Dobrý den, mám nově Volvo V40 1,9 TDi a špatně topí. Vyměnil jsem temostat, vyplachnul chladící soustavu a nic, pořád stejně. Dle el. schématu jsem ale zjistil, že motor má 2 žhavící svíčky na vyhřívání chlazení, ale nenašel jsem je. Nevíte, jestli u tohoto motoru vubec jsou? Ale stejně nejak neveřím, že by žhavicí svíčky mohli za špatné topení. Můžete mi někdo poradit?
Díky moc všem
MOTOR: vyhřívání chlazení u V40 TDi aneb auto špatně topí
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Líský
MOTOR: vyhřívání chlazení u V40 TDi aneb auto špatně topí
_________________
V40 1,9 TDi, rv 2000, 70kw
V40 1,9 TDi, rv 2000, 70kw
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Líský
Re: MOTOR: vyhřívání chlazení u V40 TDi aneb auto špatně top
Tak první zjištění, žkavící svíčky v systému chlazení jsem nenašel a nenašel, ikdyž dle autodat tam mají být. Ale našel jsem problém, proč auto špatně topilo. Na středu palubky je možnost přisávání studeného vzduchu a ikdyž bylo ovladač otočen na teplo, tak klapa nebyla uzavřená. V držáku se povolil bovden a popojel a tím lanko nedotáhlo klapku až na konec, tak hurá, alespoň něco. Tak to sem dávám, třeba někomu tím pomohu. :tlesk:
_________________
V40 1,9 TDi, rv 2000, 70kw
V40 1,9 TDi, rv 2000, 70kw
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 2645
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: Plzeň
Re: MOTOR: vyhřívání chlazení u V40 TDi aneb auto špatně top
Zdarvim...Myslím že mám stejný problém, tak se chci zeptat kde najdu ten držák bowdenu ovládání klapky...DíkyChocholousek píše:Tak první zjištění, žkavící svíčky v systému chlazení jsem nenašel a nenašel, ikdyž dle autodat tam mají být. Ale našel jsem problém, proč auto špatně topilo. Na středu palubky je možnost přisávání studeného vzduchu a ikdyž bylo ovladač otočen na teplo, tak klapa nebyla uzavřená. V držáku se povolil bovden a popojel a tím lanko nedotáhlo klapku až na konec, tak hurá, alespoň něco. Tak to sem dávám, třeba někomu tím pomohu. :tlesk:
_________________
Volvo V40 1.9 D (dTi, 70kW, D4192T2) r.v.2000
Peugeot 405 GL Break 1.6i 65kW, r.v.1994
Bylo:
Fiat 600 D, r.v.1964
Volvo V40 1.9 D (dTi, 70kW, D4192T2) r.v.2000
Peugeot 405 GL Break 1.6i 65kW, r.v.1994
Bylo:
Fiat 600 D, r.v.1964
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Líský
Re: MOTOR: vyhřívání chlazení u V40 TDi aneb auto špatně top
Jak je středovej tunel, tak po obou stranách je zakryt krytem z platu potaženým kobercem. Je třeba tento kryt u řidiče sundat a v horní častí uvidíš, když budeš na palubce otáčet ovládacím prvkem této klapy, kde je. Bylo snadno vidět, když jsem vzal přímo za klapku, že jsem jí jestě dovřel. Pak stačilo posunout bovden dál od klapy, ale jen tak, aby chodila i na druhý doraz.
_________________
V40 1,9 TDi, rv 2000, 70kw
V40 1,9 TDi, rv 2000, 70kw
-
Offline
- Příspěvky: 25
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: žilina
Re: MOTOR: vyhřívání chlazení u V40 TDi aneb auto špatně top
Ahoj priatelia.
Prosím Vás ako sa dáva doku ten plastový kryt s kobercom? Je to tam len na nejakých zaskakávacích členoch, alebo nejaki ináč? Prosím poradte nerad by som niečo zničil :prace: :ryma: .
ďakujem Ivan
Prosím Vás ako sa dáva doku ten plastový kryt s kobercom? Je to tam len na nejakých zaskakávacích členoch, alebo nejaki ináč? Prosím poradte nerad by som niečo zničil :prace: :ryma: .
ďakujem Ivan
_________________
NORBERT - Volvo V40, r.v.1999, 1.9TD 70kW(D4192T) manual
NORBERT II - Volvo V50 r.v.2009 1,6Tdi edrive 80kW manual
NORBERT - Volvo V40, r.v.1999, 1.9TD 70kW(D4192T) manual
NORBERT II - Volvo V50 r.v.2009 1,6Tdi edrive 80kW manual
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Líský
Re: MOTOR: vyhřívání chlazení u V40 TDi aneb auto špatně top
Ahoj, me se to podarilo nejak soupnout smerem do zadu auta a tím to slo ven, ale presne si to už nepamatuju, kouknu na to zitra a dam vedet.
_________________
V40 1,9 TDi, rv 2000, 70kw
V40 1,9 TDi, rv 2000, 70kw
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Líský
Re: MOTOR: vyhřívání chlazení u V40 TDi aneb auto špatně top
Omlouvám se, dřív jsem se sem nedostal. Tak ten kryt se sundavá takto: musí se sundat nejdříve středový ponal a pak je tam pod palubkou je šroub a pak je to na tom, že u pedálů se musí odtrhnout sucháč a pak s tím krytem posunout směrem ke kufru auta a je dole. pak cca v místech kde byl tyn kryt přichycen šroubem je ta klapka.
Doufám, že jsem pomohl
Doufám, že jsem pomohl
_________________
V40 1,9 TDi, rv 2000, 70kw
V40 1,9 TDi, rv 2000, 70kw