dali píše:Tak mi připadá, že když si na motorku vezmeš pořádnou helmu a kombinézu, je to bezpečnější než Panda.

Nehledě na to, že spoustě průserů se dá na motorce ujet díky dynamice a tomu, že se vejde tam kam auto ne.
No dodám k tomu můj pohled na věc.....z bouraček mám neskutečnou hrůzu, smrťáků jsem viděl nespočet, slyším to denně od nejpovolanějších (hasiči, pohřebka). Ze zmačkaného auta mám husí kůži, představím si krev, rozdrcené kde co, strach, křik, nářek, bolest, smrt
Proto jezdím Volvem (vím jen 480, ale i tak), jezdím opatrně, snažím se předvídat. Opravdu dávám pozor....
Jenže pak je tu další moje radost....motorky....jezdím stejně opatrně jako autem, ale mnohem rychleji, takže nebezpečněji aniž si to kdokoli z motorkářů připustí. Pravda kompaktní rozměry, akcelerace jsou způsobem jak se dostat z nej průseru. Na druhou stranu, pak je tu smyk, vysoká rychlost, nedobržděná zatáčka..výlet do protisměru...to se může klidně stát. Pak víš Dali, že komboška je dobrá, ale když ti ulítne nohavice i s nohou a botou
No a další věcí jsou stará auta..Minor, Velorex...kdo se nesvezl nepochopí, o bezpečnosti nemůže být ani řeč, ale ten pocit, bohužel žádné běžné Volvo nedokáže nahradit. Je spoustu krásných aut..Lancie Delta HF Int, Peugeot 205 GTI, Golf I Gti, BMW M3, 635 CSI, je to kus historie, vyjímečná auta, již sběratelské kousky, které dělají lidem radost.
Standa jezdí Pandou po městě, možná je to nebezpečné, ale může ho stejně jako kohokoli z nás srazit auto na chodníku a nebo nás zabít nepozorný řidič naložené Tatry 815 v našem bezpečném Volvu
