
D 5 netáhne
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 36
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Vůz: XC90 D5,r.2006
- Bydliště: Dolní Bečva
D 5 netáhne
dobrý den,od rána mám problém-nastartoval jsem a počitač napsal něco o emisích,o motoru a o asistenci...jede to,ale jen tak líně.Včera jsem najel přes 300km a uplně v pohodě,a ráno takováto zrada...moc prosím o radu,jestli nekde něco vyčistit,nebo žeby ta váha vzduchu? prostě to netáhne,jakoby bez turba,nebo já nevím.jsem z toho dost vykolejený.díky moc za vaše zkušenosti.kef 

_________________
XC90 D5 136kw,2006
Bylo:V70 D5 120 kw,2002
XC90 D5 136kw,2006
Bylo:V70 D5 120 kw,2002
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5763
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: PRG
D 5 netáhne
Obávám se, že bez návštěvy servisu s diagnostikou se neobejdeš :?
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 160
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Zlín
D 5 netáhne
Zřejmě si přeplý v nouzovém režimu. Ten se restartuje vypnutím a znovuzapnutím klíčku (nastartováním) Pokud toto ze 2x zkusíš a nepomůže to. Okamžitě volej servis a nech si poradit, jestli můžeš v tom nouzovém režimu (k tomuto určeném) pomalu a opatrně přijet, nebo si pro tebe rovnou přijedou oni. Může to být úplná kravinka (jako třeba přicpaný palivový filt, nekvalitní palivo.... spousta věcí) tak to může být velmi vážná a zásadní věc.
Každopádně šupky dupky do servisu a na diagnostiku. Nic jiného nevymyslýš.
Zkus si prosím do podpisu dát alespoň rok, příp doplň D5. Pak se dá radit lépe. V tomto případě ale to může být tolik věcí a navíc i závažných, že bez diagnostiky to nejde.
P.S. Netankoval jsi včera?
Každopádně šupky dupky do servisu a na diagnostiku. Nic jiného nevymyslýš.
Zkus si prosím do podpisu dát alespoň rok, příp doplň D5. Pak se dá radit lépe. V tomto případě ale to může být tolik věcí a navíc i závažných, že bez diagnostiky to nejde.
P.S. Netankoval jsi včera?
_________________
Pavel VOLVO V40 1,8i, 92kW, B4184SM, 99
Pavel VOLVO V40 1,8i, 92kW, B4184SM, 99
-
Offline
- Příspěvky: 36
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Vůz: XC90 D5,r.2006
- Bydliště: Dolní Bečva
D 5 netáhne
díky za rady,do volva dojedu asi až v pátek,možná ve středu.sem to tady tak pročítal a mám za to,že to bude váha.ve volvu sem byl v pátek napíchnutý na kompu-mazali mi závady a všechno v pohodě a dnes ráno se to posralo.tankoval sem naposledy asi před týdnem,vpohodě.tak sem teda zvědavý co to bude.dík,kef
_________________
XC90 D5 136kw,2006
Bylo:V70 D5 120 kw,2002
XC90 D5 136kw,2006
Bylo:V70 D5 120 kw,2002
-
Offline
- Příspěvky: 4759
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: J. Hradec
D 5 netáhne
Váha vzduchu je náchylná hlavně u VW motorů - TDI, 2,5D. O D5 jsem v týhle souvislosti neslyšel. Co se ale prej u D5 stává, je váznoucí mechanismus proměnlivý geometrie turba.
-
Offline
- Příspěvky: 36
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Vůz: XC90 D5,r.2006
- Bydliště: Dolní Bečva
D 5 netáhne
ahoj,a to u toho turba je jak složité opravit?sem z toho na máry!!!!
_________________
XC90 D5 136kw,2006
Bylo:V70 D5 120 kw,2002
XC90 D5 136kw,2006
Bylo:V70 D5 120 kw,2002
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 1177
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
D 5 netáhne
nech si vyměnit palivovy filtr, kdoví kdy naposledy ho kdo měnil :?: je to nejčastější problem a taky nejlevnější, pak se teprve pouštěj do těch dražších, ještě se pak podivej jestli nemaš děravou hadici nasavaní vzduchu od filtru těsně před turbem (tři-pět cm), měli tendence se trhat.
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvky: 36
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Vůz: XC90 D5,r.2006
- Bydliště: Dolní Bečva
D 5 netáhne
tak mám hoši spraveno...byl jsem ve volvu a bylo to tam přes noc.no a odpoledne mi volali že už to jede,byl to nějaký regulační ventil,co je přidělaný na bloku motoru a reguluje podtlak na turbu atd.dali tam jiný,použitý z nějaké bouračky.auto táhne jako za mlada,spadl mi kámen ze srdce.....z volváckého srdce.jdu to zapít.díky za všecky rady,kef :pij:
_________________
XC90 D5 136kw,2006
Bylo:V70 D5 120 kw,2002
XC90 D5 136kw,2006
Bylo:V70 D5 120 kw,2002