V 70 TDI ve středních otáčkách netáhne.

850 a novější modely řad C/S/V/XC

Moderátor: wickey

This topic is 15 years a 4 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
milonovo
Offline
Příspěvky: 19
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha

V 70 TDI ve středních otáčkách netáhne.

Příspěvek od milonovo »

Zdravím všechny,mám takovej problém.V normálním provozu téměř nepostřehnutelnej,ale při rychlejší jízdě když třeba předjíždím tak šlápnu na plyn,zhruba v 2200ot začne foukat turbo pak zátah na chvíly poleví a zase to táhne dál.Na 1,2 a 3 je to neznatelný až na 4 a5 který už jsou celkem dlouhý je to znát,chci to prodat,ale nechce se mi to prodávat s vadou,myslím že to bude blbost,váhu vzduchu jsem měnil za strší z S 80 a začalo to jet,předtím to nejelo skoro vůbec.Takže regulátor tlaku turba?Je to ten ventil se třema hadičkama(u sání) nebo ta kostička v levým rohu s jednou hadičkou?Popř. máte to někdo,dalo by se to vyzkoušet?Už jsem se na to ptal ve Volvu a není to drahý,ale nechce se mi to kupovat,když nevím co to dělá.Díky za rady.
_________________
V 70 2,5TDI 00

Schumi_01
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 635
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

Příspěvek od Schumi_01 »

Tak nám se zase začíná dít něco podobného s D5... Jeden čas už se to stávalo. Jednoduše při hodně prudký akceleraci, rozuměj zadupnutí plynu, to najednou "umřelo" a nešlo to přes 2 500 ot. Ale stačilo chcípnout a nahodit a zase OK. Skouk se vzduchovej flitr a byl zaprasenej, a byl tam i list, tak náš tip byl, že prostě pro takovej nápor to nedostávalo dost vzduchu a hodilo se to do nouzovýho režimu. A taky to po vyčištění a výměně filtru ustalo. Jenže se to po čase objevilo zase. Tak se čekalo na výměnu ještě palivového filtru.. Ale zlobí to dál a řekl bych že tomu stačí ještě méně ted.
Sten řikal dřív něco o tuším přepouštěcím ventilu turba, který je umístěný přímo na bloku motoru a trpí tou teplotou. Má někdo podobný názor nebo jiný tip? :-)

PS: co PM? fungují? psal jsem Stenovi něco a zatím nic, tak nevím :-) Jestli se tady jen neobjevil nebo nejdou :-) To poznáme nejspíš z jeho reakce na tenhle topic :lol:
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MY08
Volvo XC70 D5 136 kW MY09

Zeb
Offline
Příspěvky: 897
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

Příspěvek od Zeb »

Schumi_01 píše:Tak nám se zase začíná dít něco podobného s D5... Jeden čas už se to stávalo. Jednoduše při hodně prudký akceleraci, rozuměj zadupnutí plynu, to najednou "umřelo" a nešlo to přes 2 500 ot. Ale stačilo chcípnout a nahodit a zase OK. Skouk se vzduchovej flitr a byl zaprasenej, a byl tam i list, tak náš tip byl, že prostě pro takovej nápor to nedostávalo dost vzduchu a hodilo se to do nouzovýho režimu. A taky to po vyčištění a výměně filtru ustalo. Jenže se to po čase objevilo zase. Tak se čekalo na výměnu ještě palivového filtru.. Ale zlobí to dál a řekl bych že tomu stačí ještě méně ted.
Sten řikal dřív něco o tuším přepouštěcím ventilu turba, který je umístěný přímo na bloku motoru a trpí tou teplotou. Má někdo podobný názor nebo jiný tip? :-)

PS: co PM? fungují? psal jsem Stenovi něco a zatím nic, tak nevím :-) Jestli se tady jen neobjevil nebo nejdou :-) To poznáme nejspíš z jeho reakce na tenhle topic :lol:
No tak tohle přesně řešil známej s passatem TDI a musel měnit váhu vzduchu, i turbínu. Taky mu to v určitejch otáčkách zdechlo a netáhlo, musel znovu nastartovat.
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI

LUBOŠ
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1488
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

Příspěvek od LUBOŠ »

Přikláním se k váze vzduchu, tyto příznaky jsou hodně charaktristický, na některých autech ( LT, prasat, oktávka ) pravidelně po 80 tis. km.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

Schumi_01
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 635
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

Příspěvek od Schumi_01 »

No jo, já sice nejsem až tak technickej typ na tohle tak do hloubky, ale já bych to spíš tipoval na ten ventil, protože s špatnou váhou vzduchu by to prostě přestalo táhnout jenom ne? Resp. udělalo mezeru kdy to netáhne a ztratí výkon... Ale tady to prostě přes 2 500 ot. nevytočíš, ani bez kvaltu, což bych viděl na ventil, kterej se prostě zablokuje a už nepustí turbu potřebnej vzduch.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MY08
Volvo XC70 D5 136 kW MY09

black hawk
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 332
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: prag

Re: V 70 TDI ve středních otáčkách netáhne.

Příspěvek od black hawk »

milonovo píše:Zdravím všechny,mám takovej problém.V normálním provozu téměř nepostřehnutelnej,ale při rychlejší jízdě když třeba předjíždím tak šlápnu na plyn,zhruba v 2200ot začne foukat turbo pak zátah na chvíly poleví a zase to táhne dál.Na 1,2 a 3 je to neznatelný až na 4 a5 který už jsou celkem dlouhý je to znát,chci to prodat,ale nechce se mi to prodávat s vadou,myslím že to bude blbost,váhu vzduchu jsem měnil za strší z S 80 a začalo to jet,předtím to nejelo skoro vůbec.Takže regulátor tlaku turba?Je to ten ventil se třema hadičkama(u sání) nebo ta kostička v levým rohu s jednou hadičkou?Popř. máte to někdo,dalo by se to vyzkoušet?Už jsem se na to ptal ve Volvu a není to drahý,ale nechce se mi to kupovat,když nevím co to dělá.Díky za rady.
tento problém už byl vyřešen.byl to průtokomněr vzduchu.

Schumi_01
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 635
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

Příspěvek od Schumi_01 »

Schumi_01 píše:Jednoduše při hodně prudký akceleraci, rozuměj zadupnutí plynu, to najednou "umřelo" a nešlo to přes 2 500 ot. Ale stačilo chcípnout a nahodit a zase OK. Skouk se vzduchovej flitr a byl zaprasenej, a byl tam i list, tak náš tip byl, že prostě pro takovej nápor to nedostávalo dost vzduchu a hodilo se to do nouzovýho režimu. A taky to po vyčištění a výměně filtru ustalo. Jenže se to po čase objevilo zase. Tak se čekalo na výměnu ještě palivového filtru.. Ale zlobí to dál a řekl bych že tomu stačí ještě méně ted.
Sten řikal dřív něco o tuším přepouštěcím ventilu turba, který je umístěný přímo na bloku motoru a trpí tou teplotou. Má někdo podobný názor nebo jiný tip? :-)
Tak výše zmíněné se stává pravděpodobně jen za studena nebo ne při úplně zahřátem motoru, alespoň teď, dřív mám sice pocit že se to stalo i se zahřátým motorem, ale ted ne, dneska sem vyjížděl prudkej kopec, kde se musí dát přednost a zase se rozjíždět do prudkýho kopce a ikdyž sem byl na tu jedničku a dvojku hodně jemnej a netlačil na to, tak sem pak na kopci stejně musel zastavit a "restartovat" auto :lol: A potom jsem to zkoušel celou cestu a ani ťuk... Doslova přidupnutí trojky z 40 km/h třeba a nic, jen parádní zátah krásnej :-) A to i do kopce a to samý se čtyřkou v kopci... Tak vážně nevim :-)

PS: Jak se dá přejmenovat celej tenhle topic na D5 přestane táhnout? :-) Ten problém s TDI už tady myslim vyřešenej ne
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MY08
Volvo XC70 D5 136 kW MY09

black hawk
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 332
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: prag

Příspěvek od black hawk »

to že ti nešel přes 2500 je známka toho že jednotka naskočila do nouzového režimu.udělá tak když už nemůže něco uregulovat.
chtělo by to na počítač

Schumi_01
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 635
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

Příspěvek od Schumi_01 »

pulpes píše:to že ti nešel přes 2500 je známka toho že jednotka naskočila do nouzového režimu.udělá tak když už nemůže něco uregulovat.
chtělo by to na počítač
Jojo, nouzový režim by to vysvětloval a i dřív sem si to myslel...a taky když se vyčistil a vyměnil vzduchovej flitr přestalo to, ale ted to zase semtam zazlobí a jen za studena... Dřív to na diagnostice bylo ale nic to neukazovalo. Tak nevim. Divný je že jen za studena, to by neukazovalo ani na flirt ani na ten ventil. A nejsem blbej abych to za studena honil...ale jak řikám, stačí třeba větší zátěž do kopce nebo prostě někdy je potřeba víc zabrat ikdyž to neni zahřátý a neni to dobrý, dřív to nedělalo. Fakt těžko říct, ale na servis se musí kvůli Navi ted něco zkusit, tak se to tam asi hodí na PC, sem zvědavej
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MY08
Volvo XC70 D5 136 kW MY09
This topic is 15 years a 4 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“