskové vzdálenosti nebo jak to napsat... Je fakt, že kreslí spíš kužel než lomenou křivku a to i to lépe svítící.
-
Offline
- Příspěvky: 172
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000
Žárovky Night Breaker zhodnocení
Mám to stejné, levé světlo má lepší kužel světla jak pravé, ale já mám levé ještě origo a pravé je nějaká náhrada. Tak to přisuzuji tomu.
-
Offline
- Příspěvky: 912
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: V40 1.9D