Něco málo o VRZČ

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Ondra.
Online
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4975
Registrován: 20 roků 10 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Něco málo o VRZČ

Příspěvek od Ondra. »

Začíná se uchytávat nový výraz
Salzburg- vozidlo napadene korozi
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

3m3
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3062
Registrován: 12 roků 11 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

Něco málo o VRZČ

Příspěvek od 3m3 »

Nejako me tu chybi vysvetleni pojmu prazska sunka... :oops:
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13065
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Něco málo o VRZČ

Příspěvek od Urvanej »

To neni termín VRZČ, ale běžně užívaný pojem pro typ serva, který má nádržku, co vypadá přesně jako ta pixla.
Obrázek
Obrázek
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Ondra.
Online
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4975
Registrován: 20 roků 10 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Něco málo o VRZČ

Příspěvek od Ondra. »

Pro me osobne je prazska sunka kazdy volvo z prahy hehe
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

FrantaB
Offline
Příspěvky: 775
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 945 D24TIC

Něco málo o VRZČ

Příspěvek od FrantaB »

Ondra. píše:Pro me osobne je prazska sunka kazdy volvo z prahy hehe
Chápal bych "... každý NEvolvo z Prahy...", ale takhle fakt nerozumím. nevím, jestli je to nedostatkem, nebo přebytkem nějakého mind&intelect enhanceru... :cry:
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s (587k) 640k na podvozku a (247k) 300k na motoru

Ondra.
Online
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4975
Registrován: 20 roků 10 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Něco málo o VRZČ

Příspěvek od Ondra. »

Pokud si to beres osobne muze to z tebe udelat no fun typka :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

FrantaB
Offline
Příspěvky: 775
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 945 D24TIC

Něco málo o VRZČ

Příspěvek od FrantaB »

Osobně si to určitě neberu :D
Jen zbytek slovníčku je velmi konzistentní, chyták už tam jeden je (stárlajn-....) a tohle mi nějak nesedělo.
Jen jedno mě napadá (po včerejší návštěve lokální ideové konference), že je to odvozeno z ingrediencí na přívlastkový volvosraz, kdy potřebuješ pražskou šunku, plzeňský pívo a výběrovou domácí samohonku ze zemí moravských a slezských :kuchta:

Nebo jsem furt mimo?
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s (587k) 640k na podvozku a (247k) 300k na motoru

3m3
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3062
Registrován: 12 roků 11 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

Něco málo o VRZČ

Příspěvek od 3m3 »

S predsedou se nediskutuje
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

FrantaB
Offline
Příspěvky: 775
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 945 D24TIC

Něco málo o VRZČ

Příspěvek od FrantaB »

Snažím se vzdělávat :oops: a pochopit ideový diskurz VRZČ v plné šíři. Ale další rozvíjení je tady OT, tak nebudu plevelit
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s (587k) 640k na podvozku a (247k) 300k na motoru

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13065
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Něco málo o VRZČ

Příspěvek od Urvanej »

3m3 píše:S predsedou se nediskutuje
:good:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Ondra.
Online
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4975
Registrován: 20 roků 10 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Něco málo o VRZČ

Příspěvek od Ondra. »

V realu jsem milej a asertivni kluk :D jenom na internetu jsem silnej 8)
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

3m3
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3062
Registrován: 12 roků 11 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

Něco málo o VRZČ

Příspěvek od 3m3 »

Diagnoza krabicare(prevzato z topicu koupim cerveny zadohrab)dle Urvanyho:

Každý stupeň krabicáře má svá specifika a případné drobné nuance. U některých jedinců se symptomy a přechody jednotlivých fází projeví rychleji, většinou jsou jisté stupně i přeskakovány.

1. dá se (na to koukat)
2. líbí se mi
3. jednou (si to koupím)
4. sháním
5. chci
6. potřebuju
7. chci další
8. potřebuju další
9. terminální, rehabilitační

U jedinců, kteří nemají vnější ovládání a nejsou bržděni financemi, prostorem nebo vydíráni životním partnerem, dochází k zacyklení fází 7 a 8. Časem dojde k takzvané rehabilitaci, kdy se jedinec vrací do nenormálního života. Tato fáze ale bývá vždy násilná a ve velké většině případů spojena se změnou partnera, či neuváženým přibráním partnera dalšího. Jedinci ve fázích do osmé včetně, projevují extrémní radost, pokud se jiný pacient ocitne ve fázi 9., neboť tato způsobuje u postiženého, že se překotně zbavuje nahromaděného materiálu.
Jsou speciální případy, kdy je jedinec schopen se udržet ve stádiu 7. a nezacyklit se. Tito jedinci ale často bývají pacienty pod silnou medikací benzodiazepinů a nezřídka také končí rezignovaní a apatičtí. V tomto stavu jsou ale schopni fungovat velmi dlouhou dobu. Terminálním stádiem je potupný přímý přechod na přední hnanou nápravu.
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

Pavel K.
Offline
Příspěvky: 185
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 960 II.

Něco málo o VRZČ

Příspěvek od Pavel K. »

Jsem ve fázi č. 7. :D
_________________
je:
Fiesta ST180
bylo:
Volvo S80 99' T6, Mazda 6 MPS, Mazda 323 BA 1.8, Volvo 960 94' 3.0, Volvo S80 99' 2.9, Volvo 850 2.5tdi, Porsche Cayenne 4.5 V8, Mercedes C240 W202

FrantaB
Offline
Příspěvky: 775
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 945 D24TIC

Něco málo o VRZČ

Příspěvek od FrantaB »

Hm... Ještě než jsem šel do školky, fáze 3. Ve chvíli kdy jsem začal potřebovat víc než motorový plechový kabát jsem rovnou přestoupil do přechodného stadia mezi 7 a 8... :D
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s (587k) 640k na podvozku a (247k) 300k na motoru

Petr Marek
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 8253
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

Něco málo o VRZČ

Příspěvek od Petr Marek »

woggy píše:Šíříme slávu VRZČ i v mateřské zemi :beer:
Nejen vy a nejen v mateřské zemi! :wink: 8)
VRZČ - Almería.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71

Tom85
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 295
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Není

Něco málo o VRZČ

Příspěvek od Tom85 »

Tak jsem zpět borci a opět tímto oficiálně rozšiřuji řady VRZČ.

Vzhledem k nedostatku voňavek a jistého hnutí mysli jsem šel opět do FWD a pořídil S70. Jedná se o tradiční pětiválcovou motorizaci z Wolfsburgu, což jistě potěší nejednoho člena VRZČ. Chodí velmi slušně.

Jak je na tom VRZČ s čtením z OBD2 a plastíkama (potřebuju jich jen pár, introš je jinak voňavka)?

Ondra.
Online
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4975
Registrován: 20 roků 10 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Něco málo o VRZČ

Příspěvek od Ondra. »

Tome mam na zahrade dve V70 neco se nande :) diag umim do 98, od 99 umi kuba :)
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Tom85
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 295
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Není

Něco málo o VRZČ

Příspěvek od Tom85 »

Tak to budem muset udělat byznys. Dořešíme přes SZ.

neuman zdenek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5722
Registrován: 18 roků 11 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC

Něco málo o VRZČ

Příspěvek od neuman zdenek »

Tom85 píše:Tak jsem zpět borci a opět tímto oficiálně rozšiřuji řady VRZČ.

vítej
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny

3m3
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3062
Registrován: 12 roků 11 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

Něco málo o VRZČ

Příspěvek od 3m3 »

Hlasuju pridat do slovniku Ulč
Nove pojmenovani pro sedanovou devitku fturbu se zahradkou a sibrem :D :oops:
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13065
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Něco málo o VRZČ

Příspěvek od Urvanej »

a hlavně to křídlo je klíčem, aby devítka byla "v Ulči" :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

jojo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2138
Registrován: 20 roků 9 měsíců
Bydliště: Nižbor

Něco málo o VRZČ

Příspěvek od jojo »

Dovolím si tady ocitovat část článku z Masarykovy encyklopedie o VRZČ jako příspěvek do debaty. Autorem hesla je Josef Jonáš z Etnologického ústavu Národního muzea:

Duševní a intelektuální profil příslušníka VRZČ
Typický představitel této skupiny disponuje povětšinou standardní sadou charakterových vlastností příslušníka českého národa se všemi jeho pozitivními i problematickými specifiky. Jedná se především o jistý skepticismus v přístupu k jiným etnickým skupinám, jako jsou například Slezané, Moraváci, Pražáci, atd. To je ovšem do značné míry kompenzováno jeho přátelskostí a vstřícností, takže cizinci často nepostřehnou jeho latentní rezervovanost. Tato vlastnost naopak vede k silnému pocitu identifikace se svou vlastní etnickou skupinou. Ta se projevuje především loajalitou k jedincům téže skupiny, specifickým přístupem ke společnému hmotnému potenciálu v podobě dopravních prostředků, i majetku nemovitému a duševnímu. Například jakkoliv chápe i přes své omezené duševní možnosti, že soukromý majetek by měl být chápán jako nedotknutelný, především v oblasti dopravních prostředků, v jeho nejvnitřnějším já, existuje silná touha vlastnit dopravní prostředky svých soukmenovců. Tuto vlastnost ovšem dokáže mistrovsky skrývat. Naopak ve vztahu k jiným příslušníkům ostatních etnik, dává této touze průchod bez omezení a bez rozpaků se pohybuje v jejich teritoriích a shromažďuje zdánlivě ve prospěch svojí skupiny. Ve skutečnosti ovšem pouze ve snaze ukojit svoji vnitřní touhu. Pro pozorovatele neznalého pak může toto jednání vzbudit dojem snahy saturovat potřeby celé svojí skupiny.
Příslušníci VRZČ jsou v zásadě inteligentní a pouze jejich silné zaměření na vlastní skupinu může budit dojem jisté omezenosti. To je ovšem ve skutečnosti zvláštní projev sounáležitosti, ve které se jednotlivci posilují a utvrzují různými, často velmi bizarními úkony a obřady, jejichž hluboký smysl zpravidla neznalému pozorovateli uniká. Nejobvyklejšími způsoby jak se toto děje jsou různá setkání, jež nazývají „Ideovými konferencemi“ kde si vyměňují své zkušenosti se shromažďováním na teritoriích jiných etnik, navzájem se utvrzují ve svém pocitu sounáležitosti, mluví na sebe zvláštním jazykem. Tento jazyk je nejčastěji jediným markantním znakem, pomocí něhož lze odhalit příslušníka VRZČ. To je ovšem velmi složité neboť jednotliví jedinci tímto jazykem komunikují především mezi sebou a před jinými dokáží svou příslušnost mistrovsky skrývat. Navzdory tomu, že mezi příslušníky VRZČ existuje silný pocit sounáležitost, právě tento jazyk je nejpodivnější směsicí slov převzatých z jiných kultur a jazyků. Největší vliv má bavorština, což je dáno historicky a geograficky, ale projevují se vlivy i jiných jazyků. Slova takto převzatá mívají často naprosto jiný smysl než je jejich původní a často i jejich kombinace dále komplikuje již tak dost problematické porozumění s jinými.
Na druhou stranu jazyk VRZČ je v současné době jedním z nejpřekotněji se rozvíjejícím se projevem nacionální svébytnosti v Evropě. Jediná podobně se projevující etnika jsou dnes k nalezení pouze v odlehlejších částech Himalájí. Především pak u národa „Ranů“, který je v poslední době vystaven etnickému násilí ze strany většinového obyvatelstva. Je otázkou, jestli vývoj, tak jak ho pozorujeme v Asii nebude ve VRZČ později podobný. Patologická potřeba shromažďovat by mohla v dlouhodobějším horizontu způsobit jistou obezřelost konkurenčních skupin...
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13065
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Něco málo o VRZČ

Příspěvek od Urvanej »

Josef Jonáš z ústavu, je teda pěkný jelito. Asi jezdí v ochcáfce v dechtu. :bad:
:D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Petr Marek
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 8253
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

Něco málo o VRZČ

Příspěvek od Petr Marek »

Urvanej píše:a hlavně to křídlo je klíčem, aby devítka byla "v Ulči" :-D
Njn, velmi ceněná limitka! 8)
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71

Ondra.
Online
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4975
Registrován: 20 roků 10 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Něco málo o VRZČ

Příspěvek od Ondra. »

aby to tu uplne nezapadlo, D24 je u nas kult, tak jeden zabavny obrazek :D
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Zpět na „o všem možném :-)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé