PROBLÉM SE STARTEM 480ES

Malé, ale Volvo...
  • Autor
  • Zpráva
Jirrka
Offline
Příspěvky: 449
Registrován: 18 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

PROBLÉM SE STARTEM 480ES

Příspěvek od Jirrka »

Tak jsem se dneska informoval na to Doktorovo auto a dle toho co jsem slysel to bylo zralý skoro na náhr. díly. Na druhou stranu bylo prý evidentně vidět v jakým je to auto stavu, takže jsi ho neměl kupovat nebo za patřičnou cenu. Příště si vezmi někoho sebou, aby schladil tvoje nadšení při koupi a přiměl tě k reálnému pohledu. Když si člověk vyhlídne nějaký auto a najde ho, tak často přehlíží chyby, které má. Výstřízlivění bývá kruté.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

CouDy
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 191
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Ostrov nad Oslavou
Vůz: Nissan E.110/35

PROBLÉM SE STARTEM 480ES

Příspěvek od CouDy »

A u kohopak ses informoval??
_________________
1.480 - .........
2.480 - B18FT (regál)
3.V40 - B4204T
4.TMracing EN450Fes 05´
S3->Nissan Cabstar - BD30Ti

Jirrka
Offline
Příspěvky: 449
Registrován: 18 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

PROBLÉM SE STARTEM 480ES

Příspěvek od Jirrka »

U člověka, který měl o to auto taky zájem a viděl ho. 8) Jak jsem psal. Přístě někoho sebou a nebát se trošku připlatit za slušnej kchár.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

Jirrka
Offline
Příspěvky: 449
Registrován: 18 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

PROBLÉM SE STARTEM 480ES

Příspěvek od Jirrka »

Jirrka píše:U člověka, který měl o to auto taky zájem a viděl ho. 8) Jak jsem psal. Přístě někoho sebou a nebát se trošku připlatit za slušnej kchár. Doporučuji se jet podívat i na auta, který jsou už mimo vaši finanční představu, protože zjistíte, že někdy stačí si opravdu jen trochu připlatit a máte auto v nesrovnatelně lepsím stavu a ve výsledku vás to přijde levněji. Takže bacha na výhodné nabídky a "relativně" levná auta.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

CouDy
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 191
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Ostrov nad Oslavou
Vůz: Nissan E.110/35

PROBLÉM SE STARTEM 480ES

Příspěvek od CouDy »

Dneska autí dostalo startér od Stalina, tak doufám že od toho mám klid a zítra se vrhnu na potahnutí repro v předních dveřích... 8) látku mám, docela se mi i líbí, tak uvidíme jak to dopadne, pak pude na řadu renovace zadních světel a oprava ručky... ještě nikde musim sehnat ty plechy co jsou na kotoučích, kolik stojí a kde je seženu??
_________________
1.480 - .........
2.480 - B18FT (regál)
3.V40 - B4204T
4.TMracing EN450Fes 05´
S3->Nissan Cabstar - BD30Ti

Jirrka
Offline
Příspěvky: 449
Registrován: 18 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

PROBLÉM SE STARTEM 480ES

Příspěvek od Jirrka »

S ručkou si vyhraješ. Je tam štelovací šroub ve třemenu. Dej bacha az nestrhnesš na na něm ozubení. Mně se to stalo a pak jsem kupoval třmen.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

Sarkasmic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1860
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

PROBLÉM SE STARTEM 480ES

Příspěvek od Sarkasmic »

diablo000111 píše: napis mi jak to funguje??? a tim zkracenim sem myslel tak jak sem to napsal na poloosi je simering snad stejny jako u veciny aut tak ho rozpojit a kousek ustipnout uz sem to nekolikrat delal i kdyz novej stoji asi 80kč
Můžu se zeptat jak funguje simering když ho přeštípnu a zkrátím?????????? :evil: :evil: Nějak mi to neleze do hlavy.....
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

CouDy
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 191
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Ostrov nad Oslavou
Vůz: Nissan E.110/35

PROBLÉM SE STARTEM 480ES

Příspěvek od CouDy »

Jirrka píše:S ručkou si vyhraješ. Je tam štelovací šroub ve třemenu. Dej bacha az nestrhnesš na na něm ozubení. Mně se to stalo a pak jsem kupoval třmen.
a kde je na tom jaký ozubení?? já jsem to ještě nebádal, ale radši ať vim
_________________
1.480 - .........
2.480 - B18FT (regál)
3.V40 - B4204T
4.TMracing EN450Fes 05´
S3->Nissan Cabstar - BD30Ti

LukášM
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2181
Registrován: 17 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

PROBLÉM SE STARTEM 480ES

Příspěvek od LukášM »

Sarkasmic píše:
diablo000111 píše: napis mi jak to funguje??? a tim zkracenim sem myslel tak jak sem to napsal na poloosi je simering snad stejny jako u veciny aut tak ho rozpojit a kousek ustipnout uz sem to nekolikrat delal i kdyz novej stoji asi 80kč
Můžu se zeptat jak funguje simering když ho přeštípnu a zkrátím?????????? :evil: :evil: Nějak mi to neleze do hlavy.....
Vysvětlení už tam je, ale ani na podruhé jsem to nepobral ;-)
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

LukášM
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2181
Registrován: 17 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

PROBLÉM SE STARTEM 480ES

Příspěvek od LukášM »

CouDy píše:Dneska autí dostalo startér od Stalina, tak doufám že od toho mám klid a zítra se vrhnu na potahnutí repro v předních dveřích... 8) látku mám, docela se mi i líbí, tak uvidíme jak to dopadne, pak pude na řadu renovace zadních světel a oprava ručky... ještě nikde musim sehnat ty plechy co jsou na kotoučích, kolik stojí a kde je seženu??
Ty plechy tam jsou kvůli nečistotám, většina aut je již nemá a ty tunerský už vůbec ne :mrgreen:
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2002
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

PROBLÉM SE STARTEM 480ES

Příspěvek od Jarda S40 »

Ad Simering alias gufero - uvnitř simeringu je pérko, které je (bývalo) sešroubované do kolečka z rovného pérka (svinutá pružinka z drátu). Dřív když nebyly k dispozici díly tak jako dnes se to pérko vyndalo, rozšroubovalo a jeden konec (silnější) uštípl. Pak se zase zašroubovalo a vratilo zpět do gufera. Tím mělo větší tah a gufero lépe těsnilo. Ale bylo to jen na nějakou dobu, protože už stejně byl strženej břit na styčné ploše. Další fígl je to gufero třeba o 1mm podložit, tak se dotýká hřídele o kousek vedle kde v ní neí vydřená drážka a taky lépe těsní. Ale když dnes se dá vše většinou sehnat, tak nemá cenu kouzlit. Nový je nový.

Jirrka
Offline
Příspěvky: 449
Registrován: 18 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

PROBLÉM SE STARTEM 480ES

Příspěvek od Jirrka »

CouDy píše:
Jirrka píše:S ručkou si vyhraješ. Je tam štelovací šroub ve třemenu. Dej bacha az nestrhnesš na na něm ozubení. Mně se to stalo a pak jsem kupoval třmen.
a kde je na tom jaký ozubení?? já jsem to ještě nebádal, ale radši ať vim
Je to na šroubku, který je uvnitř třmenu. Seřizuje se ním ruční brzda a chod brzdy. Je to normalně vnitřní šestihran, a kdyz jsem ho vytáhnul tak jsem zjistil, že na druhé straně je ozubení, které zapadá asi do protikusu uvnitř třmenu. Ale k němu se nedostaneš, protože ten vnitřní mechanismus je zalisovanej. Takže jsem vytahnul "oholenej" šroubek s ozubením a nevím jak vypadalo to uvnitř. Je třeba postupovat při seřizování opatrně.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

diablo000111
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 33
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Krupka

PROBLÉM SE STARTEM 480ES

Příspěvek od diablo000111 »

Jarda S40 píše:Ad Simering alias gufero - uvnitř simeringu je pérko, které je (bývalo) sešroubované do kolečka z rovného pérka (svinutá pružinka z drátu). Dřív když nebyly k dispozici díly tak jako dnes se to pérko vyndalo, rozšroubovalo a jeden konec (silnější) uštípl. Pak se zase zašroubovalo a vratilo zpět do gufera. Tím mělo větší tah a gufero lépe těsnilo. Ale bylo to jen na nějakou dobu, protože už stejně byl strženej břit na styčné ploše. Další fígl je to gufero třeba o 1mm podložit, tak se dotýká hřídele o kousek vedle kde v ní neí vydřená drážka a taky lépe těsní. Ale když dnes se dá vše většinou sehnat, tak nemá cenu kouzlit. Nový je nový.
presne takle sem to myslel, ale taky sem psal ze novy stoji asi 80kč todle zkraceni je takova nouvzovka kdyz to neni dostupny do par hodin nebo dne a musis s tim jezdit
_________________
460 TD, modra nemetal 94

diablo000111
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 33
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Krupka

PROBLÉM SE STARTEM 480ES

Příspěvek od diablo000111 »

LukášM píše:
diablo000111 píše: napis mi jak to funguje??? a tim zkracenim sem myslel tak jak sem to napsal na poloosi je simering snad stejny jako u veciny aut tak ho rozpojit a kousek ustipnout uz sem to nekolikrat delal i kdyz novej stoji asi 80kč
To jsem právě nechápal proč dělat něco co stejně dobře udělat nejde, ještě když to ke všemu stojí pár kaček. Co chceš přesně vědět - časové intervaly osvětlení? Zjistím zítra, dnes jsem mimo bez auta (už se solí silnicem, takže jezdím zimním autem ;-) )

chci vedet jak funguje celi ten system, sem popisoval jak funguje spozdovak tak jestli by si mohl popsat uplnymu Laikovi jak funguje CEM
_________________
460 TD, modra nemetal 94

Sarkasmic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1860
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

PROBLÉM SE STARTEM 480ES

Příspěvek od Sarkasmic »

diablo000111 píše:
Jarda S40 píše:Ad Simering alias gufero - uvnitř simeringu je pérko, které je (bývalo) sešroubované do kolečka z rovného pérka (svinutá pružinka z drátu). Dřív když nebyly k dispozici díly tak jako dnes se to pérko vyndalo, rozšroubovalo a jeden konec (silnější) uštípl. Pak se zase zašroubovalo a vratilo zpět do gufera. Tím mělo větší tah a gufero lépe těsnilo. Ale bylo to jen na nějakou dobu, protože už stejně byl strženej břit na styčné ploše. Další fígl je to gufero třeba o 1mm podložit, tak se dotýká hřídele o kousek vedle kde v ní neí vydřená drážka a taky lépe těsní. Ale když dnes se dá vše většinou sehnat, tak nemá cenu kouzlit. Nový je nový.
presne takle sem to myslel, ale taky sem psal ze novy stoji asi 80kč todle zkraceni je takova nouvzovka kdyz to neni dostupny do par hodin nebo dne a musis s tim jezdit
Tak to uz bych chapal,ale jak to bylo napsano puvodne,tak sem myslel ze prestryhnu celej simering... :mrgreen:
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2002
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

PROBLÉM SE STARTEM 480ES

Příspěvek od Jarda S40 »

Sarkasmic píše:
diablo000111 píše:
presne takle sem to myslel, ale taky sem psal ze novy stoji asi 80kč todle zkraceni je takova nouvzovka kdyz to neni dostupny do par hodin nebo dne a musis s tim jezdit
Tak to uz bych chapal,ale jak to bylo napsano puvodne,tak sem myslel ze prestryhnu celej simering... :mrgreen:
Prosím tě i to jsem v minulosti absolvoval, ne gufero ale O-kroužeky. Přestřihnout, zkrátit a slepit vteřinovým lepidlem Loctite. Když byly jen velké a muselo se dělat. Myslím že by toto šlo i s guferem. Ale snad na nějakého veterána, jinak to nemá význam.

Lachtan
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 5746
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: PRG

PROBLÉM SE STARTEM 480ES

Příspěvek od Lachtan »

Jarda S40 píše:Prosím tě i to jsem v minulosti absolvoval, ne gufero ale O-kroužeky. Přestřihnout, zkrátit a slepit vteřinovým lepidlem Loctite. Když byly jen velké a muselo se dělat. Myslím že by toto šlo i s guferem. Ale snad na nějakého veterána, jinak to nemá význam.
No ještě je naváděj, to to zas jednou dopadne až to podle těch tvejch návodů začnou zkoušet - uvědom si, že většina (asi tak 98% lidí) nemá tak šikovné ruce jako ty 8) 8) 8)
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2002
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

PROBLÉM SE STARTEM 480ES

Příspěvek od Jarda S40 »

Já si nemyslím, že bych byl nějak vyjímečně šikovnej. :oops: Taky jim doporučuju, aby to nedělali :lol: V dnešní době to opravdu nemá význam. No ale byly doby kdy si prostě musel člověk nějak poradit. Ty O-kroužky jsme dokonce lepili v UVMV! A to lepidlem na které jsme museli žádat o příděl deviz :roll: Toto naštěstí už dnes nebude nikdo absolvovat. :palec:

Zpět na „300 / 400 - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé