Tak v tom pripade beru svou dobre minenou radu zpetPegos píše:Kolo me na udrzbe stoji vic jak auto ono taky na nem vic jak autem najedu.

 
 Tak v tom pripade beru svou dobre minenou radu zpetPegos píše:Kolo me na udrzbe stoji vic jak auto ono taky na nem vic jak autem najedu.

 
 Mě spíš zaráží, že to někomu v prackách těch 250 vůbec vydrží. Když si vezmu souhru okolností, kdy nafta je čím dál horší (aktuálně vydávám naftu s cca 6% MĚŘO - donedávna se mi dařilo nakupovat naftu s 0%, což už nelze), lidi čím dál tupější a chování více a více spotřební...Pegos píše:Přesto mě zaráží že se nove volvo po cca 250 tis tak sype.

 ) Kolik zanesených zakarbonovaných motorů jsem už takhle viděl (specialisti na tenhle jízdní styl jsou kluci s koncernovými 66kw motory), na to by mi prsty na rukách nestačily. Proto, když mi dědek řekne, že jezdí max 110 a nad 2000ot se to auto nepodívalo, tak poděkuju a jdu pryč. V takovou chvíli jsem rád za 5q Sharana,který ve 130 točí 3000ot
 ) Kolik zanesených zakarbonovaných motorů jsem už takhle viděl (specialisti na tenhle jízdní styl jsou kluci s koncernovými 66kw motory), na to by mi prsty na rukách nestačily. Proto, když mi dědek řekne, že jezdí max 110 a nad 2000ot se to auto nepodívalo, tak poděkuju a jdu pryč. V takovou chvíli jsem rád za 5q Sharana,který ve 130 točí 3000ot  Jednou za nějaký čas je prostě potřeba to zahřáté auto pořádně protáhnout, tím spíše v době DPF apod. Můžete se mnou nesouhlasit, ale je mi to jedno. Každý ať si jezdí jak chce, já jsem přesvědčen, že vím, co říkám.
 Jednou za nějaký čas je prostě potřeba to zahřáté auto pořádně protáhnout, tím spíše v době DPF apod. Můžete se mnou nesouhlasit, ale je mi to jedno. Každý ať si jezdí jak chce, já jsem přesvědčen, že vím, co říkám. Ne, díky..
 Ne, díky.. 
  
  nezapomínat, že u V50 si člověk výrazně zadělá na problémy, pokud koupí jiný než pětiválcový motor... to, že prakticky nejsou k sehnání, na tomto téměř pravidlu nic nemění...
 nezapomínat, že u V50 si člověk výrazně zadělá na problémy, pokud koupí jiný než pětiválcový motor... to, že prakticky nejsou k sehnání, na tomto téměř pravidlu nic nemění... 
  
 Tohle je přesně blbost, donebevolající blbost. **(Koupit levný auto a cpát do něj prachy za opravy se málokdy vyplatí, ovšem je to lepší, než koupit naleštěnou vraždu před smrtí, to je fakt). **Pegos píše:Auto se kupovalo od volvo servisu co i prodava auta ok holt jsme meli i tak pocitat s investici. Pro priste s tim budem pocitat ze radeji koupit auto za par korun a radeji usetrene penize vrazit do oprav.
 
  
  
 V každém případě by to chtělo více detailnějších a technických informací, tedy pokud to nemá být jen povzdech, ale žádost o radu. Třeba výpis chyb.Pegos píše:Anabaze pokracuje dceru ceka dalsi navsteva servisu tusim ze to uz je 5 . Napichnout vyhodnotit vymenit ujeti cca 500 km a znova kontrolka nutny servis motoru. Uz je to fakt otravne a pro potencialni kupce V50 radim nekupujte to jsou s tim jen a jen starosti a stoji to furu penez casu a zkazi vam to pohled na auto.
 
  
 To nezní moc dobře.Pegos píše:... A to se i 2 krat vycistil filt pdf.
 
 asi taky záleží na tom jak se čistil (jestli tím není myšleno spuštění regenerace přes diag., to mě také nepomohlo). potom jestli po montáži proběhl reset filtru. a jestli závada byla opravdu vymazána. mě to bez odpojení čidla tlaku a váhy vzduchu+nastartování taky smáznout nešlo.ok2ucx píše:To nezní moc dobře.Pegos píše:... A to se i 2 krat vycistil filt pdf.
P.
 
  
 
 
  
  snad už to po jeho výměně bude fachat
 snad už to po jeho výměně bude fachat 
 
 
 Taky to může být kombinace nevhodných tras, jízdy za nízkých otáček, paliva a motorového oleje.zaludvaclav píše:já mám skoro 400tis na V50, jediný co zlobilo je DPF - to se opravdu francouzským hochům nepovedlo
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]