BRISK SILVER - svíčky pro LPG

Vše okolo plynu.
  • Autor
  • Zpráva
maxwell
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 382
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

BRISK SILVER - svíčky pro LPG

Příspěvek od maxwell »

Vážení, máte někdo skušenost těmadle svíčkama?

http://www.brisk.cz/index.php?page=svicky_silver.html
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

GDPR_user

BRISK SILVER - svíčky pro LPG

Příspěvek od GDPR_user »

maxwell píše:Vážení, máte někdo skušenost těmadle svíčkama?

http://www.brisk.cz/index.php?page=svicky_silver.html
Vyser se na to,dle mého technika co mi dělá LPG je lepší raději 2xobyč svíčku,než jednou drahou.

maxwell
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 382
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

BRISK SILVER - svíčky pro LPG

Příspěvek od maxwell »

Měla by stát kolem 92.50 kč

to zase tolik není oproti klasické za 55 Kč i když myslím že normální zimní, tedy měká, je dobrá taky.

Ale asi to risknu a skusím je.
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

Igor
Offline
Příspěvky: 143
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Slovakia, Východ, Tatry, Spiš. Nová Ves

BRISK SILVER - svíčky pro LPG

Příspěvek od Igor »

Mám skúsenosť s Brisk Silver pre LPG motory - patria do Škoda, má liatinovú hlavu v ktorej nie sú ventilové sedlá lisované zo šedej zliatiny, tam to funguje dobre. Na moderných autách netreba laborovať, treba tam dať nové sviečky - originály alebo ekvivalent ot Bosch alebo NGK a potom sa už len voziť.....
_________________
S40, 1.8 Saloon, benzín + LPG, 85 kW, typ B4184S, r.v. 1999,

Michalka
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 90
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Vůz: Volvo 940 polar 2.0 turbo /114kW, r.v.96
Bydliště: Modřice (poblíž Brna)

BRISK SILVER - svíčky pro LPG

Příspěvek od Michalka »

Igor píše:Mám skúsenosť s Brisk Silver pre LPG motory - patria do Škoda, má liatinovú hlavu v ktorej nie sú ventilové sedlá lisované zo šedej zliatiny, tam to funguje dobre. Na moderných autách netreba laborovať, treba tam dať nové sviečky - originály alebo ekvivalent ot Bosch alebo NGK a potom sa už len voziť.....
no s iridiovýma Bosch pro LPG jsme se moc nepovozili po 200km vypověděli 2 ze 6 službu...a nejlevnejsi taky nebyly...
ted tam jsou svicky Denso a auto zatim jezdi...
_________________
Volvo V70 2.0T aut. 2001 stříbrná

GDPR_user

BRISK SILVER - svíčky pro LPG

Příspěvek od GDPR_user »

Michalka píše:
Igor píše:Mám skúsenosť s Brisk Silver pre LPG motory - patria do Škoda, má liatinovú hlavu v ktorej nie sú ventilové sedlá lisované zo šedej zliatiny, tam to funguje dobre. Na moderných autách netreba laborovať, treba tam dať nové sviečky - originály alebo ekvivalent ot Bosch alebo NGK a potom sa už len voziť.....
no s iridiovýma Bosch pro LPG jsme se moc nepovozili po 200km vypověděli 2 ze 6 službu...a nejlevnejsi taky nebyly...
ted tam jsou svicky Denso a auto zatim jezdi...
Nejlépe se mi osvědčily klasické svíčky.

Igor
Offline
Příspěvky: 143
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Slovakia, Východ, Tatry, Spiš. Nová Ves

BRISK SILVER - svíčky pro LPG

Příspěvek od Igor »

Presne tak, netreba špekulovať s rôznymi sviečkami, predajcovia o nich nevedia takmer nič, stoja nemálo korún a sú v podstate zbytočné. Potrebné je častejšie vymeniť originály a nemôže byť problém. Ak sa menia po 40000 km, treba ich vymeniť tak cca po 25000 - 28000 tis km. Skúseností mám, na LPG jazdím už 12 rokov, takže niečo mi cez ruky prešlo, aj problematika sviečok...
_________________
S40, 1.8 Saloon, benzín + LPG, 85 kW, typ B4184S, r.v. 1999,

Pavel V
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 306
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Loucká pošta VELVARY

BRISK SILVER - svíčky pro LPG

Příspěvek od Pavel V »

martinopel píše:
Michalka píše:
no s iridiovýma Bosch pro LPG jsme se moc nepovozili po 200km vypověděli 2 ze 6 službu...a nejlevnejsi taky nebyly...
ted tam jsou svicky Denso a auto zatim jezdi...
Nejlépe se mi osvědčily klasické svíčky.
Ano mě také po zapálení dlouho hoří a nekape z nich vosk :mrgreen:
_________________
Dáreček Volvo 940 POLAR 2,0GL r.v.1994 5+2
Youngtimer: VAZ 2102 Kombi r.v. 1974 Žíža, jménem tím jmenován jest
"Pán Bůh stvořil svět, lidé mu dali pravý úhel a Volvo z něj udělalo dokonalost."

Ozyy
Offline
Příspěvky: 29
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Týnec u Břeclavi

BRISK SILVER - svíčky pro LPG

Příspěvek od Ozyy »

Ty to svíčky používam už 2,5 roku na lpg.Normalní svíčky třeba bosch při jízdě na plyn cukají
_________________
V 70II 2,4D5 120kw 2002
bylo Volvo 940 Polar B200FT 1997

Marek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 170
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Vůz: Škoda SuperB 1.8T Elegance
Bydliště: Praha

BRISK SILVER - svíčky pro LPG

Příspěvek od Marek »

Názory jsou různé...
Můj je použít platinové,nebo při finančních možnostech iridiové...
U turbín případně vyzkoušet o číslo studenější.
_________________
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)

tompo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 108
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 9-Střížkov

BRISK SILVER - svíčky pro LPG

Příspěvek od tompo »

I já na ně jezdim. Sice zatim pouze cca 1tkm, nicméně pohoda a cena cca 90 Kč/ks mi přijde naprosto v poho.
_________________
1.Volvo 945 model ´95, B200F@B230FB+LPG, 96kW, barva bílá"Bělouš"
2.Toyota Previa GL ´95 2.5i+LPG Magic"ToiToi"

standa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1882
Registrován: 18 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno

BRISK SILVER - svíčky pro LPG

Příspěvek od standa »

Michalka píše: no s iridiovýma Bosch pro LPG jsme se moc nepovozili po 200km vypověděli 2 ze 6 službu...a nejlevnejsi taky nebyly...
ted tam jsou svicky Denso a auto zatim jezdi...
Dovolil bych si updatovat - i svíčky Denso dojezdily :?
Pekelník mě dovezl ukázat všechny problematické svíčky ze svý S90: některý jsou černý od bohaté směsi, taky mají popraskané izolátory (ne u jiskřiště, ale tam, kde se nasazuje kabel :shock: ) - prostě katastrofa. Zatím nemám žádnou, byť jen pracovní, teorii, proč se tak děje.

Kdyby Pekelník používal Brisky, tak už slyším reakce "odborníků" - no jó, kdybys používal kvalitku, třeba Bosche nebo Densa... U Pekelníka by snad ani originál Volvosupersvíčky nic nezmohly. Nebo bychom mohli voprubovat sportovní filtr nebo fosforeskující návleky na hadice, co na to říkáte, "odborníci"? :lol:

Pekelniku, nahoď fota, prosím.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

maxwell
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 382
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

BRISK SILVER - svíčky pro LPG

Příspěvek od maxwell »

Ještě jsem je nekoupil, ale po novém roce půjdu na LPG kontrolu, takže se optám v servisu jaké mají zkušenosti. Stejně nechám vyměnit membránu a možná ještě něco tak mu řeknu i o nový svíčky.

Takže až bude hotovo tak poreferuji.
Jinak si myslím že jde také o to jaké má motor tlaky - Turbo a podobně, a asi i o systému LPG. jestli směsovací a nebo vstřikovací.

Na můj klasickej asi žádný zvláštní nepotřebuji, leč zkusím je. Bůh ví kolik maj ty moje naběháno, ale víc jak 10000km určitě.
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

pekelnik
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1582
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Ždánice
Vůz: Volvo 264 a 265 a S80
Bydliště: Ždánice

BRISK SILVER - svíčky pro LPG

Příspěvek od pekelnik »

standa píše: Dovolil bych si updatovat - i svíčky Denso dojezdily :?
Pekelník mě dovezl ukázat všechny problematické svíčky ze svý S90: některý jsou černý od bohaté směsi, taky mají popraskané izolátory (ne u jiskřiště, ale tam, kde se nasazuje kabel :shock: ) - prostě katastrofa. Zatím nemám žádnou, byť jen pracovní, teorii, proč se tak děje.

Kdyby Pekelník používal Brisky, tak už slyším reakce "odborníků" - no jó, kdybys používal kvalitku, třeba Bosche nebo Densa... U Pekelníka by snad ani originál Volvosupersvíčky nic nezmohly. Nebo bychom mohli voprubovat sportovní filtr nebo fosforeskující návleky na hadice, co na to říkáte, "odborníci"? :lol:

Pekelniku, nahoď fota, prosím.
Stručná historie posledního půl roku :?
Bosh super plus8 (LPG svíčky) - cca 3000km - namontovány v Bosh servisu
Bosh super plus iridium plus 24 - cca 200km - doporučeny pro S90 na LPG/CNG (po rozskočeném isolantu úspěšně vyreklamovány. foto nemám :neutral: )
Denso K20PR-U - cca 3000 - pro provoz na benzín (na plyn cukají)
nyní zpět Bosh super plus 8 .... zahajuji tipovací soutěž kdy dojezdí :lol: (a při rozjezdu cukaj taky)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5 / 265 - 1979, B27E, 240GL - 1988, B230F
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999

GDPR_user

BRISK SILVER - svíčky pro LPG

Příspěvek od GDPR_user »

pekelnik píše:
standa píše: Dovolil bych si updatovat - i svíčky Denso dojezdily :?
Pekelník mě dovezl ukázat všechny problematické svíčky ze svý S90: některý jsou černý od bohaté směsi, taky mají popraskané izolátory (ne u jiskřiště, ale tam, kde se nasazuje kabel :shock: ) - prostě katastrofa. Zatím nemám žádnou, byť jen pracovní, teorii, proč se tak děje.

Kdyby Pekelník používal Brisky, tak už slyším reakce "odborníků" - no jó, kdybys používal kvalitku, třeba Bosche nebo Densa... U Pekelníka by snad ani originál Volvosupersvíčky nic nezmohly. Nebo bychom mohli voprubovat sportovní filtr nebo fosforeskující návleky na hadice, co na to říkáte, "odborníci"? :lol:

Pekelniku, nahoď fota, prosím.
Stručná historie posledního půl roku :?
Bosh super plus8 (LPG svíčky) - cca 3000km - namontovány v Bosh servisu
Bosh super plus iridium plus 24 - cca 200km - doporučeny pro S90 na LPG/CNG (po rozskočeném isolantu úspěšně vyreklamovány. foto nemám :neutral: )
Denso K20PR-U - cca 3000 - pro provoz na benzín (na plyn cukají)
nyní zpět Bosh super plus 8 .... zahajuji tipovací soutěž kdy dojezdí :lol: (a při rozjezdu cukaj taky)
A co zkusit prachobyčejné Brisky???

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2002
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

BRISK SILVER - svíčky pro LPG

Příspěvek od Jarda S40 »

Zkusil bych Brisky s vyšší tepelnou odolností (čili studenější). Možná díky sekvenčnímu vstřikování máš chudší směs a svíčky + spalovací prostor se přehřívají. To mokré a mastné na svíčce podle mě vznikne až když svíčky začnou zlobit vlivem poškození a vynechávají nebo vůbec nepálej.

standa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1882
Registrován: 18 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno

BRISK SILVER - svíčky pro LPG

Příspěvek od standa »

mě nelezou do hlavy ty prasklý izolátory. nikdy jsem to na svých autech nezažil vyjma případu, kdy se mi sesmekl málo nasazenej svíčkovej klíč a izolátor jsem ulomil... :roll:

můžou ty praskliny vzniknout jinak než mechanickým namáháním??? jiskřiště vypadá (až na černej humus) normálně, přílišné vedro by dřív rozpustilo cívky.... fakticky nevim :neutral:
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Jean
Offline
Příspěvky: 373
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: Podolí u Brna
Vůz: Volvo 850 T5

BRISK SILVER - svíčky pro LPG

Příspěvek od Jean »

No, já nevím proč praskly a hlavně bych hledal, proč nechtějí fungovat ani Densa. Popraskaný Bosche už jsme viděli. Prostě svíčky Bosch nebrat. Ale v každém případě se tam děje něco co nemá. V rámci do jisté míry omezených diagnostických možností bych začal s tím, že bych úplně vyřadil plyn a jezdil jen na benzín. Podle toho, co by to dělalo, bych řešil dál. Možností druhou a správnější je kontaktovat někoho, kdo má kompletní diagnostickou stanici a měřit a měřit. Co jde z výfuku, co hlásí lambda, průběh zapalování.... Zkrátka vše a porovnávat a hledat. Závada je to určitě relativně drobná, ale o to hůř se hledá. Lepší je, když auto prostě nejede.... :roll:
Já bych zkusil asi pana Fraňka z Žabčic nebo se domluvit s Jarkem Křižanem. Aby nebylo špatně pochopeno. Nechci nijak zpochybňovat Standovi diagnostické schopnosti. Sám ho občas využiji. Ale jde mně o to porovnání hodnot změřených "na motoru" s tím co jde z výfuku. A emise zatím Standa myslím nezměří.
_________________
Volvo 960 93,95,96,97 B6304FS, S80 00 T6, 850 2,3 T5

1. eshop s volvodíly

standa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1882
Registrován: 18 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno

BRISK SILVER - svíčky pro LPG

Příspěvek od standa »

u jarka to bylo...

já bych šel s hledáním zrady ještě dál - proč ten motor nemůže šlapat i s nejobyčejnějšíma svíčkama??? dyk to má mizernejch 70 koní na litr, nespaluje to extrémně chudé směsi, ani exotická paliva, otáčky nelezou přes blbejch šest tisíc, tak kde je, krucinál, problém?

nyní už je doufám všem těm, kteří se v pekelníkově motoru vrtali, jasné, že ve svíčkách an sich problém není, takže se můžou soustředit na praskání izolátorů. doufám, že až se příčina praskání nalezne, tak motor poběží jako švýcary i na zaolejovaný svíčky z traboša (ehm, ze tří trabošů) :)

takže nabízím několik výchozích tezí:
- popraskání izolátorů nebylo způsobeno elektricky, neznám zapalovací soustavu, která by takto devastovala svíčky, ani jsem nezažil závadu na zapalování s těmito důsledky
- tepelné přetížení svíčky: nesmysl, svíčky na to nevypadají, navíc by vysoká teplota rozpustila vn cívky
- nestandardní pracovní podmínky ve válcích: jiskřiště jsou v pohodě, takže spíš ne...
- kusová závada: blbost, už je tam bůhvíkolikátá

čili zbývají mě permoníci a mechanické poškození izolátoru při montáži nebo během provozu (jak na těch svíčkách drží vn cívka?, netlačí něco zezhora na svíčku, třeba dekl?)
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2002
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

BRISK SILVER - svíčky pro LPG

Příspěvek od Jarda S40 »

Stando, pokud do těch svíček někdo nemlátí nebo je neláme, tak ten porcelán musí praskat z nějakého důvodu. Pak zbejvá jen teplo. Rychlé a velké teplo, na jehož nárust ten porcelán reaguje prasknutím. Ve spojitosti s LPG a jeho odměřovaným množstvím se mi příčinou tepla jeví chudá směs. To obecně bejvá příčinou přehřívání motorů. Pokud se přehřejvá svíčk, může to koncovka (cívka) vydržet. Celkové taplo tam múže být větší jen nepatrně. Jde o to, že se ta svíčka může přehřívat krátkodobě, ale příliš na to, aby ten porcelán stačil to teplo odvádět. Pokud mám pravdu, je otázka proč se tolik ohřívá, zda neklama Lambda a podobně. To chce to měření co říká Jean. To by ukázalo měření splodin. Nicméně se takhle na dálku stejně nedá nikam dojít. K tomu přehřívání svíček může docházet jen v nějakém režimu a pod.

Michalka
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 90
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Vůz: Volvo 940 polar 2.0 turbo /114kW, r.v.96
Bydliště: Modřice (poblíž Brna)

BRISK SILVER - svíčky pro LPG

Příspěvek od Michalka »

Jarda S40 píše:Stando, pokud do těch svíček někdo nemlátí nebo je neláme, tak ten porcelán musí praskat z nějakého důvodu. Pak zbejvá jen teplo. Rychlé a velké teplo, na jehož nárust ten porcelán reaguje prasknutím. Ve spojitosti s LPG a jeho odměřovaným množstvím se mi příčinou tepla jeví chudá směs. To obecně bejvá příčinou přehřívání motorů. Pokud se přehřejvá svíčk, může to koncovka (cívka) vydržet. Celkové taplo tam múže být větší jen nepatrně. Jde o to, že se ta svíčka může přehřívat krátkodobě, ale příliš na to, aby ten porcelán stačil to teplo odvádět. Pokud mám pravdu, je otázka proč se tolik ohřívá, zda neklama Lambda a podobně. To chce to měření co říká Jean. To by ukázalo měření splodin. Nicméně se takhle na dálku stejně nedá nikam dojít. K tomu přehřívání svíček může docházet jen v nějakém režimu a pod.
Lambda je tam nová (cca 4měs). S p.Fraňkem se na podrobné diagnostice snažíme domluvit už asi 2-3týdny ale je pořád zavalen prací...tak snad po vánocích.
Stando viděl jsi i cívky? Jsou taky nějaký nemocný-vypadají že jim bylo taky docela teplo :?
_________________
Volvo V70 2.0T aut. 2001 stříbrná

standa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1882
Registrován: 18 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno

BRISK SILVER - svíčky pro LPG

Příspěvek od standa »

Jardo, já ti nevim...jiskřiště musí mít pracovní teplotu 500 až 800 st., druhej konec svíčky má do 200 st. a chladicí voda v hlavě 100 st. Je to značný teplotní spád, hromada tepla ze svíčky se odvede do hlavy.Proto nevěřím, že by ve válci stoupla teplota tak, že by to zničilo izolátor svíčky vně motoru a přitom by jiskřiště nebylo viditelně požkozený. To by najiskřišti musela být teplota jak prase, tavily by se elektrody, praskaly by izolátory u jiskřiště, samozápaly, detonační spalování, co?

Ale samosebou můžeš mít pravdu ty.

Měření motoru bude taky problém, prý to dělají jen některý válce, takže měření na společným výfuku bude zatíženo chybou...

Míšo, nemáte náááhodoou fota těch cívek?
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2002
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

BRISK SILVER - svíčky pro LPG

Příspěvek od Jarda S40 »

Stando, zkus měřit teplotu jednotlivých svodů od výfuku hned u hlav. To by mohlo něco napovědět. Jinak to detonační spalování a tak podobně bych čekal. Zjednodušeně opakuju, pokud na ty svíčky nic výrazně netlačí, tak čím jiným by to bylo když ne teplotou? A nemusí být ani moc vysoká maximální dosažená, ale spíše změny teploty. Rychlej nárust a možná i pokles. V té svíčce je kovové jádro a to má značnou tepelnou roztažnost. Pokud by teplota vylétla příliš rychle, porcelán tu objemovou změnu nestačí sledovat a popraská. Je to jen teorie, ale snad stojí za ověření.

P.S. Varianta, že by plyn občas foukl na izolátor a ochladil jej asi nepadá v úvahu, co?

Michalka
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 90
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Vůz: Volvo 940 polar 2.0 turbo /114kW, r.v.96
Bydliště: Modřice (poblíž Brna)

BRISK SILVER - svíčky pro LPG

Příspěvek od Michalka »

standa píše: Míšo, nemáte náááhodoou fota těch cívek?
jo jo cívky jsou pořád "uvnitř vozu" foto bude zítra za světla. jinak jestli jsem dobře Karla pochopila tak se mu to 2x (ze3 případů) stalo hned po nastartování teplého motoru - startuje se automaticky na benzín...což kapánek vyvrací teorii o vlivu LPG - nebo taky ne..co já blondýna o tom vím :( .
jo a ještě jedna drobnost auto se skoro nezahřívá (max1/4) takže termostat je taky K.O.
_________________
Volvo V70 2.0T aut. 2001 stříbrná

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2002
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

BRISK SILVER - svíčky pro LPG

Příspěvek od Jarda S40 »

Michalka píše:jo a ještě jedna drobnost auto se skoro nezahřívá (max1/4) takže termostat je taky K.O.
Pokud se ohřívá tak, že leze ručička teploměru max. na 1/4 pole, je to špatně a je třeba nový termostat. Auto startuje na benzín snad jen pokud je studené, ale nejsem si jist. Mimochodem ty všechny svíčky vám tam měnil jeden člověk? Pokud ano, tak měl momentovej klíč? Nemohl je při dotahování nalomit?

Zpět na „LPG + CNG + E85 a ostatní“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé