ALARM ??

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
Pavel V
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 306
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Loucká pošta VELVARY

ALARM ??

Příspěvek od Pavel V »

Tož sa chlapi ukažtě, mám v 940 takovéto čosi. A necho¨dí nebliká nereaguje, což je stav který je celkem v poho :lol: .
Nicméně mě velmi vážně zajímá, kde se to dá zapnout, jak probíhá aktivace či deaktivace, jestli to prostě někdo zná.
Existuje k tomu dálka nebo je to klíčového typu?? Manuál??
Fuj to jsem ale zvědavej... :mrgreen:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Dáreček Volvo 940 POLAR 2,0GL r.v.1994 5+2
Youngtimer: VAZ 2102 Kombi r.v. 1974 Žíža, jménem tím jmenován jest
"Pán Bůh stvořil svět, lidé mu dali pravý úhel a Volvo z něj udělalo dokonalost."

Drtic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1204
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: XC70 B5244T3 '02

ALARM ??

Příspěvek od Drtic »

Zajimavy, to jsem jeste nevidel :)
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

GDPR_user

ALARM ??

Příspěvek od GDPR_user »

Pavel V píše:Tož sa chlapi ukažtě, mám v 940 takovéto čosi. A necho¨dí nebliká nereaguje, což je stav který je celkem v poho :lol: .
Nicméně mě velmi vážně zajímá, kde se to dá zapnout, jak probíhá aktivace či deaktivace, jestli to prostě někdo zná.
Existuje k tomu dálka nebo je to klíčového typu?? Manuál??
Fuj to jsem ale zvědavej... :mrgreen:
Co vím tak jde o origo volvo alarm,který se ovládá buď IR nebo rádiem.
Pod palubkou by měl být modul s alarmem s konektory jako na dvě relé.Já bohužel tento modul neměl,takže jsem alarm vymontoval.

Pavel V
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 306
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Loucká pošta VELVARY

ALARM ??

Příspěvek od Pavel V »

Drtic píše:Zajimavy, to jsem jeste nevidel :)
Děkuji Odborníku... :mrgreen:
_________________
Dáreček Volvo 940 POLAR 2,0GL r.v.1994 5+2
Youngtimer: VAZ 2102 Kombi r.v. 1974 Žíža, jménem tím jmenován jest
"Pán Bůh stvořil svět, lidé mu dali pravý úhel a Volvo z něj udělalo dokonalost."

coroner
Offline
Příspěvky: 17
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Vysočina

ALARM ??

Příspěvek od coroner »

Já včera z auta vystříhal toto :shock:
Docela sranda upálit těch 150drátů co tam vedou a pak zjistit, že auto nežhaví, nestartuje a neustále svítí pravej blinkr :lol:
Naštěstí potřebuje TDčko k funkci jen dva dráty a ty nebyl takový problém odhalit, být to ale něco složitějšího tak nevím nevím...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
740 GLE D24TIC 1987 v korozi, po předchozím majiteli šíleně vybydlená :-(

coroner
Offline
Příspěvky: 17
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Vysočina

ALARM ??

Příspěvek od coroner »

Potřeboval jsem totiž nějaké místo v motorovém prostoru na tohle ....
Jinak bych to tam klidně nechal, zase takovej adrenalinovej sportovec, abych dobrovolně stříhal dráty od alarmu nejsem :D
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
740 GLE D24TIC 1987 v korozi, po předchozím majiteli šíleně vybydlená :-(

berzerker
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 469
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: sk- trnava

ALARM ??

Příspěvek od berzerker »

co to je? :oops:
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2808
Registrován: 16 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

ALARM ??

Příspěvek od Sergej »

berzerker píše:co to je? :oops:
Tipujem to na sadu pre pouzitie rastlinneho oleja miesto nafty...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

coroner
Offline
Příspěvky: 17
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Vysočina

ALARM ??

Příspěvek od coroner »

Sergej píše:Tipujem to na sadu pre pouzitie rastlinneho oleja miesto nafty...
Tipuješ skoro správně, je to část věcí potřebných pro přestavbu na kombinovaný pohon - použitý fritovací olej/nafta. Takzvaný dvounádržový systém.
_________________
740 GLE D24TIC 1987 v korozi, po předchozím majiteli šíleně vybydlená :-(

Drtic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1204
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: XC70 B5244T3 '02

ALARM ??

Příspěvek od Drtic »

Dej vedet, jak to pojede...hlavne jak dlouho, nez se to zalepi :)
Asi bysme tu meli vytvorit sekci Alternativni paliva...je videt, ze nejen na lpg jezdi volvisti,,,
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Pavel V
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 306
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Loucká pošta VELVARY

ALARM ??

Příspěvek od Pavel V »

coroner píše:Já včera z auta vystříhal toto :shock:
Docela sranda upálit těch 150drátů co tam vedou a pak zjistit, že auto nežhaví, nestartuje a neustále svítí pravej blinkr :lol:
Naštěstí potřebuje TDčko k funkci jen dva dráty a ty nebyl takový problém odhalit, být to ale něco složitějšího tak nevím nevím...
A kde přesně jsi to měl vně nebo uvnitř?? Protože potřebuji vědět kde hledat.
_________________
Dáreček Volvo 940 POLAR 2,0GL r.v.1994 5+2
Youngtimer: VAZ 2102 Kombi r.v. 1974 Žíža, jménem tím jmenován jest
"Pán Bůh stvořil svět, lidé mu dali pravý úhel a Volvo z něj udělalo dokonalost."

coroner
Offline
Příspěvky: 17
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Vysočina

ALARM ??

Příspěvek od coroner »

Pavel V píše: A kde přesně jsi to měl vně nebo uvnitř?? Protože potřebuji vědět kde hledat.
Ta malá krabička byla uvnitř schovaná za přístrojovou deskou a ta velká krabice (nějaká kombinace ovládací jednotky a sirény) byla v motorovém prostoru na levém podběhu.
Předpokládám ale, že to nebyl originál Volvo alarm (vzhledem k prasáckému napojení vodičů na hlavní svazky), ale že byl někdy později dodělán.
_________________
740 GLE D24TIC 1987 v korozi, po předchozím majiteli šíleně vybydlená :-(

travex
Offline
Příspěvky: 1332
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha

ALARM ??

Příspěvek od travex »

Pavel V píše:
coroner píše:Já včera z auta vystříhal toto :shock:
Docela sranda upálit těch 150drátů co tam vedou a pak zjistit, že auto nežhaví, nestartuje a neustále svítí pravej blinkr :lol:
Naštěstí potřebuje TDčko k funkci jen dva dráty a ty nebyl takový problém odhalit, být to ale něco složitějšího tak nevím nevím...
A kde přesně jsi to měl vně nebo uvnitř?? Protože potřebuji vědět kde hledat.
a nechces misto pokusu o reinkarnaci radjei nainstalovat celej alarm nanovo a nacisto? Ja jsem mel v bezovem kombiku kdysi neco podobneho, jen bez ultrazvuku... taky nejaky original alarm ovbladany skyrytym tlacitkem v kombinaci se spinackou... sice se mi ho podarilo reinkarnovat, ale vysledna funkce rozhodne neodpovidala investovanemu usili, takze jsem to nalsedne stejne vystrihal a narval tam alarm podle svych predstav....
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Pavel V
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 306
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Loucká pošta VELVARY

ALARM ??

Příspěvek od Pavel V »

travex píše:
Pavel V píše: A kde přesně jsi to měl vně nebo uvnitř?? Protože potřebuji vědět kde hledat.
a nechces misto pokusu o reinkarnaci radjei nainstalovat celej alarm nanovo a nacisto? Ja jsem mel v bezovem kombiku kdysi neco podobneho, jen bez ultrazvuku... taky nejaky original alarm ovbladany skyrytym tlacitkem v kombinaci se spinackou... sice se mi ho podarilo reinkarnovat, ale vysledna funkce rozhodne neodpovidala investovanemu usili, takze jsem to nalsedne stejne vystrihal a narval tam alarm podle svych predstav....
No já prostě ze zvědavosti čmuchám po autě, a našel tam cosi a to už vůbec nemluvím o některých kablících co vedou....nikam. Takže se ptám jak a co. Reinkarnace není nutná, ale když se povede budu šťastný jako blecha. Mám po autě spoustu originál konektorů, které končí akolem dokola nikde žádná samice takže čmuchám vodkud kam....
_________________
Dáreček Volvo 940 POLAR 2,0GL r.v.1994 5+2
Youngtimer: VAZ 2102 Kombi r.v. 1974 Žíža, jménem tím jmenován jest
"Pán Bůh stvořil svět, lidé mu dali pravý úhel a Volvo z něj udělalo dokonalost."

Drtic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1204
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: XC70 B5244T3 '02

ALARM ??

Příspěvek od Drtic »

Kdyz jste nakousli ty alarmy, sehnal jsem ridici jednotku od alarmu, ktery byl kdysi vymontovan z bushovky, takze se teste na nejakem srazu na extra super vychytavku tohohle alarmu - startovani na dalku 8)
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

travex
Offline
Příspěvky: 1332
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha

ALARM ??

Příspěvek od travex »

Pavel V píše:
No já prostě ze zvědavosti čmuchám po autě, a našel tam cosi a to už vůbec nemluvím o některých kablících co vedou....nikam. Takže se ptám jak a co. Reinkarnace není nutná, ale když se povede budu šťastný jako blecha. Mám po autě spoustu originál konektorů, které končí akolem dokola nikde žádná samice takže čmuchám vodkud kam....
takovejch koncu kabelu s konektorem tam najdes asi milion.... a kam patrej? no do veci, na ktery je v aute jenom priprava a prislusej budto priplatkove vybave nebo jine motorizaci
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

travex
Offline
Příspěvky: 1332
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha

ALARM ??

Příspěvek od travex »

Drtic píše:Kdyz jste nakousli ty alarmy, sehnal jsem ridici jednotku od alarmu, ktery byl kdysi vymontovan z bushovky, takze se teste na nejakem srazu na extra super vychytavku tohohle alarmu - startovani na dalku 8)

startovani na dalku je super! Mam ho v obou autech.... jedno umi jenom nastartovat a to druhe umi po nastarovani i v lete chladit a v zime diky NT topit aniz bych startoval... super vec pro lenochy....

co mne vsak dostalo, je postup pro dalkovy start s autem vybavenym manualni prevodovkou (tzv rezervacni rezim), jeste ze mam automat a nemusim pri opousteni auta mackat vselijake cudliky.... :-)
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Pavel V
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 306
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Loucká pošta VELVARY

ALARM ??

Příspěvek od Pavel V »

travex píše:
Pavel V píše:
No já prostě ze zvědavosti čmuchám po autě, a našel tam cosi a to už vůbec nemluvím o některých kablících co vedou....nikam. Takže se ptám jak a co. Reinkarnace není nutná, ale když se povede budu šťastný jako blecha. Mám po autě spoustu originál konektorů, které končí akolem dokola nikde žádná samice takže čmuchám vodkud kam....
takovejch koncu kabelu s konektorem tam najdes asi milion.... a kam patrej? no do veci, na ktery je v aute jenom priprava a prislusej budto priplatkove vybave nebo jine motorizaci
Sem si to myslél no však ještě nic nekončí a uvidíme co se tam dá všecko najít....
_________________
Dáreček Volvo 940 POLAR 2,0GL r.v.1994 5+2
Youngtimer: VAZ 2102 Kombi r.v. 1974 Žíža, jménem tím jmenován jest
"Pán Bůh stvořil svět, lidé mu dali pravý úhel a Volvo z něj udělalo dokonalost."

Drtic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1204
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: XC70 B5244T3 '02

ALARM ??

Příspěvek od Drtic »

travex píše: co mne vsak dostalo, je postup pro dalkovy start s autem vybavenym manualni prevodovkou (tzv rezervacni rezim), jeste ze mam automat a nemusim pri opousteni auta mackat vselijake cudliky.... :-)
Ja taky ne, kdyz zatahnu rucku tak to jde nastartovat na dalku a kdyz ji necham dole tak nejde :)
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

travex
Offline
Příspěvky: 1332
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha

ALARM ??

Příspěvek od travex »

Pavel V píše:
travex píše:
takovejch koncu kabelu s konektorem tam najdes asi milion.... a kam patrej? no do veci, na ktery je v aute jenom priprava a prislusej budto priplatkove vybave nebo jine motorizaci
Sem si to myslél no však ještě nic nekončí a uvidíme co se tam dá všecko najít....
nech vsechno rozkrytovany a klidne prijed, do deseti minut ti prozradim k cemu je kterej konec dobrej :-)
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

travex
Offline
Příspěvky: 1332
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha

ALARM ??

Příspěvek od travex »

Drtic píše:
travex píše: co mne vsak dostalo, je postup pro dalkovy start s autem vybavenym manualni prevodovkou (tzv rezervacni rezim), jeste ze mam automat a nemusim pri opousteni auta mackat vselijake cudliky.... :-)
Ja taky ne, kdyz zatahnu rucku tak to jde nastartovat na dalku a kdyz ji necham dole tak nejde :)

a co takhle kvalt? s manulame byl postup nasledujici...

zaparkovat a nechat bezet motor, zatahnout rucni brzdu, vyradit, pustit pedaly, zmacnkout tlacitko na DO, vypnout klicek, vystoupit, zavrit dvere, zamknout.... az pote zhasl motor, pokud byly nasledne otevreny dvere tak uz motor nesel natocit, prave proto, ze by nekdo mohl zaradit nejakej kvaltik.... u samotne kontroly jenom rucni brzdy bych se docela desil aby nezustal zarazenej kvalt a tys pak v lepsim pripade nehonil auto nekde po ulici nebo zahrade...

PS: mas deti? ty dovedou v aute zazraky... :-)
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Drtic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1204
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: XC70 B5244T3 '02

ALARM ??

Příspěvek od Drtic »

travex píše: a co takhle kvalt?
PS: mas deti? ty dovedou v aute zazraky... :-)
Dokonaly to neni, uz jsme jednou chytali auto na parkovisti =) ale jen se rozjelo z kopce na neutral...proste musis mit na pameti, ze se to ovlada ruckou. Takze kdyz rucku, tak bez kvaltu a kdyz kvalt, tak bez rucky. Blby ale je, ze na sedmach je ta rucka silene spatne dimenzovana - z kopce auto neudrzi ani nahodou :?
Deti? :D Vidis, kolik mi je? Ja sem rad, ze uzivim auto, natoz deti..zadny zatim nemam ( i kdyz, jeden nikdy nevi :mrgreen: )
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

VanThomas
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1429
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
Bydliště: Praha 3

ALARM ??

Příspěvek od VanThomas »

Drtic píše:
travex píše: a co takhle kvalt?
PS: mas deti? ty dovedou v aute zazraky... :-)
Dokonaly to neni, uz jsme jednou chytali auto na parkovisti =) ale jen se rozjelo z kopce na neutral...proste musis mit na pameti, ze se to ovlada ruckou. Takze kdyz rucku, tak bez kvaltu a kdyz kvalt, tak bez rucky. Blby ale je, ze na sedmach je ta rucka silene spatne dimenzovana - z kopce auto neudrzi ani nahodou :?
Deti? :D Vidis, kolik mi je? Ja sem rad, ze uzivim auto, natoz deti..zadny zatim nemam ( i kdyz, jeden nikdy nevi :mrgreen: )
Jestli ti ručka neudrží auto, máš na ní něco nemocnýho, chtělo by to :prace:
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'

Drtic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1204
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: XC70 B5244T3 '02

ALARM ??

Příspěvek od Drtic »

VanThomas píše: Jestli ti ručka neudrží auto, máš na ní něco nemocnýho, chtělo by to :prace:
Udrzi..ale nesmi stat v prudsim svahu :?
Oba dva zadni kotouce jsem mel sundany a rucku rozhybaval..pakny v pohode ale jsou proste maly.. vam ostatnim rucni brzda auto v pohode zabrzdi kdekoliv? Ted myslim teda sedmicky :?: Protoze jestli jo, budu tam mit nekde asi jeste cosi shnileho 8)
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

VanThomas
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1429
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
Bydliště: Praha 3

ALARM ??

Příspěvek od VanThomas »

šaškoval jsem s tim na dvou autech, pokud vemeš za ručku ve 40km musí zablokovat kola, stání ve svahu je samozřejmost. U obou pomohlo vyměnit pakny, zřejmě stačí aby byly i jen trošku sjetý a ten mechanismus se dostane z ideální polohy a už to prostě nefunguje...
Taky bacha na ten šmejd, ve kterým na nápravě končí lanovod, když to seřizuješ musí být povolenej, jinak se nenastavý do správný polohy...

btw nejsme trochu ot? :oops: prosím event. odmoderovat
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'

Zpět na „700 / 900 - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé