Mám dotaz.Setkal se někdo stím,že by vařila baterka.Dnes jsem přijel domů z Budějic a zjistil jsem,že baterka je ve varu.Horká jak plotna a smradu jak v hradu :mrgreen:
Zejtra to v práci změřím a uvidím kolik to dobíjí,bo podle mě to asi v pitchi alternátor.
Nevíte kolik stojí repas,teda spíš asi jen oprava?Bo novej bude asi drahej jak sviňa.
850 - dobíjení
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 379
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
- Vůz: 2xV70
- Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
850 - dobíjení
_________________
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993
-
Offline
- Příspěvky: 1888
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
850 - dobíjení
cca 1000 - 2000. ložiska, sběrače, regulátor s uhlíkama
jo a 1500 za baterku :ryma:
jo a 1500 za baterku :ryma:
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 379
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
- Vůz: 2xV70
- Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
850 - dobíjení
Tak to vypadá,že altík je good.14,1 - 14,2 při volnoběhu,to by mělo být v toleranci ne?
_________________
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993
-
Offline
- Příspěvky: 145
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Potěhy 1
850 - dobíjení
může být vadný článek na baterii, u AUDI 100 kde je baterie umístěná vzádu pod sedačkou to způsobilo požár, jak se tomu vyvarovat ? správně dotažené kontakty a dolitá destilka a občasná kontrola
_________________
nyní Volvo V70 / 2001 / 2,4i / 147kW / automat
je s umřetým motorem Volvo 850 / 1996 / 2,5 TDi / 103kW / manual
nyní Volvo V70 / 2001 / 2,4i / 147kW / automat
je s umřetým motorem Volvo 850 / 1996 / 2,5 TDi / 103kW / manual
-
Offline
- Příspěvky: 379
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
- Vůz: 2xV70
- Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
850 - dobíjení
Může být,ale asi není.Problém bude nakonec v tom alternátoru.Při vyžších otáčká tam pouští víc proudu.Něco jsem se poptal a asi nechám repasovat.skapetr píše:může být vadný článek na baterii, u AUDI 100 kde je baterie umístěná vzádu pod sedačkou to způsobilo požár, jak se tomu vyvarovat ? správně dotažené kontakty a dolitá destilka a občasná kontrola
_________________
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993
-
Offline
- Příspěvky: 157
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
850 - dobíjení
Tak já mám opačný problém, jezdím denně a při několika startech denně se mi asi nestíhá úplně dobít baterie. Dnes jsem byl v servisu a řekli mi, že se mi mezi altíkem a baterií ztrácí 0,4 Voltu, takže doporučili celou cestu rozedělat, prostříkat kontoxem a přepájet oka a pak to snad OKa.
Se mi do toho bršule o víkendu pustí, tak pak dám vědět, jak to dopadlo.
Se mi do toho bršule o víkendu pustí, tak pak dám vědět, jak to dopadlo.
_________________
Je: Volvo V40, 2,0T, 121kW, 2001, manuál
Bylo: Volvo 850 2.5TDI, 104kW, 1996, manuál, sedan
https://picasaweb.google.com/100134362880307079983/Volvo
Je: Volvo V40, 2,0T, 121kW, 2001, manuál
Bylo: Volvo 850 2.5TDI, 104kW, 1996, manuál, sedan
https://picasaweb.google.com/100134362880307079983/Volvo
-
Offline
- Příspěvky: 379
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
- Vůz: 2xV70
- Bydliště: Reichenberg Region / Carlsbad Region
850 - dobíjení
Vše vyřešeno výměnou alternátoru a pochopitelně i baterie
Výměna alternátoru byla trochu fuška,ale nakonec se dílo podařilo

Výměna alternátoru byla trochu fuška,ale nakonec se dílo podařilo

_________________
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993
Je : V70 r.v. 1999 , V70 [ B 5244 S2] r.v 2003
Bylo: Saab 900SE 2.0T ( B204L - 136kw/185k) r.v.1994 "Black snake",850 T5 estate 2.3T r.v. 1994 "RED DWARF",850 GLE estate 2.5 10v r.v.1993
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]