16psi je cca 1,1bar, ne 1,5osiris píše:No podle všemožných amerických fór co jsem pročetl by s mbc Nemel být problém a mám to nastavit na 16psi což bude cca 1.5baru a všem to tam funguje...
Aktuátor otočit o 0.5 nebo 1.5 otáčky?
Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2189
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
-
Offline
- Příspěvky: 21
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
Na ten 1.5baru je to cca kolik psi?
-
Offline
- Příspěvky: 4160
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
21,76osiris píše:Na ten 1.5baru je to cca kolik psi?
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 21
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
Díky... Tak uvidíme jak se to bude s tím regulátorem chovat, vyndat se to dá vždycky 

-
Offline
- Příspěvky: 2189
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
Ví někdo kolik by mělo v sérii tlačit turbo u 2.0t 132kW? VIDA krom základního tlaku aktuátoru mlčí
-
Offline
- Příspěvky: 1829
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
Ahoj
Hledal jsem je to teda náročný něco o tom najít ,ale něco jsem našel :
T5 a R modely jsou vysoce výkonné modely. T5 byl vybaven sportovně laděným vysokotlakým turbodmychadlem o objemu 2,3 litru s maximálním přírůstkovým tlakem nastaveným na 10,5 PSI a "turbínovými" hliníkovými koly, zatímco turbo modely měly nízkotlaký turbodmychadlový motor o objemu 2,4 litru s maximálním zvýšením tlaku v 7- 8 PSI.
Pokud vezmu v potaz nízkotlak sice 2,0T tak bych tipnul těch asi 0,6bar
Blbě se to tam hledá ,ale aspoň něco
http://www.vpcuk.org/forums/showthread.php?26142-Baffled-by-steering/page5&styleid=8
Hledal jsem je to teda náročný něco o tom najít ,ale něco jsem našel :
T5 a R modely jsou vysoce výkonné modely. T5 byl vybaven sportovně laděným vysokotlakým turbodmychadlem o objemu 2,3 litru s maximálním přírůstkovým tlakem nastaveným na 10,5 PSI a "turbínovými" hliníkovými koly, zatímco turbo modely měly nízkotlaký turbodmychadlový motor o objemu 2,4 litru s maximálním zvýšením tlaku v 7- 8 PSI.
Pokud vezmu v potaz nízkotlak sice 2,0T tak bych tipnul těch asi 0,6bar
Blbě se to tam hledá ,ale aspoň něco

http://www.vpcuk.org/forums/showthread.php?26142-Baffled-by-steering/page5&styleid=8
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvky: 365
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: eRko :)
Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
pokud mas na mysli motor s oznacenim B5204T2 (1997–1998 Volvo C70 badged as C70 2.0T) tak je seriovy tlak 8psi (0.551580583 bar)
nicmene 132 kW meli i jine 2.0T = B5204T5,B5204T8 - tak to dyztak upresni pro jaky motor te to zajima
nicmene 132 kW meli i jine 2.0T = B5204T5,B5204T8 - tak to dyztak upresni pro jaky motor te to zajima
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
-
Offline
- Příspěvky: 2189
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
Díky, myslel jsem B5204T2 

-
Offline
- Příspěvky: 365
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: eRko :)
Výměna turba/zvýšení výkonu u C70 2.0t
tak to je td04-13g
do tech 15psi by mohlo jeste podavat nake vykony... pak uz to bude tlacit teplej vzduch 


_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Oja