PROBLÉM SE STARTEM 480ES

Malé, ale Volvo...
  • Autor
  • Zpráva
Pottky79
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 10
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Vůz: 480 ES,75kw,rv.91
Bydliště: Praha

PROBLÉM SE STARTEM 480ES

Příspěvek od Pottky79 »

Když je motor studenej,nejde nastartovat,po stříknutí pomocného plynu do sání,chytne jen na ten plyn a pak zas zdechne,když už motor chytne tak mu kolísaj otáčky a střílí to do vzduch.filtru,po chvilce jde i do otáček které nekolísaj ani to necuká,ale na volnoběhu to stále kolísaj ,svíčky jsou nové od BERU,dřív to startovalo tak že se muselo točit tak 5sekund a pak v pohodě.Musel jsem něnit spojku,takže jsem spustil motor a vymněnil jí,od té doby to dělá.Připadá mi že padá tlak paliva,ale zas jak říkám pak to jde do otáček bez problémů.
_________________
Volvo 480ES 1,7i,75kw,rv:91

LukášM
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2181
Registrován: 17 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

PROBLÉM SE STARTEM 480ES

Příspěvek od LukášM »

Určitě jsi něco zapoměl připojit nebo si to provedl nesprávně.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Pottky79
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 10
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Vůz: 480 ES,75kw,rv.91
Bydliště: Praha

PROBLÉM SE STARTEM 480ES

Příspěvek od Pottky79 »

Nemůže to být čerpadlem,že po určitý době stání propouští čerpadlo na zpět do nádrže a vznikne ve vedení vzuchová bublina kterou pak při startu nechce čerpadlo protlačit?Budu muset rozebrat nádrž a projít celí vedení,jinak už prostě neznám diagnostika na to nejde protože je to r.86,při výmněně tý lamely se mi na motoru z přední vrchní strany zlomilo takový plastový "T" vede z toho hadice na sání vzduchu do motoru a podle jména jeto něco s olejem,ale T jsem nahradil ale ne origynálem nevíš kde to sehnat?
_________________
Volvo 480ES 1,7i,75kw,rv:91

marra
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 1174
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha

PROBLÉM SE STARTEM 480ES

Příspěvek od marra »

nenaboural sis při demontaži (montaži) snimač otaček???????
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

Pottky79
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 10
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Vůz: 480 ES,75kw,rv.91
Bydliště: Praha

PROBLÉM SE STARTEM 480ES

Příspěvek od Pottky79 »

Snímač otáček,jestli je myšleno čidlo přesně mezi motorem a převodovkou z horní strany,tak bylo akorát odšroubovaný a ne odpojený a pak zase nazpět přišroubovaný
_________________
Volvo 480ES 1,7i,75kw,rv:91

Pottky79
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 10
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Vůz: 480 ES,75kw,rv.91
Bydliště: Praha

PROBLÉM SE STARTEM 480ES

Příspěvek od Pottky79 »

lambda by to nemohla být,byla na ní totiž čokoláda už od předešlího majitele, a je možný že jsem přehodil ty dva bílý dráty
_________________
Volvo 480ES 1,7i,75kw,rv:91

standa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1882
Registrován: 18 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno

PROBLÉM SE STARTEM 480ES

Příspěvek od standa »

lambda to není určitě
1. znovu zkontroluj vše, čeho jsi se dotkl při opravě spojky
2. když to nepomůže, tak řádek 1 :)

když jsme u toho čidla polohy kliky, je přesně tam, kde má být? - mohou rozhodovat půlmilimetry!
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2002
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

PROBLÉM SE STARTEM 480ES

Příspěvek od Jarda S40 »

Dotaz, kterej by mohl souviset. Když jsi dělal spojku, co setrvačník? Sundaval jsi ho nebo jsi s ním něco dělal?

Pottky79
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 10
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Vůz: 480 ES,75kw,rv.91
Bydliště: Praha

PROBLÉM SE STARTEM 480ES

Příspěvek od Pottky79 »

ne jen jsem klasickým spusobem sundal převodovku odšrouboval přítlačák,vymněnil ložisko dokonale jsem vše odmastil a šlo to všechno na zad.Předtím to startovalo s asi 5sekundovím spožděním a to asi taky podle mně není normální,no projdu všechno ještě jednou a když nic z toho tak pujdu k panu doktorovi co má zkušenosti prej se starýma Renckama.Jen jsem si to chtěl prostě udělat sám,na S80 jsem motor dokázal přehodit a na tomhle mi vznikl problém,480 mi seslal asi Pán Božko lebo jsem jí získal zdarma a mám jí prostě rád a chci jí dát do původní ho stavu a zatím se nedaří :ryma:
_________________
Volvo 480ES 1,7i,75kw,rv:91

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2002
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

PROBLÉM SE STARTEM 480ES

Příspěvek od Jarda S40 »

Když zapneš klíček, slyšíš čerpadlo paliva? Asi by to chtělo změřit tlak paliva. S filtrem jsi něco dělal?

Pottky79
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 10
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Vůz: 480 ES,75kw,rv.91
Bydliště: Praha

PROBLÉM SE STARTEM 480ES

Příspěvek od Pottky79 »

když zapnu klíček tak čerpadlo neslyšíš,slyším ho až když pustím klíč a nenastartuje tak jak dojíždí,ale při zapnutí ne
_________________
Volvo 480ES 1,7i,75kw,rv:91

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2002
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

PROBLÉM SE STARTEM 480ES

Příspěvek od Jarda S40 »

Hmm, u 460 jsem si nevšim, ale u jiných mých Volv a aut běží vždy chvilku po zapnutí klíčku do natlakování pal. soustavy. Nicméně pokud to tlak dává, mělo by to chytit, ale až po chvilce točení.

CouDy
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 191
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Ostrov nad Oslavou
Vůz: Nissan E.110/35

PROBLÉM SE STARTEM 480ES

Příspěvek od CouDy »

:ryma: Tak mě to taky včera dostihlo, otočim klíčkem rožne se palubovka vše naběhne jako OK, ale další pozice už nereaguje... ani neťukne... až dostanu do rukou pana Doktora co ůdajně to auto servisoval tak to asi nepřežije... :twisted:
_________________
1.480 - .........
2.480 - B18FT (regál)
3.V40 - B4204T
4.TMracing EN450Fes 05´
S3->Nissan Cabstar - BD30Ti

Jirrka
Offline
Příspěvky: 449
Registrován: 18 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

PROBLÉM SE STARTEM 480ES

Příspěvek od Jirrka »

Kdyz to ani netukne tak je to nejakej kontaktik.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

berzerker
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 469
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: sk- trnava

PROBLÉM SE STARTEM 480ES

Příspěvek od berzerker »

kukni kontaktiky na starteri ;-)
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec

Jean
Offline
Příspěvky: 373
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: Podolí u Brna
Vůz: Volvo 850 T5

PROBLÉM SE STARTEM 480ES

Příspěvek od Jean »

CouDy píše: ani neťukne... až dostanu do rukou pana Doktora co ůdajně to auto servisoval tak to asi nepřežije... :twisted:
Nedá mi to a musím reagovat. Možná to bylo myšleno jako vtip, ale nevyznívá to tak. Můžeš mi a asi i ostatním vysvětlit, co má osoba bývalého servismana společného s tím, že se Ti polámal startér? Skoro bych řekl, že by si Tvůj příspěvek zasluhoval daleko ostřejší reakci, ale třeba se to ještě nějak vysvětlí.
_________________
Volvo 960 93,95,96,97 B6304FS, S80 00 T6, 850 2,3 T5

1. eshop s volvodíly

CouDy
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 191
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Ostrov nad Oslavou
Vůz: Nissan E.110/35

PROBLÉM SE STARTEM 480ES

Příspěvek od CouDy »

Vysvětlení je jednoduché, koupil jsem od něj toho volvika, zdál se solidní, ale jak se s tim člověk postupně seznamoval, tak přicházím akorát na samé problémy co mě ještě čekají pospravit. Pomalu pochybuju že to auto mělo vážně takovou cenu, za kterou jsem to koupil a jako vtip to vážně znít nemělo...
_________________
1.480 - .........
2.480 - B18FT (regál)
3.V40 - B4204T
4.TMracing EN450Fes 05´
S3->Nissan Cabstar - BD30Ti

Sibr
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1243
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

PROBLÉM SE STARTEM 480ES

Příspěvek od Sibr »

Hele Kouďáku na doktora nám nešahej :twisted: ;-)
Už při koupi si měl vědet že 480tka je finančně náročnej koníček a luxusní povoz jen pro toho, kdo je ochoten finančně vykrvácet :) hold mají tyto raketky svoje mouchy za které se platí.
Tak třeba já, 480tku mám kratší dobu než Cčko a na to že sní nejezdim mě stála údržba 2x víc než na Cčko :lol: takže tak.
Za originalitu se bohužel platí.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

Jirrka
Offline
Příspěvky: 449
Registrován: 18 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

PROBLÉM SE STARTEM 480ES

Příspěvek od Jirrka »

Tak ono to neni jen o originalite. Proste pri koupi auta za 30 tis. musi clovek pocitat, ze do toho vrazi dalsich 30 tis. v prubehu uzivani. Zalezi jen na tom jak rychle je treba ty opravy udelat. Nemuzes chtit po autu z roku 1988, aby bylo v poho. je to skoro 20 let stary auto. Pokud nechces spravovat, tak si kup max. 2-3 riky stary auto. Protoze od najezdu kolem 80 tis. se proste porad neco meni. Treba ja mam predepsanou vymenu svicek pö 70 tis. km a pak uz to jde jedno za druhym. Proste auto vyzaduje investice. A nebo s nim můžeš jezdit dokud neklekne motor nebo se neco uplne neurve. Ja mel zatim vzdycky stary auta a vzdycky jsem do nich nacpal tolik za kolik jsem je koupil. A vzdycky jsem rikal, ze mam dobrý auto. Protoze ty auta jezdili a to spolehlive. Mohl jsi si koupit auto, ktery ti hned klekne a pak cekas na opravu treba mesic a to je teprve naprd.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

CouDy
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 191
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Ostrov nad Oslavou
Vůz: Nissan E.110/35

PROBLÉM SE STARTEM 480ES

Příspěvek od CouDy »

Podle mě oba máte pravdu, souhlasim s tim že jsem koupil starý auto u kterýho se s tim musí počítat, ale počítal bych s drobnostma, ale ne s tim zanedbáváním auta co se mu dostalo u předchozího majitele. To že odejde startér beru a spravim si to, ale já to říkám z toho důvodu, že ono toho je docela požehnaně... :? Hlavně ať se mi nikdo nepokouší namluvit, že za tu chvílu co ho mám se posere takovejch věcí... :!:
_________________
1.480 - .........
2.480 - B18FT (regál)
3.V40 - B4204T
4.TMracing EN450Fes 05´
S3->Nissan Cabstar - BD30Ti

Jirrka
Offline
Příspěvky: 449
Registrován: 18 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

PROBLÉM SE STARTEM 480ES

Příspěvek od Jirrka »

No, jenze pak to je zase o tom, ze jsi to mel poznat pri koupi nebo vzit nekoho kdo to pozna. Z niceho nic se hodne veci v kratky dobe nepo....
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

CouDy
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 191
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Ostrov nad Oslavou
Vůz: Nissan E.110/35

PROBLÉM SE STARTEM 480ES

Příspěvek od CouDy »

Jo a ty seš chytrej zas jak rádio, ty asi vidíš do motoru a do všeho a na jaký auto se podíváš, tak tě duch svatý osvítí a vše ti o tom řekne... Takovýhle rady si nech pro sebe, kdo je na to asi zvědavej...
_________________
1.480 - .........
2.480 - B18FT (regál)
3.V40 - B4204T
4.TMracing EN450Fes 05´
S3->Nissan Cabstar - BD30Ti

Jirrka
Offline
Příspěvky: 449
Registrován: 18 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

PROBLÉM SE STARTEM 480ES

Příspěvek od Jirrka »

:lol:
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

Pottky79
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 10
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Vůz: 480 ES,75kw,rv.91
Bydliště: Praha

PROBLÉM SE STARTEM 480ES

Příspěvek od Pottky79 »

Podle mého je 480 absolutně spolehlivá kárka,já jsem naní 3/4 roku nešáhl a předtím jsem mněl Calibru do které jsem se musel hrabat furt,na 480 pouze spotřební materiál viz. výmněna spojky a přišel problém kterej mně stále trápí,ale tuten týden už jde konečně na operaci takže se už jen těším no a nakonec příjde ještě jeden kousek pro kterej jedu po novym roce do Holandu a tentokrát v Turbíčku a toto co mám padne přítelkyni. :tlesk:
_________________
Volvo 480ES 1,7i,75kw,rv:91

LukášM
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2181
Registrován: 17 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

PROBLÉM SE STARTEM 480ES

Příspěvek od LukášM »

CouDy píše:Jo a ty seš chytrej zas jak rádio, ty asi vidíš do motoru a do všeho a na jaký auto se podíváš, tak tě duch svatý osvítí a vše ti o tom řekne... Takovýhle rady si nech pro sebe, kdo je na to asi zvědavej...
Tak pro začátek to zkus trochu slušněji....přijdeš, nadáváš, začínáš se navážet a žádné vysvětlení, krom startéru.
Napiš co se ti tedy všechno rozbilo a my se ti pokusíme poradit, popř. pomůžeme sehnat náhradní díly ;-)
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Zpět na „300 / 400 - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé