


Bohuš: jen k tomu čidlu chci říct, že to je IDENTICKÝ kus, jen jiný prodejce, nikoliv škoda versus starline, jak si mylně pochopil. Proto jsem se psal originál škoda.Bohuš píše:Když jsme u čidla (za 660,-+DPH+....), na rovinu chci říci, že jsem prodával NEORIGO díly třináct let. A ze zkušenosti vím, že čidlo (made in Italy) za 220,- je asi tak do léta.A když budu nabízet qualitu(HELLA), tak vyjde ještě dráž, než ORIGO!! Proto pánové v Elitu mají na centrál. skladu 1ks HELLA ,ale desítky "taliánců". Bohužel je to tak. Ale všeobecně lze říci, že "VŠECHNO JE V LIDECH" !!!
PS:Další věc je ta, že pokud se mechanici střídají, jak na běžícím pásu, pak samozřejmě nemohou "rozumět" starším typům. Bez urážky komukoliv, auto roku 2000 vyrobili, když polovina našich mechaniků nastupovala snad do učení!!! (Já se též ve škole neučil o Škodě 1202!!! I když byl tam jeden profesor, .........)
No jo, jenže tebe a dejme tomu potencionálního mechanika to bude ukrutně bavit protože si o víkendu rozebírá svoje auto...ale až budeš měnit 500stou spojku a budeš mít za sebou 10 let mechanikování tak už tě to bavit nebude...a bude to jen práce a otázka zní jak motivovat takového člověka aby to dělal pořád stejně dobře jako před 10ti letyUrvanej píše:A ještě k těm mechanikům: nechci podceňovat školy a výuku, ale dobrej mechanik nepotřebuje školy, ale zdravej rozum a musí ho to bavit. Obojí dokáže vyřadit "kvalitní" zaměstnavatel. Ale chápu, že kdybych se někdy chtěl dát na mechoše, protože mě to ukrutně baví, tak mě asi nikdo neveme i když (nebo spíš protože) mam PhD.
Je to přesně tak ! Auta teda kamiony opravuji 20 let z toho VOLVA 19 let a v žádném případě to není žádná rutina. Když jsem začínal tak byl na našem trhu jeden model (F12) který se vyráběl třeba tři roky beze změny, dnes? opravujeme asi12 různých modelů každý rok jsou tam nějaké změny tzv. facelifty. Třeba takové vstřikování močoviny (činidla ADblue) asi čtyři roky to v autech jezdí a dá se říct až teď je to vychytaný k dokonalosti jak ve výrobě tak už jsme se to naučili diagnostikovat a opravovat. A to jsem před měsícem změnil zaměstnavatele a to jsou teprve prdy!Lukaso píše:No jo, jenže tebe a dejme tomu potencionálního mechanika to bude ukrutně bavit protože si o víkendu rozebírá svoje auto...ale až budeš měnit 500stou spojku a budeš mít za sebou 10 let mechanikování tak už tě to bavit nebude...a bude to jen práce a otázka zní jak motivovat takového člověka aby to dělal pořád stejně dobře jako před 10ti letyUrvanej píše:A ještě k těm mechanikům: nechci podceňovat školy a výuku, ale dobrej mechanik nepotřebuje školy, ale zdravej rozum a musí ho to bavit. Obojí dokáže vyřadit "kvalitní" zaměstnavatel. Ale chápu, že kdybych se někdy chtěl dát na mechoše, protože mě to ukrutně baví, tak mě asi nikdo neveme i když (nebo spíš protože) mam PhD.
( výjmky existují )
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé