jinak diagnostikovat se da i bez diagnostiky... sice dost omezene ale predse... na dispeji palubniho pocitace se daji vyvolat nejake hlasky...
takze:
klicek do polohy II
stlacit a drzet READ a do toho stisknout rychle tri krat spinac zadni mlhovky
tlacitkem READ se pak prepina vzdy na dalsi polozku...
koch píše:jinak diagnostikovat se da i bez diagnostiky... sice dost omezene ale predse... na dispeji palubniho pocitace se daji vyvolat nejake hlasky...
takze:
klicek do polohy II
stlacit a drzet READ a do toho stisknout rychle tri krat spinac zadni mlhovky
tlacitkem READ se pak prepina vzdy na dalsi polozku...
celkem jsem to ale nepobral...
Nemam palubní PC a do nějakého takového menu se nedostanu.
Na co bych potřeboval kouknout. Pomoci Vadisu by mělo jít sledovat aktuální / požadovanou polohu škrtící klapky. Bohužel Volvo to ma všechno zavřené, zkratka jenom pro oficiální servis.
Ještě lepé je to vymyšleno s upgradem softwaru. Ten se stáhne rovnou ze Švédska, z centrálního počítače. Veškery přenos je šifrován a stažený soubor bude použitelný jenom pro jeden vůz.
Tak na upgrade softwaru můžeme zapomenout. VADIS to už nepodporuje. Na to je VIDA. Plus k tomu se má platit předplatné a každý download taky není zdarma. Co zbývá pro VADIS + VCT2000? Diagnostika. Otázka je co se s tím da dělat. Jestli jenom vyčíst chybové hlášky tak to je málo.
koch píše:no ale mas na pacce blinkru tlacitko read a mas dispej ktery te upozornuje na servis a vypalenu zarovku a podobne cipovinky ne?
koch píše:jinak diagnostikovat se da i bez diagnostiky... sice dost omezene ale predse... na dispeji palubniho pocitace se daji vyvolat nejake hlasky...
takze:
klicek do polohy II
stlacit a drzet READ a do toho stisknout rychle tri krat spinac zadni mlhovky
tlacitkem READ se pak prepina vzdy na dalsi polozku...
celkem jsem to ale nepobral...
jj tak jsem to zkousel a chodi mlhovka staci zmacknout dvakrat
jinak mne tam hned prvni vyskoci ABS cheking
nevim jetli trva dele aby ukazala ready a nebo je potreba z vozidlem jet a pri jizde si to vse zkontroluje
killer píše:honza_S60 psal ze 1400USD se da poridit ale kde? to nevim
hod kdyztak primej odkaz hledal jsem to ale nenasel
nejsem si ale jistý jestli to je k něčemu. Tohle jsem hledal v souvislosti s VADISEM, ale po tom , co tu psal BandGap fakt nevim, jak diagnostikovat doma. Každopádně vyzkouším, co tu píše Koch. To je dobrá vychytávka.
honza_S60 píše:nejsem si ale jistý jestli to je k něčemu. Tohle jsem hledal v souvislosti s VADISEM, ale po tom , co tu psal BandGap fakt nevim, jak diagnostikovat doma.
Na diagnostiku by to nemelo byt zle. Otazka je co se s tim da vsechno delat a jestli se to vyplati koupit. Pochybuji ze s tim pujde udelat chip tuning nebo ruzna nastaveni vozu.
to budes muset este kapanek priplatit.. na ten BSR. zas kdyz si budes treba uctovat 300-500 za smazani kontrolky servisu atd, tak to mas za chvili zpatky
to mas wickey pravdu ale nemas zarucene ze ti to pujde smazat a ne vsechny zavady diagnostikou vyresis
dobre by bylo kdyby ti v servisu ukazali jak to pouzivaji pak bych mozna zmenil nazor
jinak ten BSR jsem pocital tak to vyjde na 13t ale take neni zadna zaruka ze to bude chodit jak pisou
wickey píše:to budes muset este kapanek priplatit.. na ten BSR. zas kdyz si budes treba uctovat 300-500 za smazani kontrolky servisu atd, tak to mas za chvili zpatky
chces zmazat kontrolku servisu? za petikilo ti ju zmaznem
wickey píše:to budes muset este kapanek priplatit.. na ten BSR. zas kdyz si budes treba uctovat 300-500 za smazani kontrolky servisu atd, tak to mas za chvili zpatky
chces zmazat kontrolku servisu? za petikilo ti ju zmaznem
To jsou takove te tance: zapni, vypni, stiskni, zapni, otoc dvakrat volantem a ono se smaze?