Nouzák V70Tdi
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 59
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Chotiměř
Nouzák V70Tdi
Zdar chlapi, neporadí někdo? Svítí kontr. motoru a občas mi to hodí do nouzáku, hlavně při vyší rychlosti a na pětku, jsem z toho paf, protože se to občas samo vrátí do výkonu bez vypnutí klíčku a na ostatní kvalty to jede normálně. Už mi to svítilo před rokem, ale byla to standartně váha, je nová a i teď jsem zkoušel jinou. Tak podezření padlo na vakuový ventil ovádání egru, ale ten to taky není a ventil ovládání odpusti turba jsem zkoušel na funkci a myslím, že spíná dobře, tak teď se du juknout na ten na turbu. Pojedu k Marrovi, ale až příští týden a mám to tam 200kiláků. Neměl někdo takový problém? Třeba je to jen nějaká blbost. Díky. David
_________________
V70 2.5D 2000, D5252T-správně hranatej uhlák
V70 2.5D 2000, D5252T-správně hranatej uhlák
-
Offline
- Příspěvky: 145
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Potěhy 1
Nouzák V70Tdi
Těžko říct bez diagnostiky ti toho nikdo moc nepoví, nevím co tím myslíš nouzák ? nouzový režim neboli servisní je když ti vypoví pedál plynu tak řídící jednotka nahodí otáčky motoru 1500ot/min abys dojel do nejbližšího servisu, ale náhodné rozsvěcení kontrolky motoru bez projevení na výkonu motoru značí nefunkčnost nějakého komponentu což zjistíš zase jen na diagnostice, signál ze snímače na vstřikovasí trisce 3 válce může být po upravě řídící jednotky nahrazen signálem snímače na vačce a opačně, motor si s nefunkčností snímačů dokáže poradit nahlásí pouze chybu případně sníží výkon motoru, krytický je snímač zkratový na regulační objjímce čerpadla bez toho motor nenatočíš.. atd... čili vyrazil bych na se podívat na PC co tomu autíčku vlastně schází 

_________________
nyní Volvo V70 / 2001 / 2,4i / 147kW / automat
je s umřetým motorem Volvo 850 / 1996 / 2,5 TDi / 103kW / manual
nyní Volvo V70 / 2001 / 2,4i / 147kW / automat
je s umřetým motorem Volvo 850 / 1996 / 2,5 TDi / 103kW / manual
-
Offline
- Příspěvky: 59
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Chotiměř
Nouzák V70Tdi
Díky Petře, ale už jsem to asi vyřešil, měl jsem povolený průtokový šroub trubičky přefuku turba a ještě naprasklou hadičku na tom ventilu. Kontrolka motoru se mi rozsvítila a svítí pořád trvale, ale prostě se mi stávalo, te to náhle ztratilo výkon, po vypnutí zapalování opět naskočil a když jsem odpojil ovládací ventil egru, v domění, že je závada na něm, tak se to prostě vracelo samo do výkonu. Nevím jak to tady funguje, ale šlo to normálně do otáček, jen asi 50šemíků bylo pryč. Jednadevítka většinou při nějaké závadě točí max 3tis, podle mé zkušenosti. Zřejmě můžou mít víc nouzových režimů, podle typu auta, motoru, softu nebo závady. Ani nevím, jestli ta kontrolka zhasne, když by bylo všechno v pořádku sama nebo ne, uvidíme. Najel jsem třista km a zatím dobrý. Radši bych měl starej soft s tahovou klapkou, jako máš ty, ale to jsem při koupi nevěděl
_________________
V70 2.5D 2000, D5252T-správně hranatej uhlák
V70 2.5D 2000, D5252T-správně hranatej uhlák
-
Offline
- Příspěvky: 4755
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: J. Hradec
Nouzák V70Tdi
Já jsem se s rozsvěcením kontrolky potýkal taky hodně dlouho. Nakonec jsem šel po podtlakových hadičkách, jen ze zájmu jak to funguje a co to ovládá a našel jsem vypadlou hadičku, která vede od toho podtlakovýho cajku co ovládá EGR do sání za airboxem. Co si pamatuju, tak kontrolka motoru svítila pořád nijak jinak nešla zhasnout než napojením na diagnostiku když jsem nastartoval motor s odpojeným konektorem na váze vzduchu. Možná se ti to taky mohlo stát když si zkoušel různý varianty kde je problém.
-
Offline
- Příspěvky: 145
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Potěhy 1
Nouzák V70Tdi
ahoj, no s tím obtokovým ventilem a výkonem to vliv má jestliže přestane fungovat ventil a zůstane trvale zavřený turbo začne plnit větším než předepsaným tlakem, ze snímače tlaku plnění dojde informace ŘJ která ubere na výkonu aby nedošlo k požkození motoru
_________________
nyní Volvo V70 / 2001 / 2,4i / 147kW / automat
je s umřetým motorem Volvo 850 / 1996 / 2,5 TDi / 103kW / manual
nyní Volvo V70 / 2001 / 2,4i / 147kW / automat
je s umřetým motorem Volvo 850 / 1996 / 2,5 TDi / 103kW / manual
-
Offline
- Příspěvky: 59
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Chotiměř
Nouzák V70Tdi
Chlapi díky. Jede to normálně, byl to nejspíš ten odfuk. Měl jsem po něm jít hned, ale ze zkušenosti člověka, dělá dvaapůlky, který řekl, že se s tím ještě u pětiválu nesetkal, že by bylo něco na turbu, jsem šel po elektrice. Na 1.9tdi to byla dost častá závada, vázlo vetšinou táhlo a protože tady je uvnitř, tak jsem to radši rozebral, vyčistil a namazal. Jen jsem ještě nikde nenašel čidlo vysokého plnícího tlaku. Rovnou jsem si udělal předvstřik(dynamicky), sice to byla chvíle laborování a výroba přípravků, ale jde to bezvadně, líp, než na 1.9. Měl jsem od minulého najeto 35.tis a je to znát, holt dvaapůle a to mám gates řemeny
_________________
V70 2.5D 2000, D5252T-správně hranatej uhlák
V70 2.5D 2000, D5252T-správně hranatej uhlák
-
Offline
- Příspěvky: 64
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ústí nad Labem
Nouzák V70Tdi
Ty jsi z Chotiměře?Já jsem z Řehlovic.Nebo je to nějaká jiná?Uhlák píše:Zdar chlapi, neporadí někdo? Svítí kontr. motoru a občas mi to hodí do nouzáku, hlavně při vyší rychlosti a na pětku, jsem z toho paf, protože se to občas samo vrátí do výkonu bez vypnutí klíčku a na ostatní kvalty to jede normálně. Už mi to svítilo před rokem, ale byla to standartně váha, je nová a i teď jsem zkoušel jinou. Tak podezření padlo na vakuový ventil ovádání egru, ale ten to taky není a ventil ovládání odpusti turba jsem zkoušel na funkci a myslím, že spíná dobře, tak teď se du juknout na ten na turbu. Pojedu k Marrovi, ale až příští týden a mám to tam 200kiláků. Neměl někdo takový problém? Třeba je to jen nějaká blbost. Díky. David
_________________
V70 I 2,5 TDI (D5252T)1997 man.zelená metal.ital
Gustav
V70 I 2,5 TDI (D5252T)1997 man.zelená metal.ital
Gustav
-
Offline
- Příspěvky: 188
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Velké Přílepy
Nouzák V70Tdi
EGR je slabost, mě odešlo něco v tomto systému a ne a ne na to přijít..
vyřešil jsem to plechem, vím je to prasárna, ale jede to bez problému, nekouří, neposkakuje, nežere a já nemám čas se v tom pohrabat více... jak bude čas tak to rozeberu a pořeším
)
Budu rád za postřehy a nápady
vyřešil jsem to plechem, vím je to prasárna, ale jede to bez problému, nekouří, neposkakuje, nežere a já nemám čas se v tom pohrabat více... jak bude čas tak to rozeberu a pořeším

Budu rád za postřehy a nápady

_________________
XC 90 momentem aut. D5 2005 ST 1 volvocesky
S80 Fl summum D5 aut. 2004 ST 2 volvocesky
Bylo V 70 2,4 D 2006 Slimák
Bylo V 70 20t
Bylo 80 D5 automat 120 Kw modrá[/color]
Bylo V70I 2,5 TDI (D5252T)1997 103 kw white nomade
přítel k nezaplacení
XC 90 momentem aut. D5 2005 ST 1 volvocesky
S80 Fl summum D5 aut. 2004 ST 2 volvocesky
Bylo V 70 2,4 D 2006 Slimák
Bylo V 70 20t
Bylo 80 D5 automat 120 Kw modrá[/color]
Bylo V70I 2,5 TDI (D5252T)1997 103 kw white nomade
přítel k nezaplacení
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Chase, Google [Bot], hajnej, marekbm, Nosound89