Co to je a k čemu to je?

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
Luk1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 29
Registrován: 16 roků
Bydliště: Zlín
Vůz: Volvo XC 90 D5 147kW automat 2014

Co to je a k čemu to je?

Příspěvek od Luk1 »

Zdarec!
Můj miláček má problém s únikm oleje. Uniká to kolem toho dílu na fotce (vcelku dost)
Je to úplně dole na pravé straně motoru pod řemenama a vedou k tomu 2 vysokotlaké trubičky.
Co to je? Dá se to sehnat, popř. přetěsnit? Moc dík za rady!!
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
bylo:
S80, 2.0T, B5204T4, 120 kW, man, r.v. 99, LPG Prins VSI, 400 000km+
944, 2.3 (B340FB), 96 kW, man.,r.v. 92, 600 000km
850 Estate 2,0 T-5 , 155 kW,man. r.v.95 , 300 000km (LPG)

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1083
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC70 B5244T3 '02
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 5 poděkování

Co to je a k čemu to je?

Příspěvek od Drtic »

Neni to od klimakompresoru? a neni ten olej zeleny? Z fotky to moc neni videt... Jestli jo, je to olej z klimy 8)
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Luk1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 29
Registrován: 16 roků
Bydliště: Zlín
Vůz: Volvo XC 90 D5 147kW automat 2014

Co to je a k čemu to je?

Příspěvek od Luk1 »

Od klimy to asi nebude....mizí motorový olej (musím dolívat :( )
Barva oleje...klasicky jetý mot. olej
Řekl bych spíš mazání turba?? Jde o to jak se to jmenuje, abych to mohl začít shánět....
_________________
bylo:
S80, 2.0T, B5204T4, 120 kW, man, r.v. 99, LPG Prins VSI, 400 000km+
944, 2.3 (B340FB), 96 kW, man.,r.v. 92, 600 000km
850 Estate 2,0 T-5 , 155 kW,man. r.v.95 , 300 000km (LPG)

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1083
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC70 B5244T3 '02
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 5 poděkování

Co to je a k čemu to je?

Příspěvek od Drtic »

hm tak nevim neporadim - 850 neznam...tohle jsem spis tipnul :oops:
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

black hawk
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 143
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: prag
Zabanován: Trvale

Co to je a k čemu to je?

Příspěvek od black hawk »

tohle je termostatickej ventil oleje motoru.po zahřátí oleje v motoru se otevře a pustí olej do chladiče,aby se udžoval na stálé teplotě.maj jen vozy s turbem.

marra
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 939
Registrován: 18 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Dostal poděkování: 11 poděkování

Co to je a k čemu to je?

Příspěvek od marra »

jsou tam pod trubkama okroužky a pod tim ventilem taky ale takovej obdelnikovy (je to ještě okroužek když je to obdelnik????)
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

Luk1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 29
Registrován: 16 roků
Bydliště: Zlín
Vůz: Volvo XC 90 D5 147kW automat 2014

Co to je a k čemu to je?

Příspěvek od Luk1 »

OK a dík!!! Teď už jenom sehnat 2 O kroužky a hranatý OVAL kroužek ;-) a je to !
Jenom doufám že ten ventil funguje....
_________________
bylo:
S80, 2.0T, B5204T4, 120 kW, man, r.v. 99, LPG Prins VSI, 400 000km+
944, 2.3 (B340FB), 96 kW, man.,r.v. 92, 600 000km
850 Estate 2,0 T-5 , 155 kW,man. r.v.95 , 300 000km (LPG)

drewid
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 560
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt

Co to je a k čemu to je?

Příspěvek od drewid »

Mě zase čůrá olejíček na pravej podběh odkudsi zhora. Asi to bude podobný, chce to nějaký guferka nebo stačí dolívat? 8)
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D

Luk1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 29
Registrován: 16 roků
Bydliště: Zlín
Vůz: Volvo XC 90 D5 147kW automat 2014

Co to je a k čemu to je?

Příspěvek od Luk1 »

Jo a když budu chtít měnit ten o-kroužek pod ventilem...jak je tam ten ventil upevněný?
Počítám že na závit :?:
_________________
bylo:
S80, 2.0T, B5204T4, 120 kW, man, r.v. 99, LPG Prins VSI, 400 000km+
944, 2.3 (B340FB), 96 kW, man.,r.v. 92, 600 000km
850 Estate 2,0 T-5 , 155 kW,man. r.v.95 , 300 000km (LPG)

marra
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 939
Registrován: 18 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Dostal poděkování: 11 poděkování

Co to je a k čemu to je?

Příspěvek od marra »

dva šrouby myslim sedmička zavit a torx 40ka
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

Luk1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 29
Registrován: 16 roků
Bydliště: Zlín
Vůz: Volvo XC 90 D5 147kW automat 2014

Co to je a k čemu to je?

Příspěvek od Luk1 »

Moc dík, ani jsem netušil že to pořeším tak rychle :palec:
_________________
bylo:
S80, 2.0T, B5204T4, 120 kW, man, r.v. 99, LPG Prins VSI, 400 000km+
944, 2.3 (B340FB), 96 kW, man.,r.v. 92, 600 000km
850 Estate 2,0 T-5 , 155 kW,man. r.v.95 , 300 000km (LPG)

dod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 308
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: SK, St. Lubovna
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 2 poděkování

Co to je a k čemu to je?

Příspěvek od dod »

Luk1: ano tu to vyriesis tak rychle lebo je tu kopec sikovnych ludi ktori radi poradia :)
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk

TKorab
Offline
Příspěvky: 44
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Liberec

Co to je a k čemu to je?

Příspěvek od TKorab »

Taky mi to teklo,pod těma trubkama a jen malá rada,ty kroužky maj ve volvu za 30kč,jen až to tam budeš dávat,mě přišlo logičtější je navlíknout na to trubku a pak to celé strčit dovnitř a to je blbě,zaprvé jsem je ožvejkal (sakra,dalších 30kč v háji:-)) a za druhý to začalo týct fakt hodně... Oni se musej strčit do toho ventilu,tam jsou na ně takové drážky,tam zapadnou a pak se tam strčí ta trubka a celé se to zajistí tím plechem a šroubem a už to neteče..... A teď mi poraďte,už jsem 2x lepil vanu a furt teče,no je tohle normální??:-)
_________________
Je: V70 2,5TDI rv 98
Je:VW T4 Multivan
Je: Fabia RS 165kw+špéra
Je:BMW 335i..momentálně s motorem mimo auto,ale třeba to někdy složim:-)
Bylo od Volva:Volvo 850 AWD 2,5T 142 kw r.v.96

eLzyx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3129
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina
Dal poděkování: 13 poděkování
Dostal poděkování: 25 poděkování

Co to je a k čemu to je?

Příspěvek od eLzyx »

čím jsi ji lepil a po jaké době nalil olej?
Jestli lukoprenem (co většinou v autodílech prodávají) - tak olej tam smíš nalejt až tak po 2-3 dnech (počítáno při 20°C), než vyschne. Ten tmel jinak zůstane vláčnej a propouští.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

TKorab
Offline
Příspěvky: 44
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Liberec

Co to je a k čemu to je?

Příspěvek od TKorab »

Lepil jsem to tim červenym tmelem na motory,myslim soudal to dělá... V návodu bylo uschne za 3 hod,dodělal jsem to večer, ráno vanu dotáhl,nalil olej a teče to pořád.... jestli je ta vana nějak zkroucená... Ale leju tam tak flašku měsíčně,tak aspoň v tom nemám starej olej jsem si zdůvodnil a pěkně se mi impregnuje štěrk,kde parkuju :-) (mě teď nějakej ekolog sežere i s pantoflema:-))
_________________
Je: V70 2,5TDI rv 98
Je:VW T4 Multivan
Je: Fabia RS 165kw+špéra
Je:BMW 335i..momentálně s motorem mimo auto,ale třeba to někdy složim:-)
Bylo od Volva:Volvo 850 AWD 2,5T 142 kw r.v.96

marra
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 939
Registrován: 18 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Dostal poděkování: 11 poděkování

Co to je a k čemu to je?

Příspěvek od marra »

spíše se podivej jestli neni někde praskla ta vana...
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

TKorab
Offline
Příspěvky: 44
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Liberec

Co to je a k čemu to je?

Příspěvek od TKorab »

To se právě nezdá,navíc to teče v délce asi 20 cm na její delší straně blíž k výfuku a kapky se drží na hlavičkách šroubů,no nevi,teče to míň,než když jsem to koupil,tak budu dolívat a když se to zhorší,dám to odborníkům... Jinak jsem vanu i motor v rámci možností odmastil,vanu i ocelovým kartáčem trošku zdrsnil... Třeba zkusim příště jiného výrobce toho lepidla :-)
_________________
Je: V70 2,5TDI rv 98
Je:VW T4 Multivan
Je: Fabia RS 165kw+špéra
Je:BMW 335i..momentálně s motorem mimo auto,ale třeba to někdy složim:-)
Bylo od Volva:Volvo 850 AWD 2,5T 142 kw r.v.96

marra
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 939
Registrován: 18 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Dostal poděkování: 11 poděkování

Co to je a k čemu to je?

Příspěvek od marra »

tak ti teče těsnici kroužek od přepadovy trubky turba
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

TKorab
Offline
Příspěvky: 44
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Liberec

Co to je a k čemu to je?

Příspěvek od TKorab »

Jaks to tak rychle diagnostikoval?? On je totiž blok nad spojem vany a bloku suchej.... Jestli je to on,jak na opravu??
_________________
Je: V70 2,5TDI rv 98
Je:VW T4 Multivan
Je: Fabia RS 165kw+špéra
Je:BMW 335i..momentálně s motorem mimo auto,ale třeba to někdy složim:-)
Bylo od Volva:Volvo 850 AWD 2,5T 142 kw r.v.96

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé