ondik007 píše:Jinak s fabii ja volvo neporovnavam ja sem psalv duchu toho,ze me rikali vseci,ze ta HTP je nahovno... ...kdyz ma najeto 26 tis a je to lahoda v tom jet.
Tak ty jsi dobrý pacient, jsi 2. člověk na světě, který říká jízdě v 1.2 HTP lahoda. Ten první už je v Bohnicích...
ondik007 píše:Jinak s fabii ja volvo neporovnavam ja sem psalv duchu toho,ze me rikali vseci,ze ta HTP je nahovno... ...kdyz ma najeto 26 tis a je to lahoda v tom jet.
Tak ty jsi dobrý pacient, jsi 2. člověk na světě, který říká jízdě v 1.2 HTP lahoda. Ten první už je v Bohnicích...
ja mluvim o podvozku. ne o motoru. srovnavame auta co maji na krku 300 tis a milion s autem co ma najete 26 tis pouze nama auto je proste nove nemuzu srovnavam s mojim autem co ma GO obou naprav a investice pres 60 tis,proste to je stare auto. a u toho volva to bude zastineno pouze dobrym odhlucnenim,ale nerikejte,ze kdyz vymenim vsechny ramena bude to novy auto. to sem chtel rict
Kazdopadne se v tom neskutecne pitvas,budes se tak douho pitvat,prebirat a vybirat az preberes...jestli mas problem s teplem a chces se dostat na cca 7 prumer,tak kup 2,4 125kw s najetym kilem,coz oproti nafte se da sehnat,naklady na udrzbu nebudou vysoky a mimo mesto se na svy dostanes.a vybavu cos psal,ze chces,tak je normalni standard,pokud netrefis ultrasocku...sam mam naftu,ale uz ted vim,ze dalsi volvo bude benzin
nesrovnavam:D ok o fabii uz ani slovo.
ja bych potreboval takovy auto testovat tyden at si udelam obrazek.Ja neverim,ze objem nad 2 litry bude zrat kombinovane pod 10 a to nemluvim o automatu a 4X4.
Tezsi auta s kteryma sem jezdil byla kia sportage 2,0 16V s tim sem jezduil mesto za 12 a to nema trvaly pohon 4X4 na dalku to bralo 8-9 1500 kg zhruba, dale subaru legacy 1,8 76 kw trvaly pohon 4X4 mesto 11l mimo sem nejel, fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw ,mesto 15, fiat brava 1,6 16 V 76kw mesto 13 mimo mesto 8. a pak favority to bralo 8,5 jednobodka 40kw a karbec LPG 9,5, fabie HTP ma 7,5 mesto a mimo mesto 5,5-6,5.
nejezdim jak prase studeny motor netocim vubec a zahraty tocim do 3 tis otacek.
kamos co ma AUDI 3,0 162kw 4kolku me tvrdi,ze jezdi to same jako ja za 10 l ,ze se to zahreje po 2,5 km a kdyz tomu slape jede za 12:D tak kde sme? bud ty auta vscehny byly posrane nebo nekdo keca. ale asi nekecam protoze kdyz fiat 1,6 ma v TP napsano,ze mesto je spotreb 10,5 a kombinovana 8,2 tak 2,4 volvo co ma 1600 kg nebude brat kombinovane o litr min ne? nic proti,ale budme realisti.
dik a jeste mi reknete neco k te diagnostice a jestli se mam zajimat o dovoz vozu ze zahranici. cenove rozpeti 70-140 tis. radeji bych koupil neco levnejsi a 20 do toho vrazil.
ondik007 píše:400Nm??? to je vtip??? pokud vim,tak D5tka euro 3 ma 340 Nm . S prominutim to je neubozejsi kroutak co sem videl u objemu vetsiho jak 1,9 u ropy od roku 1999. Musime pocitat,ze ja mam treba auto co ma 1250 kg a po chipu sem nekde na 280 Nm a to volvo ma 1750 kg ,takze v kopci nejspis budu muset podrazovat jeste vic jak u mojeho.
vic tahu v kopci asi ucitim az u BMW 330XD,kde je 390 Nm v zakladu.
Jinak s fabii ja volvo neporovnavam ja sem psalv duchu toho,ze me rikali vseci,ze ta HTP je nahovno a,ze vseci si mysli,ze zere 5 litru,ale vysledek je 7,5,ale kdyz se nejezdi jen mesto pod 7 litru se da dostat lehce,ale v tech kopcich to nema vubec silu a timkze musim porad tocit trojku nad 3 tis spotreba je vyssi.Navic to neni moje auto a uznejte pucovat si do prace auto od otce neni uplne dobrej napad. I kdyz ma najeto 26 tis a je to lahoda v tom jet.
proc sem se stale divam po volvu a BMW je prave to pohodli. myslim si,ze BMW bude na muj vkus moc tvrde,protoze ty jejich kola s vyskou 45 max to je hruza. navic nechce se mi platit povinne za 2 litr a do toho jeste 3 litr. akorat tam je plus,ze to ma retez a podelne ulozeny motor coz je super na opravy jinak myslim,ze vetsi penezenka jak volvo.
Myslím, že ty jsi ještě nedospěl ani pro Volvo ani pro BMW, zkus se v těchto autech aspoň svézt a potom hodnoť. Tvoje úvahy jsou pouze vyčtené někde na internetu. Mimochodem moje D5 z roku 2006 má sériově 400 Nm (ze švédský fabriky).
pripada mi az dost hloupe rict jako majitel volva takovej nesmysl! rekl sem EURO 3 ma 340 NM a to je ubohe! konec.
to je vazne rada jak blazen,ze sem nedospel.
já mám na V70 v automatu dlouhodobou spotřebu pod 10, něco kolem 9.5. Sice nejezdím kopce, ale je to dojíždění do Prahy, na nákupy, k doktorovi - prostě rodinné auto. Ani když jsem jezdil hodně po městě jsem se nad 11l nikdy nedostal.
A delší cesty po okreskách není problém udržet pod 8l
jestli trváš na naftě, tak kup tu první verzi D5 se 120kW, ta je úspornější, ale pod 200tis KM žádná z nich najeto v tvé cenové relaci mít nebude. Myslím v reálu, samozřejmě na tachu to bude mít 90%.
Je to ale znova ta samá písnička - díváš se na nákup ojetého nafťáka jen přes spotřebu. To je cesta do pekel. Najezdíš víc než 30tis ročně, kde se ti už nafta vyplatí i kdyby se furt srala? Jestli ne, tak zvaž rizika nutných investic - vstřiky, turbo, dvouhmota. Aby si pak sice nejezdil v kombinaci za 6l, ale do káry narval 50tis Kč jen za první půlrok...
Za tu cenu můžeš koupit atmo benzin s polovičním nájezdem, kde prakticky kromě rozvodů nemáš co investovat. Když pojedeš s prázdným autem, tak ten motor ti bude bohatě stačit, případně zkus 2.4T.
Ondik007
Nechci aby naše diskuse sklouzla někam kam nemá. Chtěl jsem jenom naznačit (asi moc ironicky - uznávám), že málokdy jsou důležité papírové výkony a některé chvalozpěvy majitelů (nebo přehnané kritiky). Každé auto má určitou kvalitu a subjektivní dojmy jsou nejdůležitější (samozřejmě také stav konkrétního auta). Asi před 10 lety jsem měl Ford Focus 1,8 TDDi 55 kW a asi 185 Nm a bylo to velice kvalitní a zábavné auto s naprosto dostatečnými výkony a dodnes na něj vzpomínám. Podle Tvých papírových požadavků bych si ho nemohl koupit. Takže vybírej auto podle skutečných osobních dojmů a ne podle papírových hodnot. Abych Ti ale také dal nějakou informaci o mém Volvu XC 70 D5 - celoroční průměrná spotřeba 7,1 l/100 km - převážně příměstský provoz a občas delší jízdy cca 250 km plus dovolená Chorvatsko. Problémy s filtrem pevných částic vůbec žádné - najeto 145 tis. km poctivých (koupě ČR a pravidelný servis Volvo). Toto fórum čtu pravidelně a už jsem zde získal spoustu zajímavých informací - hlavně o drobných opravách a závadách (zatím se mi naštěstí vyhýbají). Takže Ti přeji šťastný výběr a řiď se vždy vlastní pocitem a úsudkem.
ondik007 píše:pripada mi az dost hloupe rict jako majitel volva takovej nesmysl! rekl sem EURO 3 ma 340 NM a to je ubohe! konec.
to je vazne rada jak blazen,ze sem nedospel.
V roce uvedení na trh což je 2001 to ubohé rozhodně nebylo !!!
Ondiku, borce ze Zlina ...kdyz projizdim zlin volvama, ktery je samy semafor, rozjezdy a brzdeni v kolone...je jasne, ze ty auta nebyly stavene do mesta, ale na dlouhe presuny v pohodli. A ty coby majitel fiatu se zkusenostmi z fabie chces auto na cukani do prace v tomto provozu, ktere hned topi a nezere...takze si myslim, ze jsi na spatnem foru a tohle tu nenajdes. Potrebujes spis lehci atmosferu benzin tak do 1.8 treba s LPG a mozna i automatem a dodelanym nezavislym topenim (pochybuju ze najdes). Vse se da dodelat az na vymenu prevodovky, coz je nakladnejsi. Takze zaklad: atmosferu + automat, dodelas si LPG a nezavisle topeni...
_________________ V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex: S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
topeni berte s rezervou me sere u me nafty,ze i s novym termostatem a kartonem pred chladicem to topi az po 5 km lehce a 80 stupnu to ma az po 10 km dle diag.jinak automat nechci vubec ale jak ve volvu tak bmw je casto kdyby stal kazdy repas 30 tis,tak do toho du,protoze vim co to je menit spojku na rope a pak zjistit,ze je ko aj setrvak.jinak vstriku a turba se nebojim vstriky vim co snesou a vymenu sem delal.cerpadlo na cr se dobre repasuje.nove neni nikdy nutne. Naftu chci hlavne kvuli kroutaku ten sem si oblibil a benzinak me nudi az stve
este k tomu benzinu ja myslim,ze sance,ze nasypu do volva 2,4 benzinu 50 tis je naprosto stejna jak do ty nafty.ja tam vidim daleko vic veci na podelani jak na nafte.verte,ze sem resil x problemu jak na benzinu tak na nafte a benzinak v zaveru vysel mnohem draz.kdyz mi treba odesla vaha vzduchu za 18 tis.u nafty byla za 1500 a jeste ji mam po chipu odpojenou.zapalovaci civky,tekouci vstriky a vadne lambdy,praskle svody a ko katalizator.to vse u benzinu brutalne zvysi spotrebu a musi se resit.u nafty to bud neni nebo to jde vypustit.
ondik007 píše:topeni berte s rezervou me sere u me nafty,ze i s novym termostatem a kartonem pred chladicem to topi az po 5 km lehce a 80 stupnu to ma az po 10 km dle diag.jinak automat nechci vubec ale jak ve volvu tak bmw je casto kdyby stal kazdy repas 30 tis,tak do toho du,protoze vim co to je menit spojku na rope a pak zjistit,ze je ko aj setrvak.jinak vstriku a turba se nebojim vstriky vim co snesou a vymenu sem delal.cerpadlo na cr se dobre repasuje.nove neni nikdy nutne. Naftu chci hlavne kvuli kroutaku ten sem si oblibil a benzinak me nudi az stve
V kolika benzínových Volvech jsi jezdil?Denně jezdím starou 760 2,3 turbo a určitě mne nenudí!A v létě taková T6 také není nuda.Ale chápu,že není takový adrenalin jako ve fobii kdy očekáváš,co ti dříve upadne.
nebud smesny.co by padalo na aute co ma najeto 26 tis?navic nechapu do ceho se strefujete ja uz nekolikrat rek,ze mam jtd coz byl 1.cr znam veskery problemy toho motoru a proto by D5 byla nejlepsi volba ale jen do roku 2004
Nechte už Ondika být, až bude kupovat 15. auto tak bude mít jiné prority a ne diskutovat o kravinkách. Snažil jsem se mu jen vysvětlit, že jestli si koupí pekáč, je jedno jaký bude mít motor a ostatní čísla v techničáku.
vpohode ja si rad vyslechnu rady,ale ne blbe pripominky. tak sem ted spocital spotrebu fabie HTP vysla mi 6,9 zadne mesto pouze mimo obec. max rychlost 110 vic jak 3200 otacek sem netocil.
takze jako auto na dojizdeni do prace jedine nejaka nakupni taska s 1,4 HDi nebo 1,1cka v plynu. nastesti nemusim akzdej den autem,takze me to nedonuti si koupit nejakyho matiza a proto sem si dal ten strop kombinovane spotreby na 7,5 litru.
jo a 15 aut sem nemel,ale k tomu cislu se hoodne blizim.
ondik007 píše:vpohode ja si rad vyslechnu rady,ale ne blbe pripominky. tak sem ted spocital spotrebu fabie HTP vysla mi 6,9 zadne mesto pouze mimo obec. max rychlost 110 vic jak 3200 otacek sem netocil.
takze jako auto na dojizdeni do prace jedine nejaka nakupni taska s 1,4 HDi nebo 1,1cka v plynu. nastesti nemusim akzdej den autem,takze me to nedonuti si koupit nejakyho matiza a proto sem si dal ten strop kombinovane spotreby na 7,5 litru.
jo a 15 aut sem nemel,ale k tomu cislu se hoodne blizim.
6,9 z takovou malou kurvou???Já jezdím polozávodním stylem dveřma napřed kde to jen jde a mám spotřebu v přepočtu 6,5 a to už má Hyena na tacháči 498700km a minimálně 300000km ji někdo utočil.
musim se priznat,ze mojemu JTDcku sem daval naprdel,ale jako netocil sem to nad 2800 to proste nema smysl ten kroutak je vuci te vaze obrovsky. ale te fabii sem skoro neslapal jasne nejel sme jak dedek mohl sem jet 70 a tocit nizsi otacky.
ja se ted bojim,ze koupim auto za 150 strelim nejakou ropu 1,7 CDTI 1,8 TDCI ,kde je udavana spotreba 5 litru a pojedu za 7 to me trefi slak.
u nas ve Zline nekdo prodava volvo S80 v LPG myslim za 60. ale takovou obludu navic tak starou rok 99 nechci,ale na druhou stranu bych mel 50 tis na PHM a opravy
Rad uz tady padlo pozehnane, jediny blby pripominky tu zatim mas porad ty,kdyz tu rozvadis dokola teorie s fobiema,mondeama a jinyma super karama a pokud ti prijde napr s80 jako obluda,tak si uz konecne kup tu 1,4 hdi,abys mohl jezdit za 3,5 litru nafty bez oprav,zcela jiste ti nalita 500 tis a vic !!!!!! nebo daciu, tu koupis za kilo a jeste mas par let zaruku a to se prece vyplati! Jen ta vybava asi nebude nic moc...ale zase to bude rychle topit