PROBLÉM SE STARTEM 480ES
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 449
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: Pardubice
PROBLÉM SE STARTEM 480ES
Tak jsem se dneska informoval na to Doktorovo auto a dle toho co jsem slysel to bylo zralý skoro na náhr. díly. Na druhou stranu bylo prý evidentně vidět v jakým je to auto stavu, takže jsi ho neměl kupovat nebo za patřičnou cenu. Příště si vezmi někoho sebou, aby schladil tvoje nadšení při koupi a přiměl tě k reálnému pohledu. Když si člověk vyhlídne nějaký auto a najde ho, tak často přehlíží chyby, které má. Výstřízlivění bývá kruté.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 191
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ostrov nad Oslavou
- Vůz: Nissan E.110/35
PROBLÉM SE STARTEM 480ES
A u kohopak ses informoval??
_________________
1.480 - .........
2.480 - B18FT (regál)
3.V40 - B4204T
4.TMracing EN450Fes 05´
S3->Nissan Cabstar - BD30Ti
1.480 - .........
2.480 - B18FT (regál)
3.V40 - B4204T
4.TMracing EN450Fes 05´
S3->Nissan Cabstar - BD30Ti
-
Offline
- Příspěvky: 449
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: Pardubice
PROBLÉM SE STARTEM 480ES
U člověka, který měl o to auto taky zájem a viděl ho.
Jak jsem psal. Přístě někoho sebou a nebát se trošku připlatit za slušnej kchár.

_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 449
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: Pardubice
PROBLÉM SE STARTEM 480ES
Jirrka píše:U člověka, který měl o to auto taky zájem a viděl ho.Jak jsem psal. Přístě někoho sebou a nebát se trošku připlatit za slušnej kchár. Doporučuji se jet podívat i na auta, který jsou už mimo vaši finanční představu, protože zjistíte, že někdy stačí si opravdu jen trochu připlatit a máte auto v nesrovnatelně lepsím stavu a ve výsledku vás to přijde levněji. Takže bacha na výhodné nabídky a "relativně" levná auta.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 191
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ostrov nad Oslavou
- Vůz: Nissan E.110/35
PROBLÉM SE STARTEM 480ES
Dneska autí dostalo startér od Stalina, tak doufám že od toho mám klid a zítra se vrhnu na potahnutí repro v předních dveřích...
látku mám, docela se mi i líbí, tak uvidíme jak to dopadne, pak pude na řadu renovace zadních světel a oprava ručky... ještě nikde musim sehnat ty plechy co jsou na kotoučích, kolik stojí a kde je seženu??

_________________
1.480 - .........
2.480 - B18FT (regál)
3.V40 - B4204T
4.TMracing EN450Fes 05´
S3->Nissan Cabstar - BD30Ti
1.480 - .........
2.480 - B18FT (regál)
3.V40 - B4204T
4.TMracing EN450Fes 05´
S3->Nissan Cabstar - BD30Ti
-
Offline
- Příspěvky: 449
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: Pardubice
PROBLÉM SE STARTEM 480ES
S ručkou si vyhraješ. Je tam štelovací šroub ve třemenu. Dej bacha az nestrhnesš na na něm ozubení. Mně se to stalo a pak jsem kupoval třmen.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 1860
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
PROBLÉM SE STARTEM 480ES
Můžu se zeptat jak funguje simering když ho přeštípnu a zkrátím??????????diablo000111 píše: napis mi jak to funguje??? a tim zkracenim sem myslel tak jak sem to napsal na poloosi je simering snad stejny jako u veciny aut tak ho rozpojit a kousek ustipnout uz sem to nekolikrat delal i kdyz novej stoji asi 80kč


_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvky: 191
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ostrov nad Oslavou
- Vůz: Nissan E.110/35
PROBLÉM SE STARTEM 480ES
a kde je na tom jaký ozubení?? já jsem to ještě nebádal, ale radši ať vimJirrka píše:S ručkou si vyhraješ. Je tam štelovací šroub ve třemenu. Dej bacha az nestrhnesš na na něm ozubení. Mně se to stalo a pak jsem kupoval třmen.
_________________
1.480 - .........
2.480 - B18FT (regál)
3.V40 - B4204T
4.TMracing EN450Fes 05´
S3->Nissan Cabstar - BD30Ti
1.480 - .........
2.480 - B18FT (regál)
3.V40 - B4204T
4.TMracing EN450Fes 05´
S3->Nissan Cabstar - BD30Ti
-
Offline
- Příspěvky: 2181
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
PROBLÉM SE STARTEM 480ES
Vysvětlení už tam je, ale ani na podruhé jsem to nepobralSarkasmic píše:Můžu se zeptat jak funguje simering když ho přeštípnu a zkrátím??????????diablo000111 píše: napis mi jak to funguje??? a tim zkracenim sem myslel tak jak sem to napsal na poloosi je simering snad stejny jako u veciny aut tak ho rozpojit a kousek ustipnout uz sem to nekolikrat delal i kdyz novej stoji asi 80kč![]()
Nějak mi to neleze do hlavy.....

_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 2181
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
PROBLÉM SE STARTEM 480ES
Ty plechy tam jsou kvůli nečistotám, většina aut je již nemá a ty tunerský už vůbec ne :mrgreen:CouDy píše:Dneska autí dostalo startér od Stalina, tak doufám že od toho mám klid a zítra se vrhnu na potahnutí repro v předních dveřích...látku mám, docela se mi i líbí, tak uvidíme jak to dopadne, pak pude na řadu renovace zadních světel a oprava ručky... ještě nikde musim sehnat ty plechy co jsou na kotoučích, kolik stojí a kde je seženu??
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 2002
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
PROBLÉM SE STARTEM 480ES
Ad Simering alias gufero - uvnitř simeringu je pérko, které je (bývalo) sešroubované do kolečka z rovného pérka (svinutá pružinka z drátu). Dřív když nebyly k dispozici díly tak jako dnes se to pérko vyndalo, rozšroubovalo a jeden konec (silnější) uštípl. Pak se zase zašroubovalo a vratilo zpět do gufera. Tím mělo větší tah a gufero lépe těsnilo. Ale bylo to jen na nějakou dobu, protože už stejně byl strženej břit na styčné ploše. Další fígl je to gufero třeba o 1mm podložit, tak se dotýká hřídele o kousek vedle kde v ní neí vydřená drážka a taky lépe těsní. Ale když dnes se dá vše většinou sehnat, tak nemá cenu kouzlit. Nový je nový.
-
Offline
- Příspěvky: 449
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: Pardubice
PROBLÉM SE STARTEM 480ES
Je to na šroubku, který je uvnitř třmenu. Seřizuje se ním ruční brzda a chod brzdy. Je to normalně vnitřní šestihran, a kdyz jsem ho vytáhnul tak jsem zjistil, že na druhé straně je ozubení, které zapadá asi do protikusu uvnitř třmenu. Ale k němu se nedostaneš, protože ten vnitřní mechanismus je zalisovanej. Takže jsem vytahnul "oholenej" šroubek s ozubením a nevím jak vypadalo to uvnitř. Je třeba postupovat při seřizování opatrně.CouDy píše:a kde je na tom jaký ozubení?? já jsem to ještě nebádal, ale radši ať vimJirrka píše:S ručkou si vyhraješ. Je tam štelovací šroub ve třemenu. Dej bacha az nestrhnesš na na něm ozubení. Mně se to stalo a pak jsem kupoval třmen.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 33
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Krupka
PROBLÉM SE STARTEM 480ES
presne takle sem to myslel, ale taky sem psal ze novy stoji asi 80kč todle zkraceni je takova nouvzovka kdyz to neni dostupny do par hodin nebo dne a musis s tim jezditJarda S40 píše:Ad Simering alias gufero - uvnitř simeringu je pérko, které je (bývalo) sešroubované do kolečka z rovného pérka (svinutá pružinka z drátu). Dřív když nebyly k dispozici díly tak jako dnes se to pérko vyndalo, rozšroubovalo a jeden konec (silnější) uštípl. Pak se zase zašroubovalo a vratilo zpět do gufera. Tím mělo větší tah a gufero lépe těsnilo. Ale bylo to jen na nějakou dobu, protože už stejně byl strženej břit na styčné ploše. Další fígl je to gufero třeba o 1mm podložit, tak se dotýká hřídele o kousek vedle kde v ní neí vydřená drážka a taky lépe těsní. Ale když dnes se dá vše většinou sehnat, tak nemá cenu kouzlit. Nový je nový.
_________________
460 TD, modra nemetal 94
460 TD, modra nemetal 94
-
Offline
- Příspěvky: 33
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Krupka
PROBLÉM SE STARTEM 480ES
LukášM píše:To jsem právě nechápal proč dělat něco co stejně dobře udělat nejde, ještě když to ke všemu stojí pár kaček. Co chceš přesně vědět - časové intervaly osvětlení? Zjistím zítra, dnes jsem mimo bez auta (už se solí silnicem, takže jezdím zimním autemdiablo000111 píše: napis mi jak to funguje??? a tim zkracenim sem myslel tak jak sem to napsal na poloosi je simering snad stejny jako u veciny aut tak ho rozpojit a kousek ustipnout uz sem to nekolikrat delal i kdyz novej stoji asi 80kč)
chci vedet jak funguje celi ten system, sem popisoval jak funguje spozdovak tak jestli by si mohl popsat uplnymu Laikovi jak funguje CEM
_________________
460 TD, modra nemetal 94
460 TD, modra nemetal 94
-
Offline
- Příspěvky: 1860
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
PROBLÉM SE STARTEM 480ES
Tak to uz bych chapal,ale jak to bylo napsano puvodne,tak sem myslel ze prestryhnu celej simering... :mrgreen:diablo000111 píše:presne takle sem to myslel, ale taky sem psal ze novy stoji asi 80kč todle zkraceni je takova nouvzovka kdyz to neni dostupny do par hodin nebo dne a musis s tim jezditJarda S40 píše:Ad Simering alias gufero - uvnitř simeringu je pérko, které je (bývalo) sešroubované do kolečka z rovného pérka (svinutá pružinka z drátu). Dřív když nebyly k dispozici díly tak jako dnes se to pérko vyndalo, rozšroubovalo a jeden konec (silnější) uštípl. Pak se zase zašroubovalo a vratilo zpět do gufera. Tím mělo větší tah a gufero lépe těsnilo. Ale bylo to jen na nějakou dobu, protože už stejně byl strženej břit na styčné ploše. Další fígl je to gufero třeba o 1mm podložit, tak se dotýká hřídele o kousek vedle kde v ní neí vydřená drážka a taky lépe těsní. Ale když dnes se dá vše většinou sehnat, tak nemá cenu kouzlit. Nový je nový.
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvky: 2002
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
PROBLÉM SE STARTEM 480ES
Prosím tě i to jsem v minulosti absolvoval, ne gufero ale O-kroužeky. Přestřihnout, zkrátit a slepit vteřinovým lepidlem Loctite. Když byly jen velké a muselo se dělat. Myslím že by toto šlo i s guferem. Ale snad na nějakého veterána, jinak to nemá význam.Sarkasmic píše:Tak to uz bych chapal,ale jak to bylo napsano puvodne,tak sem myslel ze prestryhnu celej simering... :mrgreen:diablo000111 píše:
presne takle sem to myslel, ale taky sem psal ze novy stoji asi 80kč todle zkraceni je takova nouvzovka kdyz to neni dostupny do par hodin nebo dne a musis s tim jezdit
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5746
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: PRG
PROBLÉM SE STARTEM 480ES
No ještě je naváděj, to to zas jednou dopadne až to podle těch tvejch návodů začnou zkoušet - uvědom si, že většina (asi tak 98% lidí) nemá tak šikovné ruce jako tyJarda S40 píše:Prosím tě i to jsem v minulosti absolvoval, ne gufero ale O-kroužeky. Přestřihnout, zkrátit a slepit vteřinovým lepidlem Loctite. Když byly jen velké a muselo se dělat. Myslím že by toto šlo i s guferem. Ale snad na nějakého veterána, jinak to nemá význam.



_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 2002
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
PROBLÉM SE STARTEM 480ES
Já si nemyslím, že bych byl nějak vyjímečně šikovnej.
Taky jim doporučuju, aby to nedělali
V dnešní době to opravdu nemá význam. No ale byly doby kdy si prostě musel člověk nějak poradit. Ty O-kroužky jsme dokonce lepili v UVMV! A to lepidlem na které jsme museli žádat o příděl deviz
Toto naštěstí už dnes nebude nikdo absolvovat. 




Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé