V 850 T5R

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
This topic is 12 years a 8 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
GDPR_user

Re: V 850 T5R

Příspěvek od GDPR_user »

Jarda S40 píše:Když mě to baví dopředu -dozadu. Jenom tam a nebo jenom zpátky mě to nudí :lol:
Myslím,že orientovaný jsi správně,neboť předohraby jsi měl,ale zadohraby si dokupuješ. :palec: :palec: :palec:

maxwell
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 520
Registrován: 17 úno 2007 21:47
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

Re: V 850 T5R

Příspěvek od maxwell »

Zkusil jsem několik aut, různé varianty, ať už benzín nebo ropa. Mimichodem dnešní TDI se minimálně liší od benzínu. Možná bych řekl že to jsou i větší tahouni jak benzíny.
Ovšem benzín má jednu hezkou vlastnost že při, dejme tomu 3000ot. dochází k nárustu síly, a auto se míní strhat sílou. Je to takové víc sportovní. Oproti tomu je ale zase nafta líp na spotřebě, ale zase pokud nejezdím tak se nevyplácí. Já osobně se skláním k benzínu a to proto že jede i na LPG, což u nafty nejde. Tím je vyvážena spotřeba a ještě jako bonus je to i... řekněme ekologické, takže mám alespoň trochu ten pocit že pro tu přírodu něco dělám.

Předohrab, Zadohrab, 4x4

K tutomu tématu může napsat každej co chce, protože opravdu závisí jen na tom v čem se každej cítí líp. Nic jinýho to totiž není. V zimě je lepší předohrab s motorem vpředu, kvuli sněhu a ledu ne silnici. Majitelé zadohrabu s motorem vzadu si lehko zviknou i na tyto auta, viz. škoda 105 a výš, no a ti lidé co maj autí s moterem vpředu a náhon na zadek, se holt musí naučit pořádně jezdit, mně to taky chvíli trvalo. trénoval jsem již s ladou 1200 a vyjel jsem skoro i nemožné. Jo klouže to, chce to zatížit zadek ale pokud to člověk umí tak s tím taky vyjede. a když ne tak nasadím řeťazy.
V letním období je zadohrab asi fakt lepší z mého pohledu,tedy myslím pro mne, protože je víc stabilnější do zatáčky. Motor tlačí na řízená kola a zadek hrabe, ideálni na Rally, oproti lehkému zadku u předohrabu, ale pořád to je jen o tom kdo se včem cítí líp a s čím to líp umí. Se 4x4 jsem všehovšudy jezdil jen na jednom, ani už nevím co to bylo jestli UAZ nebo co, ale musím říct že je to asi nejideálnější kombinace pro terénní pojezdy.Vyšplhalo se to fakt všude, a to i v zimě, bez řetězů.

Takže pokud se někdo chce hádat co je lepší, ať táhne k šípku, poněvač každý má rád svoje a jinak by do toho nelez.

Jediná diskutabilní věc je na co to auto mám.Já ho mám pro sebe jen minimálně a hlavně vozím rodinu.Takže logistika, ekonomika, ekologie, no a pak teda já. ;-)

Tedy asi 850-960 kombi v sedmi místech s LPG a mohlo by to být i turbo. Pokud možno tak za 50000 kč. A byl bych spokojen. :palec:
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Je: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
This topic is 12 years a 8 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „o všem možném:-)“