
Nicméně mě velmi vážně zajímá, kde se to dá zapnout, jak probíhá aktivace či deaktivace, jestli to prostě někdo zná.
Existuje k tomu dálka nebo je to klíčového typu?? Manuál??
Fuj to jsem ale zvědavej... :mrgreen:
Co vím tak jde o origo volvo alarm,který se ovládá buď IR nebo rádiem.Pavel V píše:Tož sa chlapi ukažtě, mám v 940 takovéto čosi. A necho¨dí nebliká nereaguje, což je stav který je celkem v poho.
Nicméně mě velmi vážně zajímá, kde se to dá zapnout, jak probíhá aktivace či deaktivace, jestli to prostě někdo zná.
Existuje k tomu dálka nebo je to klíčového typu?? Manuál??
Fuj to jsem ale zvědavej... :mrgreen:
Děkuji Odborníku... :mrgreen:Drtic píše:Zajimavy, to jsem jeste nevidel
Tipujem to na sadu pre pouzitie rastlinneho oleja miesto nafty...berzerker píše:co to je?
Tipuješ skoro správně, je to část věcí potřebných pro přestavbu na kombinovaný pohon - použitý fritovací olej/nafta. Takzvaný dvounádržový systém.Sergej píše:Tipujem to na sadu pre pouzitie rastlinneho oleja miesto nafty...
A kde přesně jsi to měl vně nebo uvnitř?? Protože potřebuji vědět kde hledat.coroner píše:Já včera z auta vystříhal toto![]()
Docela sranda upálit těch 150drátů co tam vedou a pak zjistit, že auto nežhaví, nestartuje a neustále svítí pravej blinkr![]()
Naštěstí potřebuje TDčko k funkci jen dva dráty a ty nebyl takový problém odhalit, být to ale něco složitějšího tak nevím nevím...
Ta malá krabička byla uvnitř schovaná za přístrojovou deskou a ta velká krabice (nějaká kombinace ovládací jednotky a sirény) byla v motorovém prostoru na levém podběhu.Pavel V píše: A kde přesně jsi to měl vně nebo uvnitř?? Protože potřebuji vědět kde hledat.
a nechces misto pokusu o reinkarnaci radjei nainstalovat celej alarm nanovo a nacisto? Ja jsem mel v bezovem kombiku kdysi neco podobneho, jen bez ultrazvuku... taky nejaky original alarm ovbladany skyrytym tlacitkem v kombinaci se spinackou... sice se mi ho podarilo reinkarnovat, ale vysledna funkce rozhodne neodpovidala investovanemu usili, takze jsem to nalsedne stejne vystrihal a narval tam alarm podle svych predstav....Pavel V píše:A kde přesně jsi to měl vně nebo uvnitř?? Protože potřebuji vědět kde hledat.coroner píše:Já včera z auta vystříhal toto![]()
Docela sranda upálit těch 150drátů co tam vedou a pak zjistit, že auto nežhaví, nestartuje a neustále svítí pravej blinkr![]()
Naštěstí potřebuje TDčko k funkci jen dva dráty a ty nebyl takový problém odhalit, být to ale něco složitějšího tak nevím nevím...
No já prostě ze zvědavosti čmuchám po autě, a našel tam cosi a to už vůbec nemluvím o některých kablících co vedou....nikam. Takže se ptám jak a co. Reinkarnace není nutná, ale když se povede budu šťastný jako blecha. Mám po autě spoustu originál konektorů, které končí akolem dokola nikde žádná samice takže čmuchám vodkud kam....travex píše:a nechces misto pokusu o reinkarnaci radjei nainstalovat celej alarm nanovo a nacisto? Ja jsem mel v bezovem kombiku kdysi neco podobneho, jen bez ultrazvuku... taky nejaky original alarm ovbladany skyrytym tlacitkem v kombinaci se spinackou... sice se mi ho podarilo reinkarnovat, ale vysledna funkce rozhodne neodpovidala investovanemu usili, takze jsem to nalsedne stejne vystrihal a narval tam alarm podle svych predstav....Pavel V píše: A kde přesně jsi to měl vně nebo uvnitř?? Protože potřebuji vědět kde hledat.
takovejch koncu kabelu s konektorem tam najdes asi milion.... a kam patrej? no do veci, na ktery je v aute jenom priprava a prislusej budto priplatkove vybave nebo jine motorizaciPavel V píše:
No já prostě ze zvědavosti čmuchám po autě, a našel tam cosi a to už vůbec nemluvím o některých kablících co vedou....nikam. Takže se ptám jak a co. Reinkarnace není nutná, ale když se povede budu šťastný jako blecha. Mám po autě spoustu originál konektorů, které končí akolem dokola nikde žádná samice takže čmuchám vodkud kam....
Drtic píše:Kdyz jste nakousli ty alarmy, sehnal jsem ridici jednotku od alarmu, ktery byl kdysi vymontovan z bushovky, takze se teste na nejakem srazu na extra super vychytavku tohohle alarmu - startovani na dalku
Sem si to myslél no však ještě nic nekončí a uvidíme co se tam dá všecko najít....travex píše:takovejch koncu kabelu s konektorem tam najdes asi milion.... a kam patrej? no do veci, na ktery je v aute jenom priprava a prislusej budto priplatkove vybave nebo jine motorizaciPavel V píše:
No já prostě ze zvědavosti čmuchám po autě, a našel tam cosi a to už vůbec nemluvím o některých kablících co vedou....nikam. Takže se ptám jak a co. Reinkarnace není nutná, ale když se povede budu šťastný jako blecha. Mám po autě spoustu originál konektorů, které končí akolem dokola nikde žádná samice takže čmuchám vodkud kam....
Ja taky ne, kdyz zatahnu rucku tak to jde nastartovat na dalku a kdyz ji necham dole tak nejdetravex píše: co mne vsak dostalo, je postup pro dalkovy start s autem vybavenym manualni prevodovkou (tzv rezervacni rezim), jeste ze mam automat a nemusim pri opousteni auta mackat vselijake cudliky....
nech vsechno rozkrytovany a klidne prijed, do deseti minut ti prozradim k cemu je kterej konec dobrejPavel V píše:Sem si to myslél no však ještě nic nekončí a uvidíme co se tam dá všecko najít....travex píše:
takovejch koncu kabelu s konektorem tam najdes asi milion.... a kam patrej? no do veci, na ktery je v aute jenom priprava a prislusej budto priplatkove vybave nebo jine motorizaci
Drtic píše:Ja taky ne, kdyz zatahnu rucku tak to jde nastartovat na dalku a kdyz ji necham dole tak nejdetravex píše: co mne vsak dostalo, je postup pro dalkovy start s autem vybavenym manualni prevodovkou (tzv rezervacni rezim), jeste ze mam automat a nemusim pri opousteni auta mackat vselijake cudliky....
Dokonaly to neni, uz jsme jednou chytali auto na parkovisti =) ale jen se rozjelo z kopce na neutral...proste musis mit na pameti, ze se to ovlada ruckou. Takze kdyz rucku, tak bez kvaltu a kdyz kvalt, tak bez rucky. Blby ale je, ze na sedmach je ta rucka silene spatne dimenzovana - z kopce auto neudrzi ani nahodou :?travex píše: a co takhle kvalt?
PS: mas deti? ty dovedou v aute zazraky...
Jestli ti ručka neudrží auto, máš na ní něco nemocnýho, chtělo by to :prace:Drtic píše:Dokonaly to neni, uz jsme jednou chytali auto na parkovisti =) ale jen se rozjelo z kopce na neutral...proste musis mit na pameti, ze se to ovlada ruckou. Takze kdyz rucku, tak bez kvaltu a kdyz kvalt, tak bez rucky. Blby ale je, ze na sedmach je ta rucka silene spatne dimenzovana - z kopce auto neudrzi ani nahodou :?travex píše: a co takhle kvalt?
PS: mas deti? ty dovedou v aute zazraky...
Deti?Vidis, kolik mi je? Ja sem rad, ze uzivim auto, natoz deti..zadny zatim nemam ( i kdyz, jeden nikdy nevi :mrgreen: )
Udrzi..ale nesmi stat v prudsim svahu :?VanThomas píše: Jestli ti ručka neudrží auto, máš na ní něco nemocnýho, chtělo by to :prace:
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé