INTERIER: topení netopí naplno

Moderátor: wickey

This topic is 8 years a 7 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
killer
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 481
Registrován: 15 říj 2006 10:33
Bydliště: Hradec Králové

Re: INTERIER: topení netopí naplno

Příspěvek od killer »

no rozebirat celou palubovku to by si mne nechtelo :(
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza

rain
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 55
Registrován: 03 bře 2007 18:23
Bydliště: Plzeň

Re: INTERIER: topení netopí naplno

Příspěvek od rain »

Ještě se doporučuje pro lepší topení v "severských zemích" (když jsou teploty pod 0 °C) nechat kryt na vzduchový otvor ("kryt chladiče") v předním nárazníku (tím se zkrátí doba potřebná k dosažení normální provozní teploty motoru a interiér se zahřeje rychleji, i když motor bude ještě studený). Kryt se v létě (teploty nad 0 °C) naopak demontuje, aby nedocházelo k přehřívání motoru a klimatizace.
_________________
V40, 2000, 1,8 GDI

killer
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 481
Registrován: 15 říj 2006 10:33
Bydliště: Hradec Králové

Re: INTERIER: topení netopí naplno

Příspěvek od killer »

u nas se davaji kartony :)
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza

jogin3
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 910
Registrován: 08 říj 2007 14:57
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Kralove

Re: INTERIER: topení netopí naplno

Příspěvek od jogin3 »

killer píše:u nas se davaji kartony :)
LOL :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: To je fakt, protoze mrizky bud, nekdo cornul, nebo se proste nekde samy nechali. :lol: :lol:

To me dostalo tahle odpoved, fakt jo, super KILLER :lol: :lol:
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

libre
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 797
Registrován: 29 kvě 2006 18:10
Bydliště: Zlín
Vůz: V40, 2.0i B4204S2, r.v.99, manuál
Bydliště: Zlín

Re: INTERIER: topení netopí naplno

Příspěvek od libre »

Já bych viděl spíš důvod v tom, že originál plastová ucpávka na tu spodní mřížku stojí lidových 1700,- Kč.
_________________
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info - Obrázek
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)

jogin3
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 910
Registrován: 08 říj 2007 14:57
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Kralove

Re: INTERIER: topení netopí naplno

Příspěvek od jogin3 »

No oni se klasicky davaji k autu, ale nevim kam je ty majitele davaji. Bud na neco najedou a praskne a upadne nebo nevim :mrgreen:
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

koch
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2587
Registrován: 02 zář 2007 23:01
Vůz: Volvo S60 2.4T
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)

Re: INTERIER: topení netopí naplno

Příspěvek od koch »

jogin3 píše:No oni se klasicky davaji k autu, ale nevim kam je ty majitele davaji. Bud na neco najedou a praskne a upadne nebo nevim :mrgreen:
a nebo ve fabrice zapomeli na part nr. 965483 a 3923455 :mrgreen:

jogin3
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 910
Registrován: 08 říj 2007 14:57
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Kralove

Re: INTERIER: topení netopí naplno

Příspěvek od jogin3 »

Dalsi moznost, ale mame volvo a ne skodovku , takze snad si nechteli usetrit par korun za kus plastu :mrgreen: :lol:

U skodovky by sem to chapal. Vysvetleni by bylo, ze je to doplnkova vybava :lol: :lol: :lol:
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

ruprecht
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 384
Registrován: 01 srp 2007 17:00
Bydliště: Cieszyn
Vůz: S60 D5 Sport 136 kW MY 09

Re: INTERIER: topení netopí naplno

Příspěvek od ruprecht »

rain píše:Ještě se doporučuje pro lepší topení v "severských zemích" (když jsou teploty pod 0 °C) nechat kryt na vzduchový otvor ("kryt chladiče") v předním nárazníku (tím se zkrátí doba potřebná k dosažení normální provozní teploty motoru a interiér se zahřeje rychleji, i když motor bude ještě studený). Kryt se v létě (teploty nad 0 °C) naopak demontuje, aby nedocházelo k přehřívání motoru a klimatizace.
No ono je to sice hezký, ale já jsem tam ten plast rval snad půl hodiny :evil: a prostě se mi ho tam nepodařilo nacvaknout (mám ten starší s "packama" - ty novější mají otočný čudlík na zacvaknutí - asi ve Volvu věděli proč to změnit). Ale naštěstí auto topí dobře i bez krytu, tak to neřeším - možná až bude 30 pod nulou tak to zas budu zkoušet.
_________________
S60 D5 SPORT ´09 "Czarny Szerszeń" 136 kW Obrázek
BMW Z4 E85, 2.5I

ex V40 1,8i 92kW / 125 oslíků, B4184SM, rv´99 "Srebrny

yoby
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 4784
Registrován: 16 kvě 2007 13:48
Bydliště: České Budějovice

Re: INTERIER: topení netopí naplno

Příspěvek od yoby »

2ruprecht: půl hodiny?? mam ten samý a trvalo mi to asi minutu :-) Sice jsem měl chvíli strach že vypadne, protože to nevypadalo že drží moc pevně, ale za 3 měsíce tam pořád je :-)
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Igor
Offline
Příspěvky: 290
Registrován: 23 lis 2006 22:32
Bydliště: Slovakia, Východ, Tatry, Spiš. Nová Ves

Re: INTERIER: topení netopí naplno

Příspěvek od Igor »

Podľa mojej nemeckej príručky sa plastové "ucpávky" do nárazníka sériovo dodávali len k motorom B4184SM, t.j. k motorizácii s motormi GDI od Mitsubishi.
_________________
S40, 1.8 Saloon, benzín + LPG, 85 kW, typ B4184S, r.v. 1999,

Miroslav
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 234
Registrován: 11 črc 2006 08:07
Bydliště: Přeštice

Re: INTERIER: topení netopí naplno

Příspěvek od Miroslav »

Tak termostat vyměněn cena 280kč a topí to jako v sauně. Musím i větrat a přítelkyně už jezdí jen v plavkách!! :shock: :palec: :pij:
_________________
S40 r.97, 1,8 ,16V ,85 KW, B 4184 S, LPG!
Bylo Peugeot 406,r.99,81KW, 2.0 HDi , Citroen ZX 1,4i
BUDE V 70 AWD Multifuel

yoby
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 4784
Registrován: 16 kvě 2007 13:48
Bydliště: České Budějovice

Re: INTERIER: topení netopí naplno

Příspěvek od yoby »

žes to nevyměnil už na jihočeskej minisraz :palec: :pij:
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Lachtan
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 5984
Registrován: 02 zář 2005 22:06
Bydliště: PRG

Re: INTERIER: topení netopí naplno

Příspěvek od Lachtan »

Miroslav píše:Tak termostat vyměněn cena 280kč a topí to jako v sauně. Musím i větrat a přítelkyně už jezdí jen v plavkách!! :shock: :palec: :pij:
Bez fotky přítulkyně ti to neuvěříme :D :D :D
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)

Miroslav
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 234
Registrován: 11 črc 2006 08:07
Bydliště: Přeštice

Re: INTERIER: topení netopí naplno

Příspěvek od Miroslav »

Lachtan píše:
Miroslav píše:Tak termostat vyměněn cena 280kč a topí to jako v sauně. Musím i větrat a přítelkyně už jezdí jen v plavkách!! :shock: :palec: :pij:
Bez fotky přítulkyně ti to neuvěříme :D :D :D
Tak foto mám zakázané!! :pij: :lol:
_________________
S40 r.97, 1,8 ,16V ,85 KW, B 4184 S, LPG!
Bylo Peugeot 406,r.99,81KW, 2.0 HDi , Citroen ZX 1,4i
BUDE V 70 AWD Multifuel

Lachtan
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 5984
Registrován: 02 zář 2005 22:06
Bydliště: PRG

Re: INTERIER: topení netopí naplno

Příspěvek od Lachtan »

Pak ti nevěřím :evil: :evil: ;-)
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)

Deathbox
Offline
Příspěvky: 11
Registrován: 10 lis 2011 20:52
Bydliště: Rotava

Re: INTERIER: topení netopí naplno

Příspěvek od Deathbox »

Čau kluci,tak to tu pročítám a marně hledám problémy ohledně topení v dieslech. Můj problém zní tak,mám namontovaný nový termostat wahler,po nastartovaní trvá cca 3 minuty prohřátí malého okruhu do teploy provozní a vlastně rozepnutí termostatu. Přičemž topení je samozřejmě napojené na malý okruh,takže by zhruba po těch třech minutách mělo topení vesele hřát. Výsledek je takový,že topení mi dává teplo u výstupu zhruba o 5 stupnů vyžší než teplota venkovní. Což je při momentálních podmínkách -10 a více. Co to je? Čím to je? A jak se toho zbavit? Dík ( V40 1.9 TD 66 kW)
_________________
Volvo V40 1,9 TD - 66 kW
Opel Vectra caravan 1,8 16V - 85 kW
Peugeot 309 GTI - 88 kW

skreči
Offline
Příspěvky: 781
Registrován: 11 říj 2011 18:46
Bydliště: velvary
Vůz: S70 TDI 1997, V70 TDI 1999

Re: INTERIER: topení netopí naplno

Příspěvek od skreči »

ahoj měl jsem to samé u renaulta laguny...teplota motoru ok, vody ok, ale topila vlažně.... chce to osahat hadice jestli ti jde
teplá voda do topení, pokud ne je to většinou termostat, pokud jsou hadice teplé je ucpaný radiátor. Já měl ucpaný radiátor...řešení..::: odpojil obě hadice od radiátoru vzal hadici narval jí do přívodu vody do radiátoru a proplachoval, pak jsem jeden vývod ucpal a do druhého nalil srágoru na odstranění vodního kamene může být i horký ocet a nechal přes noc , pak znovu propláchnul , zapojil a už to topilo :good:
_________________
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi

Deathbox
Offline
Příspěvky: 11
Registrován: 10 lis 2011 20:52
Bydliště: Rotava

Re: INTERIER: topení netopí naplno

Příspěvek od Deathbox »

tak jsem tomu zase dneska venoval chvilku casu. Mam bublinu v chladici,jinak vyrovnavacka je na max. a netopi. Tak jsem se nasr... a vyrovnavacku dolil do plna - uplne. Natocil a hle po zahrati motoru topi. jak se rozpnul termostat zacal se chladic hezky zahrivat,ale jen do hornich 2/3 ta spodni byla uplne studena. Stejne tak jako obe zpateni hadice od chladice do bloku a do vyrovnavacky. nechal jsem to klapat dalsich dvacet minut s vyzsima otackama a stale stejne studene. Jak to? proc? a co s tim diky
_________________
Volvo V40 1,9 TD - 66 kW
Opel Vectra caravan 1,8 16V - 85 kW
Peugeot 309 GTI - 88 kW
This topic is 8 years a 7 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50 - opravy“