BRISK SILVER - svíčky pro LPG

Vše okolo plynu.
  • Autor
  • Zpráva
maxwell
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 382
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

BRISK SILVER - svíčky pro LPG

Příspěvek od maxwell »

No mně zas napadlo jestli nemají ty svíčky co jsi psal odrušení v sobě. Je možný aby se ten odpor nažhavil tak moc, že by se při schladnutí, svorník smrštil natolik že by dokázal rozdrtit izolátor?

Viz obrázek dole. Přičemž beru v potaz teplotní dilataci. Je to sice Brisk, ale jako model to ujde ne? ;-)

No pokud by byla takováhle možnost tak bych zkusil klasiku brisk bez odrušovače, investice by to byla minimální ale čert ví čim to bude?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

Michalka
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 90
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Vůz: Volvo 940 polar 2.0 turbo /114kW, r.v.96
Bydliště: Modřice (poblíž Brna)

BRISK SILVER - svíčky pro LPG

Příspěvek od Michalka »

Jarda S40 píše:
Michalka píše:jo a ještě jedna drobnost auto se skoro nezahřívá (max1/4) takže termostat je taky K.O.
Pokud se ohřívá tak, že leze ručička teploměru max. na 1/4 pole, je to špatně a je třeba nový termostat. Auto startuje na benzín snad jen pokud je studené, ale nejsem si jist. Mimochodem ty všechny svíčky vám tam měnil jeden člověk? Pokud ano, tak měl momentovej klíč? Nemohl je při dotahování nalomit?
termostat už máme koupenej jenom ho vyměnit. svíčky měnil pokaždé někdo jinej (Bosh servis,Densa tam dávali u Jeana v servisu).
Auto startuje vždy na benzín ikdyž je motor teplej.

jinak foto cívek dneska nebude bo nemáme ten správný klíč... :shock:
_________________
Volvo V70 2.0T aut. 2001 stříbrná

maxwell
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 382
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

BRISK SILVER - svíčky pro LPG

Příspěvek od maxwell »

Tak jak se to vyvíjí :?:
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

Michalka
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 90
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Vůz: Volvo 940 polar 2.0 turbo /114kW, r.v.96
Bydliště: Modřice (poblíž Brna)

BRISK SILVER - svíčky pro LPG

Příspěvek od Michalka »

maxwell píše:Tak jak se to vyvíjí :?:
auto zatím jezdí (dokonce už má vyměněný termostat) ale již zmiňovaný odborník na diagnostiku-p.Franěk je stále zavalen prací takže jsme v pořadníku :?
_________________
Volvo V70 2.0T aut. 2001 stříbrná

maxwell
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 382
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

BRISK SILVER - svíčky pro LPG

Příspěvek od maxwell »

Dostal jsem se do situace kdy jsem dnes ráno musel vyměnit svíčky. Původní byly Champion a nahradil je Brisk SUPER. Rozdíl jsem pocítil protože předtím mi to nechtělo startovat na studeno. Jsem sám zvědavý jak dlouho vydrží.
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

standa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1884
Registrován: 18 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno

BRISK SILVER - svíčky pro LPG

Příspěvek od standa »

Z čirého zoufalství nad absencí poruch na kombíku (a taky pod tlakem zveřejněných fotek svíček pekelníkova maslostroje) jsem se rozhodl vyměnit svíčky. Byl jsem zvědavej, jak budou po najetí 25.000 km vypadat. Vyměnit nepotřebovaly, motor šlapal jak hodinky, ale řek jsem si, že těch 130 kaček za čtyři svíčky obětuju :D
Takže - motor má najeto 221.000 km, z toho nejméně 2/3 na LPG, posledních 25.000 km převážně po městě a krátké trasy. Svíčky (obyčejný Brisky) jsou všechny stejně opálený, žádné praskliny ani jiné defekty (ten zaolejovanej závit je moje "práce", dolejval jsem olej :roll:). Oleje ubylo po 7.000 km asi 0,4l.
Myslím, že slušný...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4371
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

BRISK SILVER - svíčky pro LPG

Příspěvek od wickey »

chlubil jeden..
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V

CouDy
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 191
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Ostrov nad Oslavou
Vůz: Nissan E.110/35

BRISK SILVER - svíčky pro LPG

Příspěvek od CouDy »

:shock: mechanicky zničit svíčku?? to chce dobrou trefu kamenem, by jinak žádnej pionýr pomalu nejezdil asi a změnou teploty se mi to moc nezdá, kor když mám motorku a jezdim cross(spíš už ne) a svíčka byla co chvilku pod vodou... asi hold není svíčka jako svíčka, já věřim Brisk(na chvilku) a NGK co vydrží... :poc:
_________________
1.480 - .........
2.480 - B18FT (regál)
3.V40 - B4204T
4.TMracing EN450Fes 05´
S3->Nissan Cabstar - BD30Ti

Igor
Offline
Příspěvky: 148
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Slovakia, Východ, Tatry, Spiš. Nová Ves

BRISK SILVER - svíčky pro LPG

Příspěvek od Igor »

....inak chlapi platí zásada, že pri prevádzke na LPG je potrebné sviečky meniť častejšie, totiž oni sú tam viac tepelne zaťažené. Napr. u mňa na S40 je interval výmeny 45 tis. km, menil som 2 x po 25 tis. km a naozaj to bolo potrebné. Tak som to robil aj na predchádzajúcich autách, na plyn jazdím už 13 rokov a stále som to tak robil. Na výrobcovi sviečky v tomto prípade až tak nezáleží...
_________________
S40, 1.8 Saloon, benzín + LPG, 85 kW, typ B4184S, r.v. 1999,

Greenfuel

BRISK SILVER - svíčky pro LPG

Příspěvek od Greenfuel »

Setkal jsem se uz s prasklou svickou, jak popisujes na MB ML500 a pricinou bylo spatne nastaveni nekvalitniho LPG systemu tj chuda smes. Osobne mam dobre zkusenosti ze svickama NGK a nejlepe obycejne. Platinove svicky mohou v pripade natankovani spatneho plynu s nekterymi primesi reagovat.

Michal

pekelnik
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1582
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Ždánice
Vůz: Volvo 264 a 265 a S80
Bydliště: Ždánice

BRISK SILVER - svíčky pro LPG

Příspěvek od pekelnik »

tak S90 dostala na 5. a 6. válec nové cívky, protože údajně z původních popraskaných cívek s už nekvalitní gumovou koncovkou občas vyšla "plazivá jiskra" po svíčce, nikoli do ní a to jí věru nedělalo vůbec dobře. Jezdilo to v pohodě už několik tisíc km. Při čištění krokových motorků a výměny filtrů pro LPG se rozhodlo palivové čerpadlo benzínu dát mi sbohem a tak je stroj zase u p. Fraňka v Žabčicích. poněvač ale má spoustu aut před barákem na spravení a neustále jezdí po výletech, či po horách, chodím už 3. týden pěšky, popř. kradu Michalce Polara. :ryma: :cry: :cry: :cry:
uznávám, že 4 válec red block je nezničitelný a spolehlivější než S90. :?
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5 / 265 - 1979, B27E, 240GL - 1988, B230F
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999

mates
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 415
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno/Dolní Kounice
Vůz: XC90 V8

BRISK SILVER - svíčky pro LPG

Příspěvek od mates »

Jojo, pan Franěk... je to sice fakt odborník a dobrý člověk, ale díky tomu, že nikomu neřekne NE, tak si nabere mraky práce a pak nestíhá. Mám s ním jen ty nejlepší zkušenosti, tak jsem ho doporučil kamarádovi, kterému dělala starost jeho Audi 100 a ten byl bez ní čtyři týdny. Je ale pravda, že auto šlape jako hodinky. Pan Franěk fakt umí :palec:
_________________
je: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998, černá metal- eRko
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988, černá metal.-Volvík

capo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6
Registrován: 15 roků
Bydliště: Boskovice

BRISK SILVER - svíčky pro LPG

Příspěvek od capo »

No nejsem znalec ale mam v autě Denza a mam na nich 6500km a necukají a nezlobí a zatím sem je ani nekontrovlal a to mam sekvenční vstřikování LPG :palec:
_________________
K:golf 2 1,6td - muže byt i bez TP

maxwell
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 382
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

BRISK SILVER - svíčky pro LPG

Příspěvek od maxwell »

No já mám zatím asi max 1000km na těch briskách, doposud žádný problém. Uvidíme co vydrží.
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

pekelnik
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1582
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Ždánice
Vůz: Volvo 264 a 265 a S80
Bydliště: Ždánice

BRISK SILVER - svíčky pro LPG

Příspěvek od pekelnik »

mates píše:Jojo, pan Franěk... je to sice fakt odborník a dobrý člověk, ale díky tomu, že nikomu neřekne NE, tak si nabere mraky práce a pak nestíhá. Mám s ním jen ty nejlepší zkušenosti, tak jsem ho doporučil kamarádovi, kterému dělala starost jeho Audi 100 a ten byl bez ní čtyři týdny. Je ale pravda, že auto šlape jako hodinky. Pan Franěk fakt umí :palec:
nechal jsem si vyměniti 13.2. plynové LPG filtry. při té příležitosti se mi odporoučelo palivové čerpadlo benzínu. nastartovali jsme v servisu přes čistič na brzdy :shock: a jel jsem k p. Frankovi do žabčic. od té doby jezdím Šalinó, popř. Michalčiným Polarem ajsem tak již 5. týden bez auta. :cry: Myslím, že vyměnit palivové čerpadlo z nádrže je problém tak na den. doufám, že to pojede jak pila, protože už mi uteklo tolik kšeftů a v benzínu jsem projel daleko víc peněz, než bych dal ve volvu. kdyby měnil půl auta, dá se to překousnout, ale 1 čerpadlo....
a to ještě není vymontované, natož pak objednané :evil: :evil: :evil:
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5 / 265 - 1979, B27E, 240GL - 1988, B230F
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999

maxwell
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 382
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

BRISK SILVER - svíčky pro LPG

Příspěvek od maxwell »

standa píše:Z čirého zoufalství nad absencí poruch na kombíku ..... Svíčky (obyčejný Brisky) jsou všechny stejně opálený, žádné praskliny ani jiné defekty (ten zaolejovanej závit je moje "práce", dolejval jsem olej :roll:). Oleje ubylo po 7.000 km asi 0,4l.
Myslím, že slušný...

Ty jo a já bláha dolívám olej do motoru přes to víčko, a ne přez válec... :mrgreen: :lol:


Jinak zatím asi 3000 km, Brisky, drží. Původně jsem vyndal cívku a nahradil ji jinou z druhého auta, protože jsem myslel že je kaput. Bylo to ale asi hlavně svíčkama. Po přemontování indučky to přestalo střílet, jenže po pár měsících začaly blbnout svíčky. Teď jsem dal zpátky tu co tam byla a uvidíme, jestli to nebyly svíčky které při slabším napětí nedávali jiskru. V druhém autě mi ta indučka totiž šlapala normálně.
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

GDPR_user

BRISK SILVER - svíčky pro LPG

Příspěvek od GDPR_user »

Takže se s vámi podělím o nejnovější poznatky přímo od plynaře.

Nedoporučují používat svíčky se stříbrem.
Nejhorší svíčky:pro LPG
BERU
DENSO
Bosch
Champion

naopak doporučeno:Brisk,NGK

obecně pak platí při klasickém rozdělovači a kabelech používat svíčky s jedním jiskřištěm,při samostatných cívkách možno i víceelektrodové svíčky.(kvalita značek dle výše uvedeného)

maxwell
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 382
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

BRISK SILVER - svíčky pro LPG

Příspěvek od maxwell »

No tak Champion svíčky jsem tam měl před Briskama. Jen já jsem na ně najel asi 12000 km a bůh ví kolik majitel předemnou. Takže myslím že záleží taky na systému, kubatůře a tlaku ve válcích.
Doporučuji opravdu každých 10000 km nebo lépe řečeno s olejem i svíčky. Nejlepší na zimu kdy je chladno a na jaře. Je to jen blbých pár kaček ale fakt se to vyplatí. :palec:
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

Ladouš
Offline
Příspěvky: 14
Registrován: 15 roků
Bydliště: Jindřichův Hradec

BRISK SILVER - svíčky pro LPG

Příspěvek od Ladouš »

Mam plyn teprve kráce a mám najeto přes 10.000km od letošního května. Zkoušel všechny možné svíčky a jediné co opravdu jedou jsou originál DENZA. Prošli mi rukama BRISK, NGK i BOSCH ale z Denzama i iridiem se to nedá srovnat. Ten co mi montoval plyn mi řekl, že musi vydržet minimálně 40.000 km, tak uvidím. Mám V70 2.4 T AWD.
_________________
V 70 2.4T AWD s automatem, r.v. 1999 a LPG B5244T 142 kw
Honda XL1000V, rv. 2001

pitris
Offline
Příspěvky: 147
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Vůz: V40 už není... uvidíme na jaře
Bydliště: Ostrava

BRISK SILVER - svíčky pro LPG

Příspěvek od pitris »

Chalpi zrovna dneska si jedu pro Volvika, který prodělal přestavbu na LPG. Chci se zeptat, jestli tam můžu nechat svíčky co tym byly, nebo je mám vyměnit? Vím, že jsem barbar, ale vůbec nevím co za svíčky tam jsou, protože od koupě jsem to nezjišťoval... :oops:
_________________
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš

starý
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 7
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Rožňava

BRISK SILVER - svíčky pro LPG

Příspěvek od starý »

pitris píše:Chalpi zrovna dneska si jedu pro Volvika, který prodělal přestavbu na LPG. Chci se zeptat, jestli tam můžu nechat svíčky co tym byly, nebo je mám vyměnit? Vím, že jsem barbar, ale vůbec nevím co za svíčky tam jsou, protože od koupě jsem to nezjišťoval... :oops:
keby som ti mohol doporučiť tak si tam nechaj tie čo tam máš ono po prejdení niekolkých kilometrov ti na LPG auto začne cukať a potom ich vymeňiš ja doporučujem mojim zákazníkom bežne sviečky BRISK SILVER a sú snimi spokojní len majú nižšiu životnost ale ked ich menia pri každej výmene oleja tak ti garantujem že nebudeš mať žiadné problémy ohladne sviečok.
_________________
Volvo V70 2,4T, 184kW r.v. 2001, automat us. verzia, 63000km

pitris
Offline
Příspěvky: 147
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Vůz: V40 už není... uvidíme na jaře
Bydliště: Ostrava

BRISK SILVER - svíčky pro LPG

Příspěvek od pitris »

dík, majitel firmy co mi to montovala taky říkal, že tam mám nechat to co tam je.... případně pokud by to škubalo, tak vyměnit....
_________________
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš

tomasss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2355
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

BRISK SILVER - svíčky pro LPG

Příspěvek od tomasss »

Na strankach brisku je pro muj motor psano ze doporucuji Brisk Super GR14YC. Mam tam dat tyhle, a nebo kvuli provozu na lpg o stupen studenejsi? A jak je ta "studenejsi" svicka znacena, GR15YC?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

starý
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 7
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Rožňava

BRISK SILVER - svíčky pro LPG

Příspěvek od starý »

tomasss píše:Na strankach brisku je pro muj motor psano ze doporucuji Brisk Super GR14YC. Mam tam dat tyhle, a nebo kvuli provozu na lpg o stupen studenejsi? A jak je ta "studenejsi" svicka znacena, GR15YC?
daj tam kludne tie doporučené
_________________
Volvo V70 2,4T, 184kW r.v. 2001, automat us. verzia, 63000km

tomasss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2355
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

BRISK SILVER - svíčky pro LPG

Příspěvek od tomasss »

Tak teda nevim jesli jsou brisky tak nekvalitni co se tyce materialu matky, ale tohle se mi dneska stalo...
Asi vam nemusim rikat, ze kdyz to ruplo a ja zjistil co se stalo (zavit+jiskriste+dosedaci plocha svicky zustala v hlave, zbytek jsem vytahl v orechu), tak jsem se malem pos*al.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Zpět na „LPG + CNG + E85 a ostatní“