hadanka z historie aut 2

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
honza_S60
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 199
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Vůz: Volvo S60 2,4i (2002)
Bydliště: Praha 4
Dostal poděkování: 1 poděkování

hadanka z historie aut 2

Příspěvek od honza_S60 »

I když na Bimotu to má přiliš dlouhý rozvor. To bude několik motorek dohromady. Ten Výfuk to má jako Buell.
_________________
Volvo S60 "Zlatuška" - 2,4i, 170HP, r.v. 2002, 350 tis. km, zlatá metal.
Yamaha TT600R, 31kW, jedu si cestou necestou,...
Bylo: Mitsubishi Carisma 1,6 / Mitsubishi Galant 2,0 GLXi / Skoda Felicia kombi GLXi 1,3 - LPG
Skoda 125L - LPG

Robertissimo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 90
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Frýdek-Místek
Vůz: Volvo V50 Caravan 2.0 (107kW) B 4204 S3
Bydliště: okr. Frýdek-Místek

hadanka z historie aut 2

Příspěvek od Robertissimo »

drewid píše:To je známé. To je tajný prototyp motoru 1.0H2TP následovníka supersportovního high-torque endžinu HTP, akorát teď bude mít twinturbo 8)
Ahoj, zkratka HTP znamená Hovno To Pojede :prace:
_________________
Současné vozítko - Volvo V50 2.0 Caravan, 2.0 107kW B 4204 S3, r.v. 2006 Tmavě modrá metalíza

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 2503
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín
Dal poděkování: 7 poděkování
Dostal poděkování: 31 poděkování

hadanka z historie aut 2

Příspěvek od jarek.krizan »

Robertissimo píše:
drewid píše:To je známé. To je tajný prototyp motoru 1.0H2TP následovníka supersportovního high-torque endžinu HTP, akorát teď bude mít twinturbo 8)
Ahoj, zkratka HTP znamená Hovno To Pojede :prace:
Nebo taky Hnusnej To Povoz
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 5047
Registrován: 18 roků
Bydliště: PRG
Dal poděkování: 12 poděkování
Dostal poděkování: 11 poděkování

hadanka z historie aut 2

Příspěvek od Lachtan »

Honem To Prodej ???
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4285
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec
Dal poděkování: 23 poděkování
Dostal poděkování: 34 poděkování

hadanka z historie aut 2

Příspěvek od dali »

honza_S60 píše:I když na Bimotu to má přiliš dlouhý rozvor. To bude několik motorek dohromady. Ten Výfuk to má jako Buell.
...jak psal TESA, jmenuje se to Y2K, MTT (Marine Turbine Technologies) Y2K

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1961
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 6 poděkování

hadanka z historie aut 2

Příspěvek od LukášM »

dali píše:
LukášM píše:
:palec: ale špatně :lol: :lol: :lol: Ferrari bohužel ne. Je to ital, ikona své doby!
Miura! A co to netradiční řešení? Asi ta převodovka v bloku s motorem jako u motorky? A nevýhoda -častější výměny a náplň cca 10litrů?
Dali výborně! Přesně tak, je to netradiční umístění převodovky. U pozdějších modelů již byla mazání převodovky samostatné. Nevýhodou bylo složité ovládání spojky a nadlidská síla pro její ovládání, také motor vydával velké teploty a při brždění se mu nedostávalo vlivem odstředivých sil palivo ;-) Jinak Miuru, Ferrari 250 GTO a Porsche 911 RS považuji za to nejlepší, co kdy bylo vyrobeno.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

koch
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1580
Registrován: 16 roků
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T
Dostal poděkování: 4 poděkování

hadanka z historie aut 2

Příspěvek od koch »

?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Sibr
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1088
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
Dal poděkování: 11 poděkování
Dostal poděkování: 1 poděkování

hadanka z historie aut 2

Příspěvek od Sibr »

440 s nástavbou nebo přestavbou na kombi, vlastně je to jen jiné víko a plato jak jednoduché a geniální řešení ;-) na fóru byl jeden štastný majitel ;-)
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

pekelnik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1493
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 264 a S80
Bydliště: Brno
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 10 poděkování

hadanka z historie aut 2

Příspěvek od pekelnik »

:shock:
to jsem ještě neviděl. takže rádoby 465? Je to individuální přestavba, nebo nějaká prototypová předělávka?
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988

travex
Ověřený
Offline
Příspěvky: 1083
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha

hadanka z historie aut 2

Příspěvek od travex »

pekelnik píše::shock:
to jsem ještě neviděl. takže rádoby 465? Je to individuální přestavba, nebo nějaká prototypová předělávka?

ze zadnich dveri se vyndalo okno a na jeho misto se narval "laminatovy batoh" - nejsem si jisty, ze je to fabrickeho puvodu, v kazdem pripade kit se dal bezne koupit...
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Pavel V
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 184
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Loucká pošta VELVARY

hadanka z historie aut 2

Příspěvek od Pavel V »

Když jsem sháněl Dárečka někdy přelom říjen Listopad byla jedna k mání kdesi na severu. ˇˇCerná
_________________
Dáreček Volvo 940 POLAR 2,0GL r.v.1994 5+2
Youngtimer: VAZ 2102 Kombi r.v. 1974 Žíža, jménem tím jmenován jest
"Pán Bůh stvořil svět, lidé mu dali pravý úhel a Volvo z něj udělalo dokonalost."

VanThomas
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1210
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
Bydliště: Praha 3
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 4 poděkování

hadanka z historie aut 2

Příspěvek od VanThomas »

_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1749
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1
Dostal poděkování: 2 poděkování

hadanka z historie aut 2

Příspěvek od standa »

další hádanka - co, kdo, zhruba kdy?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 2503
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín
Dal poděkování: 7 poděkování
Dostal poděkování: 31 poděkování

hadanka z historie aut 2

Příspěvek od jarek.krizan »

Žere to žaby a má to dva ulomený zuby na masce. Ale nechce se mi hledat kdy.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3843
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Dal poděkování: 53 poděkování
Dostal poděkování: 25 poděkování

hadanka z historie aut 2

Příspěvek od wickey »

cca 1880? kitrón.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

jojo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 2137
Registrován: 18 roků 11 měsíců
Bydliště: Nižbor
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 4 poděkování

hadanka z historie aut 2

Příspěvek od jojo »

Citrónová firma dělala tyhle věci před tím než se dala do aut. Měli raději zůstat u těch koleček...
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1749
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1
Dostal poděkování: 2 poděkování

hadanka z historie aut 2

Příspěvek od standa »

No ale na druhou stranu bychom neměli Traction Avant, DS, SM...
:palec:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2601
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 10 poděkování

hadanka z historie aut 2

Příspěvek od Sergej »

A co by mohlo byt toto:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4285
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec
Dal poděkování: 23 poděkování
Dostal poděkování: 34 poděkování

hadanka z historie aut 2

Příspěvek od dali »

Vytuněná šestsettorjka (JK 2500, nebo jak se to jmenuje)

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1749
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1
Dostal poděkování: 2 poděkování

hadanka z historie aut 2

Příspěvek od standa »

JK2500 je ryze amatérská stavba od nuly, má to trubkovej rám, dřevěnou kostru obitou plechem. motor T603 tam byl až po nějaký lancii nebo alfě (majitel dostal motor 603 po zapůjčení auta do kopřivnice na testy).
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Stalin
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 936
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
Bydliště: Vysočina
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 1 poděkování

hadanka z historie aut 2

Příspěvek od Stalin »

Ano je to JK 2500 je to prototyp ktery vytvořil Julius Kubinsky. Puvodni motor byl Alfa Romeo 2,5l a až později tam byl osmivalec ze 603 ale naležitě vyladěnej s ventilatorem z Pragy V3S a vykon naladěněj na 103kw..
Osobně sem toto auto viděl ale je to už jen vrak..
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw

VanThomas
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1210
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
Bydliště: Praha 3
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 4 poděkování

hadanka z historie aut 2

Příspěvek od VanThomas »

když tu tak pěkně jede historie, zkusíme prehistorii :) kdo, kde, kdy, co s čím? fotka je to celkem známá, takže lahůdka... (omlouvám se za (ne)kvalitu)
neco.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2601
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 10 poděkování

hadanka z historie aut 2

Příspěvek od Sergej »

Sam velky V.I.L. na rakete ulozenej na prepravnom voziku...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1749
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1
Dostal poděkování: 2 poděkování

hadanka z historie aut 2

Příspěvek od standa »

asi je to elektrický auto a ve své době (tipuju 1900) to hravě vítězilo ve sprintech,tuším, že to jelo stovkou?

kterej hňup sedí uvnitř nevim
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

pekelnik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1493
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 264 a S80
Bydliště: Brno
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 10 poděkování

hadanka z historie aut 2

Příspěvek od pekelnik »

sedět chlápek obkročmo, tak řeknu, že se jendná o suchozemský výcvik námořnictva za 2 války. aneb jak bezpečně řídit miniponorku (tzv. Vepříka) i na suchu :D
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988

Zpět na „o všem možném :-)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé