MOTOR: Cívky zapalování...

Moderátor: wickey

This topic is 11 years a 1 month old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
Thorsten
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 714
Registrován: 28 bře 2007 20:55
Vůz: t-mustang
Bydliště: Bruntál

MOTOR: Cívky zapalování...

Příspěvek od Thorsten »

Zdarec,
koupil jsem V40 1.9 T4 rok 1998 a od začátku mě škube motor ve vyšších otáčkách (nad 3000 ot.). Nevíte co by to mohlo způsobovat ? Předem díky za rady.
Fanda.
_________________
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic- ... 350589546/

GDPR_user

Re: V40 T4 - škubání motoru

Příspěvek od GDPR_user »

mustang-78 píše:Zdarec,
koupil jsem V40 1.9 T4 rok 1998 a od začátku mě škube motor ve vyšších otáčkách (nad 3000 ot.). Nevíte co by to mohlo způsobovat ? Předem díky za rady.
Fanda.
Co třebas svíčky?

Thorsten
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 714
Registrován: 28 bře 2007 20:55
Vůz: t-mustang
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thorsten »

no svíčky jsou nové.
_________________
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic- ... 350589546/

dod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 679
Registrován: 21 úno 2006 23:02
Bydliště: SK, St. Lubovna

Příspěvek od dod »

na pristrojovke nesvieti ziadna kontrloka, napr. chyby motoru?
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk

Thorsten
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 714
Registrován: 28 bře 2007 20:55
Vůz: t-mustang
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thorsten »

nikde se nic neukazuje.Bojím se aby to nebylo čerpadlo.
_________________
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic- ... 350589546/

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2859
Registrován: 23 úno 2005 22:27
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Zkus se podívat do motoru potmě, zda někam neodskakujou jiskry. Pokud by byl někde zkrat, porušená izolace a podobně.

Pavel-K
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 285
Registrován: 29 led 2006 12:10
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Pavel-K »

Mrkni na to potmě, jak říká Jarda a pokud máš dobré a hlavně vhodné svíčky tak hupky dupky na diagnostiku. Do Zlína to nemáš daleko - zkus Jarka Křižana.
P.S. napiš se mezi nás, 40-cítkáře, prosím.
_________________
Pavel VOLVO V40 1,8i, 92kW, B4184SM, 99

dod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 679
Registrován: 21 úno 2006 23:02
Bydliště: SK, St. Lubovna

Příspěvek od dod »

ked si menil sviecky neskontroloval si na indukcnych cievkach praskliny na valci 3 a 4 ??? je to dost casty problem a to sposobuje preskok iskry na hlavu (to mam od Lachtana:)
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2859
Registrován: 23 úno 2005 22:27
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

dod píše:ked si menil sviecky neskontroloval si na indukcnych cievkach praskliny na valci 3 a 4 ??? je to dost casty problem a to sposobuje preskok iskry na hlavu (to mam od Lachtana:)
No právě proto se má podívat potmě! :wink:
Jinak jsem to pochopil, že to dělá v určitejch otáčkách, ale ne při plném tahu motoru??? Nebo nejenom při tom plném zatížení? Třeba i při částečném plynu a 3000 rpm? To bych potom vynechal ze seznamu možných poruch palivo a šel po elektrice.

Pavel-K
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 285
Registrován: 29 led 2006 12:10
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Pavel-K »

Potvrzuji. Ten problém jsem měl taky.
_________________
Pavel VOLVO V40 1,8i, 92kW, B4184SM, 99

dod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 679
Registrován: 21 úno 2006 23:02
Bydliště: SK, St. Lubovna

Příspěvek od dod »

Jarda: jasne to je super napad(mna by to nenapadlo:) ale tie iskry cez tie praskliny neuvidi ani v tme lebo je to skrite v dutine na sviecky...proste musi cievky vybrat a ked tak nejako zaizolovat aspon docasne na odskusanie ci je to tym...alebo kupit nove
Naposledy upravil(a) dod dne 07 dub 2007 21:32, celkem upraveno 1 x.
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk

Thorsten
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 714
Registrován: 28 bře 2007 20:55
Vůz: t-mustang
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thorsten »

no teď jsem to zkoušel na ten volnoběh a do 5000 ot. to neškube a ani nikde nejiskří. Ale při akceleraci ,třeba při předjíždění , to cuká (od 3000 ot.)
_________________
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic- ... 350589546/

dod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 679
Registrován: 21 úno 2006 23:02
Bydliště: SK, St. Lubovna

Příspěvek od dod »

mustang-78 píše:no teď jsem to zkoušel na ten volnoběh a do 5000 ot. to neškube a ani nikde nejiskří. Ale při akceleraci ,třeba při předjíždění , to cuká (od 3000 ot.)
no presne to mi vcera auto spravilo asi dvakrat a tiez okolo 3000 ot. potom to po chvili jazdy prestalo,ja to prisudzujem svieckam lebo som ich zatial vobec nemenil. tie nove sviecky si menil ty??
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 4288
Registrován: 07 čer 2006 19:50
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Příspěvek od jarek.krizan »

mustang-78 píše:bohužel nevím jaké to jsou svíčky,auto mám taky dva měsíce,takže nevím jak dlouho to škube.Znáš nějaké výborné svíčky pro Volva v benzínu ?
Každý motor potřebuje svoje, a nejen svíčky. Pokud by si měl cestu do Zlína tak to můžem celé projít, neškodilo by to celé zkontrolovat, včetně podvozku atd. pokud si to ještě neudělal.

Můžem to případně napíchnout na diagnostiku a zjisti více ( např. skutečné km )
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 4288
Registrován: 07 čer 2006 19:50
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Příspěvek od jarek.krizan »

Vzhledem k tvému nicku předpokládám že znáš Slavíka přes UScars, jestli jo tak ho pozdravuj, pokud ho uvidíš, on už bude vědět.
pokud pošleš typ motoru, tak ti pošlu jaké svíčky tam patří, ale doma mám seznam pouze orig. volvo ale v práci v úterý můžu zjistit náhrady.
Ty prasklé izolátory cívek jsou zákeřné závady. Většinou se to stane vlhkostí, přehřátím, nebo špatnýma svíčkama.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III

Roger
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2546
Registrován: 12 lis 2005 11:11
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD08 goldAT/V70R AWD98 silverM
Bydliště: Brno/Kyjov

Příspěvek od Roger »

Moje "skubani" mam vyreseno...nove palivove cerpadlo
_________________
Je:V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2 260kkm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kkm,AWDrepas
Bylo:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

Roger
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2546
Registrován: 12 lis 2005 11:11
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD08 goldAT/V70R AWD98 silverM
Bydliště: Brno/Kyjov

Příspěvek od Roger »

Jo a svicky tam maji spravne byt R6 platinove...to tam davaji ve Volvu ale muzes pouzit i jine vyroby se stejnymi parametry...
_________________
Je:V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2 260kkm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kkm,AWDrepas
Bylo:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

Marek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 238
Registrován: 28 čer 2006 22:29
Vůz: Škoda SuperB 1.8T Elegance
Bydliště: Praha

Příspěvek od Marek »

Pokud T4 skube.Videl bych to (stejne jako u me) palivovy filtr,svicky a hlavne zapalovaci civky.Ja uz menil obe....
_________________
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)

Roger
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2546
Registrován: 12 lis 2005 11:11
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD08 goldAT/V70R AWD98 silverM
Bydliště: Brno/Kyjov

Příspěvek od Roger »

Marek píše:Pokud T4 skube.Videl bych to (stejne jako u me) palivovy filtr,svicky a hlavne zapalovaci civky.Ja uz menil obe....
Takl palivovy filtr jsem menila a nezmenilo se...svicky nove orig. R6 platinum, furt stejne, civky byly OK, takze me to dovedlo az na cerpadlo a bing ho :wink:
_________________
Je:V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2 260kkm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kkm,AWDrepas
Bylo:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

Thorsten
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 714
Registrován: 28 bře 2007 20:55
Vůz: t-mustang
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thorsten »

Dík,sám jsem zvědavej co z toho vyleze :shock: :? :shock:
_________________
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic- ... 350589546/

dod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 679
Registrován: 21 úno 2006 23:02
Bydliště: SK, St. Lubovna

Příspěvek od dod »

moj problem s castym skubnutim okolo 1500 ot. v zabere alebo obcasnym skubnutim okolo 3000 ot vyrieseny vymenenim sviecok
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk

ligizo
Offline
Příspěvky: 3
Registrován: 15 črc 2007 21:19

zapalovacie moduly

Příspěvek od ligizo »

zdravim vas vsetkych.Mam problem s volvom S40 2,0T 118KW.auto zacalo ist na dva valce.
3 a 4 valec kde su moduly tie idu a 1 a 2 nejde.S modulu na sviecku iskra ide ale s modulu do kablov nejde.Kable su ok.neviete mi niekto poradit ci to budu tie moduly alebo hladat chybu niekde dalej v elektrike.diky

Harry: sloučeno z zapalovacie moduly

Conan
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 698
Registrován: 14 zář 2004 12:09
Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
Vůz: Volvo XC 90 2.5T AWD

Re: zapalovacie moduly

Příspěvek od Conan »

Určitě jsou ty dva kabely OK?

Možná bych zkusil, jestli ti to bude házet jiskru přímo u konektoru toho modulu :arrow: odpojit kabely pro 3 a 4 válec a ke konektoru modulu přiblížit něco spojeného z kostrou.
Jo a nedržel bych to jen tak v ruce :D
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Na prodej Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III)Obrázek
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)

ligizo
Offline
Příspěvky: 3
Registrován: 15 črc 2007 21:19

Re: zapalovacie moduly

Příspěvek od ligizo »

ja som tie konektory drzal v ruke pri nastartovanom motore a nic.priamo na sviecku ide ale do kablov dalej nie.dnes som to objednal vo volve v stredu to bude u mna.jeden stoji 3400Sk.ziadna vyhra.

Marek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 238
Registrován: 28 čer 2006 22:29
Vůz: Škoda SuperB 1.8T Elegance
Bydliště: Praha

Re: zapalovacie moduly

Příspěvek od Marek »

To mas jedno...Taky uz jsem menil oba zapalovani moduly.Maji hlavne tendence praskat.Jsou z mene kvalitniho plastu a to teplo jim asi dava dost na prdel...
Muze se stat,ze odejde i ten vystup na dalsi valec,ale ze by oba naraz?? No nevim...
_________________
Ford Tourneo Connect 110PS - táhám zvuk a Volvo dodávku nedělá :-)
This topic is 11 years a 1 month old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50 - opravy“