Tak diky vsem za radu.
Svicko mi rekl, ze at se vyseru na repasi motoru a vymenim rovnou celej motor


bavime se o tom samem motoru? v popisu mas motor s 125 kw...Jasko píše:Možno by som mal dany motor k dispozicii rozmyšlam či nerozobrať moju s80 awd auto pojazdne ku vyskušaniu pokiaľ by bola zaujimava ponuka tak by som ho asi rozpredal. Radšej by som ho ale nechal niekomu kto by nechal žiť.
Ano 154kw awdKrasty píše:bavime se o tom samem motoru? v popisu mas motor s 125 kw...Jasko píše:Možno by som mal dany motor k dispozicii rozmyšlam či nerozobrať moju s80 awd auto pojazdne ku vyskušaniu pokiaľ by bola zaujimava ponuka tak by som ho asi rozpredal. Radšej by som ho ale nechal niekomu kto by nechal žiť.
Pokud to budeš dělat z bláta a ho..n tak jo. Jinak k tomu připočítej partu dalších těsnění (pod svody, pod sání, na svíčky, pod termostat, pod vodu, pod klapku, měděný pod olej, atd.), gufera na vačky, gufera ventilů, 12 šroubů hlavy a pár dalších věcí k tomu. Srovnat hlavu i blok, jak už bylo napsáno, práce kolem 30 hodin a 50 tisíc korun minimálně, pokud se to má udělat pořádně. Jo a ještě řádně vyčistit, lépe však rovnou vyměnit všechny hadice odvětrání kliky i víka.raolsa píše:Sada kroužků na jeden válec cca 1200,- těsnění pod hlavu cca 1000,- speciál tmel na těsnění vany a víka ventilů cca 400,- (?), rozvody 10000,- práce nevím střelím 10000, olej a filtr 1500,-. Tak to máme suma sumárum 30 tisíc.
Jo a zapomněl jsem na odzkoušení a srovnání hlavy a bloku, tam nevím na kolik to přijde.
Toto je poměrně důležitá informace. 1 litr na 10 tisíc.Krasty píše:Takze kdyz mam nizke kompresni tlaky v motoru (vsechny kolem 8 amt), tak zrejme ventily???
auto zere olej tak tak 1 l na 10 tis km, takze v krouzkach to asi nebude.
Muze jeste nekde unikat tlak...respektive muze byt jeste nekde pricina uniku z valcu?
...max do dvou vterin vzdy na poprve zatim naskocil...od ledna do ted jak se zahratym motorem, tak i v mrazu se studenym...Krystof P. píše:Jak to startuje třeba teď v chladnu a jak zahřátý ?
To je hodně pJekná vodpověď!!!chuan1000 píše:Řešil jsem, také lenost mého motoru a došel jsem k nízkému plnícímu tlaku turba max.cca 0,4 bar. Chtěl jsem měnit turbo, ale nakonec byl problém v řízení tlaku turba . V turbu je klapka a jejím otvíráním se řídí tlak. No a u mě byl špatný ten podtlakový "klobouček" na konci táhla a klapka byla pootevřená. Po výměně toho "kloboučku" dává turbo tlak až 0,9 bar a auto jede úplně jinak
To mi je jasny, ale ze u mne jsou asi pricinou nizkeho vykonu tlaky ve valcich a nikoliv turbo, kdyz ty tlaky ve valcich maji hodnotu 8 pri mereni a ne jizde.Urvanej píše:Tlaky ve válcích (komprese) a tlaky v sání (turbo) jsou kozy a vozy.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé