Blow off ventil

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
klopy
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 188
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Kostelec nad Labem

Blow off ventil

Příspěvek od klopy »

A taky tohle, ale to už je trochu jiná cena. http://www.atp-tunershop.com/product_in ... e8138e13ad
_________________
Je: Škoda Superb 3
Bylo: Chrysler 300c CRD, SRT design, Škoda Octavia Combi Tour 1.9 TDI, 66 kw, v70-2.3 T5 - 176 kW - sazka edition, 850-2.5-125 kW, s70-2.3. T5 - 176 kW - R.I.P., s40-2.0-103 kW

Marek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 138
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Vůz: Škoda SuperB 1.8T Elegance
Bydliště: Praha

Blow off ventil

Příspěvek od Marek »

Ten prvni je pouze ventil bez niceho,bez zadnych adapteru...
Zato ten druhy je opravdu cela instalacni sada i s presnym kusem hadice (od Forge) - ready to ride...
Je od Forge - dobra firma,ma hodne veci,ale draha... (http://www.forgemotorsport.com)
_________________
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)

RAEDON
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 48
Registrován: 16 roků
Vůz: Volvo 850R,187kW,Rok 96/97,210 000 km
Bydliště: BRNO

Blow off ventil

Příspěvek od RAEDON »

Marek píše:Ten prvni je pouze ventil bez niceho,bez zadnych adapteru...
Zato ten druhy je opravdu cela instalacni sada i s presnym kusem hadice (od Forge) - ready to ride...
Je od Forge - dobra firma,ma hodne veci,ale draha... (http://www.forgemotorsport.com)
Taky se pripojuji na zaslepku origo ventilu+ ventil.
_________________
VOLVO 850 R,250 k,r.v96.

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4139
Registrován: 18 roků 9 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Blow off ventil

Příspěvek od wickey »

taky na zaslepku
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

jogin3
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 557
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Kralove

Blow off ventil

Příspěvek od jogin3 »

Trochu nechapu, proc se halsite na zaslepky, kdyz to je jasny , ze se to stim musi udelat,jinak to nejde, tak snad to objedna ke kazdymu bow, aby to byla vlastne komplet montovaci sada :mrgreen: :palec:
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

Bobika
Offline
Příspěvky: 391
Registrován: 17 roků
Bydliště: Strakonice

Blow off ventil

Příspěvek od Bobika »

jogin3 píše:Trochu nechapu, proc se halsite na zaslepky, kdyz to je jasny , ze se to stim musi udelat,jinak to nejde, tak snad to objedna ke kazdymu bow, aby to byla vlastne komplet montovaci sada :mrgreen: :palec:
No protože všichni nemusí mít turbo od Mitsubishi, kde je originál ventil integrovaný přímo na turbu. Pokud máš třeba Garett tak tam je origo ventil řešen jinak. Záslepku na ventil co nabízí Marek, je pouze na turba od Mišivbuši. 8) 8)
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši

Ozyy
Offline
Příspěvky: 26
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Týnec u Břeclavi

Blow off ventil

Příspěvek od Ozyy »

Chtěl bych se zeptat kam by se měl umístit zmiňovaný ventil když je tam namontované LPG do sání a jestli je to vůbec dobré ho tam instalovat.
_________________
V 70II 2,4D5 120kw 2002
bylo Volvo 940 Polar B200FT 1997

Marek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 138
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Vůz: Škoda SuperB 1.8T Elegance
Bydliště: Praha

Blow off ventil

Příspěvek od Marek »

To Ozyy: Zalezi na tom jestli tam je jeste "mixer" nebo "strikacka" ??
U strikaneho plynu je to uplne jedno,ten mam v aute taky a u mixeru bych BOV dal rozhodne pred onen mixer.
Takze ciste teoreticky by cesta vzduchu mela byt filtr-turbo-BOV-mixer-klapka-motor...
_________________
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)

Marek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 138
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Vůz: Škoda SuperB 1.8T Elegance
Bydliště: Praha

Blow off ventil

Příspěvek od Marek »

Takze zacatkem pristiho tydne objednavam ventily...
Hned jak prijde balik,tak dam vedet zde na foru a zacneme "rozprodavat"... :palec:
_________________
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)

Roger
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2029
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD08 goldAT/V70R AWD98 silverM
Bydliště: Brno/Kyjov

Blow off ventil

Příspěvek od Roger »

Marek píše:Takze zacatkem pristiho tydne objednavam ventily...
Hned jak prijde balik,tak dam vedet zde na foru a zacneme "rozprodavat"... :palec:
Supr, dobra zprava! :palec:
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

marra
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 1052
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

Blow off ventil

Příspěvek od marra »

takhle by to mělo vypadat
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

Bobika
Offline
Příspěvky: 391
Registrován: 17 roků
Bydliště: Strakonice

Blow off ventil

Příspěvek od Bobika »

to Marra : já myslel, že to patří spíše těsně před škrtící klapku. Tady je to namontované mezi turbem a intercoolerem. Tahle instalace se mi ale líbí víc. Pokud bude zaručená dokonalá funkčnost, tak to udělám přesně takhle. :palec: :palec: :palec:
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši

Sibr
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1183
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

Blow off ventil

Příspěvek od Sibr »

Marro koukni na ten tvůj obrázek jak je tam namontovaný filtr ;-) a příště až zase přijde chytrolín od ... však ty víš od kud tak mu vzkaž ať chodí do pi.. :twisted: a nedělá chytrýho bo mu to stejnak nikdo nežere.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

jogin3
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 557
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Kralove

Blow off ventil

Příspěvek od jogin3 »

Jak to vypada s tema ventilama? Uz se tesim :mrgreen: pssst, jen by me zajimalo, jestli me to kuci v Dekomu namontujou, snad jo :roll: ;-)

Jinak cena tedy s montaznim dilem a se zaslepkou na stavajici ventil je?
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

nismo.power
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 11
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha

Blow off ventil

Příspěvek od nismo.power »

soráč že se sem taky připletu ale jakožto bejvalej majitel 200SX který tu bylo zmíněno ted ladim 480Turbo . .. . . vim že mi tu všichni řeknete že to neni volvo a souhlasim s tim , je to pekáč na xtou už proto že byla spolupráce s renaultem a porschem a dělaly to v amstru ..... podle toho celý auto vypadá .....

co se BOVu týče tak nechápu proč tu všichni řešíte nejhoší typ BOVu co existuje ? Pístkovej BOV je to nejhorší co můžete na auto dát to tam dáváte skoro už jen kvůli "psssst" ...... originál co myslíte že máte na autě sice bejvá BOV, ale bejvá closed-loop tudíž trochu jiná vesnice než tu probíráte :)

doporučuju všem dávat membránovej BOV ala SSQV od HKS či jeho kopie přinejhoršim jinej membránovitej ...... účinnonst maximální a "psst" je uplně o něčem jinym bež s pitomym pístkovym BOVem kterej se zaprvý vysírá a tuhne pístek či neustálý štelování a měnění pružinky když si člověk hraje s tlakem na turbu :lol:

umístění vzhledem k tomu že tlak se šíří všemi směry je totálně jedno jestly ho umístíte mezi turbo a IC nebo IC a klapku ..... opět jedině pístkovej je doporučeno dávat blíž ke klapce díky jeho nevýhodám ;-)
_________________
Cadillac Seville STS 98´
Cadillac Seville STS 00´
Volvo 480 1,7 Turbo
R5GTE

Roger
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2029
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD08 goldAT/V70R AWD98 silverM
Bydliště: Brno/Kyjov

Blow off ventil

Příspěvek od Roger »

nismo.power píše:soráč že se sem taky připletu ale jakožto bejvalej majitel 200SX který tu bylo zmíněno ted ladim 480Turbo . .. . . vim že mi tu všichni řeknete že to neni volvo a souhlasim s tim , je to pekáč na xtou už proto že byla spolupráce s renaultem a porschem a dělaly to v amstru ..... podle toho celý auto vypadá .....

co se BOVu týče tak nechápu proč tu všichni řešíte nejhoší typ BOVu co existuje ? Pístkovej BOV je to nejhorší co můžete na auto dát to tam dáváte skoro už jen kvůli "psssst" ...... originál co myslíte že máte na autě sice bejvá BOV, ale bejvá closed-loop tudíž trochu jiná vesnice než tu probíráte :)

doporučuju všem dávat membránovej BOV ala SSQV od HKS či jeho kopie přinejhoršim jinej membránovitej ...... účinnonst maximální a "psst" je uplně o něčem jinym bež s pitomym pístkovym BOVem kterej se zaprvý vysírá a tuhne pístek či neustálý štelování a měnění pružinky když si člověk hraje s tlakem na turbu :lol:

umístění vzhledem k tomu že tlak se šíří všemi směry je totálně jedno jestly ho umístíte mezi turbo a IC nebo IC a klapku ..... opět jedině pístkovej je doporučeno dávat blíž ke klapce díky jeho nevýhodám ;-)
Muzes nahodit nejaky takovy membranovy ventil, kde se da vyhodne sehnat?Dik
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

Marek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 138
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Vůz: Škoda SuperB 1.8T Elegance
Bydliště: Praha

Blow off ventil

Příspěvek od Marek »

Co clovek to nazor a ja se mu nebranim....
Pouze si skromne troufam podotknout,ze SSQV tu nikdo s cenou začínající na 200$ bez adaptéru nepoplatí...
_________________
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)

GDPR_user

Blow off ventil

Příspěvek od GDPR_user »

nismo.power píše:Vu co existuje ? Pístkovej BOV je to nejhorší co můžete na auto dát to tam dáváte skoro už jen kvůli "psssst" ...... originál co myslíte že máte na autě sice bejvá BOV, ale bejvá closed-loop tudíž trochu jiná vesnice než tu probíráte :)
díky za nové informace,a co když se closed-loop předělá na open-loop ??? Teď samozřejmě nemyslím ten BOW který je integrován na turbodmychadle,ale origo externí.

tiktak
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 238
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha 9
Vůz: V70III D5 136kw
Bydliště: Praha 9

Blow off ventil

Příspěvek od tiktak »

Jinak trosku OT, nicmene prej vyborny zkusenosti v podstate s kopiema HKS od Bidrina viz

Kód: Vybrat vše

http://bidrin.cz/shop/index.php?main_page=product_info&cPath=2_17&products_id=9&zenid=d2a2b03745601f7f62bb96d99e9e8851
Cena za MKII Twin pomerne prizniva cca. 3kkc
_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"

Roger
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2029
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD08 goldAT/V70R AWD98 silverM
Bydliště: Brno/Kyjov

Blow off ventil

Příspěvek od Roger »

tiktak píše:Jinak trosku OT, nicmene prej vyborny zkusenosti v podstate s kopiema HKS od Bidrina viz

Kód: Vybrat vše

http://bidrin.cz/shop/index.php?main_page=product_info&cPath=2_17&products_id=9&zenid=d2a2b03745601f7f62bb96d99e9e8851
Cena za MKII Twin pomerne prizniva cca. 3kkc
Ze bych sel do tohohle radeji?...
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

tiktak
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 238
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha 9
Vůz: V70III D5 136kw
Bydliště: Praha 9

Blow off ventil

Příspěvek od tiktak »

Roger píše:
tiktak píše:Jinak trosku OT, nicmene prej vyborny zkusenosti v podstate s kopiema HKS od Bidrina viz

Kód: Vybrat vše

http://bidrin.cz/shop/index.php?main_page=product_info&cPath=2_17&products_id=9&zenid=d2a2b03745601f7f62bb96d99e9e8851
Cena za MKII Twin pomerne prizniva cca. 3kkc
Ze bych sel do tohohle radeji?...
Nevim, ted jsem si o tom neco precetl a je faktem, ze na pistkovy verze vsichni nadavaj a vsichni co je jako prvni montovali. pak stejne presli na membranu s pruzinkama :)
Nicmene pokud jsou objednany uz pistkovy verze a Marek by s tim tim padem mel problem, pak je to vuci nemu hloupy.

K ty kopii HKS - ta by mela byt v podstate s kompletnim instalacnim matrosem, takze jen instalace. Je fakt, ze v te chvili je cena cca. 2x vyssi a princip prakticky stejnej, problem je pry jen v tom, ze pistkovy verze se musi dost casto "ladit", membranovy s pruzinama ne.

Jinak doporucuju sice dost starou, ale vysvetlujici a osvetlujici diskuzi na autohifi, kde k problemu prave mluvi Bidrin, alias jeden z vyrobcu tech kopii HKS Greedy, tedy clovek, ktery o tom asi neco vi :)

Kód: Vybrat vše

http://shop.autohifi.cz/forum_rep.php3?a_id=1&g_id=8&range=1550&show=50&r_id=6440
_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"

Roger
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2029
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD08 goldAT/V70R AWD98 silverM
Bydliště: Brno/Kyjov

Blow off ventil

Příspěvek od Roger »

Jasne od Marka uz to vemu, kdyz je to domluvene, ale mozna promyslim prodej dale...a koupi membranoveho
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

GDPR_user

Blow off ventil

Příspěvek od GDPR_user »

Roger píše:Jasne od Marka uz to vemu, kdyz je to domluvene, ale mozna promyslim prodej dale...a koupi membranoveho
No je otázka jestli už to Marek má objednáno.Jak dlouho to asi bude trvat??

jogin3
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 557
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Kralove

Blow off ventil

Příspěvek od jogin3 »

Co to zase je, ted kdyz je neco domluveny, tak zase tady pisete, ze to stoji za hov.o :evil: , takze neim no, nechci davat money za neco co , co bude furt rozbity nebo se stim musi stelovat, tak porovnejte ten co nabizi marek, podle me je dobrej, pokud to ma na aute jak rikal, tak to snad na standartni tlak fajci jak ma a neni problem ne?

Nebo jakou dalsi vyhodu ma membranovej? Co se tyce zvuku je lepsi?
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

tiktak
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 238
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha 9
Vůz: V70III D5 136kw
Bydliště: Praha 9

Blow off ventil

Příspěvek od tiktak »

jogin3 píše:Co to zase je, ted kdyz je neco domluveny, tak zase tady pisete, ze to stoji za hov.o :evil: , takze neim no, nechci davat money za neco co , co bude furt rozbity nebo se stim musi stelovat, tak porovnejte ten co nabizi marek, podle me je dobrej, pokud to ma na aute jak rikal, tak to snad na standartni tlak fajci jak ma a neni problem ne?

Nebo jakou dalsi vyhodu ma membranovej? Co se tyce zvuku je lepsi?
Jako Roger - proto pisu, ze pokud uz jsou napevno objednany, tak rovnez vemu ten od Marka i s tim, ze bych ho treba casem prodal.

Jinak ja osobne nic nekritizuju, jen pisu o zkusenostech uzivatelu s obema typy. A jak opakuju, nejde tolik o typ z hlediska funkce (oba delaji prakticky to same), jen ze u nekterych verzi pistkovych je problem s jejich "rozladovanim", a to je asi taky zalezitost kvality zpracovani a dalsich faktoru, takze ten od Marka muze klidne a bezproblemove nekomu dlouho slouzit. Nic vic nic min.

A ohledne zvuku - mne osobne je to naprosto sumak, jakej zvuk kterej vydava, ba naopak zadne syceni neprotrebuju a dokonce ho mohu povazovat za rusive, jde mi primarne o "setreni" turba pri pretlaku a rovnez o lehke vyrovnani "turbodiry", ktere ma BOV lehce potlacit.
A ten odkaz na diskuzi od autora je prave kvuli tomu, aby si kazdy sam udelal obrazek o realite a podle toho se rozhodl.
Jinak jak opakuju, osobne, pokud je to ve fazi zavazne objednavky, samozrejme vemu pistkovej, aby Marek nemusel resit dalsi zajemce.

A BOV je taky o nazoru na vec, stejne jako treba kity primeho sani - nekdo si je montuje kvuli lepsimu zvuku pri nasavani, nekdo je dava pro zvyseni vykonu, nekdo tvrdi, ze vetsina (byt znackovych a kvalitnich) ma vetsinou hrubsi oka nez seriove papiraky a ze se pak dostava do motoru dost bordelu atd atd. Co clovek, to nazor.
_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"

Zpět na „Jak co vyladit???“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé