Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
Tak konečně jsem se i dostal k tomu udělat pár fotek nové V40.
Motor VEA 1.5 T3 112kw , převodovka TF71SC
2016ka, najeto 62tis km origo R-Design, docela hezká výbava, namátkou komplet Intellisafe, automatické dálky, čtení značek, keyless, výhřev sedaček, čelního skla i volantu, pádla, parkpilot assist pro podélné parkování, sensus connect, posilovač s nastavením tuhosti, atd.
Už jsem stačil nainstalovat prahové lišty které tam nebyly, změnit uvítací logo Sensusu na Polestar a nalakovat komplet černé plasty do lesklé v předním nárazníku ať to ladí s maskou, zrcátky a zadním difuzorem. Teď pracuji na dodělání parkovací kamery a Harman Kardon premium audia.
Do léta bych rád stihl od D5T5 stage 2 na 140kw a 3" Simonse.
A už mám připravené R19 Polestar Performance kola
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________ S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Opravdu zase červená? No pěkně
S tím tmavým vnitřkem vypadá mnohem, mnohem lépe R-design volant, Polestar kola, řadíčka. A až doděláš i hudbu, hmm, o téhle bych už uvažoval ikdyž nemá průvlak na lyže
Benzínovou s AT jsme sháněli delší dobu, manželka s tím teď jezdí po Bolce fakt cukačky a je to lepší. A aspoň to má hezčí zvuk, je to zas o chlup líp vybavené a novější.
Co se týče Do88 IC tak bych to velice rád vyhodnotil ale bohužel jsem se stále nedostal k montáži. Budu to dělat teď nějak z jara a bude se dávat rovnou i nový kondenzátor klimy a chladič vody.
_________________ S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Instalace byla složitá? Co vše se musí rozebrat? Na tom jejich “konfigurátoru” akorát nevím co kliknout když mám kameru předek zadek.
_________________ Je: Volvo XC70 T6 2015; Volvo XC90 V8 2007; Škoda Kodiaq RS 2020; Opel Astra G OPC 2003; BMW E46 325ci cabrio 2005
Bylo: Opel Astra G 1.8 16V, Opel Astra G 2.2 DTi, Opel Astra H 1.7CDTi, Opel Astra H OPC line 1.8 16V
Jocker: Také mám obě kamery, ale tím se nemusíš vůbec trápit. U položky kamera zaškrtneš "none" jelikož tím je myšleno, že k tomu další (jejich)kameru poslat nechceš.
A pak záleží samozřejmě na verzi Sensusu. U tebe konkrétně tuším Sensus Connect.
Pokud máš sensus connect, je instalace jednoduší. Na jejich stránkách mají návod. Já to měl cca za hoďku i s nastavením.
_________________ S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Instalace dle návodu od Swedesolutions je taková jemně kostrbatá. U staršího Sensusu do MY14 se musí rozebrat i ICM obrazovka a přidat tam tištěný spoj jako mezikus.
Další část kabelů se připojí k IAM (rádio) a jednotku se mi podařilo zastrčit do skulinky za přihrádku před spolujezdcem vedle jednotky RSE.
Samostatný USB konektor jsem zatím velice provizorně vytáhl z boku tunelu u koberce.
První jsem myslel, že ho nebudu ani zapojovat jelikož budu využívat bezdrátové připojení k Android Auto ale relativně rychle jsem vystřízlivěl, jelikož USB vstup do jednotky je nutný pro update systému. Také se přes USB android "krabičku" dá pouštět hudba, či filmy na USB v téměř všech běžných formátech. Takže docela výhoda.
Trošku hůř mi šla aktualizace systému, poprvé jsem to trochu posral a nešlo pak bezdrátové spojení. Aktualizační soubory se stáhnou na USB flashku a pak stačí pouze zapojit do Android Boxu. Jednotka si již sama vše vyhledá a stačí se jen řídit pokyny na obrazovce.
Každopádně aktualizace se musí udělat dvě a to:
Díky první je vidět lišta klimy na obrazovce androidu. Po pár sekundách od pohybu klimy zase zmizí.
Druhá aktualizace nastaví uvítací logo jako origo sensus a doladí další detaily.
Zatím testuji ale Waze, Spotify, TuneIn fungují na jedničku jako z mobilu.
_________________ S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Podle vzhledu menu to bude stejný čínský boxík je to super, všechno funguje naprosto perfektně. V některé verzi OS akorát třeba po hodině vypadlo bezdrátové připojení a znovu šlo telefon připojit až po restartu boxu. Drátové připojení je naprosto stabilní a alespoň tolik nevybíjí baterku v telefonu.
Jediný problém co od instalace mám je vrzající středový tunel a to jsem se na něj snažil být při manipulaci hodně opatrný...
_________________ V70 D3 110kw MY2016 | ST2 + EGR Off by D5T5 127kw
Ano, mělo by to být to samé. Osobně jsem to vzal raději od Holanďanů ze Swedesolutions kvůli záruce. Navíc jsem to kupoval v době nejnižšího kurzu eura takže to vyšlo podle mě možná ještě líp, protože Kremeraino to defaultně prodává bez té "touch" části.
Na zvuk si nemohu stěžovat.
Jinak pokud začalo něco vrzat, doporučuji zase rozebrat a podlepit styčné plochy tesa páskou.
_________________ S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
_________________ Je: Volvo XC70 T6 2015; Volvo XC90 V8 2007; Škoda Kodiaq RS 2020; Opel Astra G OPC 2003; BMW E46 325ci cabrio 2005
Bylo: Opel Astra G 1.8 16V, Opel Astra G 2.2 DTi, Opel Astra H 1.7CDTi, Opel Astra H OPC line 1.8 16V
Tak V40 již po optimalizaci od D5T5, konkrétně přímo u Ládi Motla aka Tymona. Auto by mělo mít cca 140Kw a 300Nm. Motor znatelně ožil, jede to teď moc hezky.
Rovnou vypnutá MOST ochrana pro budoucí zástavbu Premium Sound, vypnutý Start/Stop a aktualizace všech SW.
Jako další extras VDD i do V40.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________ S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone