Ty taky nečteš co? 
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=1076135#p1076135
Baterie
- Autor
- Zpráva
- 
Offline  
- Příspěvky: 6004
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
- 
Offline  
- Příspěvky: 6004
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Baterie
Proto se musi dobit, udelat reset a pak odpojit. 
Jinak si bude vuz furt v pameti senzoru myslet, ze ma treba jen 65% nabiti.
Jinak si bude vuz furt v pameti senzoru myslet, ze ma treba jen 65% nabiti.
- 
Offline
- Příspěvky: 18
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Český Krumlov
- Vůz: 850R
- Zabanován: za 3 varování
Baterie
Heuréka, děkuji za trpělivost, asi pochopil. Takže s odpojeným BMS řídící jednotka stále pracuje s posledním zaznamenaným údajem o napětí baterie? Já jsem o tom nepřemýšlel, protože BMS jsem odpojil když bylo vše v pořádku a nikde žádná hláška.
- 
Offline  
- Člen VK
- Příspěvky: 4821
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
Baterie
Přesně tak
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
- 
Offline  
- Příspěvky: 736
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
Baterie
Ani hláška o nefunkčním S/S?
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
- 
Offline  
- Příspěvky: 2296
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
Baterie
Origo. baterie teď kroutí šestý rok s bufíkováním tak bych měl rovnou vyměnit než mne to někde nechá - dal bych zase origo. jenže od loňska jed pod jiným číslem a prý i jiný výrobce. Nevěřím že zůstala kvalita a spíš tipuji že se to bude naopak tak nevím ..
Je tu populární Yuasa i když v moto aku to už dlouho není co dřív.
Do xc60 koukám po téhle : https://www.topbaterie.cz/autobaterie-yuasa-silver-high-performance-85ah-12v-800a-ybx5115-p19492/?cid=220
Je už nějaká zkušenost s bufíkováním pár sezon jestli drží?
Je tu populární Yuasa i když v moto aku to už dlouho není co dřív.
Do xc60 koukám po téhle : https://www.topbaterie.cz/autobaterie-yuasa-silver-high-performance-85ah-12v-800a-ybx5115-p19492/?cid=220
Je už nějaká zkušenost s bufíkováním pár sezon jestli drží?
- 
Offline  
- Moderátor
- Příspěvky: 13256
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Baterie
Asi bych to s preventivní výměnou nehrotil... přece jen ti může ta nová umřít dřív, než by pošla ta stará 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
- 
Offline  
- Příspěvky: 2296
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
Baterie
Ona ukazuje V vlastně v pohodě, ale baterka v Dieslu ze zkušenosti odejde najednou a když to člověk nepotřebuje. Já spíš abych měl připravenou variantu co jet hned koupit a neřešil až kixne což se stane pač 2roky přesluhuje 

Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé