Plave???

Moderátor: wickey

This topic is 8 years a 3 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
koch
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2587
Registrován: 02 zář 2007 23:01
Vůz: Volvo S60 2.4T
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)

Re: Plave???

Příspěvek od koch »

panove mne je rizeni v40 fakt ukradene... ja jsem si pro sebe koupil jiny vuz a porovnal jsem ho se ctyricitkou... tot vse...

prokous
Offline
Příspěvky: 14
Registrován: 14 říj 2006 16:26
Bydliště: Strakonice

Re: Plave???

Příspěvek od prokous »

myslím, že afektivní reakce na příspěvek o nepřesném řízení mluví za vše, opravdu jsme šlápli do vosího hnízda :?

já mám auto ok, do servisu jezdím a podvozek je bez chyb, ale prostě obecně u tohoto typu jde o méně citlivé a méně přesné řízení (alespoň do r.v. 1999), a nejde o žádnou vadu.

To neznamená, že jde o špatné auto. Proto ho taky mám. Ale připadá mi směšné zapírat tady v podstatě klasickou charakteristiku řízení tohoto auta, která vyplývá snad ze všech "seriózních" testů, které tuhle otázku řešily (a nezavíreme před nimi oči, pro mnohé z nás byly i testy aut důvodem, proč jsme koupili V40) A jestli tu chce někdo psát, že V40 má lepší podvozek než FFocus II., tak k tomu už nemám slov. :palec:
_________________
V 40, 1999, 1,8 85 kW, manual

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2859
Registrován: 23 úno 2005 22:27
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Re: Plave???

Příspěvek od Jarda S40 »

prokous píše:myslím, že afektivní reakce na příspěvek o nepřesném řízení mluví za vše, opravdu jsme šlápli do vosího hnízda :? :
Ano, šlápl. Pomlouváte totiž auto lidem, kteří ho maj rádi a navíc na základě vlastní zkušenosti vědí, že nemáte pravdu. Mimochodem podle mě se ani neshodujete v tom co říkáte. Koch tvrdí že plave a to na rovině, v zatáčkách že je spokojen. Ty zase, že v zatáčce nikdy nevíš kam auto pojede když otočíš volant :roll: Popřípadě že je řízení nepřesné a málo citlivé. Oproti tomu tady asi 5 lidí tvrdí, že jsou spokojeni a vše je O.K. A jsou to lidi kteří jezdí dnes a denně - Harry, Pavel-K, já a jiní. Uvedu příklad kdy jsem přvážel domu 460-ku ve velice dobrém stavu a za mnou jel kamarád s mojí S40. Z dálnice jsem najel na odbočku v rychlosti asi 110 km/h a viděl jsem, že jsem to přepísk. Musel jsem použít ručku, abych dosatl auto do bočního smyku, trochu snížil rychlost a zatáčku která se utahovala projel. Měl jsem toho plné ruce. Za mnou jel kamarád s mojí 40-kou naprosto plynule stejnou rychlostí a jak povídal, divil se co blbnu když on tam neměl nejmenší problém. Holt je ta 40-ka o skok dál.
prokous píše:já mám auto ok, do servisu jezdím a podvozek je bez chyb, ale prostě obecně u tohoto typu jde o méně citlivé a méně přesné řízení (alespoň do r.v. 1999), a nejde o žádnou vadu.
No pokud ti dělá co popisuješ a jinejm ne, nebyl bych si tím jist. Ještě snad zkontroluj huštění, gumy a popřípadě pneuměřič, zda ti neukazuje blbě. Ale geometrie i zadní nápravy dělá hodně a málokde ji uměj.

prokous píše: To neznamená, že jde o špatné auto. Proto ho taky mám. Ale připadá mi směšné zapírat tady v podstatě klasickou charakteristiku řízení tohoto auta, která vyplývá snad ze všech "seriózních" testů, které tuhle otázku řešily (a nezavíreme před nimi oči, pro mnohé z nás byly i testy aut důvodem, proč jsme koupili V40) A jestli tu chce někdo psát, že V40 má lepší podvozek než FFocus II., tak k tomu už nemám slov. :palec:
Mohl bys tu alespoň jeden z těch seriozních testů citovat nebo raději dát odkaz? A ještě kdyby byl od stejného autora test na auto, se kterým byl spokojen. Abychom mohli srovnávat? Ono v těch "seriózních testech" občas čteme hovadiny jako třeba že "volvo řady 7xx dost rezne a propouští olej" či jiné perličky. Nebyly to náhodou seriózní testy p.Lachouta z AAA???

koch
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2587
Registrován: 02 zář 2007 23:01
Vůz: Volvo S60 2.4T
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)

Re: Plave???

Příspěvek od koch »

Jarda S40 píše:Ano, šlápl. Pomlouváte totiž auto lidem, kteří ho maj rádi...
mel jsem ten pocit, ale chtel jsem to slyset od nekoho z "vas"... promin, ja mam spis pocit ze ty a tech pet ostatnich uzivatelu jste tu toho pomluvili rozhodne vic...

Lachtan
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 5982
Registrován: 02 zář 2005 22:06
Bydliště: PRG

Re: Plave???

Příspěvek od Lachtan »

prokous píše:Podívejte se na klasické recenze...
Klasické recenze jsou pouze kecy o ničem uplacených novinářů. 8)
prokous píše:Třeba ve srovnání s řízením FFocusu, vrcholu podvozku ve třídě, nemá šanci.
A na to jsi přišel jak ??? Fokuse jsem měl (a možná ještě mám, akorát že to nevím jistě :twisted: ) a jediný rozdíl který si uvědomuju a který dělá malé bezvýznamné + pro fokuse, je kratší rozvor.
prokous píše:Nic si nenamlouvejte, S/V 40 je dobrá kára, ale prostě není dělaná na sport, nýbrž na pohodlí.
Když budu chtít auto na sportovní jízdu, tak si opět koupím Alfu. Nechápu, proč sem pleteš nějaký sport :roll: :roll: :roll:
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2859
Registrován: 23 úno 2005 22:27
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Re: Plave???

Příspěvek od Jarda S40 »

koch píše:
Jarda S40 píše:Ano, šlápl. Pomlouváte totiž auto lidem, kteří ho maj rádi...
mel jsem ten pocit, ale chtel jsem to slyset od nekoho z "vas"... promin, ja mam spis pocit ze ty a tech pet ostatnich uzivatelu jste toho pomluvili rozhodne vic...
Tvoje pocity ti zakázat nemohu a ani nechci, ale taky bych tě s nima nikdy neposílal tam, kam ty zdejší uživatele o stránku dřív :roll: Citovat asi nemusím, že??? Takže zrovna od tebe morální poučky fakt neberu.

koch
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2587
Registrován: 02 zář 2007 23:01
Vůz: Volvo S60 2.4T
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)

Re: Plave???

Příspěvek od koch »

to jsem prehnal, za to se omlouvam, myslim ze by bylo rozumne tuto diskusi nejak ukoncit a proste to nechat tak...

jiříczech
Offline
Příspěvky: 75
Registrován: 04 pro 2007 21:06
Vůz: V40 4184S 1.8i 98
Bydliště: Děčín

Re: Plave???

Příspěvek od jiříczech »

To je rozumný a snad pro příště:Nikdy nemůžeš vědět,kolik slušných lidí si čte toto fórum a kolika z nich se může nelíbit vyjadřování a neslušná slova.Snad si to uvědomíš i ty a za sebe tvoji omluvu přijímám.A tak v dalších článcích a fórech jen slušně..moc ti to přeju :pij: Jiříczech :palec:
_________________
VOLVO S40 1.8 benzin/LPG 16V 85kw,manual,Typ motoru- B4184S, r.v.1998 tmavě modrá

prokous
Offline
Příspěvky: 14
Registrován: 14 říj 2006 16:26
Bydliště: Strakonice

Re: Plave???

Příspěvek od prokous »

Zkuste se podívat po celosvětové síti, recenzí najdete spousty :idea:

A ani tady nebudu rozvádět míru objektivnosti průměrného motoristického novináře a průměrného vlastíka Volva.

Jen bych připomněl, že jsem si nestěžoval na jízdní vlastnosti svého vozu, ale citoval jsem klasickou vlastnost uváděnou u těchto aut lidmi, kteří aut přecejen měli v ruce víc než každý z nás. O novinářských excesech se tu nebavím, a o lidech z AAA tím spíš ne. Prostě jde o často uváděnou vlastnost u V40. S tím nemá nic společného, jak jezdí moje auto a jestli s ním jezdím do správných servisů.

A pár lidí (jogin3, Jarda S40) v předchozích příspěvcích uznalo, že "řízení obecně není tak přesné jako..../porovnání s jinými auty/" a o nic jiného v mých příspěvcích nešlo.
_________________
V 40, 1999, 1,8 85 kW, manual

libre
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 797
Registrován: 29 kvě 2006 18:10
Bydliště: Zlín
Vůz: V40, 2.0i B4204S2, r.v.99, manuál
Bydliště: Zlín

Re: Plave???

Příspěvek od libre »

prokous píše:A pár lidí (jogin3, Jarda S40) v předchozích příspěvcích uznalo, že "řízení obecně není tak přesné jako..../porovnání s jinými auty/" a o nic jiného v mých příspěvcích nešlo.
V porovnání s motokárou ano. V porovnání s ostatními auty (Hyu.Getz,Maz.323,Mits.Lancer,Mits.Spacestar), kterými jezdím určitě ne.
_________________
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info - Obrázek
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2859
Registrován: 23 úno 2005 22:27
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Re: Plave???

Příspěvek od Jarda S40 »

1) recenze - třeba http://www.novinky.cz/clanek/116093-baz ... -2001.html nebo http://www.autorecenze.cz/auto-recenze- ... i-4532.htm (tady už jsem zajásal, že konečně někdo použil slovo "plave" a le ono to bylo "plavně" . Zajímavá recenze je zde http://auto2.lidovky.cz/clanek_lidovky. ... lanek=2363 kde si autor zcela plete typy motorů a konstatuje, že základní verze podvozku je "příliš měkká" a sportovní zase "příliš tvrdá" :roll: Co si o tom myslet? Nicméně nepřesné řízení nebo plavání nezmiňuje. Zde http://volvodirect.cz/v-style/images/pd ... 3_jaro.pdf v recenzi jsem zase nalezl cituji "Na bezpečných jízdních vlastnostech se podílí propracovaný podvozek s předními koly zavěšenými na vzpěrách McPherson a trojúhelníkových ramenech, vzadu najdete moderní víceprvkové zavěšení kol Multilink." Více recenzí jsem nenalezl, respektive už mě nebavilo je číst. Takže za tu "správnou bych byl vděčen.
2) Pokud jsem přiznal, tak jen ...Cituji sebe "že nemá tak citlivé řízení jako sportovní auto", je to spíše pochvala a srovnával jsem třeba se Spitfirem bez posilovače, o cca polovíční hmostnosti a klasické koncepci, kde odpovídající výkon ke hmotnosti S40 by byl asi 160k a který má extrémně tvrdej podvozek. Čili něco jako motokára. Nikoliv že ""řízení obecně není tak přesné jako..." i když i toto tvrzení má daleko do toho, že "pokud natočím volant, nemohu předem říct kam auto pojede" či jak jsi to napsal (beru žes trochu přeháněl).



P.S. Super recenze je zde http://www.autohit.cz/clanek/455/volvo_ ... _1996.html kde tvrděj cituji "Všechny automobily Volvo 440/460 mají pozinkované karoserie a kvalitní povrchový lak, takže ani v těžkých klimatických podmínkách nedochází k poškození kovu" Kdo ty Volva zná, usoudí na cenu té recenze. (Blbost, řada 4xx nikdy pozinkovanou kastli neměla :roll: a reznou jí zadní lemy) To asi přesně ukazuje, jakou hodnotu ty recenze mají.

P.P.S. Obecně S/V40 nějaké mouchy maj, které auto ne. Namátkou třeba nepříliš kvalitní rychlostky od Renaultů (ve 150 kkm ji začínám slyšet, zlatá dvojka) nebo první 66kW nafťáky od nich, blbne volnoběžný ventil u benzinů, odchází rozvodové kolo variabilního časování, někdy zloběj zapalovací cívky, jsou dost náročné na přesnost geometrie, zloběj motory Mitsubishi s naším benzínem nebo u nich klepou ventily, malá svítivost světlometů H4 a podobně. I když z těchto vlastností je spousta vyjímek a dá se jim hodně předejít vhodnou údržbou, určitě mnozí z vás vědí a potvrděj. Ale obecně je to tak spolehlivé auto, jako málokteré a musím nezaujatě říct, že se tohle auto Volvu fakt povedlo. Taky nakonec tržní úspěchy to ukazujou. A zajímavé je, že o těchto vlastnostech recenze mlčej, asi těm znalcům co maj zkušenosti s mnoha auty nějak unikly. Podle mě obecně recenze píšou mamlasové, co nepoznaj suvné rameno od Panhardské tyče (čest vyjímkám) a je škoda času to číst. Samozřejmě zase musím vzít v potaz, že to píšou na kšeft, v podstatě na zakázku výrobce/prodejce a pro cílovou skupinu mladých blbů, který slintaj nad pojmy "brutální zrychlení". Ale to sem nepatří.

P.P.P.S Tímto končím svoji účast v této diskusi, neboť ji považuji nadále za ztrátu svého času.

killer
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 481
Registrován: 15 říj 2006 10:33
Bydliště: Hradec Králové

Re: Plave???

Příspěvek od killer »

Jarda S40 píše: P.S. Super recenze je zde http://www.autohit.cz/clanek/455/volvo_ ... _1996.html kde tvrděj cituji "Všechny automobily Volvo 440/460 mají pozinkované karoserie a kvalitní povrchový lak, takže ani v těžkých klimatických podmínkách nedochází k poškození kovu" Kdo ty Volva zná, usoudí na cenu té recenze. (Blbost, řada 4xx nikdy pozinkovanou kastli neměla :roll: a reznou jí zadní lemy) To asi přesně ukazuje, jakou hodnotu ty recenze mají.
.
tak to jsem se opravdu zasmal :)
na 440 jsem dokonce dvakrat menil zadni lemy rezlo to i v garazi :(
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2859
Registrován: 23 úno 2005 22:27
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Re: Plave???

Příspěvek od Jarda S40 »

killer píše: tak to jsem se opravdu zasmal :)
na 440 jsem dokonce dvakrat menil zadni lemy rezlo to i v garazi :(
Prostě klasika, jenom nutno dodat, že tam snad hnijou jen ty lemy. Jinak podle mých zkušeností nic jiného. No nic, nechť hnijou, hlavně aby nedošlo k "poškození kovu". To by mě mrzelo :lol:

killer
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 481
Registrován: 15 říj 2006 10:33
Bydliště: Hradec Králové

Re: Plave???

Příspěvek od killer »

no zkontroluj si radeji i kufr
mne tam pres pruduchy ktere jsou schovane pod blatnikem prosakovala voda ze i kufr zacal rezavet

jinak stacil kdekoliv na laku malej skrabanec a pokud to clovek hned neosetril tak to zacalo reznout jak skoda 105 :)
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2859
Registrován: 23 úno 2005 22:27
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Re: Plave???

Příspěvek od Jarda S40 »

Jjj, ale pokud není odřená nebo ťuknutá, tak v poho. A hlavně podlaha a nosníky/prahy jsou furt O.K. Narozdíl od té škody 120 ;-) Kufr snad jen u starších ročníků, ale to sem nepatří

killer
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 481
Registrován: 15 říj 2006 10:33
Bydliště: Hradec Králové

Re: Plave???

Příspěvek od killer »

jj podvozek jsem mel taky good :)
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza

moby
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 143
Registrován: 04 říj 2007 10:47
Bydliště: teraz dočasne BRUSSEL
Vůz: Volvo V50 2,0D 100kW MY05
Bydliště: Trenčín SLOWAKIA

Re: Plave???

Příspěvek od moby »

killer píše:dost zalezi na prumeru kol a kvalitnich pneu

takze pokud das vetsi rozmer a kvalitnejsi pneu tak uz te vyjete koleje nebudou tak rozhazovat
neviem co rozumies pojmom vetsi rozmer pneu, sirku alebo priemer???...lebo pri sirke by sa dalo polemizovat... :neutral: priklad: vyrazne moze ovplyvnit geometriu zamena 195/55 R15 na 215/40 R17...
_________________
V50 2,0 D4204T 100kW, M6 ´05
V40 1,8 B4184S 85 kW, man. ´98
VW Golf 17 CK 1,6D ...bolo..a bolo dooost dobreee auti

killer
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 481
Registrován: 15 říj 2006 10:33
Bydliště: Hradec Králové

Re: Plave???

Příspěvek od killer »

no myslel jsem vetsi sirku pneu
a po vymene vse poradne vyvazit aby se ti nesjizdeli

mne treba na stare 440 brutalne plavali 195/55 R15 Barum
oproti 205/55R15 Sava
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza

rpet
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 279
Registrován: 19 dub 2005 15:22
Bydliště: Praha Běchovice, resp. Lom u Mostu

Re: Plave???

Příspěvek od rpet »

VELMI OT: znam osobne dva soutezni jezdce rally - jeden jezdi N1 a bydli kousek od nas, druhej jezdil evropu, oba dva s bohatyma zkusenostma, co se aut tyka - od A do Z. obema jsem si dovolil polozit otazku, jestli by mohli v jedny vete srovnat pocitove podvozek Volva S40 a Ford Focus II. Zklamu vas, oba dva maji nazor, ze podvozek Fordu Focus II (otazka na podvozek I. generace Focusu nepadla...) generace nema ve sve tride konkurenta ke srovnani. VA mi dokonce prozradil, ze kdyby nejezdil M EVO VIII, jednoznacne by sel k Focusu...
Neberte to proboha jako rejpani, nebo provokaci - vcelku je mi jedno, proc se chcete hadat kvuli blbosti. jen me zajimalo, jakej nazor maj lidi, ktery s autama zijou ve dne v noci a manzelky jsou pouze doplnkem jejich domacnosti -.)) jinak abych vas teda trosku postouch, tak ja mam zase osobni velice prijemnou zkusenost s chovanim podvozku Octavie I. generace v motorizaci 1.8 T 20V, ktera ma ladenej podvozek podle Audi A4 - a byl to velice RYCHLEJ podvozek, se kterym jsem se VELMI, ALE OPRAVDU VELMI vyradil... toz asi tak - kazdymu sedne jiny pyzamo -.)
_________________
bylo : 850 2.5 20v B5254S - nepřekonatelný auto. Proč to nedělaj dodnes ????
je: V70 2,5 TDI (D5252T)/1997 Automat - soustavnými investicemi se z tohoto vozu stává vcelku obstojný stařec.
workphone: 00420 608 12 60 31

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2859
Registrován: 23 úno 2005 22:27
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Re: Plave???

Příspěvek od Jarda S40 »

Hmm, to je zajímavé.
1) O jakou generaci S40 v tom srovnání šlo?
2) Kolik S40-tek jezdili? V podstatě bych se divil náhodě, kdyby soutěžní jezdci Rallye vůbec jezdili s nějakou S40-kou. Kor dva a ještě tací, které osobně znáš. Nebo maj v pracovní náplni projíždění všech vozů na světě vyráběných? A nemaj soutěžní jezdci trochu (nebo spíš hodně) jiné požadavky na podvozkky než běžnej smrtelník? Tvrzení že by jezdili nějaké soutěže rádi s Focusem není pro Fokus pochvala. S podvozkem soutěžního vozu by asi málokdo chtěl jezdit denně po Praze.
3) Říkali něco o plavání? O to tu totiž šlo.

P.S. Vygooglil jsem si něco o soutěžních Mitsubishi (Chápu asi správně, že jezděj s Micinou). To by opravdu raději jezdili rallye soutěže se sériovým Fokusem II než s autem s pohonem všech kol (mechanické dif. vpředu/vzadu, mezinápravový elektromagnetický, komplet upraveným podvozkem včetně jiného zavěšení kol, snížených a tvrdých pružin, stavitelných tlumičů, 6-ti pístkových vodou chlazených brzd, turbomotorů s výkonem kolem 300PS/550 Nm, 6 stupňové převodovky a pod.) Pokud ano, nemám co říct.

P.P.S. Vím, že se o Focusu dvě tvrdí, že jeho podvozek je "etalonem třídy" a že je vynikající a spousta dalších věcí. Já ho osobně neznám, srovnával jsem s Focusem I. Pokud Pavel tvrdí, že je v S/V40 lepší podvozek než ve Focus II asi ho k tomu vedlo vzájemné srovnání. Netvrdím, že Pavlovi v tomto věřím 100%, mohl v tom být nějaký háček, třeba použité pneu a podobně. Každopádně já osobně mám důvod věřit na základě životních zkušeností Pavlovi -V víc než tobě Romane, a to bych ti ještě měl věřit cosi co tvrdil někdo úplně jinej tobě a ty mi to jen předkládáš, já toho člověka neznám a navíc jak to tak znova čtu, oni tvrděj pouze to, že Focus II je dobrej až nejlepší a že by s ním rádi jezdili ty soutěže. Tož ať si ho koupěj, myslím že kolem 250 kKč už bude slušnej a maj možnost vyrazit na sezónu. Ale se 40-kou jim to nedoporučuju.

P.P.P.S. Ano, hádáme se tady o kraviny, ale ty kraviny sem musel vždy nejdřív někdo napsat. A jelikož si to tady pak někdo může za rok přečíst a věřit tomu, pociťuji potřebu se k těm kravinám vyjádřit. Pokud by to řekl v hospodě u piva, mávnu nad tím rukou a řeknu "hospodské kecy".
Naposledy upravil(a) Jarda S40 dne 22 led 2008 13:16, celkem upraveno 1 x.

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2859
Registrován: 23 úno 2005 22:27
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Re: Plave???

Příspěvek od Jarda S40 »

Když jsem v tom Googlení, pohledal jsem i cosi o Focusu. Našel jsem třeba toto
Ford Focus ST - právě prochází testem
od Marek Litzman v Sob 06. Říj 2007 12:50:03

Tak jsem se teď vrátil z testu Focusu ST. Řeknu vám, takovou mňamku už jsem hooodne dlouho neřídil. Motor výborně táhne ve všech otáčkách a jak se sepne kdesi pod třemi ticísi turbo, jede jako vystřelené z praku. Hrabe bez problémů i na trojku..

Ale jak se kola chytnou, je to perfektní. Vůbec nevadí těžký motor na přední nápravě, kola poslouchají naprosto přesně, auto se chová předvídatelně. Prostě stačí natočit volant a auto tam jede. V podstatě v libovolné rychlosti.

Přidávám nějakou fotečku, je jenom z mého albíčka, ty "oficiální" budou samozřejmě lepší

Každopádně mám i své výhrady... v autě se sedí úžasně, ale ta přístrojová deska mi prostě vadí, málo místa na kolena. A lehounce bych vylepšil převodovku, je přesná, krátká, ale chtělo by to trochu víc interakce s řidičem. Řadí se přesně, ale dráhy se spíš tuší než cítí. Totéž platí i o řízení.


No pokud bych to měl vzít doslova, tak je tam málo místa na kolena, ošklivá palubka :lol: Jinak jako podstatné bych bral t, že kolem 3000RPM nastává výrazný turboefekt, to je fakt špatně. No a pro zasmátí bych řekl o řízení "řídí se přeně, ale dráha se jen tuší" :palec: Inu asi není Focus jako Focus, nebo je to celé jen kecy na prd. Kdo umí, zajede s čímkoliv a dobře, kdo neumí, hledá chybu ne u sebe, ale v autě (zbrani, nářadí a podobně). Pavel to asi zná taky ze střelnic.

rpet
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 279
Registrován: 19 dub 2005 15:22
Bydliště: Praha Běchovice, resp. Lom u Mostu

Re: Plave???

Příspěvek od rpet »

Hmm, to je zajímavé.
1) O jakou generaci S40 v tom srovnání šlo?

manzelka jednoho ma S40 rv 2004 a nebylo to zadne srovnani, jen vim, ze oni o volvu vi docela dost, proto jsem se jich zeptal

2) Kolik S40-tek jezdili? V podstatě bych se divil náhodě, kdyby soutěžní jezdci Rallye vůbec jezdili s nějakou S40-kou. Kor dva a ještě tací, které osobně znáš. Nebo maj v pracovní náplni projíždění všech vozů na světě vyráběných? A nemaj soutěžní jezdci trochu (nebo spíš hodně) jiné požadavky na podvozkky než běžnej smrtelník? Tvrzení že by jezdili nějaké soutěže rádi s Focusem není pro Fokus pochvala. S podvozkem soutěžního vozu by asi málokdo chtěl jezdit denně po Praze.

jardo sorry, ale reakce mimo misu. nehadate se o to, KDE jezdit s tim, ci onim. hadate se o to, kterej vuz ma lepsi podvozek. ale pravda je, ze kdyz se me kdokoliv dotkne, taky hledam cestu, jak z toho utect. nic mene ty to nemas zapotrebi. alespon doufam. navic i soutezni jezdec ma cosi jako zivot mimo drahu a v tom samozrejme jezdi s nejakym vozem, ktery nutne nemusi byt stejne znacky jako kara, kterou obcas zlikvidujou na trati.

3) Říkali něco o plavání? O to tu totiž šlo.

ne. ptal jsem se jen a pouze na to, zda maji zkusenost s danym autem a zejmena podvozkem. prepokladam, ze kdyby cokoliv plavalo, urcite by to zminili. kdyby tu zkusenost nemeli, pak mi mi prisel zpatky mail s jednou vetou...

P.S. Vygooglil jsem si něco o soutěžních Mitsubishi (Chápu asi správně, že jezděj s Micinou). To by opravdu raději jezdili rallye soutěže se sériovým Fokusem II než s autem s pohonem všech kol (mechanické dif. vpředu/vzadu, mezinápravový elektromagnetický, komplet upraveným podvozkem včetně jiného zavěšení kol, snížených a tvrdých pružin, stavitelných tlumičů, 6-ti pístkových vodou chlazených brzd, turbomotorů s výkonem kolem 350PS/450 Nm, 6 stupňové převodovky a pod.) Pokud ano, nemám co říct.

P.P.S. Vím, že se o Focusu dvě tvrdí, že jeho podvozek je "etalonem třídy" a že je vynikající a spousta dalších věcí. Já ho osobně neznám, srovnával jsem s Focusem I. Pokud Pavel tvrdí, že je v S/V40 lepší podvozek než ve Focus II asi ho k tomu vedlo vzájemné srovnání. Netvrdím, že Pavlovi v tomto věřím 100%, mohl v tom být nějaký háček, třeba použité pneu a podobně. Každopádně já osobně mám důvod věřit na základě životních zkušeností Pavlovi -V víc než tobě Romane, a to bych ti ještě měl věřit cosi co tvrdil někdo úplně jinej tobě a ty mi to jen předkládáš, já toho člověka neznám a navíc jak to tak znova čtu, oni tvrděj pouze to, že Focus II je dobrej až nejlepší a že by s ním rádi jezdili ty soutěže. Tož ať si ho koupěj, myslím že kolem 250 kKč už bude slušnej a maj možnost vyrazit na sezónu. Ale se 40-kou jim to nedoporučuju.

no, a v tom to je cely jardo zakopany ! ja zase verim lidem, ktery toho najezdili o dost vic nez ty - navic s ruznymi druhy aut - neveris doufam tomu, ze celej zivot sedeli v jednom jedinym modelu jednoho auta od jednoho vyrobce...tim spis, kdyz ten prvni aktivne jezdi a o autech by mohl skolit i tebe, ten druhej pro zmenu pise recenze aut a rukama mu jich proslo tolik, ze ani ja nevim, kolik presne. ty zase veris pavlovi, karel veri helene, blbec veri hovadu a na foru jste rozjeli vlakno, ze ten, kdo sem za cas muze prijit, bude koukat jako blazen - ostatne nikoliv poprve. navic vubec netouzim po tom, aby mi nekdo veril - proste jsem si dovolil sverit tomuto mistu nazor - byt preneseny - jinych lidi, kteri nejsou na S/V40 fixovany tak, jako ty... je-li nazor jinych spatnej pro toto forum, pak se ti hluboce omlouvam.

P.P.P.S. Ano, hádáme se tady o kraviny, ale ty kraviny sem musel vždy nejdřív někdo napsat. A jelikož si to tady pak někdo může za rok přečíst a věřit tomu, pociťuji potřebu se k těm kravinám vyjádřit. Pokud by to řekl v hospodě u piva, mávnu nad tím rukou a řeknu "hospodské kecy".

jestli se neceho bojim, tak chvile, az mne kdokoliv pouci o tom, ze nazory odlisne od "mista prislusnosti" jsou nespravne. staci si projit forum a divit se nad nesnasenslivosti, kterou urciti uzivatele fora projevuji nad cimkoliv, co nema neco spolecnyho s volvem. ty nad tim mavnes rukou v hospode, ja na to dlabu tady - fakt nema cenu nikomu vysvetlovat, ze kazdej clovek ma jine naroky a pozadavky. a ze kdyz pro tebe a tobe podobne je Skoda Octavia shit, tak proste je to shit pro vsechny motoristy na cele zemekouli Amen - a v ty hospode nezapomente sepsat Bibli.
_________________
bylo : 850 2.5 20v B5254S - nepřekonatelný auto. Proč to nedělaj dodnes ????
je: V70 2,5 TDI (D5252T)/1997 Automat - soustavnými investicemi se z tohoto vozu stává vcelku obstojný stařec.
workphone: 00420 608 12 60 31

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2859
Registrován: 23 úno 2005 22:27
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Re: Plave???

Příspěvek od Jarda S40 »

rpet píše:Hmm, to je zajímavé.
1) O jakou generaci S40 v tom srovnání šlo?

manzelka jednoho ma S40 rv 2004 a nebylo to zadne srovnani, jen vim, ze oni o volvu vi docela dost, proto jsem se jich zeptal

[/b]
No pokud vím, tak S40 r. 2004 má podvozek z Focuse, takže asi je čas na to mávnutí rukou. Můžeme to uzavřít tím že tvoji kamarádi maj pravdu, je to u současně vyráběných aut nejlepší podvozek ve své třídě. Nebo se to aspoň tvrdí, já fakt nevím, ale budu tomu klidně věřit.
My a i Pavel-V se zde bavíme převážně o generaci II či I, čili o Volvech (Koch tuším mluvil o generaci I). Jsem unaven, odcházím :roll:

Lachtan
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 5982
Registrován: 02 zář 2005 22:06
Bydliště: PRG

Re: Plave???

Příspěvek od Lachtan »

Nevím co kdo srovnává (a je mi to někde :twisted: ), já srovnával osobní zkušenost s Vóólvikem a stejně starým Fokusem. 8)
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)

Pavel-K
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 285
Registrován: 29 led 2006 12:10
Bydliště: Zlín

Re: Plave???

Příspěvek od Pavel-K »

Já jen srovnával Focuse II bráchy a moje Volvo. Jinak aniž bych tím chtěl cokoliv říci (bohužel - by řekly moje záda) najedu ročně kolem 100 tis. km . Různými auty navíc. Takže si dovoluji vyhrazovat právo mít svůj názor na různá auta. Servisman nejsem, autům rozumím bohužel jen z uživatelského hlediska ale nájezd bohužel více než 100 tis. mám již pár let a pár aut už jsem ojel....Kamarádům a rodině sloužím jako zkušební jezdec. Ono totiž, když jezdíte denné fabií do práce a z práce tak vůbec nepoznáte, že např. Vám zabírá spojka úplně nahoře, nebo je v háji ložisko apod. Když do toho auta sedne někdo jiný, okamžitě to pozná, - to znáte.
Moje srovnání aut bylo, jaké bylo.
Jen taková pro mě zajímavá poznámka - dnes jsme se vrátili z mapování veřejného osvětlení - dnes cca 500km , 11 hodin v autě se spolujezdcem čučícím celou dobu (kromě oběda) do mapy a píšícího do mapy - V40. Dneska jsme se shodli, že jsme docela v pohodě, není nám špatně (takhle jezdíme už celý týden). Naproti tomu, kdYž vezmu V70, zejména V70-II , blbě nám většinou je. To jen příspěvek k tomu "plavání" možná "houpání" ona je V70-II pohodlná kára, navíc i vevnitř prostornější než V40, ale pasport - to je to naše mapování - se dělá ve V40 naprosto parádně narozdíl od V70-I i V70-II. To je jednoznačně dáno podvozkem.
_________________
Pavel VOLVO V40 1,8i, 92kW, B4184SM, 99
This topic is 8 years a 3 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“