Díky za info, srovnání se vždycky hodí. V některých případech bych se musel podívat na konkrétní faktury, protože v rámci opravy mohlo být víc "drobností" (lanovody, rozvody). V servisu si pochopitelně nějaké procento za materiál přirazili, s tím počítám. Ale vždycky jsem ověřoval ceny dílů z druhovýroby, případně se je pokoušel sehnat sám a ceny co mi nabízeli byly vždy v rámci běžný cen druhovýroby. Před dvěma lety jsem sháněl nivomaty a minimum bylo 8-8,5 tisíce za jeden...Bobika píše:No nevím jak u XC, ale já mám následující zkušenost :
- lanovody Scantech (2 ks) - 1020,- Kč
- pakny ruční brzdy Scantech (sada) - 440,- Kč
- opravná sada ruční brzdy - 210,- Kč
- zadní kotouč (originál) - 1000,- Kč/ks
- přední kotouč (originál) - 1500,- Kč/ks
- filtr olejový (originál) - 350,- Kč
- olej Mobil 1 - 250,- Kč/litr (pravda dost dobrá cena, jinak kolem 400,- Kč)
- zadní tlumiče Nivomat (celá sada 2 ks včetně všech šroubů atd. - originál) - 15 000,- Kč - nekupoval jsem, ale mohu běžně koupit
- regulátor otáček ventilátoru - 3 200,- Kč/ks - zcela nový Bosch - nekupoval jsem, mohu běžně koupit
U ostatních tebou uvedených dílů nevím, ale myslím že tě někdo dost natáhnul (hlavně ty lanovody jsou silně zarážející, originál koupím do 1500,- Kč/ks). Nové turbo seženu do 20 000,- Kč.
Když píšeš "mohu běžně koupit", tak máš na mysli tvůj privátní (známí, slevy...) nebo obecně dostupný zdroj? Můžeš mi prosím sdělit kontakt?
Mimochodem, teď zrovna čekám na úhlový převod z Německa. Nový z Volva bude za 1100 EUR, tady mi nabídli za stejnou cenu oficiální repasi (taky od Volva). Takže...sehnat "za míň" se asi vždycky dá, jde o to jak snadno a jak dlouho kvůli tomu třeba nebudete jezdit, případně jaké to přinese vícenáklady.