Baterie

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6004
Registrován: 9 roků
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

Baterie

Příspěvek od Jakub Svoboda »

_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Satanda
Offline
Příspěvky: 18
Registrován: 10 roků 7 měsíců
Bydliště: Český Krumlov
Vůz: 850R
Zabanován: za 3 varování

Baterie

Příspěvek od Satanda »

Ale čtu, akorát nechápu. Když vytáhnu konektor z krabičky BMS, tak mám obyčejné dobíjení a nemusím nic resetovat, nebo ne?

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6004
Registrován: 9 roků
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

Baterie

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Proto se musi dobit, udelat reset a pak odpojit.
Jinak si bude vuz furt v pameti senzoru myslet, ze ma treba jen 65% nabiti.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Satanda
Offline
Příspěvky: 18
Registrován: 10 roků 7 měsíců
Bydliště: Český Krumlov
Vůz: 850R
Zabanován: za 3 varování

Baterie

Příspěvek od Satanda »

Heuréka, děkuji za trpělivost, asi pochopil. Takže s odpojeným BMS řídící jednotka stále pracuje s posledním zaznamenaným údajem o napětí baterie? Já jsem o tom nepřemýšlel, protože BMS jsem odpojil když bylo vše v pořádku a nikde žádná hláška.

jancho
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4821
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

Baterie

Příspěvek od jancho »

Přesně tak
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

Majkl1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 736
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Ždírec nad Doubravou
Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)

Baterie

Příspěvek od Majkl1 »

Ani hláška o nefunkčním S/S?
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)

Satanda
Offline
Příspěvky: 18
Registrován: 10 roků 7 měsíců
Bydliště: Český Krumlov
Vůz: 850R
Zabanován: za 3 varování

Baterie

Příspěvek od Satanda »

Nemám na žádném Volvu S/S.... Když vytáhnu kablík BMS na služební Octavii, hláška o S/S se čas od času objeví. Předpokládám, že hlášku ukážou všechna auta která mají S/S.

Munga
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2296
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha 12
Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17

Baterie

Příspěvek od Munga »

Origo. baterie teď kroutí šestý rok s bufíkováním tak bych měl rovnou vyměnit než mne to někde nechá - dal bych zase origo. jenže od loňska jed pod jiným číslem a prý i jiný výrobce. Nevěřím že zůstala kvalita a spíš tipuji že se to bude naopak tak nevím ..
Je tu populární Yuasa i když v moto aku to už dlouho není co dřív.
Do xc60 koukám po téhle : https://www.topbaterie.cz/autobaterie-yuasa-silver-high-performance-85ah-12v-800a-ybx5115-p19492/?cid=220
Je už nějaká zkušenost s bufíkováním pár sezon jestli drží?

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13256
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Baterie

Příspěvek od Urvanej »

Asi bych to s preventivní výměnou nehrotil... přece jen ti může ta nová umřít dřív, než by pošla ta stará :D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Munga
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2296
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha 12
Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17

Baterie

Příspěvek od Munga »

Ona ukazuje V vlastně v pohodě, ale baterka v Dieslu ze zkušenosti odejde najednou a když to člověk nepotřebuje. Já spíš abych měl připravenou variantu co jet hned koupit a neřešil až kixne což se stane pač 2roky přesluhuje :)

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé