Vypínat ho nemusíš , ale před kopcem přidat.dali píše:ale pod kopcem ho vypnout držet plyn stejně sešlápnutej a nechat auto zpomalit. Vím, je to T5R, ale každý auto do kopec o něco zpomalí.
S60 2,4 140koni --> 188koni
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5225
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
- Dal poděkování: 4 poděkování
- Dostal poděkování: 20 poděkování
S60 2,4 140koni --> 188koni
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 4269
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
- Dal poděkování: 23 poděkování
- Dostal poděkování: 34 poděkování
S60 2,4 140koni --> 188koni
Docela bych věřil, že ten 140k motor je uměle seškrcená verze toho 170k pro některý trhy, kde se třeba daně a povinný ručení počítá z výkonu. Třeba bude plnit i jiný emisní normy? Popřípadě schopná provozu na benzín s nižším oktanovým číslem třeba? Pak by asi opravdu neměl bejt problém dostat z toho jednoduše těch 170 + něco málo navrch protože tuner neni výrobce a tak nemusí tolik koukat na emise.
-
Offline
- Příspěvky: 1575
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
- Dostal poděkování: 4 poděkování
S60 2,4 140koni --> 188koni
myslim ze tam taky nekdo psal o tom ze by se tam dal event. nahrat i soft ze 170 verze... akorat bez jasneho zaveru... jinak co tak zkusit prenest tuto debatu z teoreticke roviny do prakticke a investovat do toho bsr? tak snad neco garantujou a kdyz nedosahnes deklarovaneho vykonu mela by tu byt moznost vraceni penez... neni to ceska firma takze s tim bych nevidel problem...
-
Offline
- Příspěvky: 269
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
- Dostal poděkování: 1 poděkování
S60 2,4 140koni --> 188koni
jj moje reckoch píše:myslim ze tam taky nekdo psal o tom ze by se tam dal event. nahrat i soft ze 170 verze... akorat bez jasneho zaveru... jinak co tak zkusit prenest tuto debatu z teoreticke roviny do prakticke a investovat do toho bsr? tak snad neco garantujou a kdyz nedosahnes deklarovaneho vykonu mela by tu byt moznost vraceni penez... neni to ceska firma takze s tim bych nevidel problem...


myslel jsem ze bysme se mohli slozit ale kdyz to jde jen na jedno auto tak je to naprd
jinak asi zkusim napsat tam mail jak je to s garanci a jestli to jsou vubec ochotni posilat do Cech
pruser je ze bude i asi nejake clo

_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
-
Offline
- Příspěvky: 1575
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
- Dostal poděkování: 4 poděkování
-
Offline
- Příspěvky: 269
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
- Dostal poděkování: 1 poděkování
S60 2,4 140koni --> 188koni
njn vlastne
tak to je oka

_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
-
Offline
- Příspěvky: 356
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pardubice
S60 2,4 140koni --> 188koni
No moje auto do kopce nezpomaluje, pridava hned jak ma tendenci zpomalit, ale myslim dalnicni kopce zadny krpály. Zkusim to pridani pred kopcem. Ja bydlim v polabsky nizine, takze kopec vyjimecne, kratkej a ne prilis prudkej.dali píše:Jirrko, myslíš si opravdu, že používáním tempomatu dosáhneš minimální spotřeby?
Podle mě když máš tempomat zaplej pořád i do kopce tak to že ti začne přidávat (pozdě) plyn až v kopci ti dost zvýší spotřebu. Eště beru používat tempomat z kopce a po rovině, ale pod kopcem ho vypnout držet plyn stejně sešlápnutej a nechat auto zpomalit. Vím, je to T5R, ale každý auto do kopec o něco zpomalí.

_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 1575
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
- Dostal poděkování: 4 poděkování
S60 2,4 140koni --> 188koni
to je fakt ze na tempomat ma auto o neco vyssi spotrebu... ten tempomat proste nema zaden ridicsky cit a nepremysli... kdyz jedu bez tempomatu proste nekdy "ekonomicky vyhodne" zrychlim nebo spomalim tak aby byla jizda co mozna nejefektivnejsi... toto tempomat nedokaze...
-
Offline
- Příspěvky: 4269
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
- Dal poděkování: 23 poděkování
- Dostal poděkování: 34 poděkování
S60 2,4 140koni --> 188koni
...právě proto, že máš zaplej tempomat, kdybys ho vypnul a nechal nohu na plynu tak aby bylo pořád stejně přidáno, viděl bys že o něco zpomalí. Problém tempomatu je, že narozdíl od tebe kopec nevidí dopředu, takže začne přidávat až v zátěži a to je na spotřebu krajně nevýhodný.Jirrka píše: No moje auto do kopce nezpomaluje, pridava hned jak ma tendenci zpomalit,
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvky: 1046
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
- Dostal poděkování: 3 poděkování
S60 2,4 140koni --> 188koni
Musim říct z vlastní zkušenosti,že tempomat se dá plně využívat až v kombinaci s automatem.Samozřejmě na dálnici je to asi jedno,ale po wokreskách je to super,jak ten krám dělá všechno sám a člověk se může kochat krajinou až do prvního střetu se švestkou.A spotřeba mimo město téměř úplně stejná,no a v Práglu newim,bo tam moc nejezdim,jen po okraji.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvky: 269
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
- Dostal poděkování: 1 poděkování
S60 2,4 140koni --> 188koni
nechci tady delat cernou ovci
ale na ten tempomat se mohl udelat novej topic
takhle se tu michaji dva temata

takhle se tu michaji dva temata

_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
-
Offline
- Příspěvky: 79
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Dal poděkování: 1 poděkování
S60 2,4 140koni --> 188koni
drewid píše:No tak tolik stojí to moje turbo, nový alespoň mi to řekli f servisu. Třeba by nějak pasovalo. Jen by to chtělo nějaký pluginy jako hadice a šroubky. Ale to by zas nemusel bejt takovej problém, ni ?
V USA se to da sehnat levnejc
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Mitsubishi-Volvo-850-TD04HL-15G-Turbo-49189-01300_W0Q...
-
Offline
- Příspěvky: 269
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
- Dostal poděkování: 1 poděkování
S60 2,4 140koni --> 188koni
hm ale na S60 jsem teda nikde nevidel prodavat turbobandGap píše:drewid píše:No tak tolik stojí to moje turbo, nový alespoň mi to řekli f servisu. Třeba by nějak pasovalo. Jen by to chtělo nějaký pluginy jako hadice a šroubky. Ale to by zas nemusel bejt takovej problém, ni ?
V USA se to da sehnat levnejc
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Mitsubishi-Volvo-850-TD04HL-15G-Turbo-49189-01300_W0Q...

_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
-
Offline
- Příspěvky: 79
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Dal poděkování: 1 poděkování
S60 2,4 140koni --> 188koni
Na co potřebuješ turbo u S60? T5 ti přidá na max. rychlosti, stejně tak rychle nejezdím. 2.4T má vetší krutjak v nízkých otáčkách, dokonce je tak velký že se v normálním městském provozu s tim těžko jezdi. Na plyn se má sahat opravdu moc jemně. A to se vychutná v kolonách. 2.4i (125kW) by se měl lišit od 2.4 (103kW) jenom ve větších otáčkách, nad 4000 ot/min. No, nějak tak.killer píše:hm ale na S60 jsem teda nikde nevidel prodavat turbo
-
Offline
- Příspěvky: 269
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
- Dostal poděkování: 1 poděkování
S60 2,4 140koni --> 188koni
no ja myslel ze tu davas odkaz na turbo k S60 (viz nazev topicu)bandGap píše:Na co potřebuješ turbo u S60? T5 ti přidá na max. rychlosti, stejně tak rychle nejezdím. 2.4T má vetší krutjak v nízkých otáčkách, dokonce je tak velký že se v normálním městském provozu s tim těžko jezdi. Na plyn se má sahat opravdu moc jemně. A to se vychutná v kolonách. 2.4i (125kW) by se měl lišit od 2.4 (103kW) jenom ve větších otáčkách, nad 4000 ot/min. No, nějak tak.killer píše:hm ale na S60 jsem teda nikde nevidel prodavat turbo
jinak auto s turbem neni o rychlosti ale zrychleni

_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
-
Offline
- Příspěvky: 79
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Dal poděkování: 1 poděkování
S60 2,4 140koni --> 188koni
To jo. Jenom turbo stejně nestačí. Intercooler, hadici, jiný výfuk, ECU.killer píše:no ja myslel ze tu davas odkaz na turbo k S60 (viz nazev topicu)
-
Offline
- Příspěvky: 269
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
- Dostal poděkování: 1 poděkování
S60 2,4 140koni --> 188koni
jj prave 

_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Giew