Otázka, na kterou neznám odpověď
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3653
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
Otázka, na kterou neznám odpověď
tp vypada jak Anderson konektory...
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14293
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
Objednal jsem tu zástrčku z TME a uvidím jak vydrží.
Pokud se to zase bude hřát, tak holt bude lednička pouze pro moje auto a vyvedu si na ni speciál kabel přímo od baterie ( s pojistkou) a velký konektor.
Ledničku stejně vozím jednou za čas na dovolenou a pouze v kufru.
Pokud se to zase bude hřát, tak holt bude lednička pouze pro moje auto a vyvedu si na ni speciál kabel přímo od baterie ( s pojistkou) a velký konektor.
Ledničku stejně vozím jednou za čas na dovolenou a pouze v kufru.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12949
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Otázka, na kterou neznám odpověď
A taky v ještěrkách, dyš sou elitrický.standa píše: 12 zář 2024 13:32 Jen pro doplnění debaty o konektorech: pokud by někdo požadoval "konečné řešení", tak existují konektory UCHEN ve třech velikostech https://www.battery.cz/znacka/uchen/?srsltid=AfmBOor7pRLG8BQR7LyrkLt6s5lL5LO6_CVCUaDkszqx31HffoBk7o_v
Jestli jsou někomu povědomé, tak ano- v obludné velikosti se používají pro připojení dodatečných startovacích baterií na starých autobusech a náklaďácích..., bakelit, pertinax, 1000A, kvalitka
![]()
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 677
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno - Hodonín
- Vůz: XC70 D5 AWD 2003
Otázka, na kterou neznám odpověď
Vzbudil jsem se dneska trochu pozdě, ale snad se moje rada bude někomu hodit.
Existuje řešení v podobě modelářského konektoru. Typů a provedení je bambolion, takže každý si může vybrat podle svého gusta.
Co se týče spolehlivosti, tak si snad lze představit, že na model za 100 litrů dám konektor do autozapalovače, který se rozteče, rozpadne, přestane vést proud (a doplň další možnosti...). Přitom pohony modelů jdou 50x dál, než nějaká lednička.
Mně osobně se pro tuto aplikaci docela líbí konektory typu XT. Stačí si vygůglit třeba XT90.
Existuje řešení v podobě modelářského konektoru. Typů a provedení je bambolion, takže každý si může vybrat podle svého gusta.
Co se týče spolehlivosti, tak si snad lze představit, že na model za 100 litrů dám konektor do autozapalovače, který se rozteče, rozpadne, přestane vést proud (a doplň další možnosti...). Přitom pohony modelů jdou 50x dál, než nějaká lednička.
Mně osobně se pro tuto aplikaci docela líbí konektory typu XT. Stačí si vygůglit třeba XT90.
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14293
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
No, něco podobného mám v plánu, pokud nevydrží ten objednaný konektor. Ono jde taky o tu konektivitu s ostatními auty v rodinné flotile. A abych předělával všech 7 aut na jiný konektor než je autozapalovač, na to nemám nervy. 

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 5832
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Otázka, na kterou neznám odpověď
Tak udelas redukci na konektor zapalovace preci ne? U sebe to budes mit naprimo a ostatni at se staraj.
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 8190
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
x 2
Otázka, na kterou neznám odpověď
2 Standa: Potvrzuji odolnost tohoto konektoru, kterým máme v práci připojený trakční akumulátor k mycímu stroji a odolává dlouhodobě nejen vysokým proudům, ale i hrubému zacházení azbukou mluvících agenturních zaměstnanců.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14293
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
No to je právě ono. Proč vyrábět nějakou redukci, když už to můžu mít namontované hned.Jakub Svoboda píše: 12 zář 2024 19:33 Tak udelas redukci na konektor zapalovace preci ne? U sebe to budes mit naprimo a ostatni at se staraj.

Ta lednička fungovala bez potíží minimálně 16 let (mám pocit, že jsem ji kupoval před minulou cestou do Černé Hory), ale teď prostě odešla zástrčka, no. Stačí sehnat kvalitní a zasejc to bude fungovat.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 677
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno - Hodonín
- Vůz: XC70 D5 AWD 2003
Otázka, na kterou neznám odpověď
Konektor autozapalovače nemůže být kvalitní už z principu jak je vymyšlený středový kontakt. Vždycky je tam dotyk bodově na nějakou plošku. V nejhorším případě provedený jako vidět na různých nabíjecích kabelech a pod. kdy ještě pro zhoršení celkového odporu toho bazmeku je ten středový přitláčem vinutou pružinkou, jako by designér úmyslně vytvářel (k)urvítko, co má zfajrovat jakmile přes něj teče trochu proudu.
Elektrický kontakt tvořený osovým přítlakem dvou vodivých ploch je běžná věc, ale musí být zajištěn festovní přítlak, což u autokonektoru zrovna moc nefunguje, páč konektor drží v zasunuté poloze spíše jen silou vůle než mechanicky.
Ty modelářské konektory se používají pro proudy o kterých se autozapalovači nezdá ani ve vlhkém snu. Kolega létající s dmychadlem o příkonu elektroskůtru honí přes XT90 proud až 250A.
Udělat jednu redukci pro všechny, kteří zůstanou věrni původnímu konektoru se 100x zaplatí tomu kdo si předělá konektor na něco technicky funkčního.
Navzdory tomu co radím, sám mám pořád v kufru tu originál hrůzu, do které připojuji dobíječ autobaterie. Přestože tam teče povětšině proud cca 30mA, občas mi delší dobu trvá najít polohu, kdy jsou kontakty opravdu elektricky propojeny.
Jsem si vědom, že v některých ohledech jsem holt "odjebávák". Zajímavé je, že v modelech mám konektory vesměs předimenzované, snad kromě jednoho, kde pro špičkový proud cca 120A používám konektory G4, které jsou doporučovány pro max. 80A
Na svoji obhajobu musím dodat, že "pracovní" proud je kolem 20-40A
Elektrický kontakt tvořený osovým přítlakem dvou vodivých ploch je běžná věc, ale musí být zajištěn festovní přítlak, což u autokonektoru zrovna moc nefunguje, páč konektor drží v zasunuté poloze spíše jen silou vůle než mechanicky.
Ty modelářské konektory se používají pro proudy o kterých se autozapalovači nezdá ani ve vlhkém snu. Kolega létající s dmychadlem o příkonu elektroskůtru honí přes XT90 proud až 250A.
Udělat jednu redukci pro všechny, kteří zůstanou věrni původnímu konektoru se 100x zaplatí tomu kdo si předělá konektor na něco technicky funkčního.
Navzdory tomu co radím, sám mám pořád v kufru tu originál hrůzu, do které připojuji dobíječ autobaterie. Přestože tam teče povětšině proud cca 30mA, občas mi delší dobu trvá najít polohu, kdy jsou kontakty opravdu elektricky propojeny.
Jsem si vědom, že v některých ohledech jsem holt "odjebávák". Zajímavé je, že v modelech mám konektory vesměs předimenzované, snad kromě jednoho, kde pro špičkový proud cca 120A používám konektory G4, které jsou doporučovány pro max. 80A

Na svoji obhajobu musím dodat, že "pracovní" proud je kolem 20-40A
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14293
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
No ale on není problém v zásuvce v autě nebo spojení s ní, tam to bylo v cajku, problém byl přímo uvnitř zástrčky, ve střevech, kde je ta nablblá pojistka s pérkem.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 5832
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Otázka, na kterou neznám odpověď
Proto jsem posílal odkaz na starý typ, kde nikdy perko nebylo a ani nebude..
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14293
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
U toho starého typu se středový kolík zástrčky zastrkuje mezi planžety?
To jsem nevěděl.
To jsem nevěděl.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 5832
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
-
Offline
- Příspěvky: 2220
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
Otázka, na kterou neznám odpověď
https://autodilyuo.cz/cs/katalog/detail-zbozi/zastrcka-12v-do-zapalovace-s-adapterem-na-maly-prumer-kvalitni/erich-jaeger/251003/6452772
image.png
image.png
[/quote]
Tahle s červeným na pohled vypadá stejně jako se dává do náklaďáků na napájení jednotky mýta a ta nikdy nezlobila. Samo že vede malé proudy, ale zas je to na profi zařízení a je v provozu nonstom roky.
image.png
image.png
[/quote]
Tahle s červeným na pohled vypadá stejně jako se dává do náklaďáků na napájení jednotky mýta a ta nikdy nezlobila. Samo že vede malé proudy, ale zas je to na profi zařízení a je v provozu nonstom roky.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5081
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: PRG
Otázka, na kterou neznám odpověď
Průšvih je, že u běžné produkce je to kus od kusu jestli to funguje nebo ne. V naprosté většině je to stejně stejný čínský šmejd od kterého se nedá čekat žádný zázrak.raolsa píše: 13 zář 2024 09:38 No ale on není problém v zásuvce v autě nebo spojení s ní, tam to bylo v cajku, problém byl přímo uvnitř zástrčky, ve střevech, kde je ta nablblá pojistka s pérkem.
Naposled jsem měnil tenhle konektor na malém kompesoru co jsem vozil v autě (ten původní špatně držel v zapalovači) a fungoval bez přehřívání a bez problémů.
Otázkou také zůstává jaký odběr má ta tvoje lednička.
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14293
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
Na štítku je 4A, skutečný jsem neměřil.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5081
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: PRG
Otázka, na kterou neznám odpověď
A co tam bylo za pojistku (?A)
Pokud máš možnost změřit odběr, tak to udělej.
Pokud máš možnost změřit odběr, tak to udělej.
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14293
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
Momentálně nezměřím nic. Jsem na dovče a nemám vybavení. Ale pojistka vydržela a roztavilo se to někde v okolí té pružinky co tlačí na pojistku.
Až se vrátím tak to rozeberu a zjistím co se vlastně stalo. Sice to bude asi destruktivní rozebrání, ale to už je jedno.
Ale zase když to vezmu kolem a dokola, tak ta lednička vydržela fungovat v zásuvce celou cestu - tzn. nějakých 22 hodin. A fungovala by i dál, jenom se to prostě fest hřálo.
Až se vrátím tak to rozeberu a zjistím co se vlastně stalo. Sice to bude asi destruktivní rozebrání, ale to už je jedno.

Ale zase když to vezmu kolem a dokola, tak ta lednička vydržela fungovat v zásuvce celou cestu - tzn. nějakých 22 hodin. A fungovala by i dál, jenom se to prostě fest hřálo.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5081
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: PRG
Otázka, na kterou neznám odpověď
Já bych to asi vyřešil tak, že bych se vykašlal na tu vnitřní pojistku, napájel bych vodič (AWG#20) přímo na ten středový bazmek (tím bych obešel případné přechoďáky pojistka/pružinka/kontakt) a teprve za tu zástrčku bych dal in-line nožovou pojistku
A bude to fungovat.

A bude to fungovat.
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14293
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď

Pojistka je pro mě taky naprosto zbytečný a poruchový článek.
Akorát nevím jestli by nebylo vhodné zachovat tu pružinku, aby tlačila na kolík a tím udržovala lepší spojení. Ale kabel, jak píšeš, by musel být naletovaný přímo na kolík.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5081
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: PRG
Otázka, na kterou neznám odpověď
Pružinku zachovat (resp. vyhodit pojistku a dát delší pružinku nebo místo pojistky trubičku a původní pružinku) a skrz ní vést vodič na středový kolík.
Resp. určitě bude existovat více řešení tohoto problému, ale já to pojal jako eliminaci zbytečných přechodových odporů
Protože tam asi bude zakopaný čokl
Resp. určitě bude existovat více řešení tohoto problému, ale já to pojal jako eliminaci zbytečných přechodových odporů

Protože tam asi bude zakopaný čokl
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 5593
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Otázka, na kterou neznám odpověď
Ano, toto je správné řešení. skrze pružinku měděnou licnu patřičného průměru.
-
Offline
- Příspěvky: 1126
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Otázka, na kterou neznám odpověď
Tady ve vedlejší obci vyměnili značky začátek obce.
Staré značky název obce v bílém poli sundali a dali tam tuto modernu.
Otázka zní zda tato značka plní legislativní požadavek na vzhled značky začátek obce a je vůbec tedy platná?
Staré značky název obce v bílém poli sundali a dali tam tuto modernu.
Otázka zní zda tato značka plní legislativní požadavek na vzhled značky začátek obce a je vůbec tedy platná?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
+
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
HECHT EQUIS 1,8kW, MY21
Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG



Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:



-
Offline
- Příspěvky: 5593
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Otázka, na kterou neznám odpověď
Jako by tam nic nebylo
Vyhláška č. 30/2001 Sb.
t) "Obec" (č. IS 12a), která označuje začátek obce a informuje o jejím názvu; značka ukončuje platnost značky č. B 20a a úsek pozemní komunikace zpoplatněný mýtným,
https://www.zakonyprolidi.cz/disk/cs/file/2001/2001c011z0030p003_n2004c059z176_n2006c065z193_n2006c165z507_n2008c065z202_n2009c028z091_n2010c089z247.pdf

Vyhláška č. 30/2001 Sb.
t) "Obec" (č. IS 12a), která označuje začátek obce a informuje o jejím názvu; značka ukončuje platnost značky č. B 20a a úsek pozemní komunikace zpoplatněný mýtným,
https://www.zakonyprolidi.cz/disk/cs/file/2001/2001c011z0030p003_n2004c059z176_n2006c065z193_n2006c165z507_n2008c065z202_n2009c028z091_n2010c089z247.pdf
-
Offline
- Příspěvky: 849
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
Otázka, na kterou neznám odpověď
tak tak, je to jen reklamni cedule
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé