crashtest nové V70-ky

Předposlední generace velkých Volv
  • Autor
  • Zpráva
XBill
Offline
Příspěvky: 5
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno

crashtest nové V70-ky

Příspěvek od XBill »

Tak "s odřenýma ušima" dosáhla 5-ti hvězdiček. Hlavní problém byl, že při testu nárazu "bokem na kůl" - tzv. pole test, kdy se hlavové airbagy (clona) rozvinuly nedostatečně, neboť byly pozdě "odpáleny". Euro NCAP povolili Volvu přeprogramování software a opakování testů, ale opět došlo k nedostatečnému rozvinutí hlavových airbagů (clony) z důvodu jejich pozdního "odpálení" a Volvo to nyní vyšetřuje :-(

http://www.euroncap.com/tests/volvo_v70_2007/310.aspx
_________________
V50, 2.0D, "Sport", 6Q man, 2007 (před faceliftem)

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2002
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

crashtest nové V70-ky

Příspěvek od Jarda S40 »

Žeby Ford už nebyl Volvo??? :(
P.S. Renault tam asi problémy nemá :cry:

XBill
Offline
Příspěvky: 5
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno

crashtest nové V70-ky

Příspěvek od XBill »

Nevím, musím přiznat že mě to taky hodně překvapilo a hlavně, že to neodstranili ani napodruhé, to je ještě divnější....
_________________
V50, 2.0D, "Sport", 6Q man, 2007 (před faceliftem)

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2002
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

crashtest nové V70-ky

Příspěvek od Jarda S40 »

Nj, jenže cesta je asi už našláplá. Určitě se to odrazí na některých zákazníkách. Bude menší zisk, takže příště se bude na autě více šetřit a tak podobně. Do pr.. myslel jsem že před oficielníma testama to nejdřív zkoušej doma ve fabrice, aby pak jeli na jistotu. To mi rozum nebere :roll:

XBill
Offline
Příspěvky: 5
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno

crashtest nové V70-ky

Příspěvek od XBill »

Jarda S40 píše:Nj, jenže cesta je asi už našláplá. Určitě se to odrazí na některých zákazníkách. Bude menší zisk, takže příště se bude na autě více šetřit a tak podobně. Do pr.. myslel jsem že před oficielníma testama to nejdřív zkoušej doma ve fabrice, aby pak jeli na jistotu. To mi rozum nebere :roll:
Jak píšeš, taky bych čekal že si to před testama vyzkouším "doma ve fabrice", navíc když mají to obrovský testovací centrum, fakt nechápu a nechce se mi věřit, že by museli snad kvůli Fordu šetřit? :mad:
_________________
V50, 2.0D, "Sport", 6Q man, 2007 (před faceliftem)

David Patočka
Offline
Profi prodejce
Příspěvky: 1171
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

crashtest nové V70-ky

Příspěvek od David Patočka »

Běda,běda Volvu,kterému poroučí Ford.Je mi velice líto,ale několik mých posměvačných kamarádů má asi bohužel pravdu v tom,že od té doby co do toho Ford cpe své skvělé technologie ,tak se začíná Volvo rozpadat. Bylo až nechutně nudné jak to auto bylo spolehlivé,je načase trochu potíží jménem Tdci,francouzské elektroniky a pár drobných zatékání do interieru taky potěší.Motory a převodovky se mění jak na běžícím páse a teď ještě podělat to nejcenější na Volvu-Crashtest,tak to je teda vrchol. :twisted: :twisted:
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

Tregold
Offline
Příspěvky: 16
Registrován: 17 roků
Bydliště: Praha

crashtest nové V70-ky

Příspěvek od Tregold »

Zase bych to nebral tak tragicky ale je fakt, že tradičně bezpečná auta už stratila svoje prvenství. Například německé klasiky VAG, BMW a Céčka Mercedesy nedosahovaly kolem roku 2000 do modelů cca 02 v crashtestech ani malá francouzská auta. Ono prostě šetření zasáhlo všechny. Mrkněte se na Mercedesa, kdo zná ty klasiky do 95 roku tak je nemile překvapen třeba novými typy C kde plech promáčknete normálně prstem.
Každopádně ale francouzi údajně dělají auta přímo na standartizované crashtesty, je otázkou, co auto udělá pokud se dostane do nestandardní situace. Navíc to bodování je dost diskutabilní, třeba S80 ztratila bod protože ve standartu nemá signalizaci nezapnutých zadních pásů.
_________________
S80 D5 2002

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4755
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: J. Hradec

crashtest nové V70-ky

Příspěvek od dali »

To je tak když půjčej žabožroutům z Renaultova centra pro nárazové testy V70 na test a nechaj jí chvilku bez dozoru :mrgreen:
Až pojedou příště něco testovat, navrhuju vybrat z našeho středu partu na nonstop hlídkování u Volva čekajícího na crash-test ;-) .

tnemec
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1276
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

crashtest nové V70-ky

Příspěvek od tnemec »

ehm
viewtopic.php?f=9&t=11284
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
www.dopravniporadce.cz - Zaháním bubáky z úřadů zpět do temnot...

Zpět na „S / V60 (-16), V / XC70 III, S80 II, XC60 (-16)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé