voda pod motorem 24TIC
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 39
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Vůz: V940 D24TIC tm.zel.metla automat Volfík
- Bydliště: Lštění
voda pod motorem 24TIC
Včera jsem asi po třech dnech kouknul do expanzky a zjistil že nemám vodu. Dolil jsem tedy cca 1 litr (po horní risku) a po zahřátí projel Volfíčka asi 20 km. Pak jsem se opět podíval do expanzky a spokojeně nezjistil žádný úbytek. Dnes ráno jsem jel jako obvykle do práce (12 km) po zahřátí motor pracoval bez problémů a do práce jsem dojel včas. V práci nabil baterku (v sobotu trochu protestovala) a vyrazil k domovu. Po příchodu k autu jsem zjistil že pod motorem je louže vody (sladké), podíval jsem se do expanzky a zjistil opětovný úbytek chladící kapaliny. Pod auto se mi moc nechtělo (ono se dolu v kvádru špatně leze) a tak jsem dolil opět 1 litr (tentokrát destilky) a vyrazil k domovu (po zahřátí motoru). Po příjezdu domů jsem zjistil že hladina neklesla a tak jsem se spokojeně uvelebil doma nad studijními materiály. Po asi třech hodinách mi to nedalo a vyšel jsem ven se podívat pod motor s baterkou (pejskaři asi ze mě měli vánoce) a ejhle ! Pod motorem je voda a v expanzce trochu chybí.
Je to normální, nebo se mám zneklidňovat ? Popřípadě měl by někdo námět na opravu ? :?:
Je to normální, nebo se mám zneklidňovat ? Popřípadě měl by někdo námět na opravu ? :?:
_________________
ex: š100,š110,š120,š105,vaz2107, š130,Volvo 340, B14 4E, 5q, 1990 - Bořek (indiánské jméno Red Dvarf) ukraden, Volvo 850 T5
je: Volvo 940, 2,4 TIC, automat, kombi, r.v.:1993 (typ 94) - Volfíček, V70 II r.v. 2003
ex: š100,š110,š120,š105,vaz2107, š130,Volvo 340, B14 4E, 5q, 1990 - Bořek (indiánské jméno Red Dvarf) ukraden, Volvo 850 T5
je: Volvo 940, 2,4 TIC, automat, kombi, r.v.:1993 (typ 94) - Volfíček, V70 II r.v. 2003
-
Offline
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
voda pod motorem 24TIC
normalni to urcite neni.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
-
Offline
- Příspěvky: 1203
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
voda pod motorem 24TIC
No namet na opravu je vic nez jednoduchy - proste musis zjistit, kde to tece. Kudy vedou chladici hadice v motorovem prostoru snad poznas, tak je vsechny zkontroluj. Muze ale tect i vodni pumpa nebo chladic..
-
Offline
- Příspěvky: 6025
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
voda pod motorem 24TIC
Ale holt musí schodit kvádro :mrgreen:Drtic píše:No namet na opravu je vic nez jednoduchy - proste musis zjistit, kde to tece. Kudy vedou chladici hadice v motorovem prostoru snad poznas, tak je vsechny zkontroluj. Muze ale tect i vodni pumpa nebo chladic..
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
-
Offline
- Příspěvky: 39
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Vůz: V940 D24TIC tm.zel.metla automat Volfík
- Bydliště: Lštění
voda pod motorem 24TIC
Díky za rady. Kudy to teče by opravdu chtělo v první řadě poznat. Kvůli tomu jsem dnes vyrazil do práce v pracovních maskáčích a s igelitem na sedačce. Ráno v expanzce nebylo nic, tak jsem dolil a vyrazil. Vzal jsem ještě za hadice a byly měkký. Po příjezdu do práce jsem vzal za hadice a zase měkký. Znovu jsem dolil destilku a pořádně dotáhl víčko přes hadr. Odpoledne jsem přišel, dolil asi 2 deci po h.r. a vyrazil k domovu. Zde jsem zjistil že vody neubylo a hadice jsou natlakované.
Měl bych dotaz : kolik má udržet tlak víčko expanzky (ta čísla před kP) a kde se dá sehnat ?
P.S.: Hadice a sponky jsem zkontroloval už včera odpoledne. Tak snad výučák vracet nemusím.
Měl bych dotaz : kolik má udržet tlak víčko expanzky (ta čísla před kP) a kde se dá sehnat ?
P.S.: Hadice a sponky jsem zkontroloval už včera odpoledne. Tak snad výučák vracet nemusím.
_________________
ex: š100,š110,š120,š105,vaz2107, š130,Volvo 340, B14 4E, 5q, 1990 - Bořek (indiánské jméno Red Dvarf) ukraden, Volvo 850 T5
je: Volvo 940, 2,4 TIC, automat, kombi, r.v.:1993 (typ 94) - Volfíček, V70 II r.v. 2003
ex: š100,š110,š120,š105,vaz2107, š130,Volvo 340, B14 4E, 5q, 1990 - Bořek (indiánské jméno Red Dvarf) ukraden, Volvo 850 T5
je: Volvo 940, 2,4 TIC, automat, kombi, r.v.:1993 (typ 94) - Volfíček, V70 II r.v. 2003
-
Offline
- Příspěvky: 1429
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
voda pod motorem 24TIC
Víčko je na 150kpa, u haseho za cca 600,- To starý co sem ti nabízel je na 75kpa
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Příspěvky: 1504
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
voda pod motorem 24TIC
Ty 6ti válce jsou na vodu háklivý,co já si s tím užil....Ale většinou tečou hadice pod páskou.Poslední co jsem řešil,tak teklo v Tčku kde je vypouštěcí ventil.Bohužel,většina hadic má 2 průměry,ale zrovna na tomto místě se to vyřeší snadno,T kus se předělá a hadice vymění za obyč metráž a nemusí být Volvo orig.Taky rády odchází hrdla na chladiči a chladiče vůbec.
1 víčko mi myslím zbylo,ale musím se podívat a to bude chvíli trvat.
1 víčko mi myslím zbylo,ale musím se podívat a to bude chvíli trvat.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2896
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
voda pod motorem 24TIC
Prakticky souhlasím s tím co napsal Selap, ale ještě bych doplnil, že pokud to teče hlavně při motoru v klidu, tak to často dělává, když je na odchodu vodní pumpa.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 39
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Vůz: V940 D24TIC tm.zel.metla automat Volfík
- Bydliště: Lštění
voda pod motorem 24TIC
Vodní pumpa není vyloučena, ale snad byla měněna před cca 2kkm při výměně hlavy a obojí opravdu vypadá nové.
Louže se dělá pod hrazdou co je pod motorem. Když jsem vzal za hadici tak byl slyšet u expanzky průvan, tak bych byl Selape za funkční víčko vděčen a pak se uvidí. Jestli ho nenajdeš do pátku tak ho koupím jinde.
Zítra se mi to snad podaří vzít na dílnu a natlakovat nad kanálem tak budu chytřejší zítra odpoledne a projedu si to zezdola i s olejem co zdrhá po kapkách někde u turba.
Na chladiče jsem koukal už když jsem to kupoval (před 3 týdny a 1300 km) a včera opět a nic z nich neteklo (jasně VanThome, vím že jsou tady menší než na karose a jinde než na ciťáku).
Louže se dělá pod hrazdou co je pod motorem. Když jsem vzal za hadici tak byl slyšet u expanzky průvan, tak bych byl Selape za funkční víčko vděčen a pak se uvidí. Jestli ho nenajdeš do pátku tak ho koupím jinde.
Zítra se mi to snad podaří vzít na dílnu a natlakovat nad kanálem tak budu chytřejší zítra odpoledne a projedu si to zezdola i s olejem co zdrhá po kapkách někde u turba.
Na chladiče jsem koukal už když jsem to kupoval (před 3 týdny a 1300 km) a včera opět a nic z nich neteklo (jasně VanThome, vím že jsou tady menší než na karose a jinde než na ciťáku).
_________________
ex: š100,š110,š120,š105,vaz2107, š130,Volvo 340, B14 4E, 5q, 1990 - Bořek (indiánské jméno Red Dvarf) ukraden, Volvo 850 T5
je: Volvo 940, 2,4 TIC, automat, kombi, r.v.:1993 (typ 94) - Volfíček, V70 II r.v. 2003
ex: š100,š110,š120,š105,vaz2107, š130,Volvo 340, B14 4E, 5q, 1990 - Bořek (indiánské jméno Red Dvarf) ukraden, Volvo 850 T5
je: Volvo 940, 2,4 TIC, automat, kombi, r.v.:1993 (typ 94) - Volfíček, V70 II r.v. 2003
-
Offline
- Příspěvky: 1429
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
voda pod motorem 24TIC
Jestli je průvan u expansky, tak se zastav pro víčko, je to celkem jasný... Je sice na 1/2 tlak, ale ujel sem s nim 3kkm a v létě... než seženeš jiný, poslouží...
Joa pokud Selap najde, můžu to logisticky dozajistit
Joa pokud Selap najde, můžu to logisticky dozajistit

_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Příspěvky: 39
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Vůz: V940 D24TIC tm.zel.metla automat Volfík
- Bydliště: Lštění
voda pod motorem 24TIC
Výborně. Díky.
_________________
ex: š100,š110,š120,š105,vaz2107, š130,Volvo 340, B14 4E, 5q, 1990 - Bořek (indiánské jméno Red Dvarf) ukraden, Volvo 850 T5
je: Volvo 940, 2,4 TIC, automat, kombi, r.v.:1993 (typ 94) - Volfíček, V70 II r.v. 2003
ex: š100,š110,š120,š105,vaz2107, š130,Volvo 340, B14 4E, 5q, 1990 - Bořek (indiánské jméno Red Dvarf) ukraden, Volvo 850 T5
je: Volvo 940, 2,4 TIC, automat, kombi, r.v.:1993 (typ 94) - Volfíček, V70 II r.v. 2003
-
Offline
- Příspěvky: 125
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Vůz: Citroen C1 1,0 VVT-i ´09
- Bydliště: Strančice
voda pod motorem 24TIC
Jestli muzu tak napisu svoji soucasnou story...
S travexem jsme spustili nezavisle topeni a cca po 5-ti minutach kdyz jsme to vypli tak si chladic ulevil cca pul deci a pak to prestalo. Ulevil si dole v rohu jak je tam pridelanej ten plastovej bazmek.
mam terfektni vicko 150Kpa a travex mi rekl (doufam ze ti nevadi ze to tu pisu) abych si sehnal vicko 100Kpa ze tam je v danou chvili moc velkej tlak.
Takze shanim vicko z benzinu a doufam ze pusti ten tlak driv a ja budu v poho.
Jinak by musel chladic ven a opravit to.
Ted voda drasticky neubyva, kdyz nepustim NTtak vlastne vubec..
S travexem jsme spustili nezavisle topeni a cca po 5-ti minutach kdyz jsme to vypli tak si chladic ulevil cca pul deci a pak to prestalo. Ulevil si dole v rohu jak je tam pridelanej ten plastovej bazmek.
mam terfektni vicko 150Kpa a travex mi rekl (doufam ze ti nevadi ze to tu pisu) abych si sehnal vicko 100Kpa ze tam je v danou chvili moc velkej tlak.
Takze shanim vicko z benzinu a doufam ze pusti ten tlak driv a ja budu v poho.
Jinak by musel chladic ven a opravit to.
Ted voda drasticky neubyva, kdyz nepustim NTtak vlastne vubec..
_________________
Uz jsem obycejny smrtelnik. Nemam Volvo...
Citroen C1 2009
Dacia Sandero 1,6 Plnav ybava 2010
Honda CB 750 Nighthawk 1997
Uz jsem obycejny smrtelnik. Nemam Volvo...
Citroen C1 2009
Dacia Sandero 1,6 Plnav ybava 2010
Honda CB 750 Nighthawk 1997
-
Offline
- Příspěvky: 1332
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
voda pod motorem 24TIC
clive píše:Jestli muzu tak napisu svoji soucasnou story...
S travexem jsme spustili nezavisle topeni a cca po 5-ti minutach kdyz jsme to vypli tak si chladic ulevil cca pul deci a pak to prestalo. Ulevil si dole v rohu jak je tam pridelanej ten plastovej bazmek.
mam terfektni vicko 150Kpa a travex mi rekl (doufam ze ti nevadi ze to tu pisu) abych si sehnal vicko 100Kpa ze tam je v danou chvili moc velkej tlak.
Takze shanim vicko z benzinu a doufam ze pusti ten tlak driv a ja budu v poho.
Jinak by musel chladic ven a opravit to.
Ted voda drasticky neubyva, kdyz nepustim NTtak vlastne vubec..
jenom upresnim, chladic na clivove auteje nemocny: je castecne spatne zapertlovana leva vanicka chladice, spoj sice tesni, ale jen do urciteho tlaku.
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 125
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Vůz: Citroen C1 1,0 VVT-i ´09
- Bydliště: Strančice
voda pod motorem 24TIC
travexi napsal jsi to krasne. ja si jen nemohl vzpomenout co ten chladic trapi..
Olej vs voda zatim se zda ok..
Olej vs voda zatim se zda ok..

_________________
Uz jsem obycejny smrtelnik. Nemam Volvo...
Citroen C1 2009
Dacia Sandero 1,6 Plnav ybava 2010
Honda CB 750 Nighthawk 1997
Uz jsem obycejny smrtelnik. Nemam Volvo...
Citroen C1 2009
Dacia Sandero 1,6 Plnav ybava 2010
Honda CB 750 Nighthawk 1997
-
Offline
- Příspěvky: 1332
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
voda pod motorem 24TIC
clive píše:travexi napsal jsi to krasne. ja si jen nemohl vzpomenout co ten chladic trapi..
Olej vs voda zatim se zda ok..
tak aspon to je OK, pockame az vylitas tak dve tri nadrze a pokud se olej znovu neobjevi tak to prohlasime za nejakej bordel po nam nezname oprave a bude klid...

_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 39
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Vůz: V940 D24TIC tm.zel.metla automat Volfík
- Bydliště: Lštění
voda pod motorem 24TIC
Já to dneska na dílně podpořil trochou tlakovzduchu a vypadá to opravdu na víčko expanze. Jen jsem upravil jednu pásku u chladiče, co se mi moc nelíbila. Vrazil jsem tam taky ještě jedno těsnění z ciťáku (filtr u měrky hladiny oleje na CB-Irisbus), ale po dojezdu domů jsem ho zase raději vyndal (hadice vypadaly že se chtěj protáhnout). vzhledem k tomu že na víčku je 150 kP, tak zkusím to od Selapa (jestli ho najde) a Toma poprosím až tam pojede aby mi ho vzal. Mezitím zkusím to jeho 75 kP. Takže VanT - do hospody,práce, nebo se mám zastavit u Tebe doma ?
_________________
ex: š100,š110,š120,š105,vaz2107, š130,Volvo 340, B14 4E, 5q, 1990 - Bořek (indiánské jméno Red Dvarf) ukraden, Volvo 850 T5
je: Volvo 940, 2,4 TIC, automat, kombi, r.v.:1993 (typ 94) - Volfíček, V70 II r.v. 2003
ex: š100,š110,š120,š105,vaz2107, š130,Volvo 340, B14 4E, 5q, 1990 - Bořek (indiánské jméno Red Dvarf) ukraden, Volvo 850 T5
je: Volvo 940, 2,4 TIC, automat, kombi, r.v.:1993 (typ 94) - Volfíček, V70 II r.v. 2003
-
Offline
- Příspěvky: 1504
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
voda pod motorem 24TIC
Tak musím zklamat,víčko je,ale na chalupě a tam se dostanu až během příštího týdne,tak pokud to spěchá,budeš muset pořídit jinde.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvky: 39
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Vůz: V940 D24TIC tm.zel.metla automat Volfík
- Bydliště: Lštění
voda pod motorem 24TIC
Klid, on se VanThomas taky dostane do štatlu (sem koukal že seš tamvodcať) až příští týden, já až 30.11. takže to nespěchá. Dal jsem tam to jeho víčko z benzinový dvojky a zatim to funguje tak ho pokud možno najdi a pak se domluvíme. Buď tady nebo přes SZ.
Zatim dík M.
Zatim dík M.
_________________
ex: š100,š110,š120,š105,vaz2107, š130,Volvo 340, B14 4E, 5q, 1990 - Bořek (indiánské jméno Red Dvarf) ukraden, Volvo 850 T5
je: Volvo 940, 2,4 TIC, automat, kombi, r.v.:1993 (typ 94) - Volfíček, V70 II r.v. 2003
ex: š100,š110,š120,š105,vaz2107, š130,Volvo 340, B14 4E, 5q, 1990 - Bořek (indiánské jméno Red Dvarf) ukraden, Volvo 850 T5
je: Volvo 940, 2,4 TIC, automat, kombi, r.v.:1993 (typ 94) - Volfíček, V70 II r.v. 2003
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Haben