





dodělal jsem jen ten vysoušeč, vzal zrzku, sundal kola z bestie, abych dostal volfinku domu a kola z bestie volfince dost sednou .. asi dojde na změnu časem,ale jsou to 17" .. uvidíme, příští víkend pokračovačka v klimě na volfince
Práce si na něm udělal hodně, auto zase odvedlo tu svoji. Hlavně že jsou všichni živí stále v pořádku.lukinl píše:Kup druhý auto a sundej ty nový věci co na tomhle jsou.
Urvanej píše:Sám vidíš účtenku, a ač to zní hrozně morbidně, tak za stejný prachy +- pár korun koupíš celý jiný auto, na který můžeš přeházet co je potřeba a Volfinku poslat do hutí. Pokud bys díly sháněl sám, tak seženeš asi levněji, ale tý práce a na konci všeho toho snažení, shánění a přehazování budeš jen otrávenej a naštvanej. Takže souhlasim s lukinl:Práce si na něm udělal hodně, auto zase odvedlo tu svoji. Hlavně že jsou všichni živí stále v pořádku.lukinl píše:Kup druhý auto a sundej ty nový věci co na tomhle jsou.
odpoveď je RENTABILITA - zůstatková hodnota auta před nehodou je nižší než náklady na opravu do stavu před nehodou.Nimrod píše:stejně mi je z toho uvažování zle. je auto, který má pomuchlaný plechy a rozbitá některá světla, je pojízdné, motorově v pořádku.... a dle inteligence pojišťoven ho raději hodíme na vrakáč a pokusíme se omladit průměrný věk automobilů v čechách (nebo nevím, co jiného je k tomu vede)
zkus si uvědomit, že systém povinného ručení nejvíc dotují ti, kteří jej vůbec nevyužijí. Tzn. zaplatím každej rok pojistku nic se nestane pak si ideálem pro pojišťovnu a dotuješ ostatní bourající a auta, který se opravují.Nimrod píše:konec konců pokud mi ale někdo nabourá, tak mi může být jedno, že dotyčný platí podstatně víc na povinným, že jo (a že zas o tolik vyšší není). mně, jakož to člověka s dospělym nabouranym autem, to ale vyjde pokaždý na hovno, pokud jsem zrovna nejel na vrakoviště...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé