Jo,tuhle součástku maj jen turbomotory s LH 2.4
A s tím chcípáním při řazení- může to bejt načatej snímač otáček,volnoběžnej ventil a lambda. čidlo teploty do toho moc nekecá... A pak ještě škrtící klapka-pokud je mikrospínač nastavenej těsně na hranu plynu,tak nemusí zaregistrovat,že po něm chceš volnoběh...
Čidlo teploty
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1594
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
Čidlo teploty
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvky: 2622
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
Čidlo teploty
Uplne staci aj vacsia netesnost v sani, ja som mal rotrhnutu malu podtlakovu hadicku zo sania a chcipalo to ako besne.Sarkasmic píše:Jo,tuhle součástku maj jen turbomotory s LH 2.4
A s tím chcípáním při řazení- může to bejt načatej snímač otáček,volnoběžnej ventil a lambda. čidlo teploty do toho moc nekecá... A pak ještě škrtící klapka-pokud je mikrospínač nastavenej těsně na hranu plynu,tak nemusí zaregistrovat,že po něm chceš volnoběh...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 184
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 8
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé