S80 D5 / TDI automat
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 50
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 10
S80 D5 / TDI automat
Máte někdo zkušenosti s S80 v automatu?
S D5 jsem jel a byla to paráda, ale o TDI ( 103kW ) jsem pochytil že je to nejlínější auto na světě. Je to pravda nebo je to spíš takový ten subjektivní dojem že to nejede bo je to automat?
Jak se tak pohybuje asi spotřeba?
Dík za postřehy
S D5 jsem jel a byla to paráda, ale o TDI ( 103kW ) jsem pochytil že je to nejlínější auto na světě. Je to pravda nebo je to spíš takový ten subjektivní dojem že to nejede bo je to automat?
Jak se tak pohybuje asi spotřeba?
Dík za postřehy
_________________
Volvo 740 | D24 | 1986 | SOLD
Volvo 740 | D24 | 1986 | SOLD
-
Offline
- Příspěvky: 462
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Vůz: C 70
S80 D5 / TDI automat
motory jsou ve vsech autech stejny je jedno jestli je to 70, 80 ,850 ...hlavne spis pozor na 6 valec v automatu tam je malo mista a tak muselo volvo pouzit prevodovku od GM a ta moc nevydrzi ... 

_________________
Volv
Volv
-
Offline
- Příspěvky: 4755
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: J. Hradec
S80 D5 / TDI automat
Ve srovnání s fábií 1,2 HTP působí cokoliv líně :mrgreen:Amn píše:Máte někdo zkušenosti s S80 v automatu?
S D5 jsem jel a byla to paráda, ale o TDI ( 103kW ) jsem pochytil že je to nejlínější auto na světě.
-
Offline
- Příspěvky: 1501
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
S80 D5 / TDI automat
Jíný to možná je,jak pro koho,ale 1.2 HTP na 220 nerozhejbeš,todle v poho 

Naposledy upravil(a) selap dne 09 lis 2007 21:18, celkem upraveno 1 x.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvky: 16
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Praha
S80 D5 / TDI automat
No tak samozřejmě, jestli můžeš ber D5, novější motor, nižší spotřeba, menší hlučnost a vibrace. No jak se říká, za vše se platí ale když jsem se tak koukal, prodejci to ani tak moc neodlišují - takže bych si radši něco připlatil za D5.
TDI je klasika, poměrně nerozbitný motor ale technicky více než 15 let starý. U D5 máš skoro 20 kW navíc a je to znát ale žeby to bylo nějak strašný to zas ne. Automat nehraje žádnou velkou roli na zrychlení, nové převodovky (5kvalt) mají od 3 zámek konvertoru a tudíš žádné ztráty tam už nejsou. Jedině ve městě, kde popojíždíš na nižší stupně a stojíš bere prokluz cca 1 litr navíc. Navíc špatný řidič, který neumí řadit má s automatem dokonce lepší spotřebu, neboť komputer mu zařadí vždy optimálně.
Jinak srovnání TTD u S80 D5
Zrychlení na 100 manuál: 9,8s; automat: 10,2s
spotřeba: man.: 6,5 ; aut.: 7,7
TDI je klasika, poměrně nerozbitný motor ale technicky více než 15 let starý. U D5 máš skoro 20 kW navíc a je to znát ale žeby to bylo nějak strašný to zas ne. Automat nehraje žádnou velkou roli na zrychlení, nové převodovky (5kvalt) mají od 3 zámek konvertoru a tudíš žádné ztráty tam už nejsou. Jedině ve městě, kde popojíždíš na nižší stupně a stojíš bere prokluz cca 1 litr navíc. Navíc špatný řidič, který neumí řadit má s automatem dokonce lepší spotřebu, neboť komputer mu zařadí vždy optimálně.
Jinak srovnání TTD u S80 D5
Zrychlení na 100 manuál: 9,8s; automat: 10,2s
spotřeba: man.: 6,5 ; aut.: 7,7
_________________
S80 D5 2002
S80 D5 2002
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvky: 1171
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
S80 D5 / TDI automat
Já mám teda o něco starší kousek S 80 2000,Automat D5252T 103 kw.No můžu říct,že když jsem vylez z V 70 s manuálem do S 80 v automatu,byl jsem mile překvapenej.Je pravda,že ten motor je víc slyšet,než D5,ale jede to taky pěkně.To neni benzín,tady je super ten krouťák a ten automat řadí přesně tak ,aby ho co nejvíc využil.Já osobně jsem žádnej obr rozdíl nezaznamenal automat oproti manuálu,co se spotřeby a zrychlení týče,ale ta pohoda,jak FFFF Emerice.Jinak samozřejmě platí údaje,co psal pan kolega.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvky: 19
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
S80 D5 / TDI automat
Chtěl bych se taky přiřadit, protože o tomto voze přemýšlím, takže TDI vpohodě stačí to mě mile překvapilo, ale ještě jsem se zde nedočetl :
- co spotřeba
- má tento vůz nějaké nedostatky
- kolik je schopen tento motor (TDI) v automatu naběhat protože z roku 1999 - 2000 nevěřím že by měli naběháno jen 140 000 jak udávají bazarovci
- je nějaký zásadní finanční rozdíl v servisu mezi S80 a V70
- no a na závěr jak jste s nimi spokojený (doufám že za 1)
- co spotřeba
- má tento vůz nějaké nedostatky
- kolik je schopen tento motor (TDI) v automatu naběhat protože z roku 1999 - 2000 nevěřím že by měli naběháno jen 140 000 jak udávají bazarovci
- je nějaký zásadní finanční rozdíl v servisu mezi S80 a V70
- no a na závěr jak jste s nimi spokojený (doufám že za 1)
_________________
V 70 T5
V 70 T5
-
Offline
- Příspěvky: 4755
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: J. Hradec
S80 D5 / TDI automat
K motoru TDI: jsou tu uživatelé, který na tomhle motoru maj naběháno přes půl mega, jeden dokonce 600 tisíc... Nemyslím si, že by to provoz ve spojení s automatem nějak výrazně ovlivnil
-
Offline
- Příspěvky: 19
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
S80 D5 / TDI automat
To moc rád slyším, takže se nemusím obávat motoru co ma přes 300 000 a automatická převodovka je asi taky nesmrtelná pokavať v tom nejaké hovado nezapomělo vymenit olej
_________________
V 70 T5
V 70 T5
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvky: 1171
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
S80 D5 / TDI automat
To je sice pravda,že auto co má najeto 300 tisíc je v pohodě,ale v Čr auto se třema kilama má ve skutečnosti 600.Po třech majitelích a každej ubral tak kilíčko.Serviska k tomu samozřejmě neni,tak nezbejvá nic než doufat,že se to hned nerozpadne.Z vlastní zkušenosti vím,že několik aut,co jsem si byl prohlídnout mělo servisku,ale většinou to nalítalo 40-50 tisíc km ročně,to znamená,že slušná 2000vka má najeto 300-350.Voni si to totiž kupujou pánové co maj 1,5 mega na takový auto a jezděj s tim většinou po dálnicích po celý Evropě,takže z pedálů a volantu člověk nepozná nic,bo jsou jak nový.Jinak se mrkni na S 80 v Deutschlandu kolik maj najeto a vypadaj jak nový,ale u nás neni jedininá,co má přes 2 kila,to je zajímavý.Jo a pro zajímavost,je tam taky V 70 z roku 2002 a má najeto 700tisíc.Je to na mobile.de 

_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5746
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: PRG
S80 D5 / TDI automat
Mnohokrát ti děkuji za osvětlení problematiky. A teď mi ještě prosím vysvětli, jak to ti majitelé dělají, že stočí tachometr a hlavně jak přemažou řídící jednotku tak, že to diagnostika nepozná???David Patočka píše:To je sice pravda,že auto co má najeto 300 tisíc je v pohodě,ale v Čr auto se třema kilama má ve skutečnosti 600.Po třech majitelích a každej ubral tak kilíčko....
Vždyť to musí být velice jednoduché, když to umí každý majitel (teda minimálně první tři).
Fakt by mě to zajímalo a rád by jsem se to od tebe naučil - jsem třetí majitel a až budu chtít Vóólvika prodat, tak ho chci samozřejmě stočit na 132.000 km - abych nedělal ostudu všem prvním třem majitelům, že jsem takové nemehlo, to přece dá rozum.

_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2900
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
S80 D5 / TDI automat
JJ Lachtan to celkem trefil. Spíš bych viděl problém v tom, že si to někteří pletou s takovým nedodělkem jako je třeba VW 

_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 19
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
S80 D5 / TDI automat
Ok skusím němce, ono je lepsí koupit se serviskou s 350 000 najeto než bez a ze 134 000 nemílím li se
_________________
V 70 T5
V 70 T5
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2900
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
S80 D5 / TDI automat
Serviska nic nezaručuje, ale když se auto napíchne na diagnostiku, tak z ní většinou vypadne co to má najeto skutečně. I když jak bylo napsáno výše, u Volva není levná a už vůbec ne jednoduchá věc stočit km. Oni totiž zůstávají uložené i v jiných ř.j. A spíš závisí na předchozím majiteli, než na km. Ale o tom už tu jsou posány hromady stránek, že by to vydalo na román. Stačí pohledat.Lubos píše:Ok skusím němce, ono je lepsí koupit se serviskou s 350 000 najeto než bez a ze 134 000 nemílím li se
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvky: 1171
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
S80 D5 / TDI automat
2 Lachtan Nemluvil jsem tady o majitelích Volv jako o podvodnících,ale jen jsem poukazoval na skutečnost,že většina aut stojících v bazarech má stočené kilometry.Samozřejmě ne každý má tu možnost si to tam hned napíchnout a ne každý bazarník se těší,až mu to napíchneš.Praxe je taková,že když majitel vozu dá své auto s velkým počtem km na protiůčet do bazaru,tak dostane pár korun a jde domu.Bazar upraví km a auto bez servisky má najeto 134 000km a hned je líp prodejné :ryby: .To samozřejmě neplatí o všech bazarech,než mě zase chytí někdo za slovo.Značkové servisy a solidní bazary to nedělají,ale který to sou si každý musí zjistit sám.No a když koupíš auto v Argentinský v bazaru a hned s ním někam zajedeš,kde ti to zjistí,tak ho tam můžeš jít vrátit a říct jim že jsou podvodníci,oni tě jistě pochopí.Tudíž jsem chtěl říct,že je lepší kára se serviskou,pokud není sfalšovaná apod.NIC Víc.A ten tachometr ti stočí kdejakej chcípák,co má inzerát v annonci.Stáčím levně,rychle,kvalitně apod.No a běžnej zákazník v bazaru ví prd,že se to dá vyčíst přinejmenším z řídící jednotky motoru,tak to koupí a pak se diví.Jak je to možné,že motor nemá tlaky ve 134 tisících????Takovej je to prej držák,a wono tohle!!!! :shock:Pokud si přesto myslíš,že kecám blbosti,tak tě zklamu!!!!!!!!!!!Právě jsem absolvoval 14.ti denní Tour za koupí S 80 od Chebu až do Znojma a nakonec jsem nakoupil v T6R.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé