12431192_454456738093067_448385005_n.jpg
12404679_454456741426400_1227518232_n.jpg
12422046_454456784759729_2127948000_o.jpg
12435868_454457401426334_1006929028_n.jpg
12422055_454456798093061_1685751516_o.jpg
12415924_454462648092476_1379513743_o.jpg
Tak dnes už mi to nedalo a musel jsem to rozkuchat
Takže závady na motoru jsou následující:
Největší pecka byla povolování zapalovacích svíček přes metr dlouhou kulatinu

a to samo i povolení ventildeklu:-D
Napínák řemene k.o
altík má k.o ložiska
Jsem tam jsou někde naprasený závity
Dále nějaké vemeno mělo dole hlavu, takže bylo nové těsnění reinz, plus staré vytahané šruby dali zpět

Pístní kruhy totálně unavené, že píst běhá ve válci jak ožralý
Turbo 15G po smrti, vrtule má vůli - dotýká se ulity
Válce jsou bez rýh, uvidím co klika a šálky, až povolím ojnice jen co budu mít klíč

No a olej co jsem vypustil tak hrůza děs

kaša malta a už luxusně pěnil

A dál asi pár hydroštelů bude k.o, některé běhají pěkně některé jsou zase zatvrdnuté jako beton. Takže rovnou výměna všech hydroštelů. jinak hlava zatím vypadá ok i ventily.
Jen nevím jak motor časovali protože na kolech jsi udělali vlastní rysky a načasovali jsi to podle svojich rysek

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.