
Kolik nalítam na motoru??
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 306
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Loucká pošta VELVARY
Kolik nalítam na motoru??
Dostal jsem od vás mnoho nabídek (moc tímto všem děkuji
) na vysněné Volvíčko, a těžko se vybírá..... Pokud mi vyjde velmi dobrý obchod dělal bych nějakou práci na Slovensku. Jojo mi nabídl akceptovatelnou 940 dle fotí moc libofka, ale má přes 300000km..... Jak dlouho ještě může vydržet dálky, prý jezdila jen dálky. Je velmi opečovávaná a vše je zdokladovatelné. Může někdo nějaký názor?? Moc děkuji Pavel V

_________________
Dáreček Volvo 940 POLAR 2,0GL r.v.1994 5+2
Youngtimer: VAZ 2102 Kombi r.v. 1974 Žíža, jménem tím jmenován jest
"Pán Bůh stvořil svět, lidé mu dali pravý úhel a Volvo z něj udělalo dokonalost."
Dáreček Volvo 940 POLAR 2,0GL r.v.1994 5+2
Youngtimer: VAZ 2102 Kombi r.v. 1974 Žíža, jménem tím jmenován jest
"Pán Bůh stvořil svět, lidé mu dali pravý úhel a Volvo z něj udělalo dokonalost."
Kolik nalítam na motoru??
A máš na mysli motor na stěrače,nebo topení,nebo snad ovládání zrcátek.Pavel V píše:Dostal jsem od vás mnoho nabídek (moc tímto všem děkuji) na vysněné Volvíčko, a těžko se vybírá..... Pokud mi vyjde velmi dobrý obchod dělal bych nějakou práci na Slovensku. Jojo mi nabídl akceptovatelnou 940 dle fotí moc libofka, ale má přes 300000km..... Jak dlouho ještě může vydržet dálky, prý jezdila jen dálky. Je velmi opečovávaná a vše je zdokladovatelné. Může někdo nějaký názor?? Moc děkuji Pavel V



-
Offline
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
Kolik nalítam na motoru??
Ja bych rekl, ze jestli se s motorem zachazelo dobre, muze naject klidne dalsich 200.. Ale taky muze bejt na generalku, je to risk 

-
Offline
- Příspěvky: 1502
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
Kolik nalítam na motoru??
No motorek topení asi už moc dlouho nevydrží,byl li používán,motor,pokud dostal co měl,tak by ještě dlouho vydržet měl.
Naposledy upravil(a) selap dne 19 lis 2007 20:50, celkem upraveno 1 x.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvky: 306
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Loucká pošta VELVARY
Kolik nalítam na motoru??
Ty si můžeš vybrat a zatímco si vybereš tak mi někdo odpovímartinopel píše:A máš na mysli motor na stěrače,nebo topení,nebo snad ovládání zrcátek.Pavel V píše:Dostal jsem od vás mnoho nabídek (moc tímto všem děkuji) na vysněné Volvíčko, a těžko se vybírá..... Pokud mi vyjde velmi dobrý obchod dělal bych nějakou práci na Slovensku. Jojo mi nabídl akceptovatelnou 940 dle fotí moc libofka, ale má přes 300000km..... Jak dlouho ještě může vydržet dálky, prý jezdila jen dálky. Je velmi opečovávaná a vše je zdokladovatelné. Může někdo nějaký názor?? Moc děkuji Pavel V
![]()
![]()



Díky

_________________
Dáreček Volvo 940 POLAR 2,0GL r.v.1994 5+2
Youngtimer: VAZ 2102 Kombi r.v. 1974 Žíža, jménem tím jmenován jest
"Pán Bůh stvořil svět, lidé mu dali pravý úhel a Volvo z něj udělalo dokonalost."
Dáreček Volvo 940 POLAR 2,0GL r.v.1994 5+2
Youngtimer: VAZ 2102 Kombi r.v. 1974 Žíža, jménem tím jmenován jest
"Pán Bůh stvořil svět, lidé mu dali pravý úhel a Volvo z něj udělalo dokonalost."
-
Offline
- Příspěvky: 1502
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
Kolik nalítam na motoru??
Jsou li k tomu doklady,a je vidět že je opečovávaný a při prohlídce bude vše ok a cena odpovídající,moc bych se toho nebál,teda pokud jsi chtěl číst tahle
.

_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
Kolik nalítam na motoru??
A budeš jezdit na vodu,elektro,benzín,nebo snad naftu?Pavel V píše:Ty si můžeš vybrat a zatímco si vybereš tak mi někdo odpovímartinopel píše: A máš na mysli motor na stěrače,nebo topení,nebo snad ovládání zrcátek.![]()
![]()
![]()
![]()
Díkysamozřejmně pohonná jednotka tedy motor.



-
Offline
- Příspěvky: 306
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Loucká pošta VELVARY
Kolik nalítam na motoru??
4martinopel-když píšu nalítám tak určitě benzín ....................... 

_________________
Dáreček Volvo 940 POLAR 2,0GL r.v.1994 5+2
Youngtimer: VAZ 2102 Kombi r.v. 1974 Žíža, jménem tím jmenován jest
"Pán Bůh stvořil svět, lidé mu dali pravý úhel a Volvo z něj udělalo dokonalost."
Dáreček Volvo 940 POLAR 2,0GL r.v.1994 5+2
Youngtimer: VAZ 2102 Kombi r.v. 1974 Žíža, jménem tím jmenován jest
"Pán Bůh stvořil svět, lidé mu dali pravý úhel a Volvo z něj udělalo dokonalost."
Kolik nalítam na motoru??
No motory s Redblock bez problémů dělají 1.000.000.kmPavel V píše:4martinopel-když píšu nalítám tak určitě benzín .......................
u turbo motoru se pak nejčastěji opotřebovává turbo.
-
Offline
- Příspěvky: 306
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Loucká pošta VELVARY
Kolik nalítam na motoru??
Koukám ranní ptáče dvakrát jsi mne nachytalmartinopel píše:No motory s Redblock bez problémů dělají 1.000.000.kmPavel V píše:4martinopel-když píšu nalítám tak určitě benzín .......................
u turbo motoru se pak nejčastěji opotřebovává turbo.

To číslo motoru nevím, ale je bez turba a jojo píše mazlená v servisu od mládí kiláky nestočené, ale holátko s historií.
Jedu ve středu udělat vizit no a uvidíme co a jak.
_________________
Dáreček Volvo 940 POLAR 2,0GL r.v.1994 5+2
Youngtimer: VAZ 2102 Kombi r.v. 1974 Žíža, jménem tím jmenován jest
"Pán Bůh stvořil svět, lidé mu dali pravý úhel a Volvo z něj udělalo dokonalost."
Dáreček Volvo 940 POLAR 2,0GL r.v.1994 5+2
Youngtimer: VAZ 2102 Kombi r.v. 1974 Žíža, jménem tím jmenován jest
"Pán Bůh stvořil svět, lidé mu dali pravý úhel a Volvo z něj udělalo dokonalost."
-
Offline
- Příspěvky: 93
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC90 2,5T 2004
- Bydliště: Brno
Kolik nalítam na motoru??
jestli to má 300 tak je to jak nový
a po tom milionu odejdou spíše nešetřený motory
přes půl mega daj koncernový TDI s pra.etem za volantem , pak se stočí na 130 a máš skoro novou oktáfku či pasáta
a pak po 50tis km odejde (tak že oprava je za neadekvátní cenu) a pak vznikaj zvěsti že motor je po smrti po 180tis. km zatím co má dávno přes 600 kolikrát i ne jednou
motorku na stěrači světel dávám tak ještě 200 tisíc jak naznačil Martin

a po tom milionu odejdou spíše nešetřený motory

přes půl mega daj koncernový TDI s pra.etem za volantem , pak se stočí na 130 a máš skoro novou oktáfku či pasáta

a pak po 50tis km odejde (tak že oprava je za neadekvátní cenu) a pak vznikaj zvěsti že motor je po smrti po 180tis. km zatím co má dávno přes 600 kolikrát i ne jednou

motorku na stěrači světel dávám tak ještě 200 tisíc jak naznačil Martin

_________________
je: XC 90 2,5T , 2004
bylo: 850 T5 , 1994
bylo: 740 B230F , 1989
je: XC 90 2,5T , 2004
bylo: 850 T5 , 1994
bylo: 740 B230F , 1989
-
Offline
- Příspěvky: 448
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: Pardubice
Kolik nalítam na motoru??
Co jsem tu tak pobral za ty roky tak vsechny opecovávane benzinové motory od Volva vydrzi bez problému 500 000 km. Na druhou stranu, kdyz clovek bude chtit za nejaky cas prodat tak je urcite vyhodnejsi mit nalitáno méně. Pokud nechce udelat prasecinu s pretacenim tachometru. U turbomotoru zalezi jak se k tomu kdo choval. Co jsem cetl tak neni problem mit turbo po celou dobu zivotnosti motoru, ale myslim si, že temer nikdo se k turbu nechova jak by se melo. Kdo aspon obcas neskoci do studenyho auta a nekam nespecha? Nebo naopak. Okamzite vypne, kdyz dojede. To oboji velmi turbu skodi a proto je treba ho generálkovat. Primo v manualu pro V850turbinu je psano, před vypnutím motoru počkat 60 sekund pro dochlazení turba. Kdyz normalne popojízdím tak to potreba asi moc neni, ale kdyz jedu ostre nebo po dlouhé trase to potreba je urcite. Mne najete km odradili od koupe T5 co je U Haseho.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 1333
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
Kolik nalítam na motoru??
Km u 700/900 nemají zásadní vliv pro rozhodnutí zda koupit či ne, důležitější je technický stav. A propó, benzinových motorů B200 nebo B 230 se všude válí za velmi přijatelné ceny.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvky: 93
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC90 2,5T 2004
- Bydliště: Brno
Kolik nalítam na motoru??
jo jo, protože je nikdo nechce, protože fungují furt dálLUBOŠ píše:Km u 700/900 nemají zásadní vliv pro rozhodnutí zda koupit či ne, důležitější je technický stav. A propó, benzinových motorů B200 nebo B 230 se všude válí za velmi přijatelné ceny.

_________________
je: XC 90 2,5T , 2004
bylo: 850 T5 , 1994
bylo: 740 B230F , 1989
je: XC 90 2,5T , 2004
bylo: 850 T5 , 1994
bylo: 740 B230F , 1989
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé